Pembuli Jalan Raya Ditahan Reman

740105829_100348
KUALA LUMPUR 18 Nov. – Seorang lelaki berusia 50-an yang gambarnya tersebar dalam laman-laman sosial kerana disyaki membuli pemandu lain di Lebuh Raya Damansara-Puchong (LDP) berdekatan susur keluar ke Putrajaya semalam, ditahan malam tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Supritendan Tan Ah Chua berkata, lelaki tersebut ditahan setelah polis bertindak atas maklumat daripada mangsa yang membuat laporan sejurus selepas kejadian. – UTUSAN ONLINE

14 thoughts on “Pembuli Jalan Raya Ditahan Reman

  • November 18, 2014 at 6:01 PM
    Permalink

    cerita bodoh!

    Reply
  • November 18, 2014 at 6:36 PM
    Permalink

    Tony ko ke lelaki dlm gambar tu? Tu yg emosional sgt ni..

    Reply
  • November 18, 2014 at 6:39 PM
    Permalink

    Aku amat yakin lelaki dlm gambar tersebut adalah penyokong kuat Pakatan Haram. Beliau mempunyai ciri2 perangai tipikal penyokong pakatan haram.

    Kiki watch out ko dh ada saingan skrg. Bila Hitz FM nk jemput dia jd tetamu?

    Reply
  • November 18, 2014 at 7:09 PM
    Permalink

    hehehe…togay tu bapak hang ke ??

    Reply
  • November 18, 2014 at 9:16 PM
    Permalink

    tony plak yang panass…pehal?

    Reply
  • November 18, 2014 at 9:23 PM
    Permalink

    tidak syak lagi cinabeng berkenaan merupakan barua tegar DAPigs dan pakatan haram…nasib baik pemandu kereta yang cermin keretanya kena ludah dan wiper kena rosak mengamalkan wasatiyyah

    Reply
  • November 18, 2014 at 9:24 PM
    Permalink

    cinabeng tu mesti pernah jadi pelanggan si togay

    hehehehehe

    Reply
  • November 18, 2014 at 11:24 PM
    Permalink

    cina babi besar kepala kat kl..tu sebab jangan bagi muka kaum babi ni kat tmpat anda…

    Reply
  • November 19, 2014 at 12:34 AM
    Permalink

    Tony Gunawan,

    Ceita bodoh untuk org bodoh macam lu

    Reply
  • November 19, 2014 at 4:15 AM
    Permalink

    Butoh lu ler tony…yg ko panas pe hal…tu bapak ko ke kna tahan tu…?

    Reply
  • November 19, 2014 at 9:52 AM
    Permalink

    hehehehe…alooo togay, bapak hang kena reman 3 hari, baru dia ada akai, kalau la aku yang drive kereta tu, dah bersepai bapak hang masuk longkang !

    Reply
  • November 19, 2014 at 12:27 PM
    Permalink

    Inilah cina yang tak nak tau asal-usul kaum sendiri di tanah melayu ni.
    Dah makin sakit jiwa. Otak dah penuh dgn kuman-kuman dari daging babi, yang Mat sabu suka.

    Takkan orang melayu nak tengok jea…….
    Kalu 100 thun dulu, panji hitam dan panji putih dah gerenti mengamuk.

    Reply
  • November 19, 2014 at 2:13 PM
    Permalink

    Samseng pun ada penyokong jugak .. maka sah tony lebih dajjal dan sial …. elok kalau org mcm ni cuba kurang ajar di ajar cukup2…

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.