21 thoughts on “Mengapa Pemuda UMNO Bertindak Biadap

  • May 23, 2014 at 1:33 AM
    Permalink

    Kasi bakor jee…. Bila lg bro!. Ini kali lh.

    Reply
  • May 23, 2014 at 6:32 AM
    Permalink

    dah lama kita tunggu pemuda yang tegas bertempat!! rembau most wanted and geng lifestyle boleh pergi JAHANAM!!

    Reply
  • May 23, 2014 at 7:49 AM
    Permalink

    Elok la tu… Sama2 biadap… UMNO dengan DAP sama je.

    Reply
  • May 23, 2014 at 9:10 AM
    Permalink

    PAS Buat apa bujuk ? simpan telur atau punai kecut dah ? opss aku lupa. org PAS dia takde BANGSA. yang dia ada 1 je. Bangsa PAS , Agama PAS . Sebab tu dia tak kisah pun kalau melayu dicelakan . sebab org pas berbangsa PAS !

    Reply
  • May 23, 2014 at 9:59 AM
    Permalink

    Yes…its about time Pemuda UMNO tunjuk biadap !! jangan jadi lembik macam pemuda PAS !! kita parti memerintah.

    Reply
  • May 23, 2014 at 11:20 AM
    Permalink

    TERBAIK. Berhenti jadi baik, kebiadapan anda pada bangsa yang biadap memang kami sanjungi. Jangan jadi macam KJ.

    Reply
  • May 23, 2014 at 11:24 AM
    Permalink

    Woiii…..melayu PAS mana ada biadap pun..semua tunduk malu jee..bila bejalan pijak semut pun tak mati..almaklum laa ..orag dah jadi kuli batak dan budak suruhan…….follow..je laa..kalau disuruh ..melayu tidur atas jalan halang kenderaan sultan pun mereka sanggupppp…..tengok je sape kuli batak yang dok kibar bedera DAP di Telok Intan dan Jelutong….walaupun DAP terang2 mengutuk Hudud…tetapi disebabkan udah jadi kuli batak melayu PAS sanggup buat apa sajee..

    Reply
  • May 23, 2014 at 11:38 AM
    Permalink

    Biadap bujuk ? Mempertahankan maruah kau kata biadap.. eh eh.. PAS ada maruah ke ??

    Reply
  • May 23, 2014 at 11:41 AM
    Permalink

    Pemuda PAS tak faham apa maksud maruah !! sebab tu depa ” kehilangan ” dalam mempertahankan agama dan bangsa !

    Reply
  • May 23, 2014 at 4:15 PM
    Permalink

    Negara kita ada undang2, kalau salah bawa ke pengadilan bukan serang semborono hingga maruah yg. d tatang d jijak orang. Dalam liga super… kalau pemain bergaduh dalam padang penonton boleh terima, tapi kalau penonton p serang pemain dalam padang habis busuk nama pasukan dan kena tindakan FAM.
    Ini isu umno.. tak perlu alih pada PAS, kami tahu bila bertindak, kami tahu saluran, kami bantah ikut perlembagaan. Kami hantar memo cara jantan bukan koyak sendiri memo yg. nak d beri.

    Reply
  • May 23, 2014 at 4:27 PM
    Permalink

    Pemuda UMNO dibawah kepimpinan KJ (orang Rombau)memang ada semangat perjuangan. Macam tu la pemimpin yang berani dan ada kelas. Tak macam presidennya….harap Kak Rosmah je..(orang Pilah)

    Reply
  • May 23, 2014 at 5:30 PM
    Permalink

    Pandai pulak hang cakap negara ada undang-undang bujuk…….ntah apasal aku rasa pelik ….hehe

    Reply
  • May 23, 2014 at 8:44 PM
    Permalink

    Weiii bujuk….PAS cuma berani tunjuk biadab kat sebangsa & seagama jerr seperti UMNO tapi kat cina terutama DAP ultra kiasu pemimpin serba hamPAS ni tak berani plak tunjuk biadab. Malah berpeluk peluk ngan Lim Kit Siang. Bila Karpal Singh sound kat Hadi Awang pasai hudud dia dah kecut teloq & ketaq kepala lutut….beghani cuma kat melayu islam jerrr.

    Ni la di kata kan Jaguh Kandang betoi tak bujuk…???

    Reply
  • May 23, 2014 at 8:44 PM
    Permalink

    Ooooowh, cara guling-guling atas jalan tu cara jantan lah ya…dan itu , cara bertindak mengikut saluran ke bujuk ???

    Reply
  • May 24, 2014 at 12:20 AM
    Permalink

    Bujuk, kau komen pasal apa ? liga super ? FAM ? Apa yg kau melalut ? Kau pun cakap ini isu UMNO, kau tak perlu menyibuk , Itu pun tak faham ?

    Reply
  • May 24, 2014 at 10:24 AM
    Permalink

    Sepatutnya pemimpin-pemimpin UMNO menumpukan serangan mereka ke atas kebiadapan Rayer yang melabelkan UMNO sebagai “celaka”, bukannya menumpukan kenyataan mereka terhadap apa yang dilakukan oleh pemuda-pemuda UMNO.

    DAP boleh membiarkan celaka yang tak mengenang budi ini bersikap biadap. Orang-orang Melayu menganggap bila disebut “UMNO celaka”, samalah seperti mencelakakan semua Melayu.

    Sebagaimana biasa, kerajaan Najib tak tahu apa nak buat kerana sudah selalu sangat dipermain-mainkan oleh pembangkang yang makin biadap. Kerajaan Najib bukan saja tak ada bola, malah dah tak ada kuku lagi.

    Kebanyakan penyokong UMNO tidak akan mengundi pembangkang; tetapi kemungkinan besar mereka tidak akan mengundi lagi jika kerajaan sekarang ini masih bersikap lembik terhadap sikap kurang ajar begini. Cakap tak serupa bikin.

    Kes Lahat Datu pun belum selesai sampai ke hari ini yang, kemungkinan besar, mereka-mereka yang terlibat akan terlepas !

    Reply
  • May 24, 2014 at 11:43 AM
    Permalink

    Yup…Najib harus belajar dari Lee Kuan Yew cara-cara menangani pengkianatan pembangkang. Tapi Najib slow…..hehe, cuma dia nak buat keretapi laju pi Singapore dari KL…..apa tujuan dia yang sebenar pun aku tak tau….lame la Najib ni.

    Reply
  • May 24, 2014 at 4:17 PM
    Permalink

    Apa-apapun, kita harus jaga nama baik PM dan parti kita & menegakkan kedaulatan undang2 dalam rukun negara & bukannya bertindak ikut emosi gara2 setakat kena kutuk sikit dah nak melatah… padahal kita pun mengutuk parti hamPAS & DAPigs kaw2 teruk2 tiap hari … jadi apabila dierg kutuk kita pulak… kita pulak terlebih emosi padahal bila dorang kena kutuk tak ada pun reaksi dierg … nampak sgt kebodohoan kita sini & apabila ini menyebabkan lagi ramai org x nak undi kita & ada yg mengundi dierg pulak…kita jadi marah & salahkan dierg sebagai pengkhianat, tidak mengenang budi & sebagainya … cuba fikir-fikirkan dgn baik.

    Reply
  • May 24, 2014 at 4:54 PM
    Permalink

    Hhmm..cai, hang spin kot mana pun, busuk tu terbau gak..

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.