Guan Eng “Melembukan” Rakyat Lagi, Bossku SMASH Lagi!

Saya perhati parti DAP serta Guan Eng sudah banyak kali buat posting yang sama berhubung 5 fakta menipu tentang skandal terowong sejak 2-3 hari lalu.

Sebab itu, saya kongsi semula jawapan saya yang membongkar cara DAP menipu. Sehingga kini jawapan saya masih belum disangkal oleh pihak sana.

Saya kongsi semula posting saya sebab saya bimbang DAP dan Guan Eng tak nampak.

Sumber: FB Najib Razak



 

Artikel Berkaitan:

Cubaan Guan Eng “Melembukan” Rakyat Dikantoikan oleh Bossku

Related Articles

2 Comments

  1. Terbaik bossku. Tp rakyat masih juga nmpak bossku, perompak penyamun. Kita pun xpaham la dgn org2 Melayu ni, sampai bila baru nk sedar.

  2. LGE??? Sbenarnya perlu ka utk kita warga negara Malaysia mencari bukti atau tunggu apa² lg? Bukankah di dewan rakyat terang² dia xmampu mjawab soalan oleh pembangkang tika itu dgn berdalih & putar belit cerita dibantu pula speaker cuba mhentikan dgn mendiamkan pembangkang.. Langsung xda 1 pon sikap seorg yg benar.. Dibela pula sibangsat² penjilat mula mbuat onar itu ini dlm dewan.. Paling memalukan bila seorg Ustazah cuba bertanyakan sesuatu tentang aurat dibidas oleh seorg yg bkan beragama Islam dan dibantu pula ahli parlimen yg berbangsat Melayu membela ahli parlimen berbangsa cina tu.. Diherdik pula dgn kata² “lu tutup mata lah”.. Ustazah tersebut sekadar luahkan pendapatnya shj.. Sekurangnya bila di Mahsyar nti dia terlepas..Knp dia xmjalankan tgjwab dia sbb dia ada disitu.. Kapal jho low lah apa lah… Kes blom pon slesai mcm mn barang kes LGE bleh jual dgn harga yg xspatutnya pd anak Casino Genting.. Itukan barang kes bukan harta LKS.. Noh Omar dgn lantang bertanya tp xdijawab LGE dan speaker suruh Noh Omar diam.. Inikan dewan rakyat bukan dlm bilik tidoq anak dia dok baca buku crita supaya anak dia lena.. Nak baca buku crita dan xmau ditanya tanya bukan kat dewan rakyat.. Tau kan dekat mn!? Paling memalukan ahli parlimen sebangsa Aku di sblah krajaan waktu tu.. Mereka yg aktif didewan rakyat ini lah yg perlu kita ingst 1per1 sampai hujung hayat.. Semua benda terang² kita dibodoh² kan.. Knp masih ada lg yg berminat? Hina sgtkah hidup sampai begitu sekali rela umbun² dikencing LGE anak branak depan khalayak?

    #akubegitukecewadihinabegini

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
%d bloggers like this:

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker