#PrkKimanis : Alhamdulillah, Kimanis milik BN – Hishammuddin

Alhamdulillah, Kimanis milik BN!! ???

Terima kasih pengundi Kimanis kerana mempercayai Datuk Mohamad Alamin untuk mewakili suara Kimanis di Dewan Rakyat. InsyaAllah, amanah ini akan dipikul sebaiknya demi masa depan dan kepentingan Kimanis. Malah, saya sendiri akan bantu Datuk Mohamad Alamin – ini janji saya!

Tahniah Datuk Mohamad Alamin serta seluruh jentera BN-PAS kerana telah berjaya memastikan satu lagi kemenangan yang amat besar nilai dan maknanya selepas PRK Cameron, Semenyih, Rantau dan Tanjung Piai. Kejayaan ini berhak kita banggakan!

Namun ingat, kemenangan bukan satu-satunya matlamat parti. Tekad terbesar kita ialah mahu membela kebajikan dan memenuhi keperluan warga Kimanis. Pendek kata, banyak lagi kerja yang mesti kita usahakan bersama-sama mulai sekarang. Semoga dipermudahkan Allah SWT. Amin Ya Rabbal Alamin.

Dari FB H2O

#PrkKimanis : Alamin calon BN

Related Articles

One Comment

  1. Kalau BN berjaya menubuhkan kerajaan persekutuan pada PR15 nanti, bolehlah cuba bina “mini putrajaya” di Sabah, Sarawak dan di Pantai Timur. PM boleh tinggal dan bekerja scara bergilir2 selama sebulan di wilayah2 tersebut dengan Putrajaya, tanpa perlu pulang ke Putrajaya. Mesti ramai penduduk2 di situ terutamanya di Sabah dan Sarawak gembira dan teruja bila PM Malaysia bekerja dan tinggal lebih lama di negeri mereka.

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker