5 thoughts on “Kempen Peluk Anjing Agenda Musuh Islam – Azhar Idrus

  • October 20, 2014 at 2:05 PM
    Permalink

    org pas kalau kata uai mesti percaya punya.

    Reply
  • October 20, 2014 at 2:24 PM
    Permalink

    Betul la tu….PAS memang musuh Islam.

    Reply
  • October 21, 2014 at 3:21 AM
    Permalink

    2 Ostad pas pun kata , program pegang anjing tu x betul . tapi ade 2 ekor pencacai PAS kat sini , bersungguh pertahankan program pegang anjing . adakah 2 pencacai yang dimaksudkan itu adalah jenis manusia “Luar jubah pas , dalamnya adalah baju DAP” ?? Atau dalam bahasa murni tuan guru preeeeesiiiidenngggg PAS , BROKER BARUA ? sama2 kita renungkan.

    Reply
  • October 22, 2014 at 10:04 PM
    Permalink

    apa la korang kes pegang anjing pun nak salahkan pas gak..yang ko org umno apa ko buat..diam bisu je jugak..macam konek takde..jangan2 kaum ko yang pegang anjing tu

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.