DAP Sasar Dapatkan Sokongan 50% Pengundi Melayu

DAP telah memperdayakan bangsa Melayu  di Selangor. Walaupun Menteri Besar Selangor berbangsa Melayu namun beliau hanyalah boneka DAP. Pentadbiran kerajaan Selangor dalam genggaman DAP.  Mereka yang telah mengundi pakatan pembangkang dalam Pilihanraya Umum ke 13 yang lepas sebenarnya telah memilih DAP sebagai kerajaan Selangor. DAP  yang bersikap rasis tetap akan menekan bangsa Melayu dan umat Islam.

 

Kini DAP Selangor menyasarkan untuk  memperolehi 50 peratus sokongan pengundi Melayu negeri itu pada Pilihan Raya Umum Ke-14 . DAP memperoleh kurang 40 peratus pengundi Melayu di Selangor pada PRU13 yang berlangsung Mei lalu. Ini bermakna mereka sedar orang Melayu di Selangor belum cukup ramai mereka perbodohkan. Pakatan Rakyat akan mampu membentuk kerajaan melalui pilihanraya umum ke-14 nanti apabila orang Melayu berani mengundi DAP manakala kaum-kaum lain sanggup mengundi PAS dan PKR.

 

Perancangan utama DAP untuk memperkukuhkan sokongan pengundi Melayu khususnya di kawasan Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang mempunyai lebih 30 peratus pengundi Melayu di Selangor. Oleh itu jentera mereka sedang merancang dan bekerja untuk melaksanakan misi ini.

 

Kita harus sedar bahawa DAP telah melantik jentera sukarelawan yang cukup ramai dikalangan mereka. Operasi digerakkan di mana-mana sahaja seperti di kedai-kedai makan, pusat membeli-belah, pusat reflexologi dan lain-lain lagi. Mereka ini telah dilatih untuk menimbulkan keraguan terhadap kerajaan Barisan Nasional.   Selain itu mereka akan mengeluh dan seolah-olah simpati akan kesusahan yang kononnya “dicetuskan oleh kerajaan Barisan Nasional yang tidak pandai memerintah”.

 

Beberapa kawasan yang menjadi sasaran DAP Selangor adalah Parlimen Puchong, Serdang dan Klang dan juga kawasan DUN iaitu Sekinchan, Kuala Kubu Baharu, Teratai, Balakong, Sungai Pinang dan Sungai Pelek.Para pemimpin dan ahli DAP Selangor akan kerap memberi bantuan kepada penduduk luar bandar di Selangor. Ini kerana satu undi yang terdapat di kawasan luar bersamaan enam undi di kawasan bandar.  DAP akan lakukan apa sahaja demi memastikan mereka dapat memerintah.  Segala teknik lakonan dan topeng akan mereka gunakan untuk menipu dan memperdaya bangsa Melayu untuk mengundi mereka.

 

Perlu kita ingat pada  22 Ogos 2010, Teo Nie Ching yang merupakan Ahli Parlimen DAP Serdang telah masuk untuk berceramah dan menyampaikan sumbangan kepada ahli-ahli PAS di Surau Al-Huda Kajang Sentral. Teo juga telah pergi ke barisan saf pertama untuk berceramah kepada orang Islam di dalam masjid sedangkan pada waktu itu jam  menunjukkan pukul 9.33 malam. Tindakan Teoh  yang memberikan tazkirah selepas selesai solat terawih atau antara solat terawih ini merupakan  satu penghinaan kepada umat Islam.

 
Sebagai umat Islam kita perlu tahu bahawa mengikut Mazhab  Syafie, orang kafir haram dan ditegah sama sekali untuk masuk ke dalam masjid sebagaimana firman Allah SWT dalam Surah At Taubah, ayat 28.

“Wahai orang-orang yang beriman! Sesungguhnya (kepercayaan) orang-orang kafir musyrik itu najis, oleh itu janganlah mereka menghampiri Masjid Al-Haraam sesudah tahun ini dan jika kamu bimbangkan kepapaan, maka Allah akan memberi kekayaan kepada kamu dari limpah kurniaNya, jika Ia kehendaki. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana” surah At Taubah ayat 28.

 

Namun perkara penting seperti ini telah diabaikan oleh para pemimpin PAS. Selama ini telah banyak perkara penting dan wajib telah ditutup sebelah mata oleh PAS demi memenuhi kehendak DAP atas alasan kononnya mahu menarik pemimpin DAP memeluk Islam. Kita sedar ini sebenarnya merupakan retorik alasan pemimpin PAS yang begitu takut dan hormat pada DAP walaupun agama Islam telah dipijak di depan mata mereka.  PAS terlalu takut kehilangan kerusi yang dijanjikan DAP sehingga mereka sanggup melacurkan agama Islam dan bangsa Melayu.

 

Berapa lama lagi bangsa Melayu di Selangor sanggup terus ditipu dan diperdaya oleh DAP. Jentera DAP yang bergerak meraih sokongan bangsa Melayu telah bergerak atas nama perjuangan agama Kristian mereka tanpa mengharapkan balasan.  Umat Islam perlu bangkit bersatu padu atas nama fisabilillah mengembalikan semula Selangor ke tangan Barisan Nasional yang sentiasa menjaga maruah umat Islam dan bangsa Melay

31 thoughts on “DAP Sasar Dapatkan Sokongan 50% Pengundi Melayu

  • December 16, 2013 at 12:45 am
    Permalink

    umno jangan cemburu!
    hahahahahahahahaha!

    Reply
    • December 16, 2013 at 2:06 am
      Permalink

      UMNO tidak cemburu kerana pyokong UMNO setia bersama UMNO cuma kasihan diatas kebodohan pyokong pas kerana mereka telah di lembukan oleh setan dap sampaikan menjemput setan betina masuk masjid menyampaikan tazkirah solat terawikh semua kerana menyahut seruan tok guru mau berkawan dengan setan

      muehhhahahahahaha

      Reply
    • December 16, 2013 at 3:18 am
      Permalink

      umno nak cemburu buat apa ?? nanti macai PAS dan PKR yang jadi celaru macam kat Penang hahahahaah Melayu ditindas oleh puak DAPigs !!!

      Reply
    • December 16, 2013 at 7:02 am
      Permalink

      hoi tony orang melayu kalau jadi gila macam kamu dia takkan ketawa hahahaahha tetapi dia boleh jadi macam orang arab yg pasang bom dibadan dan letupkan diri ditengah2 masyarakat kamu yang ketawa hahahahaha!

      Reply
      • December 16, 2013 at 2:47 pm
        Permalink

        kita lagi cerdik dari orang Arab tu bro….buat apa kita nak letupkan diri sendiri…..kita letupkan orang2 yang sedang ketawa hahahahah tu laaa…..

        Reply
    • December 16, 2013 at 12:55 pm
      Permalink

      cuba tengok dap langsung tak hormati surau sepatutnya masuk surau kena bertudung ini kah yg di mahu pas itu

      Reply
      • December 16, 2013 at 2:48 pm
        Permalink

        kalau orang Umno yang bawa masuk amoi tak bertudung dalam masjid…kecoh satu malaya rasanya……

        Reply
      • December 16, 2013 at 7:38 pm
        Permalink

        dah setan betina nak hormat pada sape

        muehhhhahahahaha

        Reply
    • December 17, 2013 at 4:59 pm
      Permalink

      Nak cemburu apahal!!!

      Reply
  • December 16, 2013 at 1:42 am
    Permalink

    Wa tatak nyelus la tony apek, kalau lu dapatpun itu undi Melayu punya, wa pun tatak lisau juga, sebab ah, lu pun taw maa, itu PAS punya Melayu punya undi dulu masa GE13 tatak ubah punya, itu olang dulu, itu olang dulu juga laa undi, lain Melayu tatak maw undi DAP.

    Reply
  • December 16, 2013 at 6:57 am
    Permalink

    kepada Cina kau janganlah tamak. memang politik membolehkan kamu berkuasa, tetapi apa guna kamu berkuasa kalau bumi Malaysia menjadi padang jarak , padang tekukur bagai dilanggar geruda. apa sebab? sebab, bila cina komunis macam dap berkuasa dia menjalankan pemerintahan pilih kasih macam di pulau pinang, bangsa melayu dan india dipijak..apa kamu ingat orang melayu kalau macam tu boleh diam ke..10x 13mei akan berlaku..hanya orang melayu UMNO sahaja yg terbukti adil, saksama dan bijak menguruskan masyarakat majmuk spt malaysia.
    wbp cina hanya bermimpi untuk menjadi pemerintah dinegara ini. jika thailand sesama bangsa boleh bertempur..dinegara ini dgn kebodohan dan ketamakan cina 10x kegananasan dr yg ada di Thailland boleh berlaku dinegara ini jika dap berperangai spt kerajaan pulau pinang!
    kau jangan nak bangga sangatlan tony dgn kecinaan kamu!

    Reply
    • December 16, 2013 at 2:52 pm
      Permalink

      memang ye pun…Cina hidup bertuankan duit….apabila negara jadi kucar kacir dan politik tidak stabil….perniagaan mereka pasti akan tergendala…..dan bila orang sudah terlalu terdesak dan lapar…mereka akan mengamuk dan mula membakar dan buat huru hara….masa tu…percayalah…puak2 ultra kiasu ni akan angkat kaki dulu migrate ke tempat lain…depa ni jenis puak yang takut mati…..

      Reply
  • December 16, 2013 at 8:08 am
    Permalink

    Melayu dikurniakan otak…,tapi kalau masih mahu dipijak dan dihina teruskan menjadi bodoh kerana masih tidak sedar diri….sebaik-baik bangsa kafir adalah sejahat-jahat orang Islam itu yang kena ingat,,!!..mereka beri sekupang,,,tapi mahu dapat balik hasil berjuta..!!

    Reply
  • December 16, 2013 at 9:49 am
    Permalink

    DAP nak 50% undi Melayu ????? hahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha…sebodoh-bodoh PAS pun ahli nya yang ultra bodoh saja pi bagi undi kat DAP.

    DAP nak 50% undi melayu, keberangkaliannya adalah macam PAS nak 50% undi cina !! hahahahahahahahah

    Reply
  • December 16, 2013 at 9:56 am
    Permalink

    Sultan Johor jual tanah kat Company dari China kat JB for RM4.5 bil.

    Siapa yg jual hak melayu ni???? Org PR ka??

    Reply
    • December 16, 2013 at 10:16 am
      Permalink

      Hoi….Sultan Johor orang UMNOBN ke ?

      Reply
      • December 16, 2013 at 12:45 pm
        Permalink

        hehe..otak pecacai macam moooo…dah memang macam tu.

        Reply
    • December 16, 2013 at 11:59 am
      Permalink

      bair dia melabur dekat malaysia ini dengan banyar pampasan tanah pada melayu..
      kau panggil aje hong kong, taiwan dan singapore kebanganan dap halau semua orang peniaga melayu dan kampung melayu tampa menbayar pampasan

      Reply
    • December 16, 2013 at 3:29 pm
      Permalink

      Weiii Mooo serba bangang…tanah yang di juai oleh sultan Johor tu milik sapa punya..? Tolong pasti beri kepastian….!!!

      Reply
    • December 16, 2013 at 4:52 pm
      Permalink

      bagus Sultan ni , kalau harapkan puak Pakatan jangankan tanah dijual tapi maruah diri mereka juga dijualnya !!!

      Reply
    • December 16, 2013 at 5:01 pm
      Permalink

      kalau mooh berani halang sultan johor pergilah

      Reply
    • December 16, 2013 at 7:46 pm
      Permalink

      tanah dia sukati dia lah dengki kaa melayu juga yang kaya lagipun dia jual pada kompeni dari China bukan jual sama setan dap takda lah bodo macam si nizar mb boneka kasi tanah melayu pree saja pada setan dap 999 tahun apa kebangang patut lah pru 13 kalah juga sapa mau kasi sama penyembah setan dap

      muehhhhahahahahaha

      Reply
  • December 16, 2013 at 10:59 am
    Permalink

    Pengajaran buat seluruh pemimpin UMNO ah tak kira di mana jua inlah jadinya pabila rakyat telah kecewa dgn sikap sesetengah pemimpin yg angkuh,sombong,mengamalkan nepotisme,kronism sehingga dirasakan mereka akan berkuasa selama2nya seperti berlaku di Selangor suatu ketika dulu,salah seorang pemimpinnya telah membuat rumah bagaikan istana apa lagi jumlah harta yg dimiliki, scenario spt ini seringkali berlaku pada kebanyakan pemimpin UMNO ,sayang sekali Selangor yg kaya raya telah jatuh di dalam genggaman pembangkang dgn sokongan sesetengah golongan Melayu bangang, dirasakan agak sukar bagi UMNO,BN untuk merampas kembali apalagi puak cinabeng secara total menolak BN

    Reply
    • December 16, 2013 at 11:10 am
      Permalink

      Setuju pendapat arhi. Memang ada pemimpin yang sombong, lagi pun pemimpin turun padang masa bertanding jer, maka Pemimpin atasan harap pantau pemimpin sekarang turun padang dan jalankan strategi menawan hati rakyat selangor. Nak buat kerja jangan tunggu saat akhir, mana dia pemuda pemudi umno, turunlah padang terutama kawasan kampung.

      Reply
    • December 16, 2013 at 12:23 pm
      Permalink

      semua dulu di sokong anwar dan puak dalam unmo gila duit dan kuasa semua telah di buang ahli unmo semasa tun m dan najib berjaya berubahnya, unmo ubah pemilihan parti kepada undi parti dalam 1 undi kepada seorang ahli parti, banding pas,dap,pkr semua undi dalam parti undi ketua cawangan adalah senang ahil nak rasuah dan tipu macam dap tipu undi ketua cawangan parti dan senang pas bagi wang kepada ketua cawangan dari tin milo nya penyokong nya pasti kerja keras untuk kutip wang tin milo

      Reply
  • December 16, 2013 at 1:51 pm
    Permalink

    sebagai manusia Melayu yg cintakan Tanah Melayu suara kecil aku ni ingin mengingatkan kepada pemimpin dan sultan-sultan melayu bahawa janganlah digadaikan Tanah Melayu yg tak seluas mana ni kepada mana-mana pihak luar demi untuk mengkayakan keluarga dan kroni kamu dalam jangka masa pendek.Yang terlepas tak akan dapat ditarik balik. Apa guna kamu sahaja kaya tetapi dimasa hadapan keturunan MELAYU HIDUP MEREMPAT TAK BERTANAH, kALAU NAK BELI SEMULA PUN TAK MAMBU DIBELI.
    Apakah sesetengah keluarga diraja dinegara ini ingin bersaing menjadi kaya raya, tidak cukupkah keistimewaan yg diberi oleh negeri dan kerajaan pusat? Tidak cukupkah dgn perlindungan dan jaminan keselamatan yg dijanjikan oleh kerajaan negeri dan pusat? Dan tidak cukupkah pengajaran dengan terlepasnya Singapura dr tangan Tanah Melayu.
    Aku kuatir rakyat pertikaikan kelak tjawab raya bagi mempertahankan kedaulatan tanah pusaka negara ini. Dan aku juga kuatir rakyat akan hilang hormat apabila raja-raja terlalu bermewah dan tidak menghiraukan rakyat marhen kerana nak bersaing menjadi manusia terkaya dan aku kuatir rakyat menyampah dan dapat mencium kepura-puraan dan lakonan diraja!Semuga ada masa untuk membiarkan dari nasi menjadi bubur…

    Reply
    • December 16, 2013 at 3:48 pm
      Permalink

      Sultan,raja,yang di pertuan & kerabat kerabat nya memang mengamal kan dasaq feudalisme…untuk keuntungan diri sambil menindas rakyat marhein. Tu sebab dah ghamai rakyat terutama kaum melayu ingin kan institusi beraja di lenyap kan di bumi nagagha ni,…tapi memandang negagha la ni di huni pelbagai etnik termasuk para pendatang bawaan penjajah dulu,oghang melayu jadi serba salah. Nak tak nak oghang oghang melayu terpaksa menerima sistem kedirajaan/royalty system ni. Oghang melayu tak mau supremasi melayu akan lenyap jika ketiadaan sistem kedirajaan ni,lantaran kaum pendatang la ni dah begitu obses mau menjadi kan Malaysia sebagai negara republik. Maka golongan kedirajaan & kerabat depa mesti la sedar diri ngan fenomena sejarah…kami tak mau Melayu Hilang Di Dunia atas bumi tanah melayu sendiri….!!!!

      Reply
    • December 16, 2013 at 4:22 pm
      Permalink

      raja2 melayu beri tanah kepada orang china untuk usahakan bijik timah orang2 cina lari dari perang belaku china dan kebururan belaku di china bertapa baik raja melayu ini, tapi penah cina hargai nya tak penah, mereka bawa kongsi gelap, komunis,pelacur dan nak kan kuasa ada di malaysia ini, di johor jual tanah sebagai pelaburan, tak ada negara dunia ini yg tak jual tanah untuk pelaburan untuk pembanggunan negara contoh untuk kilang dan perumahan perlukan tanah jadi mereka beli tanah untuk menbangunkan negara, perkerjan dihasilkan, faham tak kita jangan jadi pr terlalu cakap orang terkena batang hidung sendiri harus ingat apa yg dilakukan raja johor beli saham orang cina. ingat saham bumiputera hanya 23% aje itu cara raja johor beli saham untuk meningkat saham bumiputera, penah tak orang melayu dalam pr fikir cara nak naik saham bumiputera tak ada

      Reply
  • December 16, 2013 at 6:26 pm
    Permalink

    Dap mengharapkan Pas bagi menjayakannya…Pas selaku kucing kurap yang rajin akan mrlakukkan …

    Reply
  • December 16, 2013 at 9:32 pm
    Permalink

    Saudara sebangsa dan seagama ku, DAP akan buat apa saja untuk raih sokongan melayu. Salah satu cara untuk mendapat sokongan secara halus ialah melemahkan jati diri orang melayu terhadap bangsanya sendiri dan agamanya. Antara usaha mereka ialah menjayakan COMANGGO.

    Ayuh sama-samalah kita tandatangan petition sebagai tanda solidariti kita melawan AGENDA DAP.

    “Saya menyeru semua umat Islam dari pelbagai pihak untuk tampil ke hadapan bersama-sama dengan NGO melayu dan Islam untuk mengumpulkan tandatangan ini sebagai sokongan membantah Comango,

    Orang ramai juga boleh menandatangani petisyen atas talian yang boleh didapati pada pautan berikut: http://www.gopetition.com/petitions/1000000-rakyat-malaysia-sokong-comango-pengkhianat-negara.html

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *