DAP Bayar Blogger Pro UMNO Rosakkan Parti Dari Dalam

Perhimpunan Agung UMNO 2013 bakal menjadi medan perang pembangkang. Kita tahu bahawa kestabilan UMNO merupakan duri dalam daging pembangkang.  Mereka memikirkan cara terbaik untuk menghancurkan Melayu adalah melalui  cara menghancurkan UMNO dari dalam.  Pemimpin tertinggi UMNO bakal dilaga-lagakan bagi menghancurkan perpaduan Melayu sekaligus membolehkan bangsa Cina merampas Negara.

 

Semua ahli UMNO dan orang Melayu diseru supaya tidak terjerumus ke dalam taktik kotor pembangkang ini. Kita harus melihat dan menilai perkara ini dengan pemikiran yang cukup waras demi mempertahankan apa yang selama ini kita perjuangkan.

 

Bunga-bunga perpecahan mula kelihatan dan kedengaran. Ini lah yang amat ditunggu-tunggu oleh pembangkang.  Kita boleh baca rentak tari mereka yang telah merancang perkara ini dengan teliti.  Beberapa balaci yang terdiri dari ahli politik dan blogger pro UMNO telah dibayar untuk merosakkan UMNO dari dalam. Mereka telah mula berkias mengugut pemimpin tertinggi UMNO. Ini  perkara yang tidak sepatutnya berlaku.

 

Bagi mereka yang cuba melakukan acara mengipas dan “membodek” telah dan akan cuba bertindak untuk menolak diri mereka ke depan untuk menjadi wira kepada pemimpin tertentu dengan harapan akan diberikan jawatan sekiranya “BOS” mereka menang.

 

DAP telah berjaya mendapatkan sokongan padu bangsa Cina dengan menghancurkan kredibiliti  MCA yang selama ini menjadi tonggak kaum Cina di Negara kita. Apabila MCA Berjaya dihancurkan maka DAP mendapat laluan yang cukup mudah untuk meraih sokongan dan dokongan bangsa Cina yang berjaya mereka hasut.

 

Agenda merosakkan dan menghancurkan UMNO dari dalam sememangnya merupakan  senjata sulit pembangkang. Oleh itu kita bertanggungjawab untuk memastikan agenda jahat yang tersusun ini gagal dilaksanakan.

 

Semua ahli UMNO harus segera merapatkan syaf-syaf barisan kita dan menguatkan jati diri bagi menepis dorongan untuk tertipu dengan hasutan pembangkang  untuk melaga-lagakan kepimpinan UMNO.  Ingatlah UMNO berjihad pada asasnya adalah untuk berjuang mendukung cita-cita kebangsaan Melayu demi mengekalkan maruah dan martabat bangsa, agama dan negara.  Ia juga yang memperjuangkan hak-hak istimewa orang Melayu dan orang Bumiputera.

Bersatu, Bersetia, Berkhidmat

Bersatu Kita Bersatu
Dengan Setia Berganding Bahu
Jiwa Teguh Berpadu
Kita Rumpun Melayu

Bersama Kita Bersama
Mendukung Hasrat Semua
Berjasa Pada Bangsa
Agama Dan Negara

Lambang Kita Yang Gagah
Dipandang Mulia Dan Indah
“Bersatu, Bersetia, Berkhidmat”
Cogan Katanya
UMNO Terus Mara
Untuk Rakyat Malaysia

19 thoughts on “DAP Bayar Blogger Pro UMNO Rosakkan Parti Dari Dalam

  • June 25, 2013 at 10:21 AM
    Permalink

    Khabar angin mengatakan bahawa sekarang Pakatan Rakyat sudah mempunyai bantuan kewangan yang begitu kuat dari dua arah. Iaitu dari dalam malaysia yang terdiri daripada taukey² besar Cina, termasuklah businessman² India, dan tidak lupa beberapa usahawan bumiputra Melayu. Yang lagi satu adalah bantuan besar dari pihak luar negara (International) seperti beberapa badan² NGO yang di tunjang oleh ahli perniagaan Kristus Amerika serta beberapa negara Eropah. Ini tidak termasuk, bantuan kewangan dari pihak Yahudi juga.

    Pakatan Rakyat sudah mampu bermain dengan wang sekarang. Jadi siapa Iman tidak kuat dan berobjektifkan hidupnya dengan duit..maka ini adalah masa terbaik untuk mengaut segala keuntungan.

    TETAPI INGAT, KELAKUAN SEDEMIKIAN RUPA AKAN HANYA MEROSAKKAN AGAMA ISLAM SERTA BANGSA MELAYU YANG BERAGAMA ISLAM DI MALAYSIA DI MASA AKAN DATANG…

    Reply
    • June 25, 2013 at 10:35 AM
      Permalink

      Sudah menjadi adat dalam dunia ini…yg kuat akan menewaskan yg lemah…kalau zaman kesultanan Melaka dulu..yg jadi raja sudah tentu yg kuat….sebb tu lanun2 dulu ramai jadi raja….tapi zaman sekarang yg kaya dan byk duit adalah yg paling kuat…jadi mereka lah yg akan menjadi raja….

      Reply
    • June 25, 2013 at 5:01 PM
      Permalink

      Macam zaman melaka dulu, pengkhianat dari dalam (Kitul dan Mandeliar) dan jugak luar (pedagang cina, banggali dan india serta askar upahan Jawa) yang menolong Portugis menggegarkan kota Melaka.

      Reply
    • June 25, 2013 at 6:24 PM
      Permalink

      wang bukan segala galanya tetapi segalanya perlukan wang. namun begitu, peraturan dan undang undang mengatasi segala galanya. Pemimpin kerajaan yang bijak dan berani, mampu menangani segala cabaran dengan kuasa yang diberikan oleh rakyat berlandaskan undang undang dan perlembagan negara yang sedia ada.

      kerajaan pimmpinan ds najib ternyata enggan mengambil tindakan yang tegas kepada pihak pembangkang. Pengkhianatan kepada agama islam, bangsa melayu dan negara, dipandang sepi oleh beliau. Malah langsung tidak nampak sebarang ketegasan ke arah itu hinggakan ahli umno peringkat bahagian pun dah naik jemu..

      KEKUATAN UMNO SEKARANG BUKAN DI PERINGKAT TERTINGGI TETAPI AHLI YANG SETIA DI AKAR UMBI…

      Reply
    • June 25, 2013 at 9:14 PM
      Permalink

      Peduli apa PR banyak sumber kewangan….wang bukan seghala galanya ….itu sebab pemimpin UMNO misti kuat dan meyenangkan Melayu….baru orang orang Melayu sokong .Tapi kalau pemimpin Melayu UMNO macam NAJIB mampos orang Melayu ….sibuk dengan IMalaysia nya …..dan akhirnya hidup hidup kena kencing dengan orang orang CINA .Inikah pemimpin UMNO yang kita nak pertahankan?Beliau tidak akan mampu berubah sebab beliau tidak tahu dimana hendak bermula ,….

      Reply
  • June 25, 2013 at 11:14 AM
    Permalink

    Bagaimana pula dgn blogs pro-BN yang lantang memperkecil/memperlekeh kepimpinan DS Najib,mempersenda kebolehan Hishamudin dan banyak lagi pemimpin UMNO jadi mangsa blogs tersebut.

    Ada blog yg bangga dgn peranan menjatuhkan Ahmad Badawi.

    Siapa dalang?

    Reply
  • June 25, 2013 at 11:18 AM
    Permalink

    orang kafir sedaya upaya berusaha untuk melemahkan perpaduan dan kerjasama antara umat islam, sanggup melakukan apa sahaja…waima terpaksa mengadaikan bini sendiri

    Reply
  • June 25, 2013 at 11:41 AM
    Permalink

    semua ahli umno diseru hayati perjuangan asal umno, hayati juga lagu umno tu.

    Reply
  • June 25, 2013 at 12:07 PM
    Permalink

    saya pernah berkata….bn tiada kualiti spt pembangkang sbb dah biasa sbg pemimpin…sbb itu gagal amik seelangor dan gagal capai 2/3…..

    masalah umno pula adalah masalah org melayu hanya berani dengan melayu sahaja…patut umno belajar taktik membangkang dan gunakan pada pembangkang bukan pada org umno yg membangkang….

    sblum mahathir sokong tiada pentandingan 2 top post…ada blogger umno start hentam blogger apanama dll sbb mereka bawa suara mahathir supaya najib digulingkan….bila mahathir dah bersuara hilang terus suara fitnah tadi….pandai dah fitnah org umno nie belajar dari mana???pas???

    skang mykmu cube merendahkan kebebasan bersuara umno dengan melabelkan ahli umno yg mnyokong najib berundur sbg dibayar oleh dap…..mana belajar taktik murahan nie???pkr???dap????

    rilek laaa bro/sis…kalian lebih tahu sapa yg dibayar sapa yg xdibayar…..sapa disuruh menyalak..dia menyalak…dan sapa berkokok dengan sendiri tanpa disuruh…

    Reply
  • June 25, 2013 at 12:41 PM
    Permalink

    Berkasih sayang sesama Melayu, tetapi tegas dan keras terhadap musuh Melayu, barulah dia orang tahu wibawa Melayu. Tetapi kalau dah kena tipu masih nak merayu dan memujuk, kirim salam kepada pemimpin UMNO, aku tak rela berketuakan pemimpin lemah macam dayusssssssssss.Kan ini Tanah Melayu, musuh mendatang ku gempur, sungguh rela ku gugur kerana, kau Tanah Pusaka, negara ku yang berdaulat (beraja Melayu/Islam) dan merdeka.

    Reply
  • June 25, 2013 at 1:47 PM
    Permalink

    Mengkritik kepimpinan UMNO, tak semestinya tali barut pembangkang, Pemimpin UMNO manusia biasa, tak sempurna, mereka jugak membuat kesalahan…pada yang sayangkan UMNO mereka menegur, tapi masaalah orang Melayu ni bila kita tegur depa kata mengkritik, depa tak boleh terima.

    Yang patut kita puji…kita puji, yang patut kita kritik..kita kritik. Salah satu yang membezakan ahli PAS dan UMNO ialah kita tak jumud macam ahli PAS, yang haram pun depa kata halal, yang buruk pun depa kata elok…apa jadi kat PAS sekarang ni ?? hilang banyak kerusi parlimen lalu menjadi parti tercorot dalam PR walaupun mereka mempunyai ahli yang paling ramai.

    So kepimpinan dan kaki-kaki bodek UMNO harus berfikiran terbuka…dengar suara akar umbi suara pengundi, yang meletakan UMNO di tempatnya, bukan tersenyum sampai ketelinga bila di puji, dan melompat melatah bila di kritik.

    Kebanyakan ahli UMNO sayangkan UMNO jauh lebih daripada mereka sayangkan kepimpinan UMNO, itu kenyataan yang pasti.

    Reply
  • June 25, 2013 at 2:28 PM
    Permalink

    orang UMNO bukan macam orang PAS/PKR/DAP.

    bodoh tolol mengikut penuh Taksub.

    orang UMNO berfikiran waras, mana-mana yang dikesan menjadi talibarut, walapun dia berada dalam status Kempimpinan, WAJIB lah dicantas dan dihapuskan.

    Reply
  • June 25, 2013 at 7:46 PM
    Permalink

    Orang UMNO jangan terperangkap dengan sindrom penafian macamorang orang Pr amalkan .Memberi teguran dan membelasahg pemimpin UMNO adalah cara dan amalan yang baik untuk memberi peringatan kepada merika ……Sebagai seorang pemimpin bagi orang orang melayu merikawajib memberi conyoh dan memperjuangkan Nasib Bangsa Melayu……Bukan membela nasib bangsa lain lebih dari orang Melayu .Sekarang sudah jelas Kerajaan kembali berkuasa Kerana sokongan orang orang Melayu……
    Najib dan TMY tidak boleh lagi berdalih didalam soal menguna kuasa yang ada untuk membina dan memperkasakan orang orang melayu …….walaupun yang tersurat dan yang tersirat.Inilah masa pemimpin Melayu untuk bangkita atau kamu semua mesti berundur ataupun kamu semuaakan di tolak dan dibersarakan oleh bangsa kamu sendiri.
    Orang orang Melayu wajib menolak dan membuang jauh jauh pemimpin yang lemah dan tiada idea untuk masa depan bangsa melayu.Kita dah tyiada simpang lagi untuk menukar arah…….
    Jangan biarkan hati orang orang Melayu dan UMNO retak……sudah lama orang orang Melayu memendam rasa terhadap tingkah laku sesetengah pemimpin yang diangkat oleh orang orang Melayu yang Bolos dan bersekongkol untuk kepentingan diri dan kaum kerabat serta kroni.Ingatlah wahai semua Pemimpin Melayu beribu mata memerahati tingkah laku kamu …..Melayu yang kamu pimpin sekarang ini berbeza dari melayu 50 tahun yang lalu …….Melayu sekarang ini lebih terbuka dan out spoken …..kalau kami suka …..kami cakap suka ……kalau kami tidak suka kami akan cakap tidak suka …….kami tak suka buang masa…..begitu juga dengan para pemimpin jangan buang masa .Isikan jawatan menteri yang kosong dari MCA …dengan segera……..Isikan dengan Orang orang Melayu…….kirim salam dengan MCA.

    Reply
  • June 25, 2013 at 7:53 PM
    Permalink

    Insyaallah amat akan terus kukuh. Semua yang kaki lalak, kai kencing, kaki sondol dan kaki rasuah pakat melompat masuk pkr. Maklumlah perut dah kenyang dan teringin pulak nak jadi ketua atau yb. kalau dalam umno mungkin puak nie tak merasa sbb parasit-parasit nie senang dikenali dan boleh dibaca tindak tanduk mereka.

    Reply
    • June 26, 2013 at 11:51 AM
      Permalink

      Orang Umno jangan mabuk minum air sirap…kalau selalu mabuk nanti terpilih pemimpin yang cakap berdegar degar tapi habuk pun tak ada……sedangkan kuasa ada ditangan merika ……Bila bercakap bersatulah orang orang Melayu demi masa depan bangsa ……bila orang melayu memberi Undi dan menang serta berkuasa senyap sunyi…..sepatah kata kata pun tak dengar tentang orang melayu ……baik didalam kerajaan mahupun didalam UMNO ….memang haram jadah kamu ni semua …

      Reply
  • June 26, 2013 at 3:21 PM
    Permalink

    aku setuju dengan komen Tubir.

    CANTAS sahaja orang-orang UMNO samada ahli biasa apatah lagi kepimpinan UMNO jika didapati melakukan kesalahan.

    Perwakilan setiap Bahagian WAJIB menjadi melayu yang BERANI. Kalian dipertanggungjawabkan oleh Melayu-Melayu dikawasan kamu.

    Sebelum bertempur MUSUH dari luar, Bersihkan dan Murnikan dulu diri sendiri dan UMNO.

    Reply
  • July 1, 2013 at 3:46 PM
    Permalink

    Kepada blogger Melyu yg berhasrat utk makan duit DAP ingatlah mula-mula mereka beli anda. Tugas anda adlah utk memecah belahkan perpaduan org Melayu.

    Sekiranya usaha anda berjaya, selepas itu mereka jual kita dan anak-anak kita selepas membeli suma hak kita.

    Kepada pemimpin BN belajarlah supaya tidak melakukan apa yg dituduh olih pihak pembangkang. Kekuatan umat Islam yg sebenar adalah perpaduan dan silahtulrahim.

    Reply
  • July 2, 2013 at 12:49 PM
    Permalink

    Jangan jadi bebal. Saya sendiri ahli UMNO tetapi tak rela PM Najib. Muhyiddin, Zahid Hamidi, Hishamuddin, Shafie dan MKT UMNO memperbodohkan ahli UMNO sendiri.

    CUKUP-CUKUP sudah layan kehendak dan tuntutan/desakan puak Cina Evangelista DAPigs Bintang 3 dan Dong Zhong.

    PM Najib tolong hormati Perlembagaan UMNO dan Perlembagaan Malaysia sendiri yg mana KEWAJIBAN MENGUTAMAKAN HAK-HAK MELAYU/BUMIPUTERA tanpa merampok hak kaum lain.

    Jika denyut nadi majoriti Melayu/Bumiputera yg bertanggungjawab memberi kemenangan mudah BN pada PRU13 yang lalu tidak diendah MAKA TUNGGULAH! Tsunami Cina…apalah sangat perancangan remeh/trivial mudah dibaca puak Lee Lan Chow dan Chow Chee Bye DAPigs itu. Nantikan PENANGAN MAHA HEBAT tak terkata peritnya, tak tertanggung bisanya, tak terfikir bahananya, tak terbayang halilintarnya oleh TINDAKAN SENYAP SEPI menghancurluluhkan pengkhianat bangsa Melayu/Bumiputera seperti Nazri Aziz/KJ/Azran Osman Rani yg didukung oleh penggampang bangsa bernama Nazir Razak. Bahkan nantikan sasaran utamanya puak-puak Cina Evangelista DAPigs Bintang 3 yg tak tahu dik untung melancaukan kepercayaan kami Melayu/Bumiputera dan mencibaikan nikmat penguasaan ekonomi sejak sekian lama malah mengkongkekkan kuasa politik yg dikongsi bersama selama ini.

    Kepada PM Najib jangan seronok sangat dengan penampilan LEMBIK yg perasan popular konon dengan tunduk melutut pada desakan DAPigs menghapuskan ISA yg akhirnya dimanipulasi pula oleh pembangkang kerana jenayah berleluasa!

    Kepada PM Najib belajarlah TAHU BERBAHASA sedikit. Jangan yg dikejar-kejar terus tak dapat yg dikendong pula keciciran.

    Kami Melayu/Bumiputera telah lama makan hati lantaran denyut nadi kami bagaikan tak punya erti. Jantung kami bagaikan tak berdegup lagi. Lantaran hak-hak kami terus dipergadaikan demi slogan ‘1Malaysia’ dan ‘jari telunjuk’ kononnya ‘Ah Jib Gor’ diminati disokongi. Lancau!

    Tolong martabatkan Sekolah Kebangsaan! Tak malukah setelah 56 tahun merdeka anak-anak di Sekolah Kebangsaan berjemur berpanas setiap kali perhimpunan sekolah dan majlis besar dengan ucapan panjang berjela. APA PUNYA SENGKEK PEMIKIRAN PM NAJIB ini dan para pegawai di MOE yg lebih tunjuk gaya sedangkan Sekolah Kebangsaan terus tersisih dan diperlekeh!

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.