#Maharajalawakmega2013: Dialog Bangang Dr Asri Dan “Sultan Melaka”

Share


Lawak terbaik minggu ini dipersembahkan oleh Dr Mohd Asri Zainul Abidin (Dr Maza). Jambu, Sepahtu, SYJ boleh angkat beg balik kampung.

IMG-20140109-WA0002IMG-20140109-WA0014


3 thoughts on “#Maharajalawakmega2013: Dialog Bangang Dr Asri Dan “Sultan Melaka”

  • January 9, 2014 at 11:48 pm
    Permalink

    kalau aku sultan p.pinang dah lama dah aku arah tangkap dan hukum anwar supaya hukum sula bontot itu kesukaan anwar sebelum mati aku cuma laksanakannya hukum pakai buluh

    Reply
  • January 10, 2014 at 12:48 am
    Permalink

    Admin dan editor MYKMU ni bodoh giler, mana ada ayat bangang dari Dr Asri. Yang bangang ialah jawapan dari si penipu yg nak jadi sultan. Sedap2 je membangangkan org2 berilmu.

    Reply
  • January 10, 2014 at 1:25 am
    Permalink

    mamai dah aku tengok maza ni lepas ni pi masuk fb bolasepak wanita berdialog kat sana lah plak

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *