Video Gambar Muka Perdana Menteri Diselipar Peserta Demontrasi Turun

Share


Kalau orang buat dekat bapa kita macam mana? Budaya biadap, kurang ajar seperti inikah akan kita wariskan kepada anak-anak kita?

 



57 thoughts on “Video Gambar Muka Perdana Menteri Diselipar Peserta Demontrasi Turun

  • January 1, 2014 at 2:11 am
    Permalink

    Muka spesis pemalas tak nak buat kerja, bila hidup tak berjaya salahkan orang lain.

    Reply
    • January 1, 2014 at 2:16 am
      Permalink

      mintak izin tambah sikit.Bila orang lain berjaya mula la dia dengki dan berburuk sangka pulak.

      Reply
        • January 1, 2014 at 2:23 am
          Permalink

          Cakap pasal diri sendiri nampak!!!

          Mueh4444

          Reply
        • January 1, 2014 at 9:09 am
          Permalink

          orang yg pemalas sahaja yg mintak sedekah
          orang yg bermasaalah sahaja yg menjerit terlolong
          orang yg tak cukup sahaja yg panik dan tak layak duduk dalam dunia yg berubah pantas
          orang yg tidak ada persediaan shj yg kelamkabut macam tidak siuman
          orang yg kurang ajar sahaja yg mengganggu ketenteraman hidup orang lain
          orang yg kepala kosong sahaja yg berlagak berani nak tunjuk hero
          orang yg tidak ‘beragama’ sahaja yg tidak dapat menerima hakikat kehidupan
          orang yg pemalas dah tunggu bantuan sahaja yg rasa hidupnya dah berakhir
          dan orang BN DAN UMNO SAHAJA YG RILEX, SENYUM, KETAWA DGN FAMILI, BERTENANG, BERSABAR, MERANCANG DAN BINA KEHIDUPAN DGN JALAN KEBAIKAN DAN DIREDHAI ALLAH.
          DAN ORANG UMNO SAHAJA MENGIKUT SUNNAH RASULLULLAH YG TIDAK SUKAKAN KEKERASAN SEBALIKNYA SUKAKAN KASIH SAYANG, HARMONI DAN HIDUP BERJAMAAH SERTA BERMESYUARAH….

          Reply
          • January 2, 2014 at 9:30 am
            Permalink

            aku setuju.

  • January 1, 2014 at 2:17 am
    Permalink

    Macam mana hang tau dia pemalas, silap2 dia tak layakterima Brim pun. Org umno byk yg ambik Brim.

    Reply
  • January 1, 2014 at 2:27 am
    Permalink

    jgn layan orang mabuk.orang mabuk takkan ngaku dia mabuk.haha

    Reply
  • January 1, 2014 at 3:00 am
    Permalink

    Mooooo. Nak tau orang pemalas ni tak susah. Tgk sifat-sifatnya. Buta? Pekak? Bisu? Cacat? Kudung? Gila? Terencat akal? Kalau cukup sifat-sifatnya tapi takde duit dalam poket itulah dia contoh manusia pemalas. Macam yg berbaju kuning dalam video di atas.

    Reply
    • January 1, 2014 at 3:59 am
      Permalink

      orang unmo ketawakan aje video macai pr ini.. bila pr nak tujuk bontot rusuhan nanti pasti anwar suka

      Reply
      • January 1, 2014 at 8:12 am
        Permalink

        Setahu puak umno yg tunjuk bontot ni…

        Reply
        • January 1, 2014 at 11:12 am
          Permalink

          anwar bergambar puak tunjuk bontot kau tak ke kesihan aku tengok kau ini tak tahu cerita ini… unmo tak pernah bergambar puak tunjuk bontot

          Reply
          • January 1, 2014 at 11:19 am
            Permalink

            Eh siapa yg tonggeng depan rumah Ambiga tu??? Org PR ka?

          • January 1, 2014 at 12:02 pm
            Permalink

            tak akan tahu ke tonggeng tanda perhaormatan pada ambiga sebagai ketua lgbt, kau tak mooo tak tahu hari2 jumpa ambiga perlu hormat mooo tunjuk bontot, orang bn tak buat macam itu

        • January 1, 2014 at 3:39 pm
          Permalink

          Yang membontot bukan UMNO…tapi pemimpin Penipu Rakyat & Politikus Kaki Rembat pantang ternampak buntot teghuih naik mencanak batang konek dia…!!!

          Reply
  • January 1, 2014 at 3:13 am
    Permalink

    Video ini makan diri bagi UMNO,ini bukan kali pertama orang ini berbuat demikian.Kita sudah tengok orang ini semasa BERSIH 1,2 dan 3 tapi kerajaan Ah Jib Gor tidak boleh sentuh orang ini. Polis tenguk pun polis tak kisah,Menteri tahu pun tak buat apa dan orang2 di PMO office tengok video pun tak kisah dan Ah JIb GOr tahu perkara ini pun tak kisah,apa lah you all bloggers UMNO nak sibuk?

    Reply
  • January 1, 2014 at 3:20 am
    Permalink

    Video ni tak jadi backfire pada UMNO sebab org tu cuma kecewa dgn diri dia sendiri yg tak berjaya dalam hidup.

    Reply
  • January 1, 2014 at 7:53 am
    Permalink

    Dari layan video tu baik layan video ni lagi bagus..!!!

    Reply
  • January 1, 2014 at 7:57 am
    Permalink

    Kurang makan kacang burung belaan PR sebab itulah jadi macai pikul tahi..kurang hajar betul

    Reply
  • January 1, 2014 at 8:14 am
    Permalink

    Oh dah broskan wang rakyat berbillion dan rasuah, tunjuk selipar kata kurang ajar…
    CAP AYAM,

    Reply
    • January 1, 2014 at 8:19 am
      Permalink

      Amacam, dapat amoi tak malam tadi kat Zouk!!!

      Hehehehe

      Reply
      • January 1, 2014 at 11:20 am
        Permalink

        Tu hang, bukan aku. Buat2 tanya pulak…

        Reply
        • January 1, 2014 at 11:25 am
          Permalink

          Dgr cerita lepas hangover memang kaki botol mcm hang tak ingat apa4444

          Hehehehe

          Reply
    • January 1, 2014 at 11:45 am
      Permalink

      aku orang unmo tak penah kata kurang ajar cuma orang terencat akal tujuk selipar ..dah anwar boros setelah bayar 15juta bayar pada anwar tak ada satu pelaburan yg anwar bawa di selangor jangan malu moooooooooooooo

      Reply
  • January 1, 2014 at 8:16 am
    Permalink

    Jauk2 ameno tak bangun lagi da…solat subuh tak tu?

    Reply
        • January 1, 2014 at 11:24 am
          Permalink

          Belum habis mabuk malam tadi rupanya Mooh ni…

          Reply
          • January 1, 2014 at 11:25 am
            Permalink

            Dgr cerita lepas hangover memang kaki botol mcm hang tak ingat apa4444

            Hehehehe

          • January 1, 2014 at 11:26 am
            Permalink

            Belum…sbb bapak San miguel, si Tum M kata OK jer….

          • January 1, 2014 at 11:28 am
            Permalink

            Oh…hang minum arak sebab Mahathir kata okay ya!!!

            Hehehehe

    • January 1, 2014 at 9:04 am
      Permalink

      Puak Umno hanya akan bangun kalau ada yang bagi duit…..kalau sekadar air liur saja letaklah apa pun dia orang buat dekk aja .Orang UMNO mana ada hati dan perasaan ….merika tu macam Robot gila …..Kalau dah ketua lembik pengikut apa lagi super lembiklah jawabnya …..Kalau ketua pekak badak ..pengikut jadi pekak dan tuli dan bisu ……
      Masalah yang dibawa pada perhimpunan adalah masalah kenaikan kos sara hidup bila harga beberapa perhidmatan akan dinaikan oleh kerajaan .Walaupun kenaikan belum berlaku ….akan tetapi jika berlaku kenaikan akan ada yang menjadi mangsa kedaan …..Kerajaan beruntung kerana kebanyakan rayaat Malaysia ni dah mati jiwa …….dah tak kesah kerana sentiasa ditekan dan ditipu serta sentiasa diugut.Tapi aku yakin disatu masa nanti akan berlaku satu desakan yang besar besaran dari rayaat ….masa itu taulah nasib nasib merika ……Kekuatan kearah itu sudah ada cuma cara untuk mengerakanya kena betul
      Najib kena berubah…….fikir fikirkanlah nasib rayaat ……dan tegur tegurlah penjawat awam tu ……Jangan percaya sangat pada KPI tu ……

      Reply
      • January 1, 2014 at 11:10 am
        Permalink

        wahai tubir, aku kasihan dengan kamu..kamu hanya duduk merintih dan terlolong ditepi jalan..siapa yg nak bantu kamu, cina mana yg nak hulur bantuan kpd kamu, cina mana yg nak bagi kamu diskaun beli barang kat kedai mereka..hati kamu yg sebenarnya dah mati, semangat kamu sebenarnya yg dah patah, semangat kamu sebenarnya yg dah layu dan kamu hanya tunggu razeki turun dari langit.. woi Tubir sekarang abad ke 21 bukan tahun 1900 abad ke 20, sekarang kangkong bukan secekak 20 sen tapi rm2.00 sekarang rokok yg kamu hisap bukan 1.00 sekotak tapi dah 6.00, bangunlah dari tidur wahai Tubir, kau boleh pakai baju Naik tetapi pendapatan kau takkan naik kalau kau asyik merungut.. kau boleh terpekik dan terlolong tetapi kau belum tentu dapat tisur nyenyak kalau ekonomi rapuh, amak bini mintak itu, ini..kau boleh salahkan dunia dan isinya tetapi dunia tak dapat bantu kamu kalau kamu tidak berusaha… malulah pada diri sendiri wahai Tubir, budak bangla dapat hantar wang ke negara diaorang, orang Indon lebih senang dr anak tempatan, budak vietnam tak mengeluh merantau cari makan dinegara ni…kamu buta, ada peluang taknak rebut, kamu cacat mata hati , tidak mahu bergerk dan tambah pendapatan..jangan kamu mintak pemimpin berubah..kamulah yang kena berubah..kamu tak perlu ajar pemimpin tetapi kamulah kena beajar jadi pemimpin diri kamu dan pemimpin keluarga kamu..tunjuklah jari mu kepada sesiapa pun dan 4 jari lagi menyoal diri kamu, APA YG KAMU DAH BUAT DAN PERBETULKAN DIRI KAMU…orang Islam diminta menjadi Khalifah bukan menjadi sampah!

        Reply
        • January 1, 2014 at 6:43 pm
          Permalink

          saya pon dulu x caya pasal consultant ngan projek transformasi nih kat tempat keje….dari bulan 6 sampai bulan 11… mula2 memang hangit….kacau abis… 2 orang mamat dari perancis dok ikut keje ari2…yang best… diorang siap bleh gerenti dapat turunkan waktu siap kerja dari 14hari ke 7hari…kalo x dapat buat.. diorang x amik bayaran…aku pon mula2 memang…impossible..diorang wat graf laa bagai…setiap proses keje diteliti…skang diorang pon dah blah… dan jangkamasa kerja kitorang skang…turun jadi purata 2hari jek… hehehe bangga siot…..skang memang penat arr sket…tapi berbaloi senyum jek tengok graf keje tiap2 minggu…. bos hepi…keje pon senang…

          Reply
      • January 1, 2014 at 11:22 am
        Permalink

        How serious masalah kenaikan kos sara hidup di bincangkan dalam PAU baru2 ni???

        Reply
      • January 1, 2014 at 12:14 pm
        Permalink

        macam tubir orang indon dan bangla lebih kaya dari orang melayu di malaysia sebab apa mereka usaha dan meniaga bawa barang sana sini jual bukan macam kau tubir hanya tahu merusuh aje tak tahu keadaan sekeling

        Reply
    • January 1, 2014 at 11:10 am
      Permalink

      mooo

      poyo lah kau ni…… apa solat subuh kau buat tu niat nya nak nunjuk2 dan hebah kat orang ke????

      Reply
      • January 1, 2014 at 11:25 am
        Permalink

        Aku nak tanya jer…..

        Reply
        • January 1, 2014 at 12:32 pm
          Permalink

          apa hang pikir hang sorang saja ka solat subuh mooh???

          org lain lepaih solat Fajr, masak breakfirst untuk mak/pak/anak/bini/laki

          p sidai kain, keluar umah tegur jiran, rapat kan silatulrahim, sapu laman, p pasar

          bukan macam hang …. riak menunjuk2 lagi poyo..hahaha

          aku nak bagi satu ayat quran kat hang

          Allah Berfirman
          Tahukah kamu siapa kah golongan pendusta agama?
          Orang yg menindas dan berlaku zalim pada anak yatim..
          orang yg tak menggalak kan hak bagi makan pada fakir miskin
          Allah lakhnat kecelakaan besar untuk org yg bersolat sbb
          lalai dlam menyempurnakan solat
          Riak (menunjuk nunjuk) dalam solat
          dan org yg tak menolong org langsung

          surah al Maun

          Reply
    • January 1, 2014 at 11:48 am
      Permalink

      bangun subur untuk tunjuk bontot buat pr

      Reply
  • January 1, 2014 at 8:52 am
    Permalink

    Tidak ada dalam sejarah seorang PM dihina sebegini rupa,nampaknya rakyat sekarang semakin tidak beradab atau secara kasarnya kurang ajar mungkin hasil daripada produkt dasar negara yg terlalu bertolenransi cukup sekadar AMARAN….AMARAN

    Reply
    • January 1, 2014 at 11:25 am
      Permalink

      Macam tu jer dah terasa??? Pemimpin PR di telanjang, diaibkan, di tumbuk, ada korang kisah???

      Reply
      • January 1, 2014 at 11:26 am
        Permalink

        La…dia telanjang sendiri, takkan kami nak larang kot!!!

        Reply
      • January 1, 2014 at 3:34 pm
        Permalink

        Memang org pkr suka telanjang terutama sekali bosnya

        Reply
        • January 1, 2014 at 7:21 pm
          Permalink

          Polis punya sisatanresult, tak pernah keluar pun??

          Reply
          • January 1, 2014 at 10:16 pm
            Permalink

            ade videoo….lu tengok pastu lu pikir sendiri….x payah nak tunggu polis….

      • January 1, 2014 at 10:50 pm
        Permalink

        ehhh moooo

        tu yg melancap dalam office depan PC bukan orang PKR ka???

        yg kena tangkap khalwat pukui 3 pagi kat hotel pukul 3 pagi bukan orang PKR ka…

        yg seluar dalam putih besar meja makan tu pulak setiausaha agung PAS….

        podah la moooo… kau da solat 5 waktu belum mooo..kau da doa KO UMNO ..UMNO KO ka belum mooo??? kehkehkeh

        Reply
  • January 1, 2014 at 12:03 pm
    Permalink

    arhi… thats what we call the art’s of politics

    sapa menteri KDN???? zahid..

    banyak tak undi zahid dapat baru ni?????
    banyak hampir 98%

    adakah peratusan sokongan ini menggusarkan orang no 1 dalam UMNO??? iya sangat menggusarkan sekiranya ada pertandingan akan datang

    fullstop …period..

    apakah pihak polis tidak boleh menangkap semasa peserta demo berkumpul di central market, bulatan masid negara, etc sebelum merusuh di dataran merdeka??? boleh pihak polis boleh membuat pre emptive action terhadap ketua dan bakal perusuh di di lokasi tersebut sebelum merusuh di dataran merdeka

    jadi apa yg halang polis dari melakukan tangkapan awal????? arahan telah di berikan kepada DS zahid supaya, jgan sebegitu keras tindakan yg di buat, seperti tindakan ops cantas menangkap gengster/samseng di seluruh Malaysia

    siapa yg berani memberikan kan arahan kepada DS Zahid supaya berlembut dgn ancaman perusuh pada malam ambang tahun baru???? PAK MAT TEMPE kedai yg duk kedai kopi MAK JANDA depan warung ada kedai juai basikal tu yg arah kan DS ZAHID

    kenapa PAK MAT TEMPE memberi arahan sebegitu rupa pada DS ZAHID??? supaya imej DS Zahid tercemar, dan tiada peluang untuk beliau merebut jawatan president UMNO akan datang , di sebabkan DS Zahid gagal bertindak keatas perusuh di dataran merdeka sambutan tahun baru dan juga membahayakan keselamatan rakyat pada malam sambutan ambang tahun baru 2014…

    kenapa pulak PAK MAT TEMPE yg bagi arahan pada DS Zahid, bukan ke sepatut nya Perdana Menteri merangkap president UMNO yg boleh bagi arahan????? oooowwhh….ye ke???…..hmmmm… bukan… president UMNO tak bagi arahan pada DS Zahid….PAK MAT TEMPE yg bagi arahan pada zahid sebenarnya supaya berlembut dgn teknik menangani perusuh perusuh tersebut….president UMNO tak terlibat dalam bagi arahan pada DS Zahid dan juga pegawai2 polis yg lain… kalau you dengar cerita tu… tu semua fitnah terhadap PM

    kalau macam tu DS Zahid lagi teruk daripada Hisyam sepupu Najib CKMM(CIUM KERIS lepas tu MINTAK MAAF kat cina)????
    iye betul Zahid lagi teruk pada Hisyam CKMM sebenarnya… zahid tak sesuai nak pimpin UMNO untuk next pemilihan UMNO akan datang…yg layak masih najib kalau ganti najib pun yg layak Hisyam CKMM… zahid tak layak… kes rusuhan yg membahayakan nyawa rakyat pun tak boleh selesai….. macam mana nak pimpin UMNO dgn negara… dia dgn mukriz sama aje nak ketepikan Hisyam dan Najib…

    saya tak tanya pun pasal pemilihan UMNO akan datangg, saya tak sebut pun pasal Mukriz mahathir, saya cuma nak tau kenapa PAK MAT TEMPE pulak yg bagi arahan pada DS Zahid??????? Ehhhhhh…. owhhh….yeke….aaaaaaa……mmmmm..hmmmmm.hehehehe….aaaaaa….. ye lah PAK MAT TEMPE tu lah yg bagi arahan pada Zahid jgn agressive sangat pada perusuh2 tu…… bukan PM

    ok tima kasih ye Tuan ….
    Baik2 BYE I Love You, Happy New Year

    Reply
    • January 1, 2014 at 4:13 pm
      Permalink

      Zahid sejak kebelakangan ni dah sunyi sepi…ada yang rasa tergugatlah tu…inilah amalan yang menjahanamkan kerajaan Melayu dan Islam pada masa lalu..,namun tidak ada sesiapa yang pernah belajar,kemudian lahirlah pemimpin yang bahalol dan tolol untuk dijadikan lauk oleh musuh-musuh Melayu dan Islam,.. sesiapa yang berpotensi mengugat pasti akan dicantas awal-awal…macam tak dak telor saja..!!..

      Reply
      • January 1, 2014 at 7:22 pm
        Permalink

        Pemimpin bahalol dan tolol datang dari umno jugak…

        Reply
        • January 1, 2014 at 10:20 pm
          Permalink

          pemimpin gay melahirkan beruk beruk demo seperti saudara diatas…

          Reply
          • January 1, 2014 at 10:55 pm
            Permalink

            tepat sekali reds… orang sekolah tak pandai mmg mcm tu pun kalau hang nak tau

        • January 1, 2014 at 10:22 pm
          Permalink

          pemimpin bernafsu babi, berzina, bermukah dan pendosa tegar dan macam musang berjanggut datang nya dari pakatan rakyat..tang mana yg kau banggakan mereka moo..

          Reply
        • January 1, 2014 at 10:54 pm
          Permalink

          yelah moooo

          yg badrole amin hang kena tangkap pukul 3 pagi bagi kaunseling kat bini orang di hotel tu pandai sangat ka???

          Reply
  • January 2, 2014 at 9:04 am
    Permalink

    Inilah di antara insiden2 yg amat menjatuhkan maruah DS Najib,Tidak ada dalam sejarah Malaysia bahawa seorang Perdana menteri dihina sedemikian rupa dan yg menambah tahap benci rakyat terhadap beliau pabila dihubungkait dengan peranan isteri kesayangan beliau yg dikatakan banyak mempengaruhi pentadbiran beliau,hal ini banyak memberi ruang kpd pembangkang untuk menyalak ke seluruh negara,keberanian rakyat untuk bertindak sebegini rupa mencerminkan kegagalan pihak berwajib yg berkaitan dgn undang untuk mengambil tindakan tak cukup sekadar amaran…..amaran….

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *