Demo Guling Kerajaan 31 Disember Dan Tangan Ghaib Yang Berkepentingan

Fenomena demo jalanan yang berterusan sebenarnya telah dicetuskan oleh “tangan ghaib” yang mengaut keuntungan dari siri huru hara yang berlaku di seluruh dunia. Mereka yang memanipulasikan harga saham dan tukaran wang asing yang sentiasa berubah dengan senario politik sesebuah Negara itu.  Percaturan yang mereka laksanakan dibantu oleh watak-watak sokongan yang “dahagakan” kuasa dan mempunyai banyak kepentingan peribadi.

 

Ekonomi sesebuah Negara yang hancur menjadi wayang yang begitu seronok ditonton oleh “tangan ghaib” ini.  Maka Negara yang hancur ekonominya terpaksa “berhutang” dengan kuasa besar untuk membina semula Negara mereka. “Tangan Ghaib” yang akhirnya mengaut keuntungan yang berlipat kali ganda apabila mereka berperanan sebagai “Ah Long” ataupun “ceti” tahap dunia.  Dengan ini hutang sentiasa bertambah dengan bunga yang terpaksa dibayar oleh Negara tersebut. Ini merupakan cara penjajahan dan penaklukan alaf baru.

 

Baru-baru ini kita dikejutkan lagi dengan siri pengeboman dan tunjuk perasaan atau demonstrasi jalanan yang berlaku di Negara jiran kita iaitu Thailand.  Namun ironinya apabila Perdana Menteri Thailand, Yingluck Shinawatra  tunduk kepada tekanan penunjuk perasaan antikerajaan apabila bercadang membubarkan Parlimen bagi memberi laluan kepada pilihan raya umum pada Februari tahun depan telah dibantah pula oleh para penunjuk perasaan antikerajaan kerana menyedari parti pimpinan Yingluck akan menang besar sama seperti Pilihan Raya Umum 2011. Ini bermakna penunjuk perasaan ini sebenarnya diupah oleh “tangan ghaib” untuk mencari pasal dan menghuru harakan Negara.  Mereka akan memastikan Negara itu akan berterusan mengalami masalah.

 

Peralihan kerajaan dalam tempoh yang singkat yang singkat dan kerap yang berlaku di Thailand berpunca samada diguling oleh pihak tentera atau pun tindakan puak penentang yang mengadakan demonstrasi di jalan raya sehingga memaksa pilihan raya baharu diadakan. Rampasan kuasa terakhir oleh tentera Thailand berlaku pada 19 September 2006 apabila Perdana Menteri, Thaksin Shinawatra digulingkan ketika berada di New York, Amerika Syarikat bagi menghadiri perhimpunan Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB).

 

Walaupun Thaksin telah memenangi setiap pilihanraya yang diadakan namun mereka tetap tidak berpuas hati. Mereka akan menggunakan dan mencipta apa sahaja alasan untuk menumbangkan kerajaan. Tentera Thailand telah menuduh jutawan telekomunikasi itu telah menghina Raja Thailand, Bhumibol Adulyadej dan terlibat dengan skandal rasuah apabila melantik ramai sanak saudara dan rakan sekolah dalam pasukan tentera, polis dan syarikat kerajaan.

 

Kita juga perlu belajar dari sejarah Thailand.  Rampasan kuasa oleh tentera dan demonstrasi jalanan bukanlah satu kaedah terbaik untuk menukar kerajaan. Proses kudeta seperti di Indonesia, Myanmar dan Pakistan memang sukar untuk kembali kepada era demokrasi kerana tentera enggan melepaskan kuasa dengan mudah. Oleh itu  sistem demokrasi hendaklah dikekalkan bagi memastikan tidak   berlaku campur tangan tentera.

 

Persoalannya adakah rakyat faham akan akibat setiap demonstrasi jalanan yang merupakan cara pakatan pembangkang. Mereka perlu tahu akibat-akibat yang terpaksa ditanggung oleh anak cucu dan cicit dari tindakan bodoh demo jalanan tersebut.  Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli telah mengumumkan bahawa pemimpin Pakatan Rakyat bebas meneyrtai mana-mana himpunan selagi selari dengan perjuangan PR.Oleh itu himpunan membantah kenaikan harga barang  pada 31 Disember ini akan disertai oleh mereka. Ini bermakna pakatan tetap dengan cara “kotor” dan menyusahkan rakyat dan Negara  seperti dulu juga, dalam himpunan Bersih dan himpunan lain maka mana-mana pemimpin PR bebas untuk turut serta selagi ia selari dengan perjuangan PR.

 

Jelas  perjuangan pakatan pembangkang  sebelum ini untuk kebebasan hak Lesbian, biseksual, gay dan transgender berterusan hingga melacurkan Kalimah Allah untuk kegunaan Kristian dengan tujuan “tersembunyi” hingga mereka  membenarkan tindakan murtad sedangkan kebebasab beragama itu hanya terpakai kepada orang bukan Islam.

 
Mereka tetap akan berdemo jalanan itu adalah pasti. Kononnya himpunan aman kononnya rakyat bebas menyertai perhimpunan aman di bawah Akta Perhimpunan Aman.Kononnya himpunan itu adalah hak mana-mana rakyat Malaysia untuk turun. Kononnya  Akta Perhimpunan Aman, janji kerajaan, pihak berkuasa termasuk polis adalah untuk menghormati kebebasan himpunan itu.Sedangkan kita tahu bahawa mereka berniat jahat untuk menjatuhkan kerajaan dengan himpunan demo jalanan dengan bersiri  dan berterusan untuk manusia rakus dan tamak pada kuasa  dan berkepentingan peribadi.

32 thoughts on “Demo Guling Kerajaan 31 Disember Dan Tangan Ghaib Yang Berkepentingan

  • December 30, 2013 at 4:05 am
    Permalink

    Malaysia Didalam Bahaya!!!

    Adakah Malaysia akan menjadi sasaran Zionis seterusnya? Malaysia, telah
    disebut antara salah sebuah sasaran Amerika & komplot Zionis seperti mana yang telah berlaku kepada Iraq, Libya, Syria, Mesir dan Yaman. Dengarkan cerita
    daripada bekas agen CIA, Susan Lindauer, bagaimana Amerika cuba menuduh yang
    Iraq adalah sebuah negara terroris kerana kononnya Iraq telah berkomplot untuk mengebom menara World Trade Center (WTC) dengan kapal terbang (peristiwa 9-
    11). Negara Malaysia telah disebut antara negara2 yang ada didalam perancangan komplot Zionis ini. Lihat link: https://www.youtube.com/watch?v=iGI4jfwOmOk.

    Lihat pada minit ke: 7.15 dimana bekas agen CIA ini telah menyebutkan nama
    MALAYSIA. Adakah negara Malaysia akan mengalami nasib seperti yang telah
    berlaku kepada Iraq, Libya & Syria dan yang akan berlaku kepada Mesir & Yaman?

    Reply
  • December 30, 2013 at 7:50 am
    Permalink

    Sedarlah kalian, perhimpunan kebiasaannya menjemput musibah jika tidak ditangani dgn betul. Tak ada faedahnya berhimpun. Ada banyak cara lain yang lebih baik.

    Aku tak akan support LBGT dan mana2 hasrat untuk jatuhkan kerajaan. Pilihanraya sudah habis, rakyat dah pilih. So ….kenapa kecoh sgt org pakatan haramjadah nak himpun2, bergesel dgn org lain nak terpekik terlolong mcm kera sumbang?

    Para umat islam(PAS/PKR) yang menyokong Pakatan haramjadah….aku sangat hairan… terlalu heran kenapa kamu sanggup bersubahat untuk bersekongkol dgn idealisme LBGT dlm pakatan haramjadah. Tahukah kamu yang kamu bersubahat? Ingatkan peristiwa kaum nabi lut dan kerajaan pompeii? Musibah! musibah! Allah terbalikkan tanah, mampos semua manusia durjana.

    http://m.malaysiakini.com/letters/202877

    Reply
  • December 30, 2013 at 8:15 am
    Permalink

    AKU NAK INGATKAN KEPADA KERAJAAN, sejak 15 tahun lalu Anuar telah mengetuai beratus rusuhan jalanan dengan pelbagai tajuk dan tujuan dengan matlamatnya satu, untuk gulingkan kerajaan. Setiap tahun peristiwa dan kejadian berlaku..dan mereka tak pernah takut dan gentar..SEBAB APA? SEBABNYA: ‘kerajaan tidak pernah mengambil tindakan tegas kepada dalang dan pengikutnya’ hingga mereka tidak pandang sebelah mata pun kepada polis dan FRU. SOALNYA: ADAKAH UNDANG2 DINEGARA INI TIDAK LENGKAP UNTUK MELINDUNGI ORANG RAMAI DAN RAKYAT DARI BAHANA RUSUHAN? DAN ADAKAH KERAJAAN TIDAK ADA UNDANG2 UNTUK MEMPERTAHANKAN KERAJAAN YG SEDIA ADA DARI DICABAR DAN GULINGKAN OLEH MANA2 PIHAK DENGAN CARA TIDAK SAH? JIKA SEMUANYA JAWAPANNYA TIDAK ADA BERMAKNA..AMAT LEMAHLAH KERAJAAN MALLAYSIA INI DAN AMAT DHAIF SEKALI PERUNDANGAN YG ADA DINEGARA INI UNTUK MENJAMIN KESEJAHTERAAN RAKYAT DARI BAHANA KACAU BILAU.
    Kerajaan yg lemah adalah kerajaan yg bacul tidak berupaya mengambil apa2 tindakan walaupun dihina selama 15 tahun oleh pembangkang yg tak hormat langsung dgn kerajaan yg sah.
    Kerajaan yg lemah dan rakyat mula mencuragai kedaulatannya adalah kerajaan yg tidak berupaya mengambil apa-apa tindakan mereka yg ‘menunjukkan bontot dimuka pemimpin kerajaan’. Aku sengaja menggunakan perkataan hina itu kerana semenamg pun puak2 pembangkang dinegara ini menghina kerajaan yg sedia ada..malangnya kerajaan yg ada bagai orang kurang upaya untuk mengambil tindakan yg membanggakan rakyat yg cintakan keamanan. Sungguh kesian kepada rakyat yg tak jemu-jemu mebuat laporan polis kerana mahukan negar ini aman, damai dan selesa untuk menjalanai kehidupan harian..DIMANAKAH MARUAH KERAJAAN YG ADA SEKARANG INI?

    Reply
  • December 30, 2013 at 8:19 am
    Permalink

    tak adanya dia orang bodo nak berdemo kalau tak ada kes…ni puas hati angkara sapa ni?

    Reply
    • December 30, 2013 at 8:52 am
      Permalink

      jadi kalau ada kes , perlu demo ? macam tu mek ? singkatnya otak kau mek . kau ni bagus duduk myanmar . baru padan muka kau rasa bawah pemerintahan tentera . duduk dalam sistem demokrasi tak reti bersyukur , duduk dalam pemerintahan tentera.baru kau tahu langit tu tinggi ke rendah.

      Reply
      • December 31, 2013 at 8:12 am
        Permalink

        harapkan set umno apa tau …wpun menyumpah dalam hati…asyik angguk je kerjanya….pasal tu le umno dapat perintah msia dalam jangkamasa yang lama…pasal set depa tu kurang cerdik…pijak atas kepala pun buat ndak je..kalu nampak nanar sikit…tabur sekupang dua…cerah balik bijik mata…standard kuli bos !!!!!

        Reply
    • December 30, 2013 at 4:38 pm
      Permalink

      kalau ada kes pemimpin Pakatan yang rasuah dan meliwat serta berzina memang macai macam kau akan sibuk berdemo mekk oiii

      Reply
    • December 30, 2013 at 7:00 pm
      Permalink

      KES KALIMAH Allah tak sibuk pun berdemo

      Reply
      • December 31, 2013 at 1:03 am
        Permalink

        jangan kata kes kalimah Allah , dalam kes HIMPUN , PAS juga melarang ahli mereka sertai hahahaha macam ni nak perjuangkan Islam ?? wahahahaha

        Reply
  • December 30, 2013 at 8:31 am
    Permalink

    Malaysian graft-busters cannot investigate the prime minister’s stepson for his controversial RM110 million New York apartment purchase because there is no law to look into individuals who buy and own assets beyond their income.

    The Malaysian Anti-Corruption Commission ( MACC) said it proposed the clause to be included in the Malaysian Anti-Corruption Commission Act 2009 but Putrajaya have yet to table the amendments in Parliament.

    “Although this is not our full function, MACC welcomes the matter being included into the proposed amendments to the Act, which will be brought to Parliament next year,” it said in a statement last night.

    The statement was released after opposition politicians urged the MACC to probe film producer Riza Shahriz Abdul Aziz’s pricey purchase in New York. Riza is the son of the prime minister’s wife Datin Seri Rosmah Mansor (pic) from a previous marriage.

    Media reports had said the 36-year-old had worked as an investment banker in London where he accumulated his fortune in equities and property. Riza owns Red Granite which produced Hollywood star Leonardo DiCaprio’s latest movie, Wolf of Wall Street, which is directed by the acclaimed Martin Scorsese.

    A gossip columnist reported that Riza bought the condominium in December 2012 but the news only hit the headlines when whistle-blower website Sarawak Report published the news this week, questioning the origins of his fortune.

    The condominium is said to be one of the most exclusive and expensive properties in the world, the gossip columnist said, featuring 15 rooms within the 7,738 sq ft space with fantastic views from a wraparound 1,244 sq ft balcony.

    But a New York property website, the Real Deal, said Riza had bought a seven-bedroom property at West 63rd Street in Park Laurel, on November 19, 2012.

    The LA Times reported this week that Red Granite raises money from a pool of undisclosed investors in the Middle East and Asia, and finances its movies on a one-off basis. Wolf of Wall Street apparently cost US$100 million which Red Granite funded in full.

    “The company is able to greenlight a picture without a distribution deal in place. But because it doesn’t have a fund it can tap, Red Granite must convince its investors that an individual project is worth the risk, rather than having the comfort of money to underwrite an entire slate,” the report said of the company which was set up in 2009.

    However, Malaysian opposition politicians were more interested in his wealth than his business acumen, with PKR vice-president Chua Tian Chang, better known as Tian Chua, saying: “The revelation is shocking. At a time when the people are struggling with the cost of living, some are splurging.”

    “Where did he (Riza Shahriz) get that much money? RM110 million is a lot,” he said when calling for MACC to investigate the matter.

    The MACC statement said the proposal to investigate individuals who live beyond their means was also recommended by the Anti-Corruption advisory board as well as the parliamentary special committee on corruption.

    It said the 2012 MACC annual report also mentioned the need for the Act to be amended to enable an individual to declare their wealth or assets without any preliminary investigation done on them first.

    “The commission and the public see this as a restraint towards efforts to tackle corruption effectively because some public office holder or civil servants own assets which are not in line with their incomes,” the MACC said. – December 30, 2013.

    Reply
    • December 30, 2013 at 2:26 pm
      Permalink

      alo anak babie(moo), org tu beli apartment berharga RM110 juta di New York tu ialah di Amerika

      anak babie(moo) kenalah suruh anak haram si rafizi pergi New York buat laporan pada badan pencegah rasuah disana

      macam mana SPRM nak siasat jika anak haram si rafizi tak buat apa-apa laporan suruh pihak berkuasa di Amerika buat siasatan terlebih dulu

      engkau memang bodoh tahap mangkok jamban lah moo

      Reply
    • December 30, 2013 at 4:41 pm
      Permalink

      suruh siasat buat apa ?? kalau berani buat laporan laa , itupun kalau pemimpin dan macai Pakatan ada telor !!!

      Reply
    • December 31, 2013 at 12:39 pm
      Permalink

      Mooh, agak-agak ler kalau jeles sgt ngan anak rosmah tu kaya raye.

      Lain kali hang blajaq elok2, masuk london school of economics ambik kursus investment, cari kawan2 baik , dah grad, buat investment, labur invest labur invest smpi jadi jutawan, boleh jadik macam si riza nie.

      Kalau hang dah tua bangkak tak leh blajaq lagi, hang ajaq le anak hang smpi jadik kaya raya.

      Reply
  • December 30, 2013 at 9:15 am
    Permalink

    Apa lah nilai sangat argument atau komen cut and paste ni ??? Make your own argument/comment genuinely!!!. Orang miskin kau susah, orang kaya kau susah.. Tebal betul sifat dengki-khianat kau ! Bersyukur lah dengan apa yang kau dah ada, dan doa kan kebaikkan untuk orang Islam lain, nescaya Allah tambah rezeki kau pulak.

    Reply
    • December 30, 2013 at 9:34 am
      Permalink

      Aku merujuk kepada cut and paste mooo di atas.

      Reply
  • December 30, 2013 at 10:15 am
    Permalink

    Sedarlah kalian, perhimpunan kebiasaannya menjemput musibah jika tidak ditangani dgn betul. Tak ada faedahnya berhimpun. Ada banyak cara lain yang lebih baik.
    Aku tak akan support LBGT dan mana2 hasrat untuk jatuhkan kerajaan. Pilihanraya sudah habis, rakyat dah pilih. So ….kenapa kecoh sgt org pakatan haramjadah nak himpun2, bergesel dgn org lain nak terpekik terlolong mcm kera sumbang?
    Para umat islam(PAS/PKR) yang menyokong Pakatan haramjadah….aku sangat hairan… terlalu heran kenapa kamu sanggup bersubahat untuk bersekongkol dgn idealisme LBGT dlm pakatan haramjadah. Tahukah kamu yang kamu bersubahat? Ingatkan peristiwa kaum nabi lut dan kerajaan pompeii? Musibah! musibah! Allah terbalikkan tanah, mampos semua manusia durjana.

    http://m.malaysiakini.com/letters/202877

    Reply
    • December 30, 2013 at 12:29 pm
      Permalink

      Pesal ahli umno boleh lak berhimpun??

      Reply
    • December 30, 2013 at 3:55 pm
      Permalink

      Ada baiknya berhimpun mintak turun harga barang dari berhimpun tengok K-pop? ke camna?

      Reply
      • December 30, 2013 at 4:15 pm
        Permalink

        Aku setuju dgn kata2 Bujuk…

        Diharap Bujuk menyertai pehimpunan ni. Kalau boleh, bawaklah sekali anak dan juga isteri. Diharap Bujuk dan keluarga akan berhimpun di kws2 berikut yg telah ditetapkan oleh FUCKUTAN:

        1) SOGO: Traffic Junction
        2) Puduraya, Traffic Junction
        3) KTM, Roundabout (near Masjid Negara)
        4) LRT, Masjid Jamek
        5) Komuter, Bank Negara

        Kalau puak2 FUCKUTAN berhimpun di kawasan2 selain daripada yg dinyatakan di atas, maka itu tidak dikira berhimpun untuk “membantah kenaikan harga barang”, sebaliknya dikira sbg menyambut Tahun Baru 2014 dan tengok K-Pop.

        Jangan lupa bawak anak bini dan selamat BERJIHAD ya Bujuk!!!

        Reply
      • December 30, 2013 at 4:43 pm
        Permalink

        betul tu bujuk , PAS kata k-pop tu haram TAPI dalam masa yang sama PAS buat konsert seksi mengalahkan k-pop .. konsep halal haram dipermainkan PAS pelacur agama sesuka hati !!!

        Reply
  • December 30, 2013 at 2:14 pm
    Permalink

    Nasib baik Malaysia tak sempat lagi laksanakan hukum hudud, kalau tak bolehlah nanti kita saksikan ramai2 penentang kerajaan/ulil amri yg dipancung kepala mereka ditengah khalayak ramai sebab percubaan mengguling kerajaan yg sah! lebih syok kalau yg ditanggalkan kepala dari badan tu adalah pemimpin2 besr mereka…

    Reply
  • December 30, 2013 at 3:59 pm
    Permalink

    Hanya orang yg. takut bayang2 sendiri akan takut pada himpunan AMAN. Ada ke patut TURUN harga d tukar GULING k’jaan?
    K’jaan jangan mengarut… himpunan 2-4 jam boleh gulingkan k’jaan ka? lain la kalau depa nak serang rumah PM ka, IPD ka, RTM ka… kut la takut, depa berhimpun d dataran je bro.

    Reply
    • December 30, 2013 at 4:14 pm
      Permalink

      Diharap Bujuk jgn takut untuk menyertai pehimpunan ni. Kalau boleh, bawaklah sekali anak dan juga isteri. Diharap Bujuk dan keluarga akan berhimpun di kws2 berikut yg telah ditetapkan oleh FUCKUTAN:

      1) SOGO: Traffic Junction
      2) Puduraya, Traffic Junction
      3) KTM, Roundabout (near Masjid Negara)
      4) LRT, Masjid Jamek
      5) Komuter, Bank Negara

      Kalau puak2 FUCKUTAN berhimpun di kawasan2 selain daripada yg dinyatakan di atas, maka itu tidak dikira berhimpun untuk “membantah kenaikan harga barang”, sebaliknya dikira sbg menyambut Tahun Baru 2014.

      Jangan lupa bawak anak bini dan selamat BERJIHAD ya Bujuk!!!

      Reply
    • December 30, 2013 at 4:26 pm
      Permalink

      bujuk kau takut pulak dgn hukuman hudud! oklah aman..tapi sebelum ni mana yg aman? kereta polis dihenyak dan diterbalikkan, dan polis dibelasah sampai berdarah..aman ke?
      aku nak tengok sejauh mana akta baru memasukkan puak2 pr dalam penjara hingga maksima 30 tahun!

      Reply
      • December 30, 2013 at 5:36 pm
        Permalink

        Yg. AMAN bila PDRM/FRU tak Provokasi peserta himpunan dengan watercanon dan gas beracun.

        Reply
        • December 30, 2013 at 5:44 pm
          Permalink

          Jabgan takut untuk turun berhimpun Bujuk, Allah SWT bersama org2 yg benar.

          Himpun TURUN pada 31 Disember 2013, Bujuk perlu hadir di berhimpun di kws2 berikut yg telah ditetapkan oleh FUCKUTAN:

          1) SOGO: Traffic Junction
          2) Puduraya, Traffic Junction
          3) KTM, Roundabout (near Masjid Negara)
          4) LRT, Masjid Jamek
          5) Komuter, Bank Negara

          Kalau puak2 FUCKUTAN berhimpun di kawasan2 selain daripada yg dinyatakan di atas, maka itu tidak dikira berhimpun untuk “membantah kenaikan harga barang”, sebaliknya dikira sbg menyambut Tahun Baru 2014.

          Jangan lupa bawak anak bini dan selamat BERJIHAD ya Bujuk!!!

          Reply
    • December 30, 2013 at 4:46 pm
      Permalink

      mana ada perhimpunan aman ?? kita tgk semuanya perhimpunan orang gila sampai menyerang anggota polis !! ini aman kepala hotak kau !!!

      ni himpunan nak buat huru hara oleh barua Pakatan je

      Reply
      • December 30, 2013 at 5:37 pm
        Permalink

        Himpunan BERSIH d Stadium Merdeka kan AMAN bila PDRM bagi kerjasama.

        Reply
        • December 30, 2013 at 5:42 pm
          Permalink

          Itu cerita BERSIH Bujuk!!!

          Himpun TURUN pada 31 Disember 2013, Bujuk perlu hadir di berhimpun di kws2 berikut yg telah ditetapkan oleh FUCKUTAN:

          1) SOGO: Traffic Junction
          2) Puduraya, Traffic Junction
          3) KTM, Roundabout (near Masjid Negara)
          4) LRT, Masjid Jamek
          5) Komuter, Bank Negara

          Kalau puak2 FUCKUTAN berhimpun di kawasan2 selain daripada yg dinyatakan di atas, maka itu tidak dikira berhimpun untuk “membantah kenaikan harga barang”, sebaliknya dikira sbg menyambut Tahun Baru 2014.

          Jangan lupa bawak anak bini dan selamat BERJIHAD ya Bujuk!!!

          Reply
        • December 31, 2013 at 12:58 am
          Permalink

          tu bukan Aman pasal PDRM bagi kerjasama , dari dulu lagi dah cakap nak buat demontrasi buat kat stadium atau mana-mana tempat khas .. ni nak buat kat Jalanraya dan kat dataran !! pasal apa kot ?? pasal nak buat huru hara ditengah orang ramai kaa atau takut memang tak ramai datang dan sengaja jalanraya untuk nampak ramai hahahahaah

          Reply
  • December 30, 2013 at 5:39 pm
    Permalink

    Aku heran kau org sokong barang naik harga. Komen menteri2 tolol pun kau org sokong. Haioooo.

    Reply
  • December 31, 2013 at 10:58 am
    Permalink

    Pembangang fuckatan memang anjing suruhan bangsat zionis… demonstrasi tu mainan yahudi la bodoh!!

    Huru harakan negara Islam yg kau pilih?? Masalah ekonomi takkan selesai pon.. PAS adalah segelintir melayu riak khianat hasad takbur makin ke arah jahiliah dan suka lari drp masalah.. Pemberontak mcm puak ni mmg mengalukan penjajah menapak di Malaysia.. Binasalah diri mrk sendiri..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *