3 thoughts on “Video kekecohan sidang DUN Pulau Pinang

  • May 21, 2014 at 4:26 PM
    Permalink

    Celako Celako Celako!!!

    Ni mesti tarbiyah Pok Nicky Ajis!!!

    Reply
  • May 21, 2014 at 7:15 PM
    Permalink

    dalam DUN pun boleh cakap celaka…..hehe, aneee tu mabuk todi kat jalan dato keramat tak sober lagi, dah masuk persidangan…jadilah dia macam beruk !! wakil pembangkang ni terlalu tak dak kelas, dah tak boleh bezakan antara pankin bawah pokok dan dewan persidangan negeri.

    Reply
  • May 22, 2014 at 10:03 PM
    Permalink

    kena ujudkan tindakan disiplin keras keatas peminpin yang mengeluarkan kata2 kesat tidak kira dari mana parti kalau tidak kacau bilau Malaysia ke arah keruntuhan perpaduan.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.