Himpunan Anti-GST: Sekitar 10 Ribu Hadir

Himpunan anti-GST petang ini berjaya mengumpul sekitar 10 ribu orang yang berarak dari jalan Tuanku Abdil Rahman memenuhi jalan di hadapan Dataran Merdeka dan Bangunan Sultan Abdul Samad. Tiada kejadian tidak diingini setakat jam 3.40 petang ini.

IMG-20140501-WA0597

25 thoughts on “Himpunan Anti-GST: Sekitar 10 Ribu Hadir

  • May 1, 2014 at 4:47 PM
    Permalink

    Hairan masih ramai melayu khususnya pelajar universiti yang taksub pada apa saja demonstrasi pakatan.tragedi yang merosakkan banyak negara khususnya di negara2 islam angkara hasutan demonstrasi jalanan tidak dijadikan pengajaran.sejarah hanya tinggal bacaan.

    Reply
  • May 1, 2014 at 4:56 PM
    Permalink

    Lorrrr….ngape makin kurang…ingatkan bertambah ramai..elok laa camtu..diharap melayu2 yang dating ari ni makin sedar..kepada budak2 mahaiswa yang masih beringus tu…sedar2 la diri mk bapak hantar belajar kat university supaya menjadi orang yng bijak dan bukanya untuk mejadi semakin bangang..jadi kulibaak dan budak suruhan sikapir dan peliwat.

    Reply
  • May 1, 2014 at 5:24 PM
    Permalink

    Kan ada 300 ribu yang turun berdemo tu… muehehehe

    Reply
  • May 1, 2014 at 5:31 PM
    Permalink

    Selawat perdana lagi ramai.

    Reply
  • May 1, 2014 at 6:40 PM
    Permalink

    ((Battle of the Macai Tribes))

    Reply
  • May 1, 2014 at 6:45 PM
    Permalink

    Kesian budak2 Melayu….sudahlah bodoh, diperbodohkan pula.Berdemo…tapi fahamke apa itu GST? Dah buat research ke?Mahasiswa sepatutnya berakal kenalah cari fakta apa baik buruk nya GST.Kesian…kesian..Tak serik2 lagi kena tipu “40,000 Bangla” dan “Blackout” dulu?

    Reply
  • May 1, 2014 at 7:51 PM
    Permalink

    Geng2 bangang belaka Yg dtg

    Reply
  • May 1, 2014 at 8:55 PM
    Permalink

    mereka berhimpun kerana membantah GST@Goods Service Tax yang bakal dilaksanakan oleh kerajaan tetapi puak-puak Melaun ini menyokong pelaksanaan GST@Gay Sex Transgenders yang dipimpin oleh peliwat No. 1 negara, Anwar al-Juburi.

    Reply
  • May 1, 2014 at 10:04 PM
    Permalink

    kumpulan Melayuii bangang pengikut bapak peliwat (anwar), bapak anti Islam dan anti ketuanan Melayu (DAP) dan bapak pak angguk (Pas)… selagi Melayu tak terjunam dan terjonggit dibumi sendiri puak baghal ni tak akan sedar diri..

    Reply
  • May 1, 2014 at 10:19 PM
    Permalink

    Ya, gaduh sesama sendiri…jangan tak gaduh!!!

    Reply
  • May 1, 2014 at 10:50 PM
    Permalink

    Gaduh…gaduh…jangan tak gaduh…..

    Reply
  • May 1, 2014 at 11:05 PM
    Permalink

    Biar dia gaduh sampai mamposs

    Reply
  • May 1, 2014 at 11:07 PM
    Permalink

    sebenarnya budak melayu yang pergi demo tu semua budak bodoh….masuk u sebab koata melayu kelantan stpm 1prinsipal pun masuk u..semua budak-budak cgpa bawah 2, under perhatian….patut lah budak melayu bila grade tak de kerja sebab tak de kualiti…….stupid malay……beza antara sst dan gst pun tak faham !!!!

    Reply
  • May 1, 2014 at 11:51 PM
    Permalink

    Bukan 10,000 la…aku dengar dalam 400 – 500 je…betul ke

    Reply
  • May 1, 2014 at 11:56 PM
    Permalink

    Biar gambar berkata-kata…

    Reply
  • May 1, 2014 at 11:56 PM
    Permalink

    Pak Cik PAS tolak GST di Komtar dari Penang yg kena halau keluar dari Kg oleh Lim Guan Eng hari tu tak turun ke? Hee hee…

    Reply
  • May 2, 2014 at 1:08 AM
    Permalink

    mula2 berasak bantah GST lepas tu serbu kedai2 yang adakan kononya adakan lelong dan jualan murah padahal tauke yang tak nampak batang hidung kecuali melayu yang tahap bengap di perhimpunan GST sedang sebok nak clear stok sebelum datang GST tahun depan. himpunan ini lambang puak yang berkali2 merelakan diri ditipu dengan satu cara ” perhimpunan haramjadah GAY, LESBIAN N TRENSGENDER.

    Reply
  • May 2, 2014 at 1:56 AM
    Permalink

    berok Pakatan dulu bantah gula naik 20sen sekarang bantah GST pulak !!! mana berok-berok Pakatan ni bila kerajaan selangor naikkan rumah rakyat miskin melebihi 100% ?? mana berok Pakatan ni bila kerajaan Selangor naikkan yuran kolej milik mereka ??? mana berok Pakatan ni bila cukai pintu dinaikkan di selangor ?? mana berokk Pakatan ni bila pelbagai cukai dinaikkan melebihi 100% dinegeri Selangor ?? mana berook Pakatan bila kerajaan Penang dan Kelantan naikkan harga air ??? hahahahahahahah

    Reply
  • May 2, 2014 at 9:16 AM
    Permalink

    Bro, Gambus,,,,berok pakatan semua kene tambat bila negeri mereka perintah naikkan harga cukai,,lu org tau la,,,berok pakatan ni semua kaki jilat punkok kapir gan aljuburi,

    Reply
  • May 2, 2014 at 11:45 AM
    Permalink

    Kata2 KHAS untuk Bujuk wakil PAS di sini!!!

    “Macam ni nak lawan kerajaan, KEPALA BUTUH LA!!!. DUDUK DENGAR CERAMAH!!! Ni la Melayu, ni la MELAYU, MELAYU UMNO!!! WOOOOOOHHHHHH!!!”

    Hairan aku dgn saudara2 hang Bujuk, hangpa semua kena gelar MELAYU UMNO!!! Depa BUTA KOT, takkan depa tak tahu hangpa ni semua dari parti HAMPAS!!!

    BTW, BEBUDAK HAMPAS PI DUDUK SANA JAUH4444, DENGAR CERAMAH!!! Bebudak SAMM dan ANARKI NAK RIOT!!!

    HAMPAS PI DUDUK JAUH4444!!!! WOOOOOOOOOHHHHHHHH!!!

    MUEH444444

    Reply
  • May 2, 2014 at 11:52 AM
    Permalink

    Sedih melihat belia melayu muslim diperbodohkan oleh puak PKR demi kepentingan Politik mereka, 99.99% yang hadir adalah belia melayu muslim kelihatan berarak macam lembu pulang petang ke kandang diiring oleh si gembala.

    Belia Cina & India telah sedar & tidak lagi mahu dilembukan oleh puak PKR. Mereka lebih suka menyebarkan berita perarakan “Lembu-lembu Belia Melayu Muslim” dilaman sosial dari dilembukan oleh Puak Haramjadah nie.

    Niat sebenar puak PKR menganjur demo nie bukannya bantah GST, sebenarnya untuk “MENGHASUT” anak2 muda untuk memberontak sekiranya DSAI gagal dalam rayuan kes liwatnya. Nampaknya ini adalah langkah permulaan PKR untuk menyeru anak2 muda melayu khasnya, pasti selepas ini PKR akan menganjurkan berberapa siri demo lagi ditempat lain… “HARAP PIHAK BERKUASA DAPAT MENGEKANG & MENCEGAHNYA SEBELUM TERLAMBAT”.. Tangkap Azmin Ali kerana menghasut anak2 muda melakukan pemberontakkan di demo GST dibawah akta hasutan.. PIHAK POLIS TUNGGU APA LAGI?

    Jika akta filem boleh dikuatkuasakan di panggung wayang, contoh filem dilabel 18, budak bawah 18th tidak benarkan masuk walaupun hadir bersama ahli keluarga. Kenapa pihak berkuasa tidak mengambil tindakan keatas Keluarga yang membawa kanak2 ke himpunan demontrasi yang mana boleh membahayakan kanak2 tersebut jika tercetus huru-hara.. Akta perlindungan kanak2 boleh dipakai kan, kalo kat panggung wayang boleh dilakukan kenapa tidak disini atau pihak berkuasa Malaysia nie berak cangkung, makan tanggung…

    Reply
  • May 2, 2014 at 11:56 AM
    Permalink

    Pesanan aku kepada Bujuk pada May 2nd, 2014 at 11:45 AM juga aku tujukan pada Mooh dan Mek Esah!!!!

    “Macam ni nak lawan kerajaan, KEPALA BUTUH LA!!!. DUDUK DENGAR CERAMAH!!! Ni la Melayu, ni la MELAYU, MELAYU UMNO!!! WOOOOOOHHHHHH!!!”

    MUEH44444444444444444444444444444444444!!!!!!!

    Reply
  • May 2, 2014 at 6:08 PM
    Permalink

    Gambar mana boleh berkata2 bujuk bodoh ! Gambar menunjukkan kebodohan spesis melayu yg bodoh piang….

    Reply
  • August 5, 2014 at 7:48 PM
    Permalink

    Sebahagian besaq para demonstrator ada la teridiri dari siswa lemah cangok dari fakulti pengajian islam & pengajian melayu jerrr…..pemikiran depa dah bengap akibat sistem pengajian di fakulti tersebut tak lagi dinamik…dah la di penuhiioleh para pensyarah bertaraf sampah….!!!!

    Reply
  • August 5, 2014 at 7:56 PM
    Permalink

    ” Biar gambar berkata kata…” bermaksud gambar mempunyai sumber pelbagai maklumat bagi mereka berfikiran kritis,kreatif & imaginatif. Cuma depa yang serba pandir jerr yang jahil menafsir gambar…..!!!!!

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.