“Ribuan” penyokong Anwar berdegil teruskan perhimpunan tanpa permit

Para penyokong Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim masih berdegil apabila tetap menganjurkan perhimpunan tanpa permit di hadapan Istana Kehakiman di sini hari ini.

Kira-kira 60 penyokong Anwar berdemonstrasi di hadapan Istana Kehakiman sambil mengutuk institusi kehakiman yang didakwa berat sebelah.

Perhimpunan tersebut bertujuan meraih simpati orang ramai terhadap Anwar yang merayu atas hukuman penjara lima tahun terhadap kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan pada enam tahun lalu.

Sebelum ini, Ketua Polis Daerah Putrajaya, Asisten Komisioner Abdul Razak Abdul Majid berkata, pihak penganjur tidak pernah memohon permit bagi mengadakan perhimpunan itu.

Utusan

15 thoughts on ““Ribuan” penyokong Anwar berdegil teruskan perhimpunan tanpa permit

  • November 4, 2014 at 10:35 AM
    Permalink

    alahai 60 orang saja.takkan ni saja standard anwar……patutnya kurang2 6000 org, ok la kalau tak 6000 pun busuk2 600 org……ni 60 saja……baik anwar resign dari politik sajalah.

    Reply
  • November 4, 2014 at 10:42 AM
    Permalink

    banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknya manusia

    Reply
  • November 4, 2014 at 11:18 AM
    Permalink

    hehehe….sayonara bang non…

    Reply
  • November 4, 2014 at 11:39 AM
    Permalink

    Lorrr…Mak Lampir kata 6 buah bas akan datang dari luar KL..laporan dalam Sinar

    Reply
  • November 4, 2014 at 12:17 PM
    Permalink

    Itu jea yang mampu di bayar oleh Anuwar… yang lain-lain taik idung masin. Khalid dah x MB lagi, klu tidak ada gak yang jadi bodoh untuk kluo duit sendiri.
    Wakil2 rakyat PKR yang lain pun sebenornya mengharap sangat si nuor ni di hantar jadi PM kat Sungai Buluh State Prison. Yang kesian adalah macai2. DAP dah untung, cina2 semua dah di takutkan pada orang melayu, sekarang tengah godak sabah n sarawak. UMNO masih dengan syok sendirinya.
    Jadi… 60 orang ni pun kira ok laa… 60 x 200 + duit bas + nasi bungkus + teh tarik kurang manis (kementerian kesihatan tgh kempen ni)= DUIT GAK.

    Reply
  • November 4, 2014 at 12:44 PM
    Permalink

    Kompom masuk lokap jugaklah hendaknya si Nuar ni.Macam biasa macai2 yang menyokong membabi buta ni akan marah punya..tapi aku rasa macam kes rege minyak naik jugak..xsampai seminggu diorang lupa dah si Nuar ni

    Reply
  • November 4, 2014 at 1:12 PM
    Permalink

    macam mana dia org boleh kata mahkamah berat sebelah walhal mahkamah belum pon membuat atau mengumumkan keputusan perbicaraan. Ini menunjukkan bahawa ketaksuban mereka sudah membuat mereka dah tak boleh berfikir lansung. Mereka ni dah jadi zombi.

    Reply
  • November 4, 2014 at 1:25 PM
    Permalink

    60 orang boleh sumbat dalam 3 truck polis. Kurung mereka dalam pagar besi , beri makan sekali sehari.

    Biar mereka fikir berbaloi ke tidak buat kerja bodoh macam itu.

    Reply
  • November 4, 2014 at 1:53 PM
    Permalink

    The government’s move to cut the National Higher Education Fund Corporation (PTPTN) funding by five to 15 percent shows that its education funding policies have been a failure.

    PKR Youth chief Nik Nazmi Nik Ahmad lamented the move, saying it was especially unfortunate, coming at a time when the finances of ordinary Malaysians are being increasingly squeezed.

    Reply
  • November 4, 2014 at 2:26 PM
    Permalink

    moo bagus la mcm tu…lame2 nnt ptptn pn bole mansuh…kn ke tu salah satu perjuangan pakatan n mahasewel2 kamu…bodo lembu la ko ni moo..

    Reply
  • November 4, 2014 at 2:37 PM
    Permalink

    nik nazmi tu pon sama jugak….cakap pusing2….ko pun satu moo…makin lama makin konfius aku tengok matlamat perjuangan ko…sekejap ko nak hudud sekejap ko jadi pejuang anjing…..nih sebok pasal ptptn plak….nih artikel pasal bang non laa….ko dah repot macc ke blom pasal isu rasuah, songlap billion2 ko tuh?

    Reply
  • November 4, 2014 at 6:07 PM
    Permalink

    Tanpa Anwar hancurlah pakatan haram…

    Reply
  • November 4, 2014 at 10:16 PM
    Permalink

    nuar dh bagi dia permit untuk masuk jel

    Reply
  • November 5, 2014 at 1:03 AM
    Permalink

    sanggup datang jauh2 demi anuar.ntah2 anak bini kat rumah pun tak makan.bodohnya yg datang dari jauh2 tu.elok lagi jaga anak bini kat rumah.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.