ADUN Sungai Panjang Hairan Dengan Gelagat Wan Azizah Seakan Nyanyuk

Share


budimanzohdiTindakan bakal Menteri Besar Selangor, ADUN Kajang, Datin Seri Wan Azizah meminta ADUN Sungai Panjang bertanya soalan kepada beliau menimbulkan kekeliruan dan gelak ketawa di dalam Dewan Undangan Negeri Selangor hari ini.

Wan Azizah yang berucap kali pertama dalam DUN Selangor kelihatan tidak fokus dan tidak mempunyai sebarang topik perbincangan jelas. Lebih mengejutkan, secara tiba-tiba beliau meminta ADUN Sungai Panjang, Budiman Mohd Zohdi bertanyakan soalan kepada beliau.

Ini menyebabkan beliau disindir oleh Sungai Panjang dengan pertanyaan, “ini peraturan mana tidak minta untuk bertanya, tapi diarahkan untuk bertanya.”



17 thoughts on “ADUN Sungai Panjang Hairan Dengan Gelagat Wan Azizah Seakan Nyanyuk

  • April 16, 2014 at 8:21 pm
    Permalink

    ADUN Kajang tu asyik pikul kipas je..itu pun dah tunjukkan dia tak leh buat keje sebab nak berkipas je..tak tahan panas..

    Reply
  • April 16, 2014 at 8:28 pm
    Permalink

    kah kah kah kah boleh nangis aku gelak

    Reply
  • April 16, 2014 at 8:36 pm
    Permalink

    Mabuk air jus ketum ke apa? Meraban…

    Reply
  • April 16, 2014 at 9:06 pm
    Permalink

    Oh dear. So embarrasing. Memalukan

    Reply
  • April 16, 2014 at 9:07 pm
    Permalink

    Oh, padanlah dulu pakai khidmat BOMOH!!!

    BLUR rupanya Jijah ni!!!

    Nasib korang la penduduk Kajang!!!

    Reply
  • April 16, 2014 at 9:10 pm
    Permalink

    Sepat kering mana ada yang panjang…semunya pendek….macam itulah tahap pemikiran wakil rayaat untuk dun kajang ni .Kita tengoklah lepas ni tah apa apa yang beliau cakapkan ……..Itulah orang orang kajang terutamanya yang menyokong si sepat kering yang dah busuk dan lunyai ni.orang orang kajang terpaksalah menahan bau busuk yang teramat sangat ini selama beberapa tahun mendatang ……
    Perangai busuk laki dah berjangkit pada isteri dan anak anaknya …….satu keluarga busuk jadinya ….mintak mintak jauhkan dari berbesan dengan keturunan ini Amin .

    Reply
  • April 16, 2014 at 9:23 pm
    Permalink

    Azizah ni guakn cerdik pun…..

    Reply
  • April 16, 2014 at 9:43 pm
    Permalink

    Macam ni bakal menteri Besar Selangor. Malang lah korang. Kenyang lah cina. Yang bodoh melayu. Famili sendiri tak tau nak jaga, nak jaga rakyat konon.
    Baik korang buat solat hajat, ‘nur’ islam kat Selangor dah semakin pudar.

    Reply
  • April 16, 2014 at 9:57 pm
    Permalink

    Jijah wakil Anwar bukan wakil rakyat Kajang. Jijah otaknya bercelaru menghitung hari sebelum lakinya diiring polis masok penjara nanti. Dalam pada itu pendakwa akan memfail rayuan untuk hukuman ditambah dari 5 tahun yang difikir ciput ke 20 tahun mengukit undang2 yang ada.

    Jijah pasti mengira 20 tahun ditolak rebate berkelakuan baik tidak meliwat dalam penjara tinggal 12 tahun. Total public holiday kedebab kedebuk tinggal 11 tahun.

    11 tahun pun terlalu lama , kedua mereka akan jadi tua bangka dekat nak mampus dah.

    Dia berkira2 melepaslah jawatan PM yang diidam suami…. Dia terkenang Anwar akan mati kempunan iawatan PM, mati nya nanti mata tak tutup rapat. Itu pun nasib baik dia merapu kalau dia meroyan macam orang kena histeria, lagi parah.

    Reply
  • April 16, 2014 at 10:13 pm
    Permalink

    jgn la kita berburuk sangka terutama sesama islam biarla allah yang menentukan nasib orang kajang mungkin ada hikmah untuk kita.

    Reply
  • April 16, 2014 at 10:34 pm
    Permalink

    bodoh sangat kak ijah ini boleh tanya dewan rakyat mana pematang pauh dia sendiri jawab dah pergi nampak sangat bodoh nya, nasib lah kajang dapat dun macam itu

    Reply
  • April 16, 2014 at 10:39 pm
    Permalink

    Peluang sudah terhidang bagi rkyt utk berubah..tapi tdk dimanfaatkan dgn sebaiknya pda prk lalu..mengapa pilih pemimpin dari parti yg bermasalah..?

    Reply
  • April 16, 2014 at 10:43 pm
    Permalink

    Assalammualaikum wmt,
    Begitulah yg akan terjadi dan terus terjadi apabila ADUN seperti itu berkedudukan sebagai Wakil Rakyat ‘Tangkap Muat’.
    Dia jadi ADUB bukan kerana kebolehannya untuk membela nasib rakyat tetapi untuk membela satu matlamat peribadi sebuah keluarga.
    Apapun, yg penting majoriti orang Kajang puas hati kerana yg jadi ADUN mereka adalah bukan BN.

    Reply
  • April 16, 2014 at 11:16 pm
    Permalink

    berbahas kat dalam dewan pun macam duduk santai tepi longkang saja. merapu meraban sungguh presiden parti PKR nie..

    Reply
  • April 16, 2014 at 11:56 pm
    Permalink

    sebaiknya dia duduk rumah, jaga cucu, selesaikan pertikaian rumahtangga anak dan muhasabah apa yg berlaku atas suami.
    kepala berserabut nak jadi pemimpin umat..jawabnya hancur…apa tah lagi pempuan seorang nenek!

    Reply
  • April 17, 2014 at 12:37 am
    Permalink

    kekadang meloyakan kekadang menghiburkan kegilaan yang diwarisi dan dipertontonkan oleh si jijah sepat kering@keluarga puaka ini

    Reply
  • April 18, 2014 at 9:53 pm
    Permalink

    Kah kah kah…….. nak pecah perut tengok wakil MLM ni berucap….

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *