Kutty: Penafian Raja U-Turn Sukar Dipercayai, Biar Mahkamah Tentukan

Share

PENAFIAN Mahathir mengenai dakwaan dia menyembunyikan nama sebenarnya yang ber anak lelakikan Iskandar Kutty, diibaratkan ramai orang seperti pelacur mengaku anak dara – siapa nak percaya?  Ini adalah orang yang mengaku sebagai raja U-turn, berapa banyak ludah yang dia dah jilat semula, siapa bodoh saja percaya kepada cakapnya.

Bukan susah untuk tidak mempercayai Mahathir dalam isu ini.  Dia mendakwa tidak menyerahkan kad pengenalan lamanya kepada JPN tapi tidak pulak menunjukkan kad pengenalan itu untuk mematahkan dakwaan Datuk Seri Zahid Hamid bahawa sebenarnya dia ber anak lelakikan Iskandar Kutty, bukan Mohamad yang kita semua percaya selama ini.

Macam keluarga Anwar dalam kes hilang jam Omegalah, kata jam tu tak hilang, ada tapi taknak pulak tunjukkan pada sidang media yang diadakan dalam rumah sendiri!!

Tambah menimbulkan kesangsian, Mahathir turut menimbulkan isu wang RM 230 juta yang kononnya disebutkan dalam pengisytiharan harta Zahid kepadanya hampir 20 tahun yang dulu.  Kenapa perlu dibangkitkan hal ini bila isu pokoknya mengenai Kutty bukan pengisytiharan harta?  Kalau ada masalah dengan wang itu, selesaikanlah waktu itu, waktu Mahathir masih Presiden UMNO dan Perdana Menteri, kenapa nak bangkitkan sekarang?

Sekali lagi, ini sama macam kes Anwar jugaklah.  Mahathir dah tahu Anwar meliwat dari tahun 1993 tapi Mahathir simpan rahsia itu untuk diguna sebagai senjata kalau Anwar melawan dia.  Bukan rahsia Mahathir suka mengugut orang dengan maklumat yang ada dalam tangannya, tapi kalau orang lain melakukan perkara yang sama – itu dilihat sebagai salah dan berdosa.

Justeru, tidak ada pilihan lain, bagi kes orang yang cakapnya tak boleh pakai macam Mahathir ini, pihak ketiga, iaitu Mahkamah perlu selesaikan.  Mahathir patut ambik tindakan undang-undang, bukan menafikan dalam keadaannya sekarang – raja U-turn dan lidah bercabang.

One thought on “Kutty: Penafian Raja U-Turn Sukar Dipercayai, Biar Mahkamah Tentukan

  • August 2, 2017 at 16:18
    Permalink

    ada orang kata pada aku macam ni, dia kata ‘mohamad’ tak nampak ‘kutty’nya & bila kahwin dengan wan tempawan wanita 100% berdarah melayu sudah tentu mahathir tak nampak sedikit pun ‘kutty’nya

    agaknya ‘mohamad’ ambil mahathir sebagai anak angkat atau ‘iskandar kutty’ yang serahkan pada ‘mohamad’ supaya diambil sebagai anak angkat?

    kalau betul mahathir anak biological kepada ‘mohamad’ takkan seorang je anak ‘mohamad’ bernama mahathir ini yang kita diberitahu, mana anak ‘mohamad’ yang lain? orang nak tahu sebab boleh buat perbandingan sama ada nampak ke tidak ‘kutty’nya?

    Reply

Leave a Reply