Pabila Ketua Wanita Amanah Bercakap Pasal Dosa Di Hari Raya

Share

Seperti juga mantan Ketua Wanita AMANAH, Dr Mariah Mahmud, yang berpolitik di hari raya, Ketua Wanita AMANAH sekarang, Senator Aiman Athirah Al Jundi, juga turut berpolitik di hari raya.

Kata beliau, “dosa tebuk atap adalah dosa kepada pengundi yang bagi mandat kepada PH tapi kau lari pi bentuk PN” dan “dosa ni kekal sehingga mereka yang kau khianati tu maafkan kau, tak kan hilang dengan hanya lafaz mohon maaf zahir batin kau sempena raya ni.”

Waktu wakil-wakil rakyat AMANAH khianati mandat rakyat yang mengundi mereka atas dasar mereka adalah calon-calon PAS dulu tak ada pula dia ingat tentang dosa ya?

Bila PAS cakap pasal dosa pahala dalam berpolitik cepat pula kata PAS tunggang agama, tapi sekarang tak tunggang agamakah AMANAH bila cakap pasal dosa khianati mandat rakyat ini?

Dan siapakah Ketua Wanita AMANAH untuk keluarkan hukum berdosa bagi wakil-wakil rakyat lari tinggalkan PH untuk bentuk PN?

Bagaimana pula jika ada yang berkata bahawa tinggalkan PH untuk bentuk PN berpahala kerana ia dibuat demi menjaga agama dan rakyat?

https://facebook.com/story.php?story_fbid=1427423410793582&id=100005778090817

Dr. Kamarul Yusoff

 

Baca berkaitan: https://mykmu.net/2020/05/24/yang-haq-akhirnya-berdiri-raja-petra-zahirkan-permohonan-maaf-atas-fitnah-terhadap-najib-razak/

Lagi: https://mykmu.net/2020/05/22/mahathir-marah-mukhriz-kehilangan-kerja-bossku-ingatkan-perkara-yang-penting/

(Visited 65 times, 1 visits today)

4 thoughts on “Pabila Ketua Wanita Amanah Bercakap Pasal Dosa Di Hari Raya

  • May 25, 2020 at 17:45
    Permalink

    PH yang menipu rakyat dgn manifesto tebuk tupai, apa cerita?

    Reply
  • May 25, 2020 at 22:07
    Permalink

    Bagaimana pulak dgn mp2 melayu dlm PH dan beragama islam, bersekutu dgn si kafir DAP meranapkan bangsa melayu dan agama islam? X berdosa ke? Rahmatan lil alamin ala DAP. Menteri Agama PH yg x cukup agama tp suka kluarkan fatwa yg menjerat tengkuk. X berdosa ke tu . Dan sapa kau nk jatuhkan hukum berdosa kpd mereka yg x sealiran dgn kau? Klu setakat ketua wanita amanah yg x amanah tu..x pyhlah nk tunjuk pandai pasai agama. Ngaji quran pun x betul tajwid ada hati nk jatuh hukum kt org. Poorahh

    Reply
  • May 26, 2020 at 08:06
    Permalink

    Wahai Ketua Wanita PAN ( aku tak sanggup nak kotorkan perkataan amanah yang digunapakai oleh pengkhianat2 dan manusia2 dayus). Tebuk atap atau tebuk pintu tak lah sebesar dosa daripada Tebuk Bini Orang dan tebuk Anak Perempuan Orang Zaza… Tak taulah kok ada lagi dalam PAN yang kena tebuk.

    Reply
  • May 26, 2020 at 20:22
    Permalink

    Aku tak akan maaf kau bila menipu rakyat jelebu bertanding atas tiket PAS.. Penat lelah kami pendokong PAS yang membantu kamu bertanding atas tiket PAS dulu tak akan kami halalkan sebab penkianat dan lari dari baiah.. Eloklah sampai tua kau jadi anak dara tua..

    Reply

Leave a Reply

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!