8 thoughts on “Mana PAS??

  • October 22, 2014 at 3:57 PM
    Permalink

    jadi BISU laaa.hehehee

    Reply
  • October 22, 2014 at 4:04 PM
    Permalink

    Nak kata buta dan pekak takut terlampau kasar….boleh pulak hang tanya mana pas dalam isu ni….sampaikan pas pencen pun dah komen…patutnnya tanya le …mana umno?

    Reply
  • October 22, 2014 at 4:20 PM
    Permalink

    PAS pencen komen mek ?? PAS pencen je la yang komen, PAS lain masih dok selimut bawah ketiak DAP.

    Reply
  • October 22, 2014 at 6:41 PM
    Permalink

    Mak esah kejadian tu berlaku di negeri yg diperintah bersama oleh PAS di mana wakil2 PAS ada dlm pihak berkuasa tempatan. PAS adalah manifestasi kejayaan Dajjal.

    Reply
  • October 22, 2014 at 6:52 PM
    Permalink

    melalut plak mek tanya mana UMNO….

    MAIS, JAIS, JAKIM sampai ada mufti bersuara tu takkan mek tahu yang PAS/PKR/DAP sudah pun terlebih tahu kata suara UMNO lah tu…macam isu rampas bible, JAIS yang rampas dikatanya UMNO yang suruh, hebat kan UMNO ni mek tak payah suruh pun penguatkuasa seperti JAIS tahu nak rampas?

    nanti kalau penganjur(jangan geli sentuh najis mughallazah anjing) si syed azmi tu kena dakwa jangan pulak mek kata UMNO yang suruh atau kata UMNO punya kemahuan sebab mek kan dah kata UMNO membisu je tentang acara ‘mari pegang anjing peliharaan DAP’ tu

    hehehehehe

    Reply
  • October 22, 2014 at 10:18 PM
    Permalink

    aha..asik je tanya PAS..bukan ke perdana menteri org umno, menteri dalam negeri, menteri agama ..kan semua orang umno..kok dia org bisu n pekak je napa yek….tunggu puying beliong yang besar lagi ke baru nak belajar bertingak ke atas kemungkaran yang di dalangi musuh islam..orang pas cuma boleh bising takat parlimen je..tapi yang meluluskan bukan ke melayu islam umno yang diketuai najob tun razak..korang jangan asik je salahkan pas..korang tu pun salah satu org yang pekak bisu..

    Reply
  • October 23, 2014 at 10:22 PM
    Permalink

    Alahai bahlolnye wong jowo sorg ni. Mudah je kena tipu. Lenkali banyakkan membaca. Salah satu perkara yg wajib ko baca ialah perlembagaan malaysia. Kjaan negeri ada 2 kuasa eksklusif. Satu tanah. Kedua adat istiadat melayu dan islam. Skrg negeri sgor itu pakatan rakyat pegang. Dlm pakatan rakyat ada satu parti so called islam namanya pas. Sbb pas pandai bising ajelah masa kalid dulu hal ehwal islam diletak bawahnya. Sbb adun2 pas suma x bleh pakai. Jd exco pd nama je. Suruh buat keje dia boleh bilang orang malas contohnya kes xde air dulu. Ada paham tak jawa bodoh?

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.