Saya Insaf Dan Umum Keluar PKR – Azlan Lazim, Bapa Saiful Bukhari

Share


Bapa kepada Saiful Bukhari, mangsa liwat kepada Anwar Ibrahim hari ini membuat satu sidang akhbar tergempar bagi membuat kenyataan terbuka memohon maaf kepada anaknya. Azlan Mohd Lazim yang sebelum ini mendakwa dia dan anaknya telah dipergunakan oleh pihak tertentu, pada satu sidang media 8 Mac lalu menarik kembali semua dakwaan yang dikatakan itu.

Menurut Azlan, penarikan balik kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini kerana merasakan telah mengkhianati anak kandungnya dan menyesal atas keterlanjuran tersebut. Selain pengumuman maaf itu, Azlan turut memaklumkan keluar dari PKR dan menegaskan kes liwat yang melibatkan Saiful bukan satu konspirasi.

Azlan ketika sidang akhbar yang diadakan di salah sebuah hotel di Cheras memaklumkan menarik kembali pemohonan maaf keatas Anwar Ibrahim.

“Kejadian liwat yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim adalah benar (berlaku) dan ia bukanlah satu konspirasi politik. Saya juga ingin menarik balik permohonan maaf saya kepada Anwar dan keluargarnya” katanya.

Beliau turut mengatakan bahawa kenyataan pada hari ini dibuat secara sukarela tanpa ada sebarang unsur paksaan dari mana-mana pihak kerana menyedari akan kesilapan yang telah dilakukan.

“Sebelum ini saya mungkin termakan hasutan daripada kawan-kawan sehingga tergamak mengkhianati Saiful dan keluarga. Dengan kenyataan ini diharap dapat menyelesaikan kekeliruan yang timbul dari kenyataan saya sebelum ini.

“Kepada seluruh ahli keluarga saya terutamanya ibu saya, adik-beradik saya, keluarga arwah ibu Saiful dan lebih-lebih lagi anak saya yang telah saya khianati, Saiful Bukhari, saya ingin memohon ampun dan maaf yang tidak terhingga kerana tindakan saya telah membuat keputusan yang salah,” ujarnya lagi.

Dengan kenyataan tersebut, pasti akan membuatkan Anwar pening kerana tidak lagi dapat mengunakan isu kenyataan dan permohonan yang dikeluarkan sebelum ini.

saiful1

saiful2



27 thoughts on “Saya Insaf Dan Umum Keluar PKR – Azlan Lazim, Bapa Saiful Bukhari

  • May 1, 2013 at 6:54 pm
    Permalink

    apa cer ni ? leh lak dia kata maaf tu leh ditarik balik?
    apa-apa pun dah memang dasar PKR “auta mesti lebih”

    Reply
  • May 1, 2013 at 7:34 pm
    Permalink

    Anuwar sudah kene…huhu..

    Reply
  • May 1, 2013 at 9:30 pm
    Permalink

    Masa dia u-turn buat pengakuan bahawa anaknya tidak di liwat dulu pun mek dah rasa semacam….mana mungkin umno boleh duduk diam….ingat lagi malaun 2 org kat perak dulu yg menyebabkan krajaan pr tumbang…dia buat statement keluar parti….tp tidak masuk bn…cuma mesra bn….skrip/senario sama le dgn si lajim ni

    Reply
    • May 1, 2013 at 9:45 pm
      Permalink

      hehe…mek..mek, dah banyak ilmu hang menuntut kat buj nii…ke hang ni…???
      hahahahahah…

      Reply
      • May 2, 2013 at 12:31 pm
        Permalink

        dah eh…mak esah pun kaki spin..puak2 si bujuk gak nih….munafik depa tu…

        Reply
      • May 2, 2013 at 12:39 pm
        Permalink

        ini lah kelaku PAKATAN HARAM JADDAH..masih lagi nak sokong ke…MURTAD wooo…NAU,UZUBILLAH..inilah politik kotor yang di amalkan oleh PAKATAN HARAM JADDAH ni..pecah belahkan umat..

        Reply
    • May 2, 2013 at 8:37 am
      Permalink

      ye ke mek esah mana satu yg bayar ni Anwar ke UMNO.

      Reply
      • May 2, 2013 at 9:58 am
        Permalink

        Anwar yg janji nak bayar, tapi kerana dasar PR bahwa janji bukanlah wajib di tepati, dia mungkir!!! Mcm di Selangor!!! …so, si Azlan ni terpaksalah buat Uturn lagi!! …jadi raundabout la!!!! Hihi….
        azlan ni sama je dengan Anwar … Opportunist!!!! Tapi elok jugak…..maka terserlah lah kebobrokan kredibiliti si Azhar dan Anwar…….

        Reply
  • May 1, 2013 at 10:12 pm
    Permalink

    Akhirnya yg benar tetap benar. Satu persatu Allah swt tunjukkan jalan menuju kehancuran buat Anwar.

    Reply
  • May 1, 2013 at 10:19 pm
    Permalink

    Kan aku dah kata dulu… tak boleh caya sangat puak2 ni. Tapi orang UBN jangan terkojut jika selepas 6 mei nanti dia ubah lagi kenyataan. Dia mungkin kata saya tukar kenyataan sebab orang UMNO tekan saya….
    Jadi senang cerita, biarlah Azlan Lazim ni torjun dengan labu-labunya.

    Reply
    • May 1, 2013 at 10:38 pm
      Permalink

      Apa yg hang katakan dulu tu bujuk..hang pun dah buat u-turn mcm Azlan jugak ke??…sblum ni bkn main syok lagi hangpa bila Azlan sokong hangpa..siap ckp mustahil seorang ayah akan menipu…

      Orang bangang je yg tak percaya si Anwar tu kaki jubur….

      Reply
      • May 2, 2013 at 10:19 am
        Permalink

        ko cakap lain pulak bujuk.bila masa hang kata…apa yang hang kata…munafik jahannam betul ko ni…ko ingat aku tak ingat statement ko yang dulu …he he he…spin tak abis la hang ni bujuk..tak ingat ka dulu hang bukan main pertahankan PAKATAN HARAM JADDAH ni..sedarlah wahai bujuk..bertaubat bujuk.la ni korang lak balun dia…aku dah agak ni semua permainan PAKATAN HARAM JADDAH yang tak takut hukum ALLAH..munafik dah…HARAM UNDI PAS dan kronie-kronienye..akhirnya terbuka juga pekong PAKATAN HARAM JADDAH ni..semua kuasa ALLAH..AMINNN

        Reply
    • May 1, 2013 at 11:30 pm
      Permalink

      Dia nak konar baring ke, lipat maut ke, pokok dek dio lah. Yang nyato puak2 PR memang gomar kan orang2 camni. Kami tak ambik port pun dia nak konar camno pun.

      Reply
    • May 2, 2013 at 1:41 am
      Permalink

      dulu bukan main meroyan bujuk ambik kenyataan Azlan ni sebagai anwar difitnah , sekarang ni dia kena jilat balik … itulah perangai puak Pakatan … asyik menipu dan memfitnah akhirnya makan taik sendiri hahahaha

      Reply
    • May 2, 2013 at 8:46 am
      Permalink

      kita org tak lupa apa yg awak kata dulu bujuk ada lagi kat dlm ni.Jgnlah hidup berpura2(munafik.Anwar nak selamat diri tapi takkan berjaya sebab Allah tak izinkan

      Reply
  • May 1, 2013 at 10:55 pm
    Permalink

    Belum cukup masyuk lagi kah bujuk, lagi lima posen untuk komen ni , ye tak.? Awak lah yang paling hippocrite manusia se adanya. Sila rujuk balik komen awak tentang bapak si saiful ni.

    Reply
  • May 1, 2013 at 11:08 pm
    Permalink

    Ini kes kena kencing dengan Anwar Juburi lah ni……payment yang di janjikan tak dapat…..PAKATAN kata janji tak perlu di tepati…..hahahaha

    Reply
  • May 1, 2013 at 11:21 pm
    Permalink

    lihatlah, hanya kerana Nafsu serakah songsang Anuwar, habis hancur hubungan kekeluargaan. Sibapa sanggup mengkhianati anak sendiri, syukur alhamdulillah, akhirnya hubungan kekeluargaan tetap utuh. Berkat doa org yg teraniya. Anuwar makin lama makin keruh serta makin kurang dihormati rakan dan lawan.

    Reply
  • May 1, 2013 at 11:38 pm
    Permalink

    al munafiquun ..kalau zaman sahabat dah putus kepala mamat ni

    Reply
  • May 1, 2013 at 11:55 pm
    Permalink

    azlan2 mengapa kamu biarkan anwar membodohkan diri kamu…..
    apa pun anwar mesti pening tak dapat nak gunakan azlan ni utk jadi bahan kempen.

    Reply
  • May 2, 2013 at 1:57 am
    Permalink

    Hoi nuar, ko ingat ko boleh legakan nafsu ko dgn liwat anak jantan org.. lu silap la gayboy.. sepandai pandai aljuburit meliwat, akhirnya air mani jatuh ke bucu tilam juga. Adios fuckatan haram.

    Reply
  • May 2, 2013 at 3:44 am
    Permalink

    Sebenarnya sejak awal2 lagi pengakuan bapa saiful tentang kes liwat anak beliau tidak mendatangkan apa2 kesan terhadap PKR lebih2 lagi DSAI kerana Kes liwat Anwar Ibrahim sudah selesai…The game is over!.. mahkamah memutuskan bahawa Anwar TIDAK bersalah, jadi apa perlunya pengakuan dari bapa saiful ni?…Hakikatnyai pengakuan Mohd. Azlan tidak lebih hanya sekadar sandiwara yang tidak ada nilainya semata2 memperbodohkan diri sendiri. Sikap berdolak dalik seperti ini menyebabkan orang akan tertanya2 siapakah sebenarnya yang kena liwat……dia atau saiful???…

    Reply
    • May 2, 2013 at 9:21 am
      Permalink

      Tidak bersalah tidak bermakna dia tidak meliwat. Hakim2 bersetuju yang liwat berlaku cuma ada pertikaian teknikaliti. Yang pasti Anwar memang peliwat. Period. Adakah Namron penyokong peliwat dan penzina? Mungkin ya.

      Reply
    • May 2, 2013 at 10:21 am
      Permalink

      orang tak tanya sapa kena liwat..orang akan tanya PAKATAN HARAM JADDAH ni memang kaki liwat ka…macam ya ja….

      Reply
  • May 2, 2013 at 8:28 am
    Permalink

    TERIMAKASIH EN AZLAN, DOA SAIFUL DIMAKBULKAN….. ITULAH POWER SUMPAH LAKNAT… SO ANUAR BILA LAGI NAK SUMPAH

    Reply
  • May 2, 2013 at 10:31 am
    Permalink

    kita sama tunggu apa lak si KATAK BULAN nak buat lepas ni….tu suma dah termakan dan telah di lacurkan oleh PUAK2 PAKATAN HARAM JADDAH la ni…matlamat menghalalkan cara..JAHANNAM punya PAKATAN HARAM JADDAH…
    “Sesungguhnya keadaan kekuasaanNya apabila Ia menghendaki adanya sesuatu, hanyalah Ia berfirman kepada (hakikat) benda itu: ” Jadilah engkau! “. Maka ia terus menjadi.Oleh itu akuilah kesucian Allah (dengan mengucap: Subhaanallah!) – Tuhan yang memiliki dan menguasai tiap-tiap sesuatu, dan kepadaNyalah kamu semua dikembalikan.” (surah ya sin ayat 82 dan 83)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *