Nur Jazlan Nafi Keluar UMNO

Ketua UMNO Bahagian Pulai, Johor, Datuk Nur Jazlan Tan Sri Mohamad Rahmat menafikan beliau akan keluar UMNO seperti didakwa oleh beberapa pihak.

Sebaliknya beliau memaklumkan melalui sistem pesanan ringkas (sms) bahawa akan ke England bersama Pemuda UMNO bertemu pelajar Malaysia di sana.

Berikut adalah komen sms beliau

IMG_43715377421071

“Aku pergi UK dgn Pemuda UMNO Malaysia lah isnin depan

Takde masa nak masuk PKR”

Sekian terima kasih.
20hb 12tgh hari.
Sesi dialog terbuka bersama pelajar2 Malaysia di Manchester. Panelis DNJ dan Naib Ketua Pemuda UMNO Msia
21hb 12tgh hari.. Sesi santai bersama pelajar2 Malaysia di Liverpool

Sebelum ini terdapat beberapa poster yang menunjukkan kononnya Nur Jazlan mengkritik UMNO dan diikuti hari ini dengan poster di media sosial menyatakan beliau akan keluar UMNO esok.

IMG-20141214-WA0013

4 thoughts on “Nur Jazlan Nafi Keluar UMNO

  • December 14, 2014 at 12:17 pm
    Permalink

    hehehehe….ada yang mimpi basah niiii…

    Reply
  • December 14, 2014 at 1:01 pm
    Permalink

    Kan dia dah kata, dia sibuk dan takde masa.
    Tapi bila free…????? Hak dia…nak buat camne…

    NAK KE UK, JANGAN PAKAI DUIT RAKYAT DAH LE….KANNNNNNN??????

    Reply
  • December 15, 2014 at 3:10 am
    Permalink

    ibarat berkahwin,.utk dpt anak yg baik soleh dan soleha bukanlah dah kahwin baru kita berubah malah seharusnya sebelum berkahwin lagi, kita perlu jd baik dulu baru kita harap anak2 akan jd baik jugak.

    nurjazlan singkat fikirannya mengambil jln pintas utk keatas, lagu sama yg cuba ko mainkan serupa lah mcm anwar diawal kemunculan beliau dulu. Org UMNO bkn jenis yg cheapsale tau.. jika begitu murah integriti dan solidariti kamu pd umno yg cuba kamu bawa baik tinggalkan saja umno, jika kamu tak sudi umno pun tak mahu. lagi byk musang pakai bulu ayam yg keluar lagi baik utk umno.

    apa sekalipun alasan beliau cara beliau amat mendukacitakan dan sebg org johor aku malu nak dengar nama dia apatah lagi nak undi dia.. puiii

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *