80% Pembaca The Edge Mahu Anwar Berhenti

Share


Lebih 80% pembaca majalah ekonomi terkenal The Edge mahukan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Bin Ibrahim, berhenti daripada politik seperti yang dijanjikannya. Anwar sebelum ini berjanji untuk meninggalkan kerjaya politiknya jika kalah dalam pilihan raya umum kali ini.

Undian yang membabitkan hampir 10 ribu orang setakat hari ini menunjukkan sokongan yang sangat besar kepada cadangan supaya Anwar meninggalkan politik.

theedge

http://www.theedgemalaysia.com/component/pollxt/?task=results&id=18



10 thoughts on “80% Pembaca The Edge Mahu Anwar Berhenti

  • May 13, 2013 at 3:36 pm
    Permalink

    Anwar hendaklah didakwa kerana berhimpun secara haram dan menghasut dan hendaklah dikenakan hukuman tidak boleh bergiat didalam politik Malaysia sepanjang hayat

    Reply
    • May 13, 2013 at 4:30 pm
      Permalink

      Yang kita tak faham kenapa Anwar masih belum ditahan walaupun polis sudah beri kenyataan bahawa Anwar akan ditahan atas banyak pembuktian pencerobonan L/Datu dan juga perhimpunan haram. Kerana masih bebas dia sedang giat berceramah haram seluruh negara.

      Reply
      • May 13, 2013 at 7:00 pm
        Permalink

        Siapa berani nak tahan anwar ??

        Reply
  • May 13, 2013 at 3:46 pm
    Permalink

    Anwar mmg tak layak jadi PM…
    ape je dia boleh buat untuk rakyat?…

    tapi dia boleh buat bnyak untuk menghancurkan negara….

    Reply
  • May 13, 2013 at 5:21 pm
    Permalink

    kalau kita baca banyak blog2 pro pakatan pun sebenarnya dah fed up dengan anwar. malah ada pemimpin dap dari pulau pinang berkata sekiranya anwar tiada dalam pakatan, mereka sudah pun memenangi PRU 13. faktor adalah salah satu faktor yg menyebabkan mereka kalah.

    Reply
  • May 13, 2013 at 5:38 pm
    Permalink

    Teruskan dsai umno dh nak tumbang kahkah dh terkemut kemut

    Reply
  • May 13, 2013 at 10:11 pm
    Permalink

    Takpa kalau Anwar tak berhenti juga nanti polis kita akan beri amaran.

    Reply
  • May 14, 2013 at 1:57 am
    Permalink

    Anwar ni pejuang tulin, bukan sekarang tapi sejak dia siswa lagi dah perjuangkan nasib rakyat. Dia takkan tinggalkan politik seperti tunM jugak…

    Reply
    • May 14, 2013 at 2:28 am
      Permalink

      hehe….sedihnya hidup hang buj.

      Reply
      • May 14, 2013 at 8:27 am
        Permalink

        pejuang tulin …mcm dlm bedio cina doll tu ker …dah sah2 tulin pun kortang kata palsu…anuar pejuang palsu !

        Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *