#BN4CH : Kita perlu suara pembangkang yang kuat dalam parlimen – Calon BN Ramli Mohd Nor

KENYATAAN MEDIA
RAMLI MOHD NOR CALON BARISAN NASIONAL P078

Saya percaya, rakyat kini sudah mampu menilai kerajaan Pakatan Harapan bahawa wujudnya ketidakadilan dan ketirisan dalam pemerintahannya.

Kita memerlukan satu suara baru, suara yang lebih tegas daripada parti pembangkang untuk mengatakan kesilapan yang telah dilakukan dalam kerajaan di bawah Pakatan Harapan. Kesilapan mereka dalam pemerintahan terutamanya dalam menguruskan hal-hal yang berkaitan kepentingan awam dan kepentingan semua kaum.

Jika kemenangan ini berpihak kepada saya, saya percaya ini adalah satu fenomena baru dalam sejarah di parlimen negara di mana buat pertama kalinya wakil rakyat adalah berasal daripada keturunan Orang Asli.



Dengan kehadiran dan saya dalam parlimen nanti, saya akan menengahkan isu-isu, idea dan pendapat kaum minoriti contohnya dalam merangka dasar yang akan dilaksanakan oleh kerajaan untuk kesejahteraan Orang Asli dan masyarakat lain di Malaysia.

Oleh itu, saya memerlukan sokongan penuh daripada anda agar suara dan hak rakyat terutamanya kaum minoriti dapat diperjuangkan dan diketengahkan.

Related Articles

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker