Mkini & M’sian Insider Sudah Gila Berita Seks Pulak

DULU bila blogger-blogger UMNO mendedahkan perihal buruk lagi songsang seksual Ketua Pembangkang, portal berita milik pembangkang menuduh UMNO merosakkan minda budak-budak dengan cerita lucah dan sebagainya.

Tak pulak penulis sangka bila Perdana Menteri buat kenyataan tentang kesan dari penyakit kencing manis semasa mengulas rasional kerajaan menghapuskan subsidi gula, kenyataan itupun dijadikan isu lucah juga oleh portal berita utama pembangkang, iaitu Malaysiakini dan The Malaysian Insider.

Apa dah menurun sangat pembaca ke sehingga putar belit kenyataan macam itu?  Atau fund dari yahudi dah tak banyak macam dulu?

Ini semua tidak ada lain, kerja Anwar Ibrahimlah, kalau tidak, takkan 2 portal ini siar berita yang maksudnya lebih kurang sama?

Penulis sebenarnya dah hilang nombor dah berapa banyak kali 2 portal berita tersebut disaman atau dipaksa meminta maaf atas siaran berita yang tidak benar dan fitnah.  Malaysian Insider saja dah 2 kali meminta maaf dalam tempoh masa 2 minggu, ini yang orang ambik tahu, yang orang tak ambil tahu, penulis tak larat nak kira.

2 portal ini menggunakan kesempatan dalam membuat tafsiran sebagai modus operandi mereka untuk memburukkan pemimpin kerajaan dan dalam masa yang sama mengelirukan pemikiran rakyat.  Kita cakap maksud lain, dia tulis maksud lain, macam itu.  Tidak ada alasan lain lagi, kalau tidak macam mana cerita kesan sampingan dari penyakit kencing manis boleh digambarkan macam cerita lucah.

Memanglah penyakit kencing manis boleh menjejaskan fungsi seksual seseorang, itu fakta sains, bukan mencarut, jadi apa yang kecoh sangat tu?  Gambaran yang diberikan seolah-olah buruk sangat bila Perdana Menteri menyentuh fakta yang memang disahkan oleh dunia sains.

mkini2

Nampak sangat tidak ada modal untuk hentam kerajaan sehinggakan kenyataan yang disokong fakta sains pun cuba dilucahkan juga.

Tidak cukup setakat itu, ada juga cubaan mengaitkan kenyataan Timbalan Perdana Menteri mempertahankan rasional kerajaan menghapuskan subsidi gula ini dengan penyakit kencing manis yang dihidapi bekas Menteri Besar Kedah, Tan Sri Azizan Razak!!  Ini betul tidak bertanggungjawab dan semata-mata berniat jahat.

mkini1

Inilah yang kita semua perlu berhati-hati dan ambil peduli.  Pembangkang tidak akan kering idea mencari jalan untuk memburukkan kerajaan di mata rakyat selepas pembentangan bajet 2014 yang lepas.  Walhal dalam bajet itu, begitu banyak perkara positif yang diumumkan Perdana Menteri untuk kebaikan rakyat, pembangkang hanya kutip satu atau dua dan diputar belitkan ke tahap tertinggi.

Kalau semuanya indah kang, dia akan kata ini bajet pilihanraya, begitulah pembangkang, apa kerajaan buat semua tidak baik, waima bagi duit pada rakyat sekalipun.  Tapi dalam itu yang berebut-rebut mencecap bantuan, macai dia jugak.

Macam itulah dunia.

Adamyan

Hidup mesti berprinsip

34 thoughts on “Mkini & M’sian Insider Sudah Gila Berita Seks Pulak

  • October 28, 2013 at 4:04 PM
    Permalink

    Korang salah faham tu… sebenarnya kami sgt setuju dgn kenyataan Najib… gula punca MELAYU UMNO lemah tenaga batin… kah…kah

    Reply
    • October 28, 2013 at 4:49 PM
      Permalink

      Pemimpin Umno mungkin lemah tenaga batin, sebab itu kita tak dapat tonton video pemimpin Umno tengah tibai pelacur cina. Tak ada pemimpin Umno meliwat dan sedang menunggu keputusan rayuan dimahkamah. Tak ada sorang pun macam Mat sabu yang suka tibai bini kawan. Tak ada juga macam Mustafa tengah pakai seluar dalam selepas tibai betina dihotel.

      Kebanggaan pemimpin Umno bukan pada kuatnya nafsu syahwat mereka sapertimana beliau2 yang tersebut diatas itu. kebanggaan mereka ialah dengan bekerja keras untuk kesejahteraan rakyat dan kemakmoran negara.

      Reply
    • October 28, 2013 at 4:51 PM
      Permalink

      hmmm….hang pun gay rupanya tong taik ??

      pemimpin UMNO yang mana satu dah pakai hang ?? sampai hang tau dia lemah tenaga batin ??

      hahahahahahahah…

      Reply
        • October 28, 2013 at 6:30 PM
          Permalink

          Main belakang punya orang,mestilah nama pun tongtaik, sesuai sangatlah dengan nama tu..letak nama lubang taik pun bagus juga, pakatan gayman..!!!,,.DAP terlebih kuat sampai terpacak setiap masa ,roketlah katakan ,semua lubang mereka sapu.., sampai luka dahi, tertampal plaster ..,punyalah ganas.

          Reply
    • October 28, 2013 at 8:14 PM
      Permalink

      He ele ahli ahli PAS la yang paling ghamai lemah ternaga batin…bukti nya pi selak akhbar Harakah begitu banyak iklan ubat kuat seks. Ramai kawan aku dari penyokong hamPAS ni yang suka mengambil ubat & minuman merangsang seks seperti kopi Jantan dll. Bila di tanya pasai apa suka mintak minuman Kopi Jantan jawapan nya nak kembali kan tenaga untuk mengawan ngan isteri nya.

      Reply
    • October 28, 2013 at 9:23 PM
      Permalink

      gula kekuatan pr=perogol rakus dan boleh melemah nafsu wanita2 kuat sex,, gula gunakan roket terbang lebih jauh ke lubang belakang pekara ini diakui pakar sains dari pr sendiri..

      Reply
    • October 28, 2013 at 11:40 PM
      Permalink

      tongtaik , anwar terlebih minum gula sampai meliwat dan melanggan pelacur !!!

      pemimpin PAS pun terlebih minum gula sampai bini kawan-kawan dia pun berkhalwat dan berzina !!!

      Reply
    • October 29, 2013 at 12:09 PM
      Permalink

      Bukan orang PAS ke yang lemah tenaga batin, sampaikan Harakah penuh dengan iklan ubat kuat je? Atau dalam minda orang PAS di sebalik cerita politik menipu adalah seks, seks dan seks sahaja.

      Reply
  • October 28, 2013 at 5:03 PM
    Permalink

    dah tak ada modal la tu, org dah tak berapa baca dah kedua2 portal tu.

    Reply
  • October 28, 2013 at 5:23 PM
    Permalink

    Dah nama pun merahputih tongtaik..so dia ni memang dok simpan stok kunyit..Dia dok merapu sebab nak serah pada nuar brahi tak dilayanya sebab bontot berkurap..nak bagi kat Stopa lak..stopa tak main bontot..weiii merahputih tongtaik aku rasa elok ko pie rapat ngan mat sabu la pulak mana tau dia sapu keliling…kah kah kah kah

    Reply
  • October 28, 2013 at 5:37 PM
    Permalink

    OK kepada semua penyokong2 PR sila beratur di rumah ANWAR IBRAHIM..kata beliau harga subsidi gula bagus untuk SEKS..beliau jugak menyuruh anda menjemput BINI-BINI anda untuk berlakon seks dengan beliau..kahkahkah

    Reply
  • October 28, 2013 at 5:38 PM
    Permalink

    X pa kt HARAKAH pon ada jual ubat bagi KUAT tenaga batin..hehehe

    Reply
  • October 28, 2013 at 5:40 PM
    Permalink

    Aku dengar NIKY AJIS jual ubat penguat tenaga batin..kakakaka

    Reply
  • October 28, 2013 at 9:01 PM
    Permalink

    Baru aku tau.. rupanya Najib minum TEH tampa gula untuk kuatkan seks… kak Ros dah bising kut, tapi jangan la rakyat yg. jadi mangsa.
    Aku nak tengok berapa orang nak reply post aku.

    Reply
    • October 28, 2013 at 9:21 PM
      Permalink

      pakatan rakyat menggalakkan rakyat makan gula banyak untuk melemahkan tenaga batin…bagi melariskan ubat ubat seks yang terpampang di blog-blog ngan media mereka…kalo nak buat duit jangan rakyat jadi mangsa….

      Reply
    • October 28, 2013 at 11:22 PM
      Permalink

      Hahahaha…awat lak tak boleh reply posting hang…

      Mungkin Kak Semah tak puas hati aksi ranjang Najib (menurut kata hang) tapi hang tak baca pun full story…

      Excerpts from Malaysian Insider

      Excessive sugar consumption can lead to a slew of health problems, said Prime Minister Datuk Seri Najib Razak today (pic), as he defended the government’s move to end the sugar subsidy, effective today.

      At the Gerakan national delegates’ conference this morning, Najib said besides poor vision, gangrene and being dependent on a dialysis machine, excessive sugar intake could affect the male libido.

      Boleh refer cerita kat sini…

      http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/najib-defends-sugar-subsidy-cut-says-its-for-the-general-good

      Tapi yg hang ingat, seks ajer…tang poor vision, gangrene, diabetic (dependent on dialysis machine) hang tak cerita pulak yer Bujuk…

      Org PAS memang suka seks luar kawasan, biasalah “The grass is always greener on the other side of the fence” katakan

      Reply
      • October 29, 2013 at 9:55 AM
        Permalink

        Aku ada tulis RANJANG ke?
        Aku hanya kata Kak Ros BISING. So… pasal ranjang, hang p tanya sendiri dengan Najib/Ros… aku tak bertanggungjawab.

        Reply
        • October 29, 2013 at 10:16 AM
          Permalink

          1+1=2,

          Bujuk says:

          rupanya Najib minum TEH tampa gula untuk kuatkan seks… kak Ros dah bising kut

          Najib minum TEH tanpa gula untuk kuatkan seks + kak Ros dah bising kot = AKSI RANJANG (PAS, biasalah SPENDER PUTIH TU…)

          PASTI tak ajar Ilmu Mantik ker Bujuk???

          SENILE SUNGGUH HANG NI!!!

          Reply
        • October 29, 2013 at 10:43 AM
          Permalink

          Sbg tambahan Bujuk…

          Najib dan Kak Semah nak buat aksi ranjang, sukati depa la…LAKI BINI BERSENGGAMA takkan tak boleh Bujuk!!!

          Asal jangan Najib & Rosmah bagi org awam tengok aksi mereka macam Nuar Berahi main dgn China Doll, Stopa Ali dgn Betina mana tah (HARAM HUKUMNYA BERZINA) sudahlah!!!!

          Reply
          • October 29, 2013 at 12:12 PM
            Permalink

            Kah, kah, kah, kena lagi Bujuk. Janganlah nak berlagak naif sangat Bujuk woiii… Tak payah sebut ranjang pun orang dah tau cerita kau menghala ke mana.

          • October 30, 2013 at 3:59 AM
            Permalink

            bujuk nk berlakon inersen x kena tempat ler . wakakakk… ilmu mantik nuntut x abis ni

          • October 30, 2013 at 4:53 PM
            Permalink

            Dia salah tuntut ilmu, nak belajar ilmu MANTIK tengok2 gurunya ajar ilmu MANTAT (Sori bahasa kasar sikit tapi itulah hakikatnya).

          • October 30, 2013 at 5:05 PM
            Permalink

            Hehehehehe….

        • October 29, 2013 at 9:44 PM
          Permalink

          kau baruu jee tulis bujuk TAPI lepas tu nak nafikan , memang pembelit punya macai PAS , sifat kau dan puak PAS lagi hina dina daripada budak PPRT yang kau hina tu !!!

          Patutnya yang kena belajar agama balik ialah puak PAS !!!

          Reply
        • October 29, 2013 at 11:11 PM
          Permalink

          Jauh sangat.. kak ros bising dengan kak ros tak puas d ranjang. Korang juga yg. kata.. seks tak semestinya bersenggama, belaian, kasih sayang, prihatin dan banyak lagi juga adalah sebahagian dari seks.
          Tapi kalau korang kata tak puas, mungkin betul sebab ada laki tapi pilih p cium aktor hindustan. Ini.. aku tambah. hahahah..

          Reply
          • October 29, 2013 at 11:30 PM
            Permalink

            Hahaha, ILMU MANTIK fail lagi…, nak menegakkan benang yg basah…tapi fakta poor vision, gangrene, diabetic (dependent on dialysis machine) yg mention dalam article tu takder pulak nak sentuh Bujuk!!!

            Hang ingat SEKS jer ker???

            Tak payah berlakon baik la, hang dah complain kat wakil rakyat PR kawasan tolong bebudak PPRT tu!!!

            Jgn kata, dia takder kuasa lak Bujuk!!!

            Dan jangan hang pergi dating bebudak muda tu, tak sesuai dgn umur hang Bujuk!!!

          • October 29, 2013 at 11:59 PM
            Permalink

            seks tak semestinya bersenggama ?? kau belajar kat mana ?? kat nik ajis .. ilmu penipu kau dah tahap tak boleh pakai laa bujuk .. puak PAS ni lebih hina dan jijik
            daripada budak PPRT yang kau hina tu !

            patutlaa kalau pemimpin PAS yang berkhalwat dan berzina sesama bini mereka pun masih tetap boleh jadi pemimpin !!! sampai yang ada video3gp pun masih tetap disanjung ..

            Itulah pemimpin PAS .. perjuangan seks untuk PAS !!! hahahahaah

          • October 30, 2013 at 9:43 AM
            Permalink

            bujuk says:

            “Korang juga yg. kata.. seks tak semestinya bersenggama, belaian, kasih sayang, prihatin dan banyak lagi juga adalah sebahagian dari seks.”

            11:11 PM on October 29, 2013

            Bila masa kami kata begitu, hang ada bukti ker???

            You sound EXACTLY like a PEDOPHILE… are you Bujuk???

          • October 30, 2013 at 4:55 PM
            Permalink

            “Korang juga yg. kata..”. Korang tu sapa Bujuk?

    • October 28, 2013 at 11:37 PM
      Permalink

      kat komen lain kau buat fitnah dengan putar belit bujuk , kata teh tarik pulak .. kat sini kau sama jugalaa dengan Malayskini yang pro murtad dan anti melayu dan Islam tu …

      apapun bujuk , seks , liwat , khalwat dan zina semuanya ada dalam pimpinan Pakatan !!! hahahaha

      Reply
  • October 28, 2013 at 9:06 PM
    Permalink

    pr=perogol rakus…
    dia orang bela jin gula.. peminpin pr ajar rakyat makan gula 10kg satu hari..fakta menbukti ramai rakyat kena sakit diabetis kerana gula

    Reply
  • October 29, 2013 at 1:27 PM
    Permalink

    malang sekali kerana kuasa semuanya jadi halal. PAS tidak akan berubah dan menjadi parti harapan baru umat Islam kerana membiarkan puak yang kemaruk kuasa menggunakan fitnah, pembohongan dan pengkhianatan. Kalau UMNO pernah tersilap kerana membiarkan puak-puak tidak bertanggungjawab melakukan perbuatan keji, malng sekali PAS juga terjebak ke dalam kekejian yang sama.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.