Pemecatan EXCO Selangor: MB Pecat 6, Sultan Hanya Luluskan 5

Tuanku Sultan Selangor Selangor memperkenankan pemecatan 5 exco Selangor bukannya enam seperti yang diumumkan Tan Sri Khalid Ibrahim semalam.

Ketiadaan nama Rodziah Rodziah Binti Ismail, Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kebajikan Dan Hal Ehwal Wanita daripada senarai perkenan tuanku menimbulkan spekulasi bahawa EXCO PKR tersebut mempunyai peranan penting dalam memastikan pengekalan kerajaan Khalid Ibrahim.

Ia sama ada Khalid menipu media semalam atau Tuanku tidak memperkenankan pemecatan EXCO Rodziah Ismail. Nmaun terdapat kemungkinan juga Khalid memang tidak menghantar nama Rodziah tetapi mengumumkan pemecatan bagi melekakan PKR kerana beliau sedang mengadakan rundingan dengan ADUN Batu Tiga itu.

Rodziah sebelum ini disebut-sebut sebagai ADUN PKR yang akan belot dari Pakatan Rakyat.

IMG-20140813-WA0060

10 thoughts on “Pemecatan EXCO Selangor: MB Pecat 6, Sultan Hanya Luluskan 5

  • August 13, 2014 at 2:52 PM
    Permalink

    kan disebut..sorang lagi masih kat obersea..lum di serah surat lagi…lain kali bacalar betul2..

    Reply
  • August 13, 2014 at 3:08 PM
    Permalink

    Semoga Rodziah mendapat hidayah dari Allah dan terus bersama Khalid untuk kemakmuran Bumi Selangor Darul Ehsan.

    Reply
  • August 13, 2014 at 3:11 PM
    Permalink

    hahaha…..merayu, meraung pon x guna….hahaha…..jangan lupa bagi keta tau…hahaha… abang khalid memang cargas…..memang ready to race…yeahh

    Reply
  • August 13, 2014 at 3:16 PM
    Permalink

    umno tak payah main angka,khalid tumpang hanya masa saja!

    Reply
  • August 13, 2014 at 3:20 PM
    Permalink

    woi tony….papehal pon keta tu bg pulang balik….hahaha…umno memang x terlibat langsung pon….kan dah cakap…sokong x bersyarat….unker lim n friend jek yang phobia lebey……

    Reply
  • August 13, 2014 at 3:51 PM
    Permalink

    dey togay…UMNO tak main apa-apa pun….cuma lihat dan senyum, UMNO selangor aku tak tau la apa yang depa dok main…..

    Reply
  • August 13, 2014 at 3:58 PM
    Permalink

    Tulah aku kata dulu, kata2 Muhyiddin Yassin satu RUSE yg berguna!!!

    Tengoklah betapa MEROYANNYA Tony Gunawan!!!

    HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

    Reply
  • August 13, 2014 at 5:08 PM
    Permalink

    togay sejak keputusan PRU 13 yang lepas dia dok meroyan….mula-mula kata SPR menipu, lepas tu kes 40 k bangla, lepas tu blackout, lepas tu bab 51% / 49 %….sampai la hari ni togay masih tak sihat !!

    apalaaaaa nasib hang togay….

    Reply
  • August 13, 2014 at 7:16 PM
    Permalink

    PR dan konco2 serta semua balaci tengah berasa sejuk perut, panas buntut serta berpeloh diketiak serta celah kelangkang mereka. Ini kerana selepas mereka menuntun keruntuhan takhta mereka di Selangor. MB sudah jadi Adun bebas dan exco nya dibuang padang selepas dilayang kad merah.

    Mereka terbayang kehilangan barang berharga. Mereka terbayang kejatuhan yang maha hebat. Mereka bakal hilang segala selepas beberapa tahun bersemayam ditahta, kini mereka bakal bersemadi bukan lagi bersemayam.

    Tapi jika mereka jenis yang redha maka mereka akan terima itu semua dengan lapang dada. Mereka harus redha dan akur bahawa mereka hanya monyet yang sama spesis macam kera. Monyet dan kera bila diberi bunga… pasti mereka tak tahu nilai bunga itu. Pasti monyet akan keroyok bunga yang diberi . Monyet hanya kenal pisang bukan bunga.

    Reply
  • August 13, 2014 at 7:37 PM
    Permalink

    UMNO tak main angka toni woii….cuma la ni sedang melihat Ungka2 PR berebut pisang…hang x joint sekali ke toni….

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.