8 thoughts on “Terima Kasih Pengundi Teluk Intan – Mah

  • May 31, 2014 at 9:18 PM
    Permalink

    Dapig (-2); BN (+5)

    Reply
  • May 31, 2014 at 9:37 PM
    Permalink

    Terima kasih pada orang Melayu, partai Melayu.
    Jangan tikam Melayu lagi tau. Tolong kasi tahu Kekawan sebangsa yang lain tu…k. Orang Melayu sanggup merendahkan diri, bertoleransi semata-mata percaya kepada perpaduan, keharmonian dan saling hormat menghormati. Tapi Kekawan ko percaya kepada kepuakkan. Harap ko buat la sesuatu untuk balas budi orang Melayu ni. Korang nak kaya kita orang x kisah pun, malah di tolong lagi. Tapi ini tetap tanah Melayu.
    Tahniah….. Selamat bertugas dengan amanah.

    Reply
  • June 1, 2014 at 12:06 AM
    Permalink

    mah menang sbb melayu umno bukan sbb cina.cina tetap dgn dap dia.ingat tu mah oi.cina talak sokong lu mah oi.

    Reply
  • June 1, 2014 at 12:21 AM
    Permalink

    Tahniah kepada seluruh jentera pilihanraya BN di T.Intan. bagi yg muslim , hanya Allah lah yg membalas jasa kalian..

    Reply
  • June 1, 2014 at 11:39 AM
    Permalink

    Aku seru pengikut-pengikut PAS supaya membuka mata dan melihat kelakuan pemimpin-pemimpin mereka…..perempuan tu di sokong habis-habisan, untuk apa ??? dia minta UITM di buka kepada kaum lain, dia kutuk UITM, dia kutuk MARA, bawa agenda DAP yang bencikan orang Melayu. ahli PAs di minta menyokong seorang perempuam melayu yang tak pakai tudung untuk menjadi wakil mereka, sedangkan isteri PM yang tak ada apa-apa kuasa dalam pentadbiran negara di kutuk dan sumpah seranah sebab tak pakai tudung.

    Aku nak tanya pengikut PAS….hangpa ada otak ke nak berfikir ???

    Reply
  • June 2, 2014 at 12:41 PM
    Permalink

    Rap. ang x payah tanya la pengikut pas ni,,,lau ada otak dh lama dah diorang pikir…

    Reply
  • June 3, 2014 at 10:04 AM
    Permalink

    Harap lagak je lebih, Syok sendiri, Padahal habuk pun tarak…takde kesan…

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.