5 thoughts on “Teori si Pelawak

  • January 15, 2016 at 7:30 PM
    Permalink

    Hahahahaha..saya buat lawak je.

    Reply
  • January 15, 2016 at 8:11 PM
    Permalink

    kesian sotong tu…dia lebih rela bersama yg lain je..haha

    Reply
  • January 16, 2016 at 11:01 AM
    Permalink

    Hebat matematik beliau

    Reply
  • January 16, 2016 at 11:15 AM
    Permalink

    Najib bagi BRIM blh tahan setahun. tu lg hebat TEORI NAJIBEAN.

    Reply
  • January 16, 2016 at 2:03 PM
    Permalink

    rockers …ko memang bodo …sama spesis ngan Rafizi gay anak lembu montel tu…BRIM boleh tahan seminggu jer …itu pun kalau x guna sgt la…kalau guna, sehari pun boleh abis…………….tetapi sekurang kurang nya Najib bantu la jugak…..parti DAPigs kat Penang, PKR kat Selangor, PAS kat kelantan ada bantu apa apa ker pada rakyat…???
    aku percaya ko pun sesah jugak duit BRIM tu kan…???
    Dasar melayu tak sedar di untung….!!!

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.