PAS Tolong Jangan Cemari Pilihan Raya Putrajaya

Share

Hampir 200 orang berkenderaan membawa bendera Pas dan PKR mengelilingi Putrajaya malam ini bagi menunjukkan kekuatan dan mencetuskan ketakutan kepada Pengundi Putrajaya agar tidak keluar mengundi esok.

Gambar-gambar ini dirakam berhampiran Bilik Gerakan BN, di Putrajaya

putrajaya4

putrajaya3

altAnAKnzYjXTUPfikb-0NdQQWDxZrx1RtXsiHL2ysrY9aW

5 thoughts on “PAS Tolong Jangan Cemari Pilihan Raya Putrajaya

  • May 5, 2013 at 1:25 am
    Permalink

    tu dia siap bawa parang lagi, gila sungguh puak2 syaitan pakatan ni, apa pun kita berdoa agar besok tiada insiden buruk berlaku. harap semua keluar undi awal.

    Reply
  • May 5, 2013 at 2:07 am
    Permalink

    Undang2 RIMBA yg diterapkan olih SiJuburi. Nicki dan Hadi puya ajaran….

    Reply
  • May 5, 2013 at 2:08 am
    Permalink

    la… berhimpun dan konvoi malam raya ni bukan PAS je… semua parti buat. Lebih2 lagi BN. Jangan dok cari salah orang la…. weiiii.

    Reply
  • May 5, 2013 at 3:00 am
    Permalink

    kutu rayau, dapat duit minyak sorang 20 hinggit, apa lagii….tu semua bebudak melayu la tu..melayu PAS, jenis tak dak pedoman hidup.

    hari ni depa bising sebab nak menang…esok depa bising sebab dah kalah…macam tu la sampai akhirat.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *