Anwar Tersilap Isi Tujuan Masuk Ke Jepun Punca Diarahkan Pulang!

Bukan sesuatu yang baru apabila permohonan kita ditidakdiluluskan oleh kerana berlakunya kesilapan pada borang yang diisi. Samada secara sengaja atau tidak sengaja, sedar atau tidak, kesilapan adalah kesilapan dan terpulang kepada pihak berkuasa untuk menentukan nasib untung permohonan yang dibuat.

Kita seharusnya jangan mudah menuding kepada orang lain, tetapi perlu memikirkan apakah sebab musabab perkara tersebut berlaku. Tidak mungkin sesuatu permohonan itu gagal tanpa sebab.

Larangan dikenakan bukan atas dasar suka-suka.

Al-kisahnya, begitu juga yang terjadi kepada Encik Anwar baru-baru ini.

Encik Anwar telah dihalang masuk ke Jepun apabila mengisi borang tujuan masuk ke Jepun sebagai MELIWAT

Dia tersilap.

Sepatutnya MELAWAT… hehehe…

Mungkin Mahfuz Omar boleh membantu memperbetulkan ejaan tersebut, kerana ianya bukanlah berbahasa Inggeris… hahaha…

p/s:- cerita tiada kena mengena dengan yang hidup, ataupun yang sudah mati. 

29 thoughts on “Anwar Tersilap Isi Tujuan Masuk Ke Jepun Punca Diarahkan Pulang!

  • January 20, 2014 at 12:27 PM
    Permalink

    melawat pun yer, meliwat pun yer,,,biasa la bang non..

    Reply
  • January 20, 2014 at 12:28 PM
    Permalink

    Ini lah isu sebenarnya mengapa anuar gagal masuk jepun.

    Reply
    • January 20, 2014 at 5:20 PM
      Permalink

      xder masalah..boleh redirect lawatan ke Sweden/Scandinavia…di sana open bab2 ni..dengan haiwan pun boleh berseronok…

      Reply
  • January 20, 2014 at 12:58 PM
    Permalink

    kesian anwar…hahahahaha….liwat tetap liwat

    Reply
    • January 20, 2014 at 2:45 PM
      Permalink

      di Malaysia boleh lah mamat tu guna loyar swing hingga terpusing fakta membodohkan rakyat tapi ni negara japan teknologi & capaian pengetehuan depa lagi outstanding depa tau sapa sebenar peliwat sapa pelakon cinadoll depa tamau tanah negara depa dikotori nak kata apa

      Reply
  • January 20, 2014 at 1:01 PM
    Permalink

    ha..ha..artikel pun standard Lawak.

    Reply
    • January 20, 2014 at 1:14 PM
      Permalink

      Artkel ni khusus di tujum kan untuk baruah baruah Paria haprak Dongga PhD yang dok ada kat pemimpin & penyokong serba bengap Paria Rembat PR yang suka nak memunah kan bangsa,negara & agama demi kuasa duniawi.

      Lawok sungguh kan Moooo…?

      Reply
    • January 20, 2014 at 1:18 PM
      Permalink

      jepun dah menyampah dengan anwar ini kaki liwat

      Reply
    • January 20, 2014 at 2:45 PM
      Permalink

      Memang Nuar Berahi kaki LAWAK!!!

      Napa Mooh, hang tak setuju ka???

      Reply
    • January 20, 2014 at 1:21 PM
      Permalink

      artikel bodoh ini untuk memperbodohkan pr tak akan kau tak tahu

      Reply
    • January 20, 2014 at 2:43 PM
      Permalink

      Hehehe… abu baca jugak artikel ni kan.

      Reply
    • January 20, 2014 at 2:46 PM
      Permalink

      Yang hang pergi baca buat apa!!!

      Pergilah baca pasal kangkung!!!

      Hang kan suka cerita kangkung!!!

      MUEH4444

      Reply
    • January 20, 2014 at 2:51 PM
      Permalink

      haha… sama macam puak hangpa yg suka dok buat artikel bodoh jugak…
      oooo kena tang hangpa pandai kata bodoh na????

      Reply
    • January 20, 2014 at 3:23 PM
      Permalink

      bodohnya nakram(abu), sebagai orang pandai topic artikel akan dianggap sebagai teguran yang dapat memandaikan kebodohan musibat(anwar) itu di lain masa bila dia hendak masuk Jepun dengan tidak lagi membuat silap mengisi borang tujuan masuk ke Jepun

      Reply
    • January 21, 2014 at 7:09 PM
      Permalink

      Tak bodo heh…yg bodo ialah melayu yg rela diperbabikan oleh dapigs saja….cuba teka siapakah itu?

      Reply
  • January 20, 2014 at 1:27 PM
    Permalink

    hahaa,,,dia tersalah isi borang la tu…dia letak MELIWAT..bukan MELAWAT! hehehe

    Reply
  • January 20, 2014 at 1:38 PM
    Permalink

    aku ingat bila pas kena hina di amerika dan anwar kena halau di jepun’ apa jadi pr ini

    Reply
  • January 20, 2014 at 2:00 PM
    Permalink

    mesti sebab pihak berkuasa Jepun mendapat tip-off dari sumber yang boleh dipercayai memberitahu mereka bahawa musibat(anwar) itu akan masuk perangkap lagi sedang meliwat lelaki dalam hotel/apartment/premis tertentu di Jepun dimana ianya ‘menjadi pengetahuan pihak tertentu’ tetapi sukar diketahui pihak berkuasa Jepun siapa pihak tertentu itu

    Jepun mungkin tidak mahu dimasukkan dalam senarai negara-negara yang di-intip oleh pihak tertentu yang ‘memerangkap orang kenamaan/VIP/orang politik/bekas menteri sesebuah negara’ seperti musibat(anwar) itu sedang melakukan aktiviti homoseks(sebut liwat) seperti yang dilaporkan(didedahkan) oleh WikiLeaks sedikit masa dahulu

    atas dasar mahu menjaga hubungan baik dengan Malaysia dan tidak mahu nama negara Jepun tercemar dengan kerja intipan itu, makanya adalah wajar pihak berkuasa Jepun terpaksa menghalang kemasukkan musibat(anwar) itu dari singgah walau sekejap di Jepun untuk melampiaskan nafsu serakahnya yang begitu lama tidak dapat merasa lubang kunyit(sebut lubang dubur)

    Reply
  • January 20, 2014 at 2:22 PM
    Permalink

    ANUWAR ANUWAR

    KAT MSIA BOLEH LA LU TIPU NAJIB BODOH

    KAT JEPUN LU KANTOII

    ORG MELAYU YG SOKONG MAMAT HOMO NI SEMUA KEPALA SEWEL HARAMJADAH

    Reply
  • January 20, 2014 at 3:21 PM
    Permalink

    Kesian nuar tak dapat makan ubi jepun..ha ha ha

    Reply
    • January 20, 2014 at 3:31 PM
      Permalink

      ubi jepun tu nuar ‘dah rebus dulu’ sebelum hari penerbangan nak ke jepun, hehehe

      Reply
  • January 20, 2014 at 4:24 PM
    Permalink

    Dia silap dari dulu..separutnya masa zaman dia lari sembunyi dalam kedutaan, dia patut masuk dalam kedutaan negara matahari terbit sama..aiseymen…Cuba kita bayangkan muka dia waktu kena halau keluaq dari negara tuh….pikiaq ambik laa

    Reply
  • January 20, 2014 at 5:55 PM
    Permalink

    Jepun tak benarkan orang tak bermaruah masuk ke Negara depa, depa tak paham…dengan segala skandal yang penuh kat bontot dia, sepatutnya dari dulu anwar dah perform ” harakiri ”

    depa tak mau orang pelik masuk ke sana.

    Reply
  • January 20, 2014 at 8:13 PM
    Permalink

    Sangat pelik kerana kerajaan Jepun tidak pernah masuk campur dalam fahaman poitik yang dipegang oleh rakyatnya. Orang Jepun malah anak mudanya langsung tidak berminat dengan politik. Mereka kan satu bangsa. Jadi jika AI ke Jepun kerana di jemput oleh satu pertubuhan dan akan memberi satu “talk” maka larangan ini adalah sangat luar biasa. Ini pengalaman saya yang pernah belajar dan tinggal di sana selama 7 tahun…

    Reply
    • January 20, 2014 at 10:02 PM
      Permalink

      Kerajaan Jepun mungkin tahu apa yang kita tidak tahu….

      Reply
  • January 21, 2014 at 7:11 PM
    Permalink

    Lewat melawat kerana terliwat.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.