Mahathir perlu henti campur tangan dalam kes Najib.

Terkini di My KMU !!!!---->

oleh Ab Jalil Backer

Tun Dr Mahathir perlu berhenti mengulas hal perbicaraan Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak jika mahu rakyat percaya kepada kebebasan kehakiman negara.

Semakin banyak Dr Mahathir mengulas, semakin jelas menunjukkan beliau terdesak untuk mempengaruhi sistem kehakiman negara.

Bagaimana Mohd Najib akan mendapat keadilan jika beliau berterusan cuba mempengaruhi kehakiman secara terbuka.

One thought on “Mahathir perlu henti campur tangan dalam kes Najib.

  • June 16, 2020 at 15:06
    Permalink

    Mmg elok pun, buku dan ruas. Semua sama jer. Curi duit rakyat, makan rasuah. Bila najib jd pm, semua kwn2 dia lepas dari kesalahan di mahkamah. Bila Mahathir jd pm, kwn2 dia plak lepas. Mcm tulah dari dulu lg, wakil rakyat dlm malaysia ni tak ada yg jujur. Apa lg sistem kehakiman negara, langsung tak telus. Kes mkn duit rakyat, curi duit felda, curi duit kwsp, curi duit tabung haji, curi duit 1MDB dan mcm2 lg kes yg melibatkan duit berjuta2, berbilian2. Senang2 je lepas mcm tu jer. Rakyat terus dibodohkan. Pemimpin gelak ketawa poket dah penuh….Allah akan balas apa yg kamu buat. 1 sen tak boleh percaya dgn pemimpin skrg ni.

    Reply

Leave a Reply