Ucapan Pembentangan Kertas Putih Mengenai Keganasan IS oleh Perdana Menteri

Persidangan Dewan Rakyat hari ini meluluskan usul Kertas Putih ‘Ke Arah Menangani Ancaman Kumpulan Islamic State (IS)’, dengan jaminan kerajaan undang-undang baharu bagi menangani kegiatan kumpulan itu akan memberi penekanan terhadap aspek pencegahan dan pembanterasan.

4 thoughts on “Ucapan Pembentangan Kertas Putih Mengenai Keganasan IS oleh Perdana Menteri

  • November 27, 2014 at 12:30 AM
    Permalink

    Bagi aku tahanan tampa bicara kena ada wujut balik tapi dangan ada hak asasi manusia yg pantau oleh badan ngo yg boleh dipercayai atau pun ikut cadangan zahid hamidi sedia lima pemantau bebas dari politik dan dilantik oleh suruhanjaya diraja yg dilantik oleh yang Dipertuah agong memantau tahanan tampa bicara itu supaya tak berlaku kekejaman terhadap tahanan

    Reply
  • November 27, 2014 at 8:36 AM
    Permalink

    iSA dan elok elok ada di hapuskan sedang ia sebenarnya perlu di Improvekan supak tak disalah gunakan. Aduh kenapalah PM Ag Gib Gor ni tunduk sangat pada kehendak pembangkan dan mebelakangkan kehendak Melayu dan Ahli UMNO. Ish Ish Ish .. buang masa je layan

    Reply
  • November 27, 2014 at 12:23 PM
    Permalink

    PM nak tunjuk kat amerika dan eropah yang dia pun sama berlari dan selari dengan depa, Pengganas Myanmar yang beribu-ribu masuk kat Malaysia ni di bela pulak….berapa banyak pembunuhan yang melibatkan orang myanmar kat malaysia ni, dan berapa banyak samdul IS yang dah membunuh di Malaysia ??

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.