Adakah menghina tiga wanita Melayu DAP ini seperti menghina semua wanita di Malaysia?

Di dalam berita Malaysiakini hari ini yang bertajuk ‘Hina Rara, Dyana, Melati bererti hina semua wanita’,MP DAP Gobind Singh Deo berkata kutukan dan serangan terhadap Dyana Sofya Mohd Daud, Young Syefura Othman dan Jamila Rahim kerana penglibatan mereka dengan DAP dianggap penghinaan terhadap semua wanita.

Apakah ketiga-tiga wanita tersebut mewakili semua wanita di Malaysia ? Apakah justifikasinya ? Bagaimanakah pula apabila wanita dari Barisan Nasional yang dihina, dikutuk oleh pembangkang ? Tidakkah mereka juga mewakili wanita-wanita di Malaysia ?

Kita berharap agar DAP tidak mengeluarkan kenyataan yang kurang bijak dan nampak bodoh hanya kerana ahlinya dikutuk. Sekiranya kita gemar menghentam orang kita kena menerima bila kita dihentam kembali. Jangan berlagak seperti parti “tokong” yang tidak boleh disentuh langsung.

DAP janganlah merengek seperti kanak-kanak. GROW UP.

24 thoughts on “Adakah menghina tiga wanita Melayu DAP ini seperti menghina semua wanita di Malaysia?

  • October 3, 2014 at 5:30 PM
    Permalink

    lawak betul dap ni, 3 ekor betina tu disamakan dgn semua wanita di malaysia

    Reply
  • October 3, 2014 at 5:33 PM
    Permalink

    Mereka bertiga ni wakil rakyat mana???

    Setahu aku, takder sorang pun dari mereka bertiga yang sudah menjadi Ahli Parlimen ataupun mana2 ADUN negeri???

    Macam mana DAP mendakwa mereka bertiga ini mewakili kesemua wanita Malaysia???

    P/S: Her name is “Young” Shefura Othman??? Is “Young” a nick name or what???

    Reply
  • October 3, 2014 at 7:03 PM
    Permalink

    perasan konon dia mewakili wanita…kharkk ptuuiii..
    nak je aku carutkan..muka pengkhianat malaun lanun..

    perangai pun cam bangsat..

    Reply
  • October 3, 2014 at 8:04 PM
    Permalink

    DAP mempergunakan perempuan-perempuan ini, mereka tahu dan sedar tapi mata hati mereka telah di buatkan.
    DAP sedang meraih simpati dari perempuan-perempuan Melayu Islam Malaysia.
    Mereka layak di pinggirkan kerana mereka adalah pengkhianat pada Islam dan Melayu.
    Wanita dan puteri UMNO dan WAnita PAS wajib pertahankan wanita Melayu Islam dari di khianati oleh 3 perempuan ini.

    Reply
  • October 3, 2014 at 8:31 PM
    Permalink

    Sebetulnya 3 pompuan ni yang menghina semua wanita Melayu Islam di Negara ini. Mulai sekarang bolehtak semua blog pro kerajaan jangan menyiarkan sebarang berita mengenai 3 orang ni sebab memang itulah yang memang mereka hendakkan, publisiti dan promosi. Tak pasal-pasal terkenal melebihi artis bila masuk DAP. Salah kita jugak sebab mempromosi mereka.

    Reply
  • October 3, 2014 at 8:56 PM
    Permalink

    Mewakili Keldai2 betina pun belum tentu layak, ada hati nk mewakili wanita2 Malaysia…

    Reply
  • October 3, 2014 at 8:57 PM
    Permalink

    Pengkhianat adalah lebih hina dari pelacur. Ini bukan menghina wanita tapi mengecam mereka yang mengkhianati agama dan bangsa tidak kira wanita atau lelaki atau geng2 al-juburi

    Reply
  • October 3, 2014 at 9:11 PM
    Permalink

    Dalam sebuah negara demokrasi kita faham tiap rakyat berhak memilih kumpulan yang mereka ingin memihak. Kerajaan atau pembangkang. Tetapi sesuatu yang membuat kita berteka teki apakah rasional nya budak2 pompuan itu berpolitik dan memihak pada pembangkang. Pembangkang terdiri dari manusia yang bengkak hati.

    Kita tahu LKS bengkak hati. LGE follow bapak dia yang bengkak hati. Anwar bengkak hati dan anak bini dia mesti mengikut. Khalid Ibrahim bekas pengurusi PNB, sebuah badan kerajaan, juga bengkak hati lalu jadi pembangkang.

    Kalau alih2 sekarang Rafidah Aziz jadi pembangkang, kita faham kerana Kak Fidah tergoris hati (walau pun tidak bengkak) . TErgoris kerana tidak terus dipilih jadi menteri dalam masa semangat dia masih kuat untuk bekerja, dia digugur dari senarai. Tetapi kita tak nampak Kak Fidah perlu jadi begitu.

    Soalan kita, apa ke gilanya budak pompuan itu masok politik. Langsong tak ada rasionalnya lebih2 lagi mak bapak mereka orang kerajaan.

    Rasionalnya mereka gatal bijik… maksud kita mungkin bijik mata mereka gatal.

    Reply
  • October 3, 2014 at 10:12 PM
    Permalink

    Menghina betina 3 ekor tu…sepatutnya sama dengan menghina babi-babi betina dalam kandang, sebelum jadi habuan makanan cina-cina DAP….mat sabu pun teringin jugak nak tumpang sekaki.

    Reply
  • October 4, 2014 at 2:37 AM
    Permalink

    3 ekor minah yang joint parti kapir harbi memang lebih hina dari pelacur kerana dosa pelacur antara dia dengan tuhan ini minah 3 ekor berdosa kepada bangsa dan kaum beragama islam kerana joint sebuah entiti parti yang terang2 menentang penubuhan sebuah negara islam bermakna 3 ekor ni sanggup mengadai perjuangan bangsa dan agama demi dasar perjuangan kapir harbi nama saja islam kesian kat mak pak dapat anak yang jauh sesat nauzubillah.

    Reply
  • October 4, 2014 at 3:24 AM
    Permalink

    3 puppets DAPigs ni dikatakan mewakili wanita Malaysia ?? hahaha DAPigs yang anti Islam dan anti Melayu ni dah takde isu ..

    Reply
  • October 4, 2014 at 4:13 AM
    Permalink

    Waa … secara kasarnya, DAP sedang menambah spesimen2 untuk melengkapkan koleksi mereka dalam mempamerkan bahawa DAP kini mewakili kumpulan masyarakat di Malaysia; dalam kes di atas khususnya, iaitu golongan wanita (Melayu?) Malaysia. Jika dilihat, dari kanan ke kiri:
    a. Spesimen 1: golongan wanita moden
    b. Spesimen 2: golongan wanita baru(bertudung tapi masih ada benjol-benjolannya)
    c. Spesimen 3: golongan wanita konservatif yg berkelubung, tapi masih kelihatan bijiknya(bijik mata laa …)
    Jelas kelihatan strategi dan agenda DAP untuk ‘memurtadkan politik’ kumpulan yg disasarkannya.

    Bila diambilkira input dari Boss PA di atas, spesimen2 yg ada ini memiliki penyakit yg sama iaitu bengkak hati dan gatal2. Ini masih lagi belum dikira golongan yg lengkap; DAP mestilah mengumpulkan spesimen2 yg berpenyakit lainnya seperti syphilis, gila babi(mungkin dah ada), kayap, kanser, mental(dah ada agaknya) dan sebagainya.

    Reply
  • October 4, 2014 at 10:48 AM
    Permalink

    penulis dan cybertroopers/forumers pro BN di myKMU sudah terangkan sikit-sikit kenapa 3 bijik gatal itu lebih baik jadi pelacur…kalau tak puas hati 3 bijik gatal itu kenalah masuk sini bertanya(nak marah ke nak kutuk ke semuanya boleh), biar kami terangkan lagi kenapa lebih baik jadi pelacur…ngadu-ngadu pada SKMM tidak akan sampai ke mana jika 3 bijik gatal itu sebenarnya jenis hipokrit dan cakap tidak serupa bikin tentang kebebasan bersuara yang mereka konon-konon perjuangkan bersama DAPigs

    takde bijik ke nak masuk sini?

    hehehehe

    Reply
  • October 4, 2014 at 10:57 AM
    Permalink

    aku berjanji ni kalau 3 gadis pingitan(terutama si dyana) DAP itu masuk berforum, aku akan berforum secara baik tak akan guna perkataan kasar dsb…gobind singh pun dipersila masuk kalau anak jantan

    hehehehe

    Reply
  • October 4, 2014 at 11:05 AM
    Permalink

    MACAMAN PULAK DGN PENGHINAAN TERHADAP DATO SHAHRIZAT DGN GELARAN SHARIZAT L…U?CUBA JAWAB?

    Reply
  • October 4, 2014 at 11:16 AM
    Permalink

    3 ekor bijik gatal itu kenalah berani masuk sini untuk menjawab pertanyaan KUKUBIMA…tak berani masuk dan main ngadu-ngadu(tujuan sebenar untuk menghalang kebebasan bersuara) ini ialah sifat dan sikap orang bersalah/tidak mempunyai moral/hipokrit/cakap tak serupa bikin

    hehehehe

    Reply
  • October 4, 2014 at 11:24 AM
    Permalink

    Betina tiga ekor ni yang sebenarnya mencari tempat dan kedudukan didalam dunia politik tanah air.merika ada tujuan dan salah satu caranya adalah menyertai DAP.kalau sertaai pas atau umno merika kenalah berbaris panjang fan tak mungkin sampai kebarisan hadapan falam masa singkat.Dap adalah satu midah sebab Dap memang mencari golpngan muda Melayu untuk diperagakan dipentas politik negaraboleh diumpamakan seperti pelacur mencari pelangan ditepi jalan.tak salah mykmu mengelar merika ini umpama prlacur malahan memang selayaknya pangilan tersebut untuk yang berkenaan.

    Reply
  • October 4, 2014 at 1:47 PM
    Permalink

    Pelacur ….ayat tu sentimental sangat ….!!!…elok tulis jalang,,!!.. baru lebih sesuai untuk mereka…!!!!…tiga ekor jalang ni tak mau buat laporan polis …pencacai pakatan haram sial memaki hamun menghina pemimpin dan bini pemimpin Melayu dalam malangsialkini mana dia laporan polis dan SKMM …memang jalang sundal pelacur murahan yang dibela Limkitsial anak beranak…kalau bangsa kafir laknat nak hina Melayu apa pun boleh …tak mau buat report pulak ,,.mamang dasar jalang…!!!..perempuan lain lebih bermaruah …mereka hanya layak mewakili jalang dan perempuan sundal saja….!!!…

    Reply
  • October 4, 2014 at 2:27 PM
    Permalink

    Untung masuk DAP . tak jadi adun atau mp , pun boleh popular .DAP kan juara kemanusiaan sejagat .yang eloknya , media pun tak payah join sekaki memperbesarkan isu 3 badut ini . perhatian dan liputan media memang mereka nantikan .Laporan SKMM itu cuma kluit luaran shj untuk menarik minat media memberikan mereka publisiti murahan & liputan percuma . Bukan prinsipnya kalau muka melayu ,nama melayu dan berbintikan melayu menongkah arus dengan memasuki parti yang jelas & nyata anti islam & melayu itu sendiri. Tetapi Allah itu maha besar ditunjukkan kpd kita contoh orang melayu yang singkat fikiran,cetek ilmu dan buta sejarah kpd kita hari ini dengan menampilkan 2 wajah gadis manis , 1 wajah gadis berkerubung . yang kononnya mewakili golongan wanita melayu moden kini. Melayu yang baik tidak akan derhaka kepada bangsanya sendiri. 3 sampah ini adalah contoh jelas sampah yang ada dalam melayu masa kini.

    Reply
  • October 4, 2014 at 2:42 PM
    Permalink

    3 ekor pompuan sundal itu tahu tak anak haram itu siapa? pemandu warga india yg diperguna & diperbodoh menjadi pemandu kepada mendiang karpal singh itu mana ada anak haram itu beri pembelaan

    nak tahu tak kenapa si gobind sanggup membela korang bertiga? sebabnya ialah korang bertiga ada puki sementara warga india itu takde

    Reply
  • October 4, 2014 at 3:20 PM
    Permalink

    Ini semua macam tektik Lee Kuan Yew dulu yng sanggup pakai songkok, berbaju melayu, masuk kampung nak menawan hati Melayu…Haha….Kiat Melayu senang terpengaruh…

    Reply
  • October 4, 2014 at 9:20 PM
    Permalink

    padan muka klu kena saman.kahakkahkak..

    Reply
  • October 5, 2014 at 10:53 AM
    Permalink

    Lee Kuan Yew dah paham psiki oghang oghang melayu…mudah di pergula gula kan asal kan dapat sikit keuntungan peribadi. Kaji la sejarah di mana melayu mudah di peralat kan pihak asing terutama bangsa penjajahan eropah. Teliti la kajian empiris Sir Stanford Raffle pasai melayu di Tanah Melayu & Bourjourn mengkaji minda penduduk Nusantara sebelum penjajahan fizikal berlaku.

    Jangan cuba nak label kan aku sebagai pembenci bangsa melayu plak…..ni ada la fakta sejarah…melayu jangan mudah lupa pada sejarah….ingat sejarah tak pernah lupa pada peristiwa…..!!!!

    Reply
  • October 5, 2014 at 11:05 AM
    Permalink

    Lee Kuan Yew dah kaji psiki oghang oghang melayu yang mudah di perghula gula kan demi keuntungan yang sedikit biaq pi marwah bangsa & agama terburai. Sejarah dah membukti kan fenomena bangsa melayu…teliti kembali kajian empiris Stanford Raffles tang sijap melayu di Tanah Melayu & Bourjourn pasai minda di Nusantara sebelum penjajahan fizikal di laksana kan.

    Jangan ada plak yang sanggup menuduh aku sebagai pembenci melayu…lihat pada fakta sejarah….melayu jangan mudah lupa sejarah. Sejarah tak pernah lupa pada setiap perisriwa……!!!!

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.