Blackout 505: Agenda Anwar Heret Rakyat Tutup Masalah Peribadi

Tindakan Anwar berterusan melaksanakan himpunan haram sebenarnya makin mededahkan kolaborasi antara beliau dan agenda Israel  yang telah merancang siri himpunan huru-hara di seluruh dunia. Amat jelas agenda ini didalangi oleh kuasa besar dan jahat. Siri himpunan dan rusuhan seperti di Istanbul dan Mesir merupakan perancangan yang tersusun untuk memastikan Negara Islam gagal bangkit berkali-kali dan gagal mencari formula kemajuan untuk mendaulatkan Islam. Kerajaan terpaksa berterusan menangani masalah rusuhan dan ini bakal memesongkan dari pembangunan yang sepatutnya difokuskan oleh kerajaan yang memerintah.

 

Umat Islam seluruh Negara harus membuka minda untuk melihat reality sebenar disebalik semua tindakan jahat Anwar Bin Ibrahim. Beliau juga terpaksa memesongkan rakyat dari janji beliau untuk bersara apabila pembangkang telah kalah dalam PRU13 yang lepas. Memandang Anwar sememangnya manusia munafik yang terlalu gilakan kuasa maka beliau terpaksa mengalihkan tumpuan sebenar iaitu persaraan beliau kepada tuntutan PRU13 yang tidak masuk akal.

 

Munafiknya Anwar ini juga apabila beliau tidak mengiktiraf kemenangan Barisan Nasional namun pada masa yang  sama beliau telah bersetuju untuk menerima jawatan Ahli Parlimen bermula Isnin ini. Disamping itu juga perhimpunan haram Blackout 505 Sabtu ini juga untuk menutup ketakutan beliau terhadap tiga perkara.  Ketiga-tiga perkara itu ialah rayuan kes liwat Mohd. Saiful Bukhari Azlan, isu pencerobohan kumpulan pengganas Kiram di Lahad Datu, Sabah dan pendedahan bekas rakan karibnya, Datuk S. Nallakaruppan berhubung aktiviti seks beliau.

 

Anwar tetap mahu mengheret rakyat untuk menutup masalah peribadinya.  Kes liwat beliau telah  dijadikan kes politik agar rakyat dapat diheret bersama dalam hal ehwal peribadinya. Seorang pemimpin politik yang bertanggungjawab dunia akan melepaskan jawatan apabila terpalit dengan kes peribadi bagi mengelakkan parti dan rakyat diheret bersama.Namun kerakusan kuasa telah menyebabkan Anwar bertindak sebaliknya.

 

Rakyat harus sedar bahawa Anwar sedang mempergunakan rakyat. Beliau sanggup memanipulasikan rakyat demi cita-cita politik.  Perjanjian yang beliau telah buat bersama kuasa jahat dunia dan kepentingan peribadi yang terlalu banyak telah membuatkan beliau sanggup menggadaikan semua nilai , maruah, agama, bangsa dan tanahair. Namun apa sekalipun alasan Anwar, namun rakyat harus menilai bahawa tindakan mengadakan himpunan ini merupakan tindakan jahat yang amat tidak bermoral untuk Negara. Sebagai seorang warganegara yang bertanggungjawab maka rakyat wajib memboikot himpunan haram yang amat memudaratkan kesejahteraan dan keamanan Negara kita.

23 thoughts on “Blackout 505: Agenda Anwar Heret Rakyat Tutup Masalah Peribadi

  • June 21, 2013 at 3:00 pm
    Permalink

    Di Brazil masih ada lagi rusuhan sebab kerajaan mereka menaikkan tambang bas dan kita disini baru terima akbar harga ticket bas untuk hari raya ini akan di naikkan 30% oleh syarikat bas. Adakah ini coincident untuk jadi isu nanti pada hari sabtu ini?

    Reply
  • June 21, 2013 at 3:05 pm
    Permalink

    dia heret rakyat utk puaskan nafsu dia saja, yg pergi ikut dia tu la bangang lagi bodoh.

    Reply
    • June 21, 2013 at 9:41 pm
      Permalink

      Kalau telah ada bukti satu perancangan rompakan kedai emas, sudah pasti suspek akan ditangkap dgn bukti yang ada sebelum rompakan terjadi. Aku hairan pulak satu perhimpunan haram yang telah dirancang secara terbuka dengan ‘pemain’nya telah jelas diketahui, mengapa KDN tidak ambil tindakan kepada perancang2 tersebut.Masa kes Lahad Datu.Sebelum kejadian nelayan telah memakomkan telah terlihat segerembolan orang bersenjata mendarat diperairan, tetapi pihak berwajib tak ambil peduli hingga kejadian berlaku nyawa polis terkorban dan satu kampong musnah.Pada aku mereka yg berhimpun dan mengganggu ketenteraman tu memang salah, tetapi lebih salah KDN sebab tidak bertindak mencegah sebelum kejadian.Adalah lebih baik tangkap beberapa pemimpin penganjur drp menangkap pemimpin dan penganjur semasa kejadian dersama pertempuran dan dalam suasana huru hara.Pak Zahid Hamidi masih belum ada keberanian dan masih berkokok dan beri amaran jugak macam YANG LAMA TU..

      Reply
      • June 21, 2013 at 10:49 pm
        Permalink

        salam…perhatikan firman Allah dlm surah Al-Maidah, ayat 33 “Tdk ada balasan org yg memerangi Allah dan Rasul-Nya dan mengadakan rusuhan di bumi melainkan dibunuh mereka (kalau ada kematian) atau disalib atau dipotong tangan dan kaki mereka bersilang (kalau mengambil/melarikan harta benda) atau dihalau mereka ke luar negara (kalau ada kerosakan harta benda atau kecederaan)”. Sepatutnya kerajaan halau perusuh2 ke luar negara…baru pengkhianat2 ni rasa takut…tp kenapa kerajaan masih ada rasa takut…

        Reply
      • June 22, 2013 at 12:10 am
        Permalink

        penghalang utama adalah najib. kasihnya najib pada anwar orang kampung semua dah tau. selagi najib berkuasa selagi itulah anwar menjadi raja.. hakikatnya, anwar adalah sumber ilham najib.. BN menang pru13 sebab majoriti pengundi melayu tak mahu anwar jadi PM dan dap berkuasa.

        namun begitu, pengundi melayu mula terasa ditipu oleh najib sebab keadaan politik sebelum dan selepas pru13 masih tetap sama, ada atau tiada najib sudah tidak bermakna sebab orang melayu memang sudah jelak dan muak dgn karenah pm yg suke bermain politik.

        p/s.. puas sudah melayu menabur budi, namun emas juga yang dikenang najib..

        Reply
  • June 21, 2013 at 3:39 pm
    Permalink

    saya pergi tapi saya tak bodoh !
    macam pergi karnival jomheboh tv3!
    cuma masalah sikit kali ini ada jerebu!

    Reply
    • June 21, 2013 at 4:17 pm
      Permalink

      orang bodoh mana mau mengaku dia bodoh!

      Reply
    • June 21, 2013 at 5:40 pm
      Permalink

      Lu bodoh laa tony , perhimpunan Blackout , tapi Blackout mana ??? Hanya Blackout yang dibuat fitnah oleh Pakatan ..

      mula-mula kata blackout kat Bentong sampai berpuluh ribu orang macam kau percaya , tapi nyata fitnah

      lepas tu buat fitnah lagi kata kat Sri Serdang , kata SPR tipu pilihanraya dengan buat blackout !!! woiiii bodoh !! kalau SPR tipu pilihanraya makanya kawasan Sri Serdang tu BN yang menang !! bukan PAS …

      tunjuk gambar pun gambar tipu ..

      disimpulkan kau memang bodoh tony sebab menyokong perhimpunan fitnah dan perhimpunan golongan munafik

      Reply
  • June 21, 2013 at 3:47 pm
    Permalink

    Pegi mampus la dengan ko tony sialll..aku doakan suasana panas dan berjerebu diKL ni akan berterusan..nak tengok dan gelak besar bila puak bangang saperti tony rebah ditengah jalan..disebabkan kepanasan dan tak sukar bernafas akibat jerebu…pemimpin mereka apa nak hairan duduk dalam hotel..kemudian timbul sekejap untuk membuat provokasi dan hilang semula kebilik hotel sambil dok gelak tengokkan kebodohan penyokong mereka.

    Reply
  • June 21, 2013 at 3:54 pm
    Permalink

    harap-harap tak jadi!
    kalau hujan lebat malam ini di KL mungkin besok tak ada lagi jerebu!

    Reply
    • June 21, 2013 at 5:58 pm
      Permalink

      besok kalau ada yang mati dalam kemunafikan sesak nafas dalam jerebu jangan salahkan pihak berkuasa pulak..bodoh giler kena tipu dengan anwar berahim..tengok muka dia pun dah sebijik macam salman rushdie

      Reply
      • June 21, 2013 at 10:02 pm
        Permalink

        kalau u punya AUNTIE TONY TALAK GUNA ONE ada bola..u panggil dia UNCLE la..moloh punya cina DAP..

        Reply
  • June 21, 2013 at 4:12 pm
    Permalink

    Kita memang sedar bahawa kerakusan Anwar semacam keterpaksaan olehnya. Dia dilihat seolah2 terpaksa melakukan itu semua yang dia sendiri tak larat melakukannya.

    Kerana Yahudi Anwar terpaksa lupakan yang dia seorang penganut Islam. Seorang Muslim mesti tak boleh tidak menerima dan percaya pada rukun iman yang 6. Qada’ dan qadar merupakan salah satu rukun yang 6 itu. Tiada iman pada yang tidak menerima rukun itu sebagaimana kepercayaan pada Allah yang terawal dan berikutnya.

    Reply
  • June 21, 2013 at 4:19 pm
    Permalink

    Anwar hanya mampu menarik beberapa golongan untuk menyertainya.

    1. Mereka yang kecewa dengan hidup atas kegagalan sendiri, tapi menyalahkan kerajaan.

    2. Bebudak yang tak ada tujuan dalam hidup.

    3. Cina yang rasa mereka mempunyai peluang menguasai Negara ini secara total

    4. Golongan yang gagal befikir dan lebih selesa untuk menjadi pengikit.

    5. LGBT

    6. Segala mat pet dan penjahat dan penjenayah.

    Reply
  • June 21, 2013 at 6:04 pm
    Permalink

    Apa jadi pada cai Anwar si Deepak penjual carpet yang duk burukkan nama Kak Ros kita?

    Reply
  • June 21, 2013 at 7:28 pm
    Permalink

    Kalau ujan lebat mlm ni????? Kalauuuu je la memanjang…..

    Reply
  • June 21, 2013 at 10:26 pm
    Permalink

    klu perangai macam ni la,mengajak kepada huru hara.ini bukannya pejuang bangsa tapi penghancur bangsa dan petualang bangsa.inilah pemimpin paling bangsat di dunia.

    Reply
  • June 21, 2013 at 11:47 pm
    Permalink

    Perkara ini turut aku nak tengok:-

    1. Berapa ramai cina akan hadir dan bersama duduk berpanas bersama dengan melayu bangang dijalanraya, adakah mereka juga sanggup menerima pancutan air daripada pihak polis sekiranya mereka masih terus berdegil tidak bersurai setelah diarahkan..jangan pula jadi saperti perhimpunan bersih di Stadium merdeka dahulu waktu pagi tengok ramai yang datang tetapi satelah kepanasan mereka keluar daripada stadium cuma yang tinggal sibangan melayu je..

    2. Nak tengok bagaimana terbeliaknya mata sampai tak sedar air liur meleleh lobai PAS melihatkan kegebuan peha amoi DAP yang turut menghadiri perhimpunan esok.

    3. Nak tengok bagaimana cara tentera balaci merah PAS berebut rebut sesama sendiri nak mendekati amoi DAP dengan kononnya bertujuan nak menjaga keselamatan amoi2 tu…sebab bukan selalu nak dapat benda ni..

    Reply
  • June 22, 2013 at 1:03 am
    Permalink

    Wahai anak melayu yang nak menghadiri perhimpnan besok..tengok lah contoh yang terjadi kepada rakan kalian yang terlalu bodoh dan berlagak pandai..

    Akibat daripada nak tunjukkan terer sangat dan kononnya dia berani Umar Mohamad Azmi saorang pelajar kolej dan merupakan salah saorang peserta yang perhimpunan membantah PTPTN diDataran Merdeka pada bulan april telah dijatuhkan hukuman denda sebanyak RM1k dan penjata sebulan atas kesalahan menghalang tugas saorang anggota Penguatkuasa Bandaraya yang menjalankan tugas untuk menangkap saorang peserta diperhimpunan tersebut. Nasib baik lah diMakamah pagi tadi dia membuat rayuan dan budak bodoh ni cuma dikenakan hukuman denda sebanyak RM3K sahaja.

    Didalam soal ini mana pergi nya para peguam PR..mana perginya para pemimpin yang dia puja saperti nuar brahi anak btanak, cekgu bard ataupun sham ketot..semuanya tidak nampak muka untuk membela nasib budak yang kencing tak lurus n…Ingat lah bahaw mereka ini hanya lah mempergunakan kalian untuk menjadi kuli batak mereka tetapi pabila kejadian ini berlaku..kalian akan menanggung akibatnya sendirian…itu belum lagi lihat apakah tindakan susulan daripada kolej tempat dia belajar kerana dia telah menjatuhkan maruah kolej tempat beliau belajar..

    Berpolitik bukan tak boleh tapi biar lah kencing tu lurus dahulu..habiskan dulu pengajian..lepas tu lantak korang laa..yang kesian adalah mak bapak yang mengharapkan kejayaan anak2 mereka tapi bukan pujian daripada masyarakat yang mak dapat dapat tapi kata2 nesta dan cacian daripada masyarakat serempat..lain kali kalau nak buat sesuatu perkara tu guna lah otak jangan main redah je..

    Ini baru satu contoh..kalian akan lihat banyak lagi contoh yang sama akan terjadi satelah semua melayu bangang yang ditangkap sewaktu perhimpunan bersih didakwa di mahkamah…tak percaya tunggu laa..esok pula kalau ada yang mengalami kecederaan ataupun ditangkap tanggung sendir saja la..buat permulaan memang nuar & gangs akan ambil pedulu sebab nak pergunakan isu ni bagi memburukkan kerajaan dan pihak keselamatan tetapi selepas tu lu tanggung sendiri laa sebab kalian dah tak berguna kepada kegiatan mereka..

    Reply
  • June 22, 2013 at 9:53 am
    Permalink

    Salam all…

    Bapak penjahat trhdp islam bangsa dan negara jgn lagi kita anggap berada jauh dari kita skrg terlalu hampir dgn kita. Pimpinan melayu dlm pembangkang menyokong gerakan anuar adalah pengkianat yg tdk boleh menerima Takdir dan munafik buat2 lupa pada janji akan bersara jika pembangkang tdk dpt memerintah negera ini selepas PRU13…

    Reply
  • June 24, 2013 at 7:39 pm
    Permalink

    yeop: June 22nd, 2013 at 12:10 AM..ape yg yeop merapu ni yeop oiii..takde mane nye najib nak kasih kasih dgn abg non tu deh..muyidin yasin je yg yg perihatin dn syg dgn abg non tu..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *