HARAPAN berharap mampu memperbodohkan rakyat dengan kempen tolak GST.

Share


oleh Kang Nasir

Hari ini 1hb April HARAPAN berharap mampu memperbodohkan seluruh rakyat dengan melancarkan kempen tolak GST.

Alhamdulillah.
Kami #WargaMiskin tidak #MiskinAkal dan kami bersyukur dan berterima kasih kepada PM. Terlalu banyak manfaat untuk kami warga miskin dari hasil kutipan GST yang dikenakan kepada rakyat yang hidup mewah bermegah ikut kafir beramal amalan orang kafir sampai #HilangAkal langsung tidak tunduk pada amaran dan larangan Allah bahawa kemegahan dunia melalaikan walau hingga masuk kubur sekalipun asyik ingat harta dunia. Warga miskin yang miskin akal yang ikut gaya hidup orang berada dan bermegah dengan kemewahan dunia saja yang menderita seperti mana Lebai Tahfiz yang tak ingat mati dan CaiDAP.

Saya tak salahkan anda semua saudara-saudara yang dikasihi dirahmati Allah. Sedangkan #PakLebai yang tahfiz pun hilang akal kerana percaya terpedaya hasutan #TenteraIblis hingga diperbodohkan oleh tentera #SetanRBA lalu tidak nampak jalan kebaikan untuk diri mereka dan seluruh umat dunia hingga akhirat, mana mungkin anda mampu mengenal perkara yang memberi manfaat untuk diri dikemudian hari? Apatah lagi CaiDAP yang sememangnya #MiskinAkal.

Saya percaya majority dalam kalangan anda semua yang share #BeritaPalsu oleh tentera syaitan ternakan DAP buta-buta percaya barang keperluan konon dikenakan GST. Maka itulah ramai yang percaya kenaikan harga barang keperluan disebabkan GST dan percaya ikan kembong naik RM22 pun disebabkan GST kerana iblis-iblis yang memperdaya anda pandai memutar fakta. Sedangkan TIADA CAJ GST DIKENAKAN PADA BARANGAN KEPERLUAN ASAS.

Saya beri contoh bagaimana iblis mampu memperdaya anda hingga majority umat islam berlumba-lumba memfitnah mencaci mencela konon bila beramal amalan orang jahiliyah itu mampu merubah kehidupan mereka. GST negara kita cuma 6% sahaja dan tiada caj GST pada barang keperluan sedangkan dinegara India iblisRBA sendiri kata GST 5% disana. Nasib baiklah setanRBA tidak ada di India kan? Jika setanRBA dan DAPLAKNAT ada di India agak-agak berapa juta rakyat akan #HilangAkal angkara hasutan tentera-tentera syaitan ternakan DAP. Sedangkan dinegara kita sekarang menurut kajian pada 2016 sebanyak 4.2 juta atau 30% rakyat mengalami masalah mental.
https://www.hmetro.com.my/node/169980

Saya tak salahkan anda yang terlalu mudah percaya dengan hasutan tentera iblis itu. Kerana itulah dari dulu saya ingatkan. “Jika anda dengan mudah diperdaya oleh hasutan manusia berhati syaitan. Mana mungkin anda mampu menghindar diri dari halusnya bisikan syaitan Qarin yang bertahta dihati?”

Majority rakyat hilang akal kerana suka pada najis atau berita palsu berupa fitnah. Lihat saja jumlah orang LIKE dan kongsi najis iblisRBA itu. Terdapat lebih 1.5k orang kongsi najis dan seramai lebih 3.2k orang suka pada najis fitnah iblisRBA. Sedangkan berita yang bermanfaat walaupun pengikut ramai jumlah like dan share tak sampai pun 0.1%. Itulah salah satu punca anda tidak percaya pada penjelasan sahabat-sahabat saya. Saya beri contoh fakta dari kementerian pengguna KPDNKK ini.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=612119355797597&id=212109122465291&fs=5

Kerana kurangnya masyarakat kita berkongsi perkara yang memberi manfaat bersama itulah punca fitnah-fitnah berleluasa malah masing-masing berlumba-lumba kongsi ikut jadi pembunuh (DOSA FITNAH)

Kepada sahabat-sahabat yang beragama islam. Saya sarankan banyakkanlah istighfar. Kami warga miskin juga akan hidup susah seperti lebai tahfiz yang ada kereta mewah jika kehidupan kita tiada rahmat dari Allah. Istighfar selain Allah ampunkan dosa amalan itu juga mensuci hati kita malah Allah murahkan rezki kita dan permudahkan urusan kita semua. Tak lah hidup susah menderita sampai memfitnah mencaci mencela.

Dengan berIstighfar kehidupan kita dipermudahkan dengan limpahan rahmat Allah. Hati senang jiwa tenang fikiran pun lapang.

Rasulullah SAW juga bersabda:
Yang artinya: β€œBarangsiapa memperbanyak istighfar (mohon ampun kepada Allah) niscaya Allah menjadikan untuk setiap kesedihannya jalan keluar dan untuk setiap kesempitannya kelapangan dan Allah akan memberinya rizki (yang halal) dari arah yang tidak disangka-sangka”. (HR.Ahmad, Abu Daud, An-Nasa’i, Ibnu Majah dan Hakim).

#AttackMode #MerotanMinda #CaiDAP
#MissiMembakarSetan #MissiMemburuSrigala
#TolakFitnah #BeritaPalsu oleh #TenteraIblis #SetanRBA
#KamiGengNajibRazak mengingatkan untuk kebaikan.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *