13 thoughts on “PUPPET DAP

  • May 22, 2014 at 7:03 PM
    Permalink

    Puppet ke mapet ke anak orang UMNO tu…

    Reply
  • May 22, 2014 at 9:40 PM
    Permalink

    anak DAP, mak UMNO…..ada pulak laki PAS, bini UMNO…terus di ceraikan, tup-tup, orang PAS pi masuk meminang….hehe

    Reply
  • May 22, 2014 at 10:14 PM
    Permalink

    Patutnya puppet tu pakai lambang keris. Sebab DAP dah control anak orang umno, macam Ambiga control Marina.

    Reply
  • May 22, 2014 at 11:24 PM
    Permalink

    kenapa lak kena pakai lambang keris??? DAP hanya control anak orang Umno…bukan control Umno….seperti mana DAP berjaya membodohkan orang2 PAS tapi bukan parti PAS…tak gitu kah Bujuk….yang bodoh hanyalah orang2 PAS…tapi bukan parti PAS….nampak tak equation nya tu Bujuk????

    Reply
  • May 23, 2014 at 1:45 AM
    Permalink

    Aljuburi pun anak org UMNO dan bekas org UMNO jugak….tp dah jadi Tuan Besar org2 PAS….

    Reply
  • May 23, 2014 at 1:46 AM
    Permalink

    Dah dia suka pelir jenis masuk bertabik, keluar bersalam. Pelir² yg bersunat jgn jeles le. Sebab itu sekarang ni kaduk dh naik junjung,

    Reply
  • May 23, 2014 at 7:52 AM
    Permalink

    Kita tengok Dyana menang tak d pedi undi melayu/umno.

    Reply
  • May 23, 2014 at 9:18 AM
    Permalink

    KAMARUDDIN JAAFAR ORG UMNO SKRG DUDUK DALAM PAS , BUJUK TAK PETIK PULAK. KE KAU TAK KENAL PROKSI ANWAR TU BUJUK ? SEKALI DIA TEPUK MEJA , JATUH SERBAN LEBAI2 PAS .

    Reply
  • May 23, 2014 at 10:07 AM
    Permalink

    PAS…terus-terusan di perbodohkan anwar dan kit siang….nik ajis dah senyap ruyup, aku rasa la ni dia dok sedih ngenangkan nasib PAS yang jadi hamba dalam pakatan pembangkang…..aji adi dah serabut, tinggallah pecacai-pecacai yang lari macam ayam tak dak kepala.

    Reply
  • May 23, 2014 at 10:44 AM
    Permalink

    rap, kalau ayam ok lg kot,,tp ni macai2 lari jenis babi xdak kepala

    Reply
  • May 23, 2014 at 11:58 AM
    Permalink

    hehehe…betul jugak, babi tak dak kepala dia dok pi menyondol merata-rata…sebab dia ingat dia masih ada kepala !! hehe…

    Reply
  • May 23, 2014 at 11:59 AM
    Permalink

    Lebaik kulup PAS dah tentu undi Dyana ni Bujuk. Jangan risau. Lepas ni Dyana akan pakai selendang dan jumpa Pok Nik untuk dibaptiskan sebagai Muslimah DAP.

    It’s so easy being a “pembangang”. You don’t have to think about anything. Just say whatever you please and do whatever you like as long as it doesn’t help the nation.

    Reply
  • May 23, 2014 at 3:32 PM
    Permalink

    Yg. menyondol tak tentu pasal tu… seperti pemuda umno serbu DUN P.Pinang, ganggu kempen PR d t.Intan dan serang HQ DAP. Terpaksa pulak ketua pembangkang P.Pinang minta maaf, KJ pulak kata akan siasat dan tak setuju malah ada mengatakan MCA bagi warning suruh KJ jaga ahli dia. Yg. serang HQ DAP lagi hilang akal.. nak serah memo, tapi koyak dan baling pada wakil DAP macam memo mereka itu sampah, atau memang sampah sebenarnya.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.