Tak hormat wanita, pondan – View Chin

Tak hormat wanita, pondan – View Chin

Sedia maklum, kontroversi yang berlaku di antara pempegaruh View Chin dan skandalnya, Mira Firdaus sememangnya menjadi perhatian netizen.

Perkembangan pasangan tersebut selalu ditunggu warganet dan baru-baru ini, muncul lagi satu lagi video memaparkan live View Chin sedang menjual produk.

Bagaimanapun, penjualannya terganggu selepas beberapa netizen meninggalkan komen tidak senonoh mengenai Mira di ruangan komen hingga membuatkan View Chin berasa berang dengan soalan yang diajukan.

Susulan meluahkan rasa berang selepas netizen bertanya soalan lucah mengenai Mira, ramai memerlinya cepat ‘koyak’ dengan soalan netizen.

Kau ni bodoh. Siapa tak koyak kalau orang tanya girlfriend/boyfriend you sedap ke tak. I tampar muka you kalau tak koyak. Pondan!
Advertisement

Dalam pada masa yang sama, View Chin turut berkata individu yang menanya soalan tersebut seseorang yang tidak tahu untuk menghormati wanita.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen tidak menyebelahi View Chin dan beranggapan soalan tersebut diajukan susulan tindakannya berlaku curang terhadap isteri iaitu Ah Moi. Bn

Tak hormat wanita, pondan – View Chin

Baca Artikel Menarik:

Layari Laman Facebook MYKMU.NET

Sampai hari ini saya tak makan ‘pisang’ – Tiz Zaqyah

Razman tidak pernah serik

3 siri nombor pendaftaran WP Putrajaya, FF9, FF99 dan FF999 dibeli individu yang sama

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker