10 thoughts on “VIDEO: Aksi Menarik Seorang Penduduk Dalam Kempen di Teluk Intan

  • May 21, 2014 at 4:57 PM
    Permalink

    pergh!!! anak kelahiran perak ke betina tu? kahkahklahkahkahkaKAHAK!!!!!!

    Reply
  • May 21, 2014 at 6:46 PM
    Permalink

    hahahaha .. tudia .. terbaik abg ni .

    Reply
  • May 21, 2014 at 10:22 PM
    Permalink

    terpuji lah abang ni…berani kerana Benar….macai dap hampeh…..Tanya dap boleh menang pun tak terjawap…..aku sokong abang ni…hu hu

    Reply
  • May 22, 2014 at 9:14 AM
    Permalink

    Biar betull… hahaha.. mmg selambe…

    Reply
  • May 22, 2014 at 2:44 PM
    Permalink

    aq rasa BN patut letak calun janda anak satu, baru padan nak lawan dgn anak dara. janda ada pengalaman. KJ kata pengalaman tu penting.

    Reply
  • May 22, 2014 at 10:17 PM
    Permalink

    Kalau camtu kata hebat… taktau la, ganggu kempen orang kata hebat. Apakata suruh calun BN buat camtu… hebatkan.

    Reply
  • May 26, 2014 at 2:54 AM
    Permalink

    aikk dia pun kempen jugak bujuk.. apa .. ada salah kaa cara dia kempen di kampung halaman dia cara lagutu hahahahaha

    Reply
  • May 30, 2014 at 2:14 AM
    Permalink

    Ha ini satu dr kankong cakap. Sokong BN barang naik. Itu saja kerjanya sebab nak cari makan.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.