Pulau Batu Puteh, PH Lebih Mementingkan Kos Dari Soal Kedaulatan Negara

 

NEGARA HILANG PULAU BATU PUTEH SELAMA-LAMANYA BAWAH KERAJAAN PH ATAS FAKTOR KOS.

Ini adalah kenyataan Jabatan Peguam Negara masa Tommy Thomas. Rupanya PM7 yang buat keputusan untuk tidak meneruskan tuntutan di Mahkamah Antarabangsa ICJ sehingga kita hilang Pulau Batu Puteh kepada Singapura untuk selama-lamanya. Rupanya, PM7 buat keputusan ini atas faktor kos. Mungkin kerana negara dah bankrap dengan hutang RM1 Trilion masa itu kot sehingga kita tak mampu merayu kat mahkamah.

 

 

Sumber: FB Najib Razak

Related Articles

One Comment

  1. sebagai warga negara aku amat kesal & marah dengan keputusan dibuat PM7, kau(mahathir) memang manusia paling celaka atas muka bumi!

    sebagai warga negara, kita harus sedar betapa celakanya mahathir…tak serik ke asyik kena perbodoh & kencing dengan manusia paling celaka atas bumi bernama mahathir ini?

    semasa Pak Lah jadi PM dulu, dialah yang kritik & perlekeh dalam blognya tentang pentadbiran kerajaan Pak Lah masa itu kata tidak kompeten lah, tidur lah, silap pilih representasi lah, tak cukup dokumen lah selepas ICJ buat keputusan berikan hak kepunyaan Pulau Batu Puteh kepada singapura

    bila peluang diberikan ICJ untuk Malaysia membuat semakan & tafsiran semula tuntutan, dia abaikan beri alasan sebab kos(agaknya berbillion ringgit macam kerajaan Pak Lah & Najib dipaksa beri kepada Proton)…apakah ini perlakuan seorang PM dimana rakyat percaya dia harus mempunyai semangat patriotisme yang tinggi untuk tidak abaikan peluang yang diberikan ICJ itu?

    rakyat bodoh & tidak patriotik tidak akan terkesan dengan perlakuan manusia paling celaka atas muka bumi bernama mahathir ini tapi aku sebagai rakyat yang patriotik, cerdik, waras & prihatin harus berkata mahathir seorang PENGKHIANAT…memalukan rakyat marhaen seperti aku boleh mempunyai semangat patriotisme yang tinggi dari mahathir yang entah ada ke tidak atau paling tidak sedikit sahaja semangat patriotiknya

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker