Anwar Dulu Lain, Sekarang Lain

Oleh A Suffian

Anwar Ibrahim telah mengatakan bahawa pemimpin BN-UMNO telah melaksanakan rompakan terancang. Kenyataan tersebut dikeluarkan oleh beliau semasa memberikan tazkirah di Masjid Batu, Kampung Pertama, Permatang Pauh beberapa hari yang lepas. Tazkirah yang sepatutnya diisikan dengan ilmu agama dan nilai-nilai murni telah dicemarkan dengan tuduhan melulu tentang ketelusan perlaksanaan dasar-dasar yang kononya merugikan rakyat Malaysia.

Namun begitu, tiada apa yang perlu dihairankan oleh rakyat Malaysia, kerana Anwar Ibrahim sememangnya “haiwan politik” yang sejati. Beliau akan menggunakan segenap ruang dan masa untuk membicarakan tentang propaganda dan ideologi yang beliau bawa. Tidak kira samada di dalam masjid ataupun di gereja, Anwar Ibrahim yang juga dikenali sebagai “political chameleon” akan cuba sedaya upaya meyakinkan rakyat bahawa hanya beliau dan konco-konco beliau sahaja yang benar.



Di dalam tazkirah tersebut, Anwar juga telah menuduh kononya terdapat rancangan “sulit” yang dilaksanakan oleh pihak tertentu di dalam kerajaan untuk merompak wang yang sepatutnya di tujukan kepada rakyat.

Penulis mahu bertanya kepada Anwar Ibrahim tentang perkataan “sulit” yang beliau gunakan. “Sulit” jikalau kita melihat maknanya di dalam kamus Dewan bererti; tidak diketahui atau tidak dapat diketahui oleh orang ramai. Sekiranya ada perancangan sulit sepertimana yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim, maka laporan audit tersebut semestinya “bersih” untuk melindungi rancangan “sulit” tersebut. Tetapi hakikatnya segalanya dibentangkan untuk pengetahuan rakyat. Apa lagi yang Anwar Ibrahim mahu? Bukankah kerajaan pimpinan Barisan Nasional telah melaksanakan segala-galanya dengan telus dan tanpa berselindung?

Mungkin juga Anwar Ibrahim dan konco-konco beliau telah lupa bagaimana Anwar Ibrahim telah meranapkan ekonomi Malaysia berpuluh tahun yang lalu. Pada tahun 1993 Anwar Ibrahim telah menyebabkan kerugian sebanyak RM 16 Billion. Perkara ini juga pernah ditanyakan oleh Lim Kit Siang di dalam parlimen.

Pada ketika itu Lim Kit Siang merupakan Ketua Pembangkang, beliau berkata kepada Anwar Ibrahim di Parlimen, pada hari Selasa, 27 April 1993 yang menyebut, “Selaku Menteri Kewangan, Anwar Ibrahim mesti menerima tanggungjawab persendirian sepenuhnya kerana kerugian pertukaran asing Bank Negara ini. Rakyat berhak mengetahui sebab dan saiz berbagai kerugian pertukaran asing yang dialami oleh Bank Negara, berkenaan jumlah kerugian yang disebabkan oleh pembendungan inflasi dalam menyerap liquiditi, penilaian semula pegangan mata wang asing dan kenaikan nilai ringgit dan kerugian hasil daripada perniagaan dan spekulasi mata wang asing.”

Apakah Anwar telah melupakan tentang perkara ini? Ataupun, kejadian yang berlaku pada tahun 1997, dimana dasar Pro IMF (International Monetary Fund) yang disokong beliau boleh melumpuhkan ekonomi Malaysia dan membuatkan negara ini tidak mampu lagi bangun semula. Adakah Anwar Ibrahim lupa akan rakan baiknya di IMF Micheal Camdessus yang berkomplot bersama-samanya untuk meranapkan lagi mata wang Malaysia di peringkat antarabangsa?

Sedarlah wahai Anwar Ibrahim, kamu merupakan orang terakhir yang rakyat perlu mendengar pendapat berkenaan ekonomi dan pentadbiran kewangan negara. Jika ada rompakan yang berlaku di dalam pentadbiran kewangan negara, ianya berlaku semasa kamu menjadi Menteri Kewangan Malaysia. Tidak cukup lagi kah apa yang telah kamu dapat semasa menjadi Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri dahulu. Sudah-sudahlah bertazkirah dengan fitnah dan tuduhan liar.

Sekurang-kurangnya para menteri BN-UMNO-MCA-MIC sekarang mengaku akan kesilapan yang telah terjadi dan berusaha untuk memperbetulkan keadaan. Mereka tidak seperti Anwar Ibrahim yang melakukan kejahatan, dan apabila tertangkap, mula pula menuduh dan menyalahkan orang lain.

86 thoughts on “Anwar Dulu Lain, Sekarang Lain

  • October 9, 2013 at 3:12 PM
    Permalink

    Bila DSAI meranapkan ekonomi Malaysia RM16 b. Ini semua propa Mahathir. Pernah panggil satu Forum rasmi DSAI debate dgn Tun M??? Ada berani???

    kalau tak berani kita invite K-Pop

    Reply
    • October 9, 2013 at 3:32 PM
      Permalink

      Jangan lupa Mooohyideeeeen jemput sekali mek esah tuu…..dia ni cukup mau ngan K-Pop ni. Lepaih tu leh hang mintak dia tolong pop kan ” K ” hang tu jangan sampai kecut udah le…..!!!!

      Reply
      • October 9, 2013 at 4:11 PM
        Permalink

        Eh…Mak esah pulak hang blame, dah la guna duit rakyat RM1.6 juta untuk majlis yg dapat kebenaran ulamak amenooo.

        Reply
        • October 9, 2013 at 6:56 PM
          Permalink

          Cina DAP semua happy jer…terkinja-kinja macam beruk…yang hang sakit hati sangat apasal ??

          Reply
        • October 9, 2013 at 10:26 PM
          Permalink

          yang melompat dan terkinja-kinja ialah DAPigs juga moo lembu

          Reply
    • October 9, 2013 at 5:05 PM
      Permalink

      biasa lah tu

      anwar..geng yahudi, ada tulih dalam WSJ

      Reply
    • October 9, 2013 at 10:29 PM
      Permalink

      ehh moo lembu , tuan kau sendiri iaitu Lim kit Sial sendiri yang cakap !!! anwar berani ??? nak masuk mahkamah pun takut macam pondan !!! hahahahaha

      takpayah kpop moo lembu , Pakatan dan PAS sendiri dah awal-awal invite penyanyi seksi nyanyi lagu kpop hahahaha

      Reply
    • October 10, 2013 at 9:33 AM
      Permalink

      nuar dah buat , takkan nak mengaku . bodoh la dia kalau mengaku . mcm moo la . berak sana sini . lepas tu spin . hahaha… sama spesis je moo dgn nuar .

      Reply
  • October 9, 2013 at 3:20 PM
    Permalink

    Anwar Ibraham. Dengar boleh, percaya jangan. Mat Sabu kata dia kaki toron bontot takkan nak percaya cakap orang yang suka kat jubur jantan.

    Reply
    • October 9, 2013 at 3:35 PM
      Permalink

      Betul…mat sabu kata anwar al liwati, mat sabu tu bukan calang-calang orang naib presiden PAS tuuu..

      yang mana satu hang percaya moooo ? mat sabu ke, anwar ke ?? ikut aku keduanya hampeh !

      Reply
    • October 9, 2013 at 3:36 PM
      Permalink

      aku rasa bukan jantan je dia toron,,,apa spesis pun dia toron,,janji kuar air,,aci jual kacang putih lau tongeng pn mau gak dia toron,,janji muka aci tu tamoal muka cun sket,,,

      Reply
    • October 9, 2013 at 4:11 PM
      Permalink

      Iti amenooo yg kata……

      Reply
      • October 9, 2013 at 4:51 PM
        Permalink

        Yang bagi nama Anwar aljuburi tu sapa Moo??…ahli Umno kah ahli PAS…

        Reply
      • October 9, 2013 at 5:16 PM
        Permalink

        Yang tuduh tu Karpal dan disokong oleh Mat Sabu. Kata2 peliwat tua tu tak boleh pakai. Kalau ikut Azhar Idrus, orang laki2 yang pakai seluar pendek tak boleh jadi wali atau saksi nikah, kalau dah pakai seluar pendek tak boleh jadi wali atau saksi nikah inikan pulak orang yang meliwat.

        Reply
      • October 9, 2013 at 5:43 PM
        Permalink

        Hakim pun kata Nuar Berahi Al-Juburi kaki liwat…

        Takkan hang tak tahu lagi Mooh…

        Reply
      • October 9, 2013 at 10:32 PM
        Permalink

        hakim sendiri dah akui anwar tu kaki bontot !

        malah mat sabu yang awal-awal bagi gelaran aljuburi kepada anwar !

        hahahaha

        Reply
  • October 9, 2013 at 3:28 PM
    Permalink

    Moohyideeeeen, propa Mahathir? Propa bapak kaulah.

    Percaya lagi si Pondan Tua Anwar Al-Juburi tu? Memang orang Fuckatan Rakyat sudah mabok.

    Takyah invite K-Pop lah. Ostad2 PAS dok terliur tengok nenen Abby Abody…

    Reply
  • October 9, 2013 at 4:12 PM
    Permalink

    Amaran tangkap kepada Yusof Qardawi oleh kerajaan mesir, tak ade le pulak blog bodo Mykemut ni nak komen..??

    Reply
    • October 9, 2013 at 5:25 PM
      Permalink

      Aiseh, puak2 korang lagi risaukan politician pembangkang longkang dan gengster kongsi gelap kena tangkap dengan polis Malaysia kan. Apa nak korang sibuk dengan Yusof Qardawi pulak. Kesian dia, ulama besar macam tu pun kena kencing dengan Anwar.

      Reply
    • October 9, 2013 at 5:26 PM
      Permalink

      Yusof Qardawi kena tangkap masalah rakyat Malaysia ka Mooh???

      Cuba terangkan sikit!!!

      Reply
      • October 9, 2013 at 5:35 PM
        Permalink

        mooh dah lari da WTF…
        dia da kecut bila hang masuk sini

        Reply
    • October 9, 2013 at 10:38 PM
      Permalink

      kau sendiri kata moo lembu , orang bodo ialah orang yang menolak umno hahahaha

      kalau sibuk sangat buat blog sendiri laa macai Pakatan oiii

      Reply
      • October 9, 2013 at 10:57 PM
        Permalink

        kalau dia buat blog…dia sendiri komen…dia sendiri jawab ler gamaknyaaa….hehe

        Reply
        • October 9, 2013 at 11:07 PM
          Permalink

          sekali-sekali bila sunyi, mek akan kesana….hahahaa, so fan dia mek sorang je la.

          Reply
          • October 10, 2013 at 10:01 AM
            Permalink

            HEHEHEHE

    • October 10, 2013 at 9:34 AM
      Permalink

      pehal nak komen pasal yusur Qardawi ? dia tu rakyat malaysia ke ?yg ko sibuk hal kerajaan mesir , ko tu rakyat mesir ke moo ?

      Reply
  • October 9, 2013 at 4:51 PM
    Permalink

    dengarlah temberang anwar ni, org bodoh saja(ahli pembangkang) percaya dgn tipu helah anwar ni. pemimpin atasan pembangkang pun tau auta anwar tapi mereka buat tak tau saja sebab ramai ahli mereka bodoh lagi tuli.

    Reply
  • October 9, 2013 at 4:54 PM
    Permalink

    Bila sebut nama LKS kita bayang rupa dia macam komunis ditahun 50 an. Sebut nama Karpal Singh pulak kita nampak macam sorang tua uzur atas kerusi roda yang sedang disorong oleh anak atau cucu nya utk mendapatkan ubat dihospital kerajaan. Dalam pada atas kerusi roda mata dia terbeliak dan beri amaran semua orang ‘jangan main2 dengan saya’.

    LGE kita bayangkan seorang yang nampak tamak, bercita2 tinggi dan penoh helah, tipu muslihat dan sentiasa berdolak dalek 24 jam sehari. Kalau ada jam ke25 dalam satu hari pembohongan akan menjangkau ke jam 25.

    Terbayang Mat Sabu ternampak jelas sorang manusia yang kurang kaji dosa pahala dalam menjalan hidup seharian dia. Bila dia syok dengan perempuan dia kan usya sampai dapat, tak kira anak dara atau bini orang. Tapi kebanyakan perempuan yang digoda dia semua bini orang. Syiah anutan-nya mungkin menjelaskan nikmat yang lebih boleh diperolihi dari menidori bini orang bukan dari anak dara atau janda.

    Tengok mustafa, kita ingat seluar dalam warna putih. Hadi dengan amanat dia dan Nik Ajis dengan keceluparan nya.

    Sebut ANWAR bin IBRAHIM…. ?????? tolong tambah sendiri.

    Reply
  • October 9, 2013 at 5:02 PM
    Permalink

    Rasa nak nyanyi lak petang ni….

    “Rasuah Sayang heii.. rasuah sayan-sayang hei… Hey lihat Nona manis rasa sayang, sayang hei..”

    Reply
    • October 9, 2013 at 5:06 PM
      Permalink

      udah ler tu mooh

      bujuk pun benci nengok hang…kehkehkeh

      Reply
      • October 9, 2013 at 5:11 PM
        Permalink

        Itu pendapat ameno jer….

        Reply
      • October 9, 2013 at 5:27 PM
        Permalink

        Bujuk pun benci…

        Hehehehe….

        Reply
    • October 9, 2013 at 5:42 PM
      Permalink

      Hang ni Mooh…

      Kalau nak nyanyi pun, nyanyilah lagu yg dipopularkan oleh Nuar Berahi Al-Juburi…

      “Tanya Sama Najib, Apa Sebab Goyang… Nanti Jawab Najib, Sabah Nak Hilang…”

      Sedih tak lagu ni…hehehehehe

      Reply
      • October 9, 2013 at 5:45 PM
        Permalink

        Sedih bro lagu ni… kempunan peliwat tua nak jadi PM, tu yang sawan sampai buat himpunan Blackout 505.

        Reply
        • October 9, 2013 at 6:59 PM
          Permalink

          Hush ! jangan kau ulangi lagi lagu itu…aku tak sanggup mendengarnya

          Reply
    • October 9, 2013 at 9:03 PM
      Permalink

      Tu dia sekoq bangang ni dah sasau ka….dah tak dapat ghasa Pop kat K hang tu kaaa…?

      Kesian kat mamat sekoq ni…..!!!!

      Reply
    • October 9, 2013 at 11:00 PM
      Permalink

      Hang nyanyi sebb hang ngantuk ker….baik hang asmaul husna jer….lepas baca almathurat…..lepas asar elok baca mathurat…..betul tak tu Moo….hang kan suka perati ibadat orang….ibadat hang sure flying colours kan Moo…..

      Reply
    • October 10, 2013 at 9:35 AM
      Permalink

      dah la nyanyi tak sedap . lirik lintang-pukang .macai betul moo ni .

      Reply
  • October 9, 2013 at 5:10 PM
    Permalink

    janice lee boleh buang undi CEC hari tu hang tak nak ulas ka mooh

    lagi bapak penipu…sah lah hang ni agent cina komunis

    Reply
  • October 9, 2013 at 5:10 PM
    Permalink

    Laporan Audit AG: Mengesahkan Transpornomasi Cap Ayam BN

    Reply
    • October 9, 2013 at 5:16 PM
      Permalink

      mana subtance nya mooh???
      APCO pun hang boleh tipu kata yahudi punya

      yang anwar dok sokong negara israel tu hang buat2 tak nampak pulak

      Reply
      • October 9, 2013 at 6:19 PM
        Permalink

        Dei Tamby..Apco ada invoice ape??? Bila bwk ke Parlimen, terus dia org ban si the whistle blower.

        Reply
        • October 9, 2013 at 6:36 PM
          Permalink

          bagi link invoice tu kat sini, hang kan suka copy paste

          bak mai… surfer semua nak tengok

          Reply
        • October 9, 2013 at 6:59 PM
          Permalink

          Bawa invoice buat sendiri…memang patut kena ban pun.

          Reply
        • October 9, 2013 at 10:44 PM
          Permalink

          invoice buat sendiri untuk memfitnah dah kantoii , kau tak malu kee moo lembu , masih bawak fitnah yang dah lamaaa kantoi hahahahahaha

          inilah dia macai yang dapat dari ajaran PAS , menipu dengan penuh taktahu maluuuu

          Reply
    • October 10, 2013 at 9:39 AM
      Permalink

      800 suara perwakilan DAP “disenyapkan” begitu shj . cap ayam BN , berani declare dalam laporan audit negara .TELUS,CEKAP DAN ADIL DAP (parti moo no.2) ape cerita ? org dpt undi no.1 kekal jadi balaci , org dpt undi corot ke 5 , jadi setiausaha agong ! lagi banyak moo tunjuk bodoh , lagi terlondeh kain yg di pakai pemimpin2 dia .

      Reply
      • October 10, 2013 at 12:20 PM
        Permalink

        Lepaih tukaq gred 120 cawangan dari A ke B (dari buleh mengundi ke hanya terkebil2 telan ayaq lioq) dan sorok 850 pengundi layak pun masih tak boleh dapat top 3. Nak tegelak Kak Chah.

        Reply
        • October 10, 2013 at 4:23 PM
          Permalink

          Gred cawangan yang boleh mengundi ditentukan oleh dinasti Lim DAPigs , .. hahahah demokrasi kepala hotak punya DAPigs !

          Reply
          • October 10, 2013 at 4:27 PM
            Permalink

            Tulah pasal…

            Apa kejadah main grade2 ni…

            Memang DEMOKRASI ALA DICTATORSHIP!!!

            COMUNIST STYLE!!!4444

  • October 9, 2013 at 5:14 PM
    Permalink

    On reports that he has been sacked from the party, Dass said he has yet to receive any official termination letter from the powers that be.

    “They will have to give me a written notice, not just tell the press that they’ve sacked me,” he reiterated.

    http://news.abnxcess.com/2013/09/controversial-dap-reps-david-dass-janice-lee-cast-their-votes/

    hang tak nak ulas ka mooh, pasai LGE sama taraf dgn Umar abdul aziz ka??

    Meanwhile, embattled former Teratai MP Jenice Lee, who defied her party and contested as an independent candidate during the recent GE13, cast her vote too.

    “I m still a delegate, and of course a DAP member,” she said

    Reply
  • October 9, 2013 at 5:31 PM
    Permalink

    mooh

    setiap kali issue anwar KMU tulis hang akan cuba divert kepada issue lain

    hang betui2 cuba control damage yg anwar dah buat kat msia ni lebih lagi pada PAS dan tidak terkecuali yg dia berjanji dgn yahudi

    wake up mooh… anwar dah kalah da PRU13 baru ni, dia dak dapat jadi PM

    macam aku ulas dulu Penang dgn kelantan BN tak kan dapat PRU13, aku silap 1 aje, selangor pun tak dapat kat BN

    2 kali PRU akan datang confirm PR tak boleh menang lagi Mooh

    sbb melayu sayang agama dgn bangsa depa dari bagi yahudi perintah melaysia secara proxy

    cina anti melayun dah full swing pun masih tak menang jugak lagi

    cuba hang pikir kalau UMNO pilih budak2 melayu muda yg pandai2 yg setia pada agama dan bangsa teraju UMNO

    5 kali PRU pun belum tentu PR boleh menang , silap hari bulan orang melayu PAS pun joint UMNO

    Reply
    • October 9, 2013 at 6:20 PM
      Permalink

      Zaman Firaun dulu beratus tahun..akhirnya tewas jugak..allah sahaja yg Maha Mengetahui…

      Reply
      • October 9, 2013 at 6:38 PM
        Permalink

        firaun sembah Allah ka???
        firaun taay pada Rasul ka???
        Firaun bina rumah Allah dan sebarkan syiar agama Allah ka???
        Suda lah mooh, hang mmg orang anwar… anwar dah tewas mooh… anwar tewas dengan orang islam Malaysia

        Reply
        • October 9, 2013 at 7:21 PM
          Permalink

          Panggil K-Pop tu syiar ka dgn guna duit rakyat??? Najib kata Hukum Islam tu tak praktikal. any comment??

          Reply
          • October 9, 2013 at 10:49 PM
            Permalink

            ni menipu punya puak ajaran PAS , nak menipu DS Najib kata macam tu , bawakkan bukti macai !!!

            Duit rakyat , yang anwar hidup mewah naik kapal terbang tu duit mana moo lembu ???

            Yang PAS buat penyanyi seksi nyanyi lagi kpop barulaa betul syiar pada ajaran agama PAS kan moo lembu !

      • October 9, 2013 at 10:47 PM
        Permalink

        zaman firaun ialah serupa Puak Pakatan seperti PAS yang sibuk dengan golongan pro murtad dan pro LGBT !!!

        Reply
      • October 10, 2013 at 9:41 AM
        Permalink

        Dah sampai ke pharaoh dahhhhh…. yelah ,Allah memang maha mengetahui segala yg nyata dan tersembunyi . semua org yg beriman tahu perkara tu. yang kelakar , ade pemimpin PAS nak ambik alih kerja Allah tentang dosa ,pahala org lain tu , ape ke gila nya ? siapa dia nak mendahului Allah ?

        Reply
        • October 10, 2013 at 4:26 PM
          Permalink

          yang siap ampunkan dosa zina pun pemimpin PAS boleh buat .. ni dah macam firaun agaknya

          Reply
      • October 10, 2013 at 9:54 AM
        Permalink

        Pergh, back to the future la Mooh ni…

        Reply
  • October 9, 2013 at 7:36 PM
    Permalink

    Aku rasa baik cerita pasal kehangatan PAU atau PRK, cerita ni tak kembangkan minda la… cerita pasal calon atau bakal calon. Boleh kempen sikit2 siapa yg. kita harap untuk jadi pemimpin masa depan… tak kiralah UMNO/PAS atau PRK Sg.Limau.

    Reply
    • October 9, 2013 at 8:28 PM
      Permalink

      Cerita PAU or PRK dengan hang ??? hehe…hang apa yang hang tau….blackout yang tak ujud pun hang boleh guling-guling atas jalan !

      Kita harap ?? kita tu sapa bujuk ?? harapan kami dengan harapan hang bagai langit dan bumi, so jangan guna perkataan ” kita ” boleh tak ??

      Reply
      • October 9, 2013 at 8:32 PM
        Permalink

        hahaha… RAP bagi lah bujuk panas enjin dulu

        Reply
        • October 9, 2013 at 10:59 PM
          Permalink

          hmmmm..enjin mat rempit, bunyi jer lebih, preng..preng..preng dok kat situ jugak.

          Reply
      • October 10, 2013 at 9:56 AM
        Permalink

        Hehehehe…

        Betul jugak tu, “kita” tu siapa???

        Mungkin Bujuk dah bosan si Mooh dapat curi perhatian para former dgn antic cut and paste Mooh…

        Reply
        • October 10, 2013 at 4:27 PM
          Permalink

          tipikal orang PAS , sibuk nak ambil tahu pasal orang lain .. pemimpin mereka yang sibuk berzina dan berkhalwat buat tak peduli pun .

          Reply
    • October 9, 2013 at 10:55 PM
      Permalink

      nak cerita benda ni buat apa dengan muka munafik dan pemfitnah tegar ajaran agama PAS macam kau bujuk !!!

      Reply
  • October 9, 2013 at 8:30 PM
    Permalink

    Org ameno pun tak tau apa yg berlaku sgt kat Pau ni bujuk…yg pasti ‘pok amai-amai’.

    Reply
    • October 9, 2013 at 10:06 PM
      Permalink

      Tak pe juga kalau `pok amai-amai’..kalu nk dibandingkan ngan PAS yg pasti `tido atas jalan ramai-ramai’..mcm babi kena tembak.

      Reply
      • October 10, 2013 at 8:36 AM
        Permalink

        Pok amai amai belalang kupu-kupu,
        Tidur atas jalan ramai-ramai,
        Puak DAP ketawa huhuhu…

        Reply
      • October 10, 2013 at 12:30 PM
        Permalink

        sementara cai-cai tidoq tengah jalan dalam cuaca panas dan berjerebu, Idola-Idole Moo, Mek Esah, Bujuk dan yang se waktu dengannya BAIK punya mamam sambil bertepuk bertampar dengan Pak Najib and the gang dalam suasana mewah, nyaman dan makan sedap. Sekali lagi Kak Chah nak tergelak.

        Reply
        • October 10, 2013 at 1:00 PM
          Permalink

          Hehehehehe…

          Classic act from Macai FUCKUTAN!!!

          Reply
        • October 10, 2013 at 9:41 PM
          Permalink

          kah kah…aku gelak guling2 jugak laa tengok gambar diorang guling2…cilake betul ketua penipu nih…pejuang rakyat..konon.. kah kah kah….

          Reply
    • October 9, 2013 at 10:58 PM
      Permalink

      kau dengan bujuk pun samalah , puak PAS yang penuh fitnah dan hanya TAHU menjadi lembu kepada puak DAPigs

      Reply
  • October 9, 2013 at 8:30 PM
    Permalink

    tu lah mooh hang ni…

    kau tengok bujuk pun benci baca hujah hang…

    tu hang cakap kat admin la juk…. sikit sukar lah UMNO nak menang kat Sg.Limau tu

    usaha tetap kena usaha lah…

    Reply
    • October 9, 2013 at 11:00 PM
      Permalink

      tak jauh beza pun antara moo lembu dan bujuk .. dua-duanya kuat menipu dan memfitnah !!!

      Fitnah yang dah kantoii pun masih tak malu nak sebarkan lagi , inilah contoh puak agama PAS yang dah gila hahahahaha

      Reply
  • October 9, 2013 at 8:44 PM
    Permalink

    kesian gk tgk org mykmu ni..syok sendiri je tulis,tkpela..truskan..umno keparat mmg sgt2 memerlukan org dungu mcm korg ni..tahniah.

    Reply
    • October 11, 2013 at 8:16 PM
      Permalink

      laa….nak cakap tu jer ker….

      Reply
  • October 9, 2013 at 11:06 PM
    Permalink

    Anuwar secara konsisten menjual cerita2 fitnah sebagai makanan baru bagi pencacai-pencacai pkr. Mesti diorang terhanguk2 denganr cerita karut si nuar. Kita sedia maklum fitnah adalah makanan ruji macai pakatan. Jika tidak ditabur fitnah mereka akan kelaparan dan lupa pada tuanya, jadi anuwar perlu sentiasa mencipta cerita2 fitnah sebagai makanan babunya.

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.