MILF, Hamas Dan Fatah Di Perhimpunan Agung UMNO.

Share


Dr. Mahathir Mohamad berbual dengan Ketua Perhubungan Antarabangsa Hamas, Osama Hamdan (dua dari kanan) sambil diperhatikan Pengerusi MILF, Murad Ebrahim (kiri) dan Timbalan Komisioner Perhubungan Antarabangsa Al-Fatah,Dr. Abdullah M.I. Abdullah (dua dari kiri) pada majlis makan tengah hari dengan peserta Forum Antarabangsa UMNO 2012 di PWTC, Kuala Lumpur, semalam. – UTUSAn/SAIFUL BAHARI ASHAR

Pelik tetapi benar, dua wakil dari dua parti politik Palestin yang sememangnya sering bercakaran antara satu sama lain dapat bersama-sama duduk semeja. Namun, yang menambahkan kepelikkan lagi adalah mereka bukan duduk semeja di Palestin tetapi di Malaysia pada Perhimpunan Agung UMNO 2012 yang sedang berlangsung kini.

Yang hadir mewakili parti Fatah ialah Dr Abdullah Abdullah dan wakil dari Hamas ialah Osama Hamdan yang dijemput khas dari Palestin. Kedua-dua pemimpin ini nampaknya amat mengagumi kepimpinan Persekutuan Malaysia dan mereka amat berbesar hati untuk hadir ke Perhimpunan Agung UMNO pada tahun ini.

Dr. Abdullah Abdullah dalam ucapannya di Majlis Forum Antarabangsa sempena Perhimpunan Agung UMNO 2012 menyatakan bahawa rakyat Palestin begitu berterima kasih diatas sokongan dan dorongan yang diberikan oleh para pemimpin kerajaan Malaysia dalam perjuangan mereka menentang keganasan dan kekejaman Zionist. Osama Hamdan dan Dr. Abdullah Abdullah juga telah menyertai satu temubual khas bersama Berita TV2 pada tengah hari tadi.

Apa yang kita boleh ambil dari penyertaan pejuang-pejuang Palestin di Perhimpunan Agung UMNO adalah sokongan berterusan kerajaan Barisan Nasional dan UMNO untuk perjuangan umat Islam di luar Malaysia. Sehingga kini kerajaan Malaysia dan UMNO telah melaksanakan pelbagai usaha untuk membantu rakyat Palestin di Semenanjung Gaza. Mantan Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Muhamamad merupakan salah seorang tokoh yang menjadi pemangkin kepada usaha sama agar Fatah dan Hamas bersatu padu untuk menentang penjajahan Israel yang disokong oleh Amerika Syarikat.

Turut hadir pada Perhimpunan Agung UMNO 2012 kali ini ialah wakil dari umat Islam Moro Filipina yang diwakili oleh Tuan Murad Ebrahim. Penglibatan Malaysia dalam perjuangan mencapai keamanan oleh umat Islam Moro sememangnya telah menjadi salah satu agenda utama kerajaan Malaysia semenjak dari zaman Tun Abdul Razak lagi. Kini di zaman anaknda beliau, Datuk Seri Najib Bin Tun Abdul Razak pula umat Islam Moro telah mencapai keamanan dengan menandatangani perjanjian persefahaman antara umat Islam dan Kerajaan Filipina. Peranan Malaysia diiktiraf apabila Datuk Seri Najib dan Tengku Dato’ Ab Ghafar Tengku Mohamed dijemput hadir semasa majlis perjanjian tersebut diadakan.

Boleh dikatakan UMNO dan Barisan Nasional sedang menghantar mesej yang amat besar kepada dunia bahawa parti keramat ini tidak akan berhenti dari menyokong perjuangan umat Islam di seluruh dunia. Walaupun sesetengah pihak di dalam Malaysia yang sibuk menggelarkan UMNO sebagai parti yang tidak mengutamakan Islam, umat Islam di luar negara dan di seluruh dunia pula mengharapkan UMNO untuk menyokong perjuangan mereka.



59 thoughts on “MILF, Hamas Dan Fatah Di Perhimpunan Agung UMNO.

  • November 28, 2012 at 11:08 am
    Permalink

    Kalau betul pun… satu dosa besar ke cai..? kita jual kita dpt duit dan dgn duit tu jgk boleh bantu org islam palestin…

    Yang salah kalau sokong, guna dana dan berkawan rapat dgn yahudi…mcm anwar berahim ko tu…

    Jgn kata pulak ambil dana yahudi tak pe atau sama ambil duit yahudi thru transaksi niaga.. nampak sama tp ada bezanya..yahudi bukannya bodoh nak bagi saje tanpa something in return… tu bezanya ngokk

    Reply
    • November 28, 2012 at 4:40 pm
      Permalink

      bila paria Pakatan Haram bersuara, tiada yang baik2 belaka melainkan yg buruk dan rosak..

      Reply
  • November 28, 2012 at 1:38 pm
    Permalink

    alo neutron, kalu bodoh jgn komen, bapak presiden HamPas kan dah bagi fatwa berniaga dgn yahudi dibenarkan… kalau dah hati busuk tu fatwa presiden sendiri pun nak bangkang.

    Reply
  • November 28, 2012 at 3:18 pm
    Permalink

    Aku rasa bangga bila wakil HAMAS dan FATAH berkata mereka akan mencari titik persamaan dalam menyatukan pertelagahan dan menghadapi musuh Islam, kenyataan ni pulak di buat dalam persidangan UMNO !!

    Reply
  • November 28, 2012 at 4:16 pm
    Permalink

    Ayyoooo Nuteroooon. Itu macam punya cerita pun lu mau percayaka… Itu main punggung sama kongkek amoi china tarak percaya. Itu lu punya agen apasal tarak cakap kita ada import itu gas beracun dari isreal. Lu punya cerita patut tanya sama itu pejuang yahudi bakal PM 16 September, apa pasal ky jelly sangat laris. Mau cpy paste angakatla yang disokong fakta, jgn tunjuk diri sangat lembu dari Rafizi. Hati kalau sudah hitam memang tempat syaitan bergantung.

    Reply
    • November 28, 2012 at 4:39 pm
      Permalink

      Omega, hang tak payah la layan komen keling tu….kalau hang perasan tak ada sapa pun layan komen dia…kat sini dia kita buat hiburan sambil sambilan jer.

      Yahudi pi kilang FELDA untuk check pembahatuan sijil halal ???? hahahahahahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahahahah….

      Reply
      • November 28, 2012 at 5:39 pm
        Permalink

        Kategori PARIA je Neutron tu.. no value added.. melainkan penjilat peliwat negara.

        Reply
        • November 29, 2012 at 8:59 pm
          Permalink

          SETAN LAKNAT SAMA SETAN RAPLAH lagi BODO… trak perna dengar itu KOSHER FOOD ka???

          Reply
      • November 28, 2012 at 6:28 pm
        Permalink

        kita kena komen dan sebarkan bro walaupun berkali-kali dan mengulang apa yang kita cakap SEBAB kita betul dan bukan fitnah seperti orang PAS dan tuan mereka DAPigs .

        Sebab ramai aku tgk penyokong UMNO macam terkedu tak dapat sangkal komen yang sering dilemparkan oleh orang PAS seperti pelacur agama neutron tu , mengenai hal ini . sebab tak dapat maklumat yang betul.

        Reply
        • November 28, 2012 at 8:43 pm
          Permalink

          SETAN GAMBUS mara mamak ka??? luworang tanya sama pemimpin SETAN DIKENALI memang dia worang akan cakap..mana ada maa… kah..kah…

          Reply
          • November 28, 2012 at 9:50 pm
            Permalink

            he..he..mamak terlebih makan tahi karpal sighhhhhhh

          • November 28, 2012 at 9:53 pm
            Permalink

            pelacur agama macam kau dan penyebar fitnah ,semua orang akan benci dan hina

          • November 29, 2012 at 3:14 pm
            Permalink

            Hehehe..sndiri xsedar..pelacor agama Neutron, ko lah sbrnya SETAN besar.. penganut2 PR yg sudi berkawan dengan syaitan.. itu pengakui paderi besar PAS.. jgn main2 tu paria.. ko nk boleh kena ‘tulah’ Pok Nick..

  • November 28, 2012 at 4:44 pm
    Permalink

    pemimpin Palestin tak kira hamas atau fatah tau bebenor yang puak puak pakatan taik cibai ni semuanya pemuja yahudi. tu passal la mereka tak muncul kat muktamar pas tapi muncul kat PAU UMNO

    Reply
  • November 28, 2012 at 5:52 pm
    Permalink

    Cuba tanya kepada Anwar Ibrahim, Nik Aziz atau Hadi Awang, Mengapa MILF, Hamas dan Fatah tidak menjadikan PKR dan PAS sebagai contoh untuk diikuti sebaliknya menjadikan UMNO sebagai Idola dan ingin mencontohi UMNO didalam mentadbir organisasi mereka.

    Reply
  • November 28, 2012 at 6:23 pm
    Permalink

    ni laa contoh haramjadah neutron yang sangat DAPigs suka , iaitu buat fitnah dan menipu …

    weii bahlol , pelacur agama punya orang PAS – minyak sawit dihantar ke Palestin perlu melalui pelabuhan Israel !!! mehh aku tanya kau , Palestin ada ke pelabuhan ?? semuanya telah disekat oleh Israel . dan perlu melalui pelabuhan mereka untuk diperiksa semua barangan sebelum dibawa masuk Palestin !!! …

    Dan rabai mengesahkan tanda halal untuk minyak masak tersebut??? inilaa otak pelacur agama PAS – cakap memang bangang .

    weeiii bangang , eksport minyak masak yang hanya beberapa tan ke Palestin oleh Malaysia bukanlah satu objektif keuntungan semata-mata tapi ia adalah bantuan , yang mana kemasukkan bekalan makanan bukanlah sepanjang masa !!! weii kau pernah dengar Gaza dan Palestin yang kekurangan makanan pada sesuatu masa , tapi pelacur agama macam kau boleh bangkitkan kenapa eksport terlalu banyak minyak sawit … memang jahanam otak korang otak pelacur agama .. banyak sebab boleh bertahan lama , tapi ia masih tak cukup kau takk !!!

    Jadi aku tak heran bagaimana Perdana Menteri Palestin memakai selendang yang mempunyai bendera Malaysia , dan kerajaan Palestin datang ke Malaysia dalam menghargai setiap bantuan yang dihulurkan ..

    korang orang PAS yang hanya melacurkan gama Islam ni ingat Hamas bodoh kee , mereka telah berlawan dengan Mossad dan CIA !!! kalau Malaysia ada dagangan dengan Israel memang mereka akan tahu dengan mudah !!! Tentunya kerajaan Palestin dan pemimpin HAMAS takkan terima atau datang ke Malaysia berjumpa pemimpin UMNO … tapi mereka datang dan memuji Malaysia .

    Reply
    • November 28, 2012 at 11:27 pm
      Permalink

      tu dulu…. zaman Hosni mubarak yg. tutup sempadan Palestin – Mesir. sekarang M.Morsi dah bukak pintu sempadan… apasal nak lalu Israel jugak???

      Reply
      • November 29, 2012 at 12:42 am
        Permalink

        Bila Morsi tu buka pintu sempadan bujuk ?? dia tu macam hangpa la jugak…cakap berdengung-dengung…habuk pun tak dak…orang penang kata mangkaq.

        Pintu sempadan masih di tutup bujuk ! hanya bantuan kemanusiaan yang di benarkan masuk, itu pun setelah bermacam masalah birokrasi di hadapi.

        Kita jual minyak kelapa sawat pada syarikat palastin di Gaza,hang ni bujuk…tu la aku kata kat hang, ambil tahu sikit hal dunia Islam, hang jangan dok bawah sarban si tua tu jer.

        Lagi satu bujuk…udah-udah la baca harakah tu, tak memberi satu faedah pun kat hang.

        Reply
        • November 29, 2012 at 12:49 am
          Permalink

          Nampaknya harapan dato mukhriz untuk melihat Mesir membuka sempadan mereka nampaknya masih jauh lagi , ubat-ubatan dan makanan yang perlu dihantar dan eksport akan mengambil masa yang lama lagi seperti sebelumnya , kesian rakyat Palestine yang masih tak cukup segala-galanya.

          Tapi makanan yang dieksport oleh Malaysia boleh orang PAS kata Malaysia berdagang dengan Israel pulak .. dasar haramjadah punya orang PAS ni

          Reply
        • November 29, 2012 at 12:58 pm
          Permalink

          Aku dengar pengacara AWANI yg. P gaza dulu… dia kata sekarang makanan bukan lagi keutamaan. maknanya mereka dah cukup bab makanan walaupun tak mewah. Sebab tu aku rasa M.Morsi mintak segala tindakan dia tidak boleh d pertikai… sebabnya nak lepaskan mesir dari cengkaman Israel. Jika Presiden tiada kuasa penuh… mesir tidak dapat BEBAS dari Israel. Mana hang punya statement yg. kata pintu sempadan mesir – palestin masih d tutup untuk hantar makanan???

          Reply
          • November 29, 2012 at 3:46 pm
            Permalink

            kepala hotak hang ni Bujuk xboleh pisah dgn hal politik dr hujung rambut sampai hujung kaki.. ko bila bicara bab ini shj mesti gmbrkan politik HAMAS = PAS.. bial sebut pintu sempadan je ko rase mcm HAMAS tu gagal??

          • November 29, 2012 at 5:31 pm
            Permalink

            Bujuk memang akan terus berpolitik…kecuali jika tangannya sudah bermandikan darah…jika Islam sudah tidak dapat ditegakkan lagi…kita tunggu dan lihat…aku juga hendak lihat macam mana tinggi nya Islam orang2 PAs ni….macam mana cintanya orang2 PAS ini terhadap Islam..beranikah nanti mereka bangkit menentang DAP…dan mempertaruhkan nyawa mereka seandainya ditakdirkan DAPigs jadi ketua negara….bagaimana kami nak angkat PAS jadi wakil kami…jika dengan DAP pun tak berani nak angkat tangan…nak lawan cakap….ALLAHU AKHBAR…..Ya Allah Ya Rahman….Ya Kareem….seandainya PAS itu benar…aku redha mereka menang YA Allah…seandainya mereka tidak ikhlas…kau selamatkanlah rakyat Malaysia ini daripada menjadi keldai/tunggangan kafir laknat dan orang2 ISlam yang berkepentingan dan takut kepada musuhMU…amin….

          • November 29, 2012 at 10:45 pm
            Permalink

            Ameen..
            Aku doakan yg. sama, jika PAS iklas perjuangkan Islam… kau menangkanlah PAS dan PR, jika mereka sekadar berebut kuasa tampa niat perjuangkan Islam kau hancurkanlah mereka seperti kau hancurkan musuh-musuh islam dan musuh-musuh kami.

          • November 30, 2012 at 3:06 pm
            Permalink

            AKu doakan PAS diberi pentunjuk Allah keluar dr KEMUNAFIKAN.. dan tawadhu’ sesama saudara Islam..dn kembali mengikut kaedah Tauhid Ahli Sunnah Wal Jamaah, beradab dlm berpolitik dan tidak menipu helah dn matlamat menghalalkan cara!

            TAPI.. jika mereka ENGGAN setelah petunjuk ALLAH DATANG.. maka HANCURKAN LAH MEREKA PAS LAKNATULLAH DAN PAKATAN HARAM ini SEPRTI MANA ALLAH MENGHANCURKAN TENTERA BERGAJAH ABRAHAH dan PEKATAN AHZAB!!!

            Jangan kasihani mereke ini seperti mana kit ajangan kasihan kepada penzina yg dihukumkan sebatan 100 rotan.. mereka yakni PAS ini sama JAHATnya dgn puak2 Ahzab yg bersekutu melawan Rasulullah disuatu masa dahulu! jika mereka enggan dan masih menipu Kitab Allah, Sunnah Nabi MAKA HANCURKANLAH MEREKA YA ALLAH!!
            Semoga Allah tamatkan riwayat kaum2 durjana ini dr terus menjadi gangguan kepada perkembangan Islam yg Syumul..

            AMINN YA ROBBAL ALAMINNN!!

          • November 30, 2012 at 12:18 am
            Permalink

            kau nak buat fitnah lagi , memang celaka punya PAS kau ni .. dua perkara utama yang Palestin takkan cukup ialah bekalan makanan dan ubatan .. sebab itu bila Malaysia hantar bertan-tan minyak kelapa sawit dan segala bantuan , orang PAs tak guna macam kau kata Palestine tak perlu sebanyak tu dan membuat fitnah dengan mengatakan Malaysia berdagang dengan Israel .. orang PAS ni mmg haramjadah laa , makanan tu hanya bertahan dalam satu-satu masa sahaja kau tau tak !!! kekurangan zat makanan dan ubat-ubatan adalah perkara utama di Palestine !!

      • November 29, 2012 at 12:43 am
        Permalink

        dahhh mai dahh si penipu haram jadah ni , manusia haramjadah macam kau ni .. tak habis-habis akan menipu .. weii bodoh bantuan dan jualan minyak kelapa sawit yang telah dihantar sejak bertahun-tahun untuk membantu rakyat Palestin dulu kau kata sebagai berdagang dengan Israel sebab guna pelabuhan mereka . Memang cukup celaka orang PAS ni!! orang Palestine sampai tak cukup makanan tapi boleh kau tuduh barangan tu untuk berdagang dengan Israel pulak

        Bila penipuan dan fitnah PAS dah dibongkar oleh UMNO , Tau pun kau Israel tutup semua sempadan masuk , kecuali kena melalui pelabuhan Israel … nahhh haramjadah macam kau pusing balik cerita kata sekarang kerajaan Mesir dah bukak pintu sempadan , itupun orang UMNO yang bagi tau …apa celakanya orang PAS ni , kau ingat bila Mesir dah buka sempadan , kau sesuka hati boleh keluar masuk hantar bertan-tan makanan , Mesir yang sekarang masih terumbang ambing kena buat satu protokol dulu laa bodoh bukan senang-senang pergi kat sana!!! dan kau ingat Israel nak berdiam ke .

        memang dasar pelacur agama betul orang PAS ni .

        Reply
    • November 29, 2012 at 3:43 pm
      Permalink

      Sbb itulah aku sgt benci sikap org PAS.. keduanya bru PR sbb org PAS lg jahat mereka tipu tp lapik guna agama..

      Reply
  • November 28, 2012 at 6:37 pm
    Permalink

    Apa dipandang kepada yang songsang.Kelak terbungkang. Untuk apa ditanya kepada yang pemimpin yang hipokrit, nanti kita dapat penyakit. PR umpama siluncai yang kadang tenggelam kadang timbul. Kata orang kedah timbulnya macam kepala najis di dalam sungai..tak da faedah untuk diberguru, tak ada hasil untuk diajarkan…

    Reply
  • November 28, 2012 at 8:40 pm
    Permalink

    KAh..kah… MOD MYKEMUT censor kebenaran dari pengetahuan suma …. mamak cuma mau suma worang amnbil iktibar… tarak mau luworang kena tipu sama itu pemimpin … dia worang tarak berani saman Mazlan… Menteri cakap boikot barang Israel tapi apa pasal bisnes sama Israel???

    Reply
    • November 29, 2012 at 3:20 pm
      Permalink

      Neutron paria, pemimpin Pakatan Paria yg kuat menipu.. manifesto pun boleh pusing2.. lidah biawak punya, loji air pun nk main politik, naik jet ke hulu ke hilir pencacai mcm ko kena kencing jer siang malam atas stage bas china-doll (Dong Feng China).. Soal perdagangan dgn Yahudi bukan kerja kerajaan, kerajaan bukan bukak company.. ko tanye kawan2 ko dlm DAP lah bape byk PR-Singapore invest bersama Israel utk tumbangkan UMNO/BN??

      Reply
      • November 29, 2012 at 8:57 pm
        Permalink

        Aiyoo SETAN LAKNAT… anak syarikat itu FELDA kerajaan tarak bole kawal ka??? BODO punya SETAN

        Reply
        • November 30, 2012 at 1:32 am
          Permalink

          ini sicelaka lagi sorang punya PAS .. Malaysia berdagang dengan Israel hahahaha?? memang bahlol punya lembu DAPigs ni , tak habis-habis nak menipu , telah diterangkan hanya pelabuhan Israel sahaja yang boleh digunakan untuk membawa masuk barangan ke Palestin .. dasar anjing DAPigs keparat punya manusia

          Reply
  • November 28, 2012 at 10:51 pm
    Permalink

    ada tak artikel dari ‘news paper’ lain …harakah ni layak buat tutup bangkai jer

    Reply
  • November 28, 2012 at 10:56 pm
    Permalink

    Deepak Jaikishan…ntah bahalol mana harakah kutip pun tak tau ! Juai kapet ntah berlesan tau tidak , lepas tu buka kedai semua pekerja bawa mai dari pakistan. Ada hati nak buat scandal dengan PM . Ini lah contoh otak bodoh mamak neutron . Tak dak kredibiliti langsung . Orang macam ni taraf dia sama jer macam ‘mat gian’ di lorong hj taib …tak dak menafaat langsung !!

    Reply
    • November 28, 2012 at 11:25 pm
      Permalink

      UMNO/K’jaan patut saman dia kalau dia fitnah… kan susah sangat.

      Reply
      • November 29, 2012 at 1:21 am
        Permalink

        Saman ?? hmmmmm……

        Reply
      • November 29, 2012 at 3:33 pm
        Permalink

        saman bukan penyelesaian mutlak utk lawan puak2 pembelit pewaris Yahudi-Pakatan Haram ni.. sbb yg jelas pun boleh tangguh2 bicara berpuluh2 kali..

        Reply
  • November 28, 2012 at 11:32 pm
    Permalink

    TunM memang bijak…. kita tau dia tubuh NGO bantu rakyat Palestin, tapi bukan atas nama UMNO. Menggunakan nama NGO untuk kempen UMNO memang teruk. Apatah lagi pergunakan orang yg. nak d bantu dan memerlukan bantuan. Dalam masa yg. sama k’jaan tak pernah Iktiraf HAMAS yg. d jemput sebagai wakil Palestin sebagai pihak berkuasa d sana.

    Reply
    • November 29, 2012 at 12:58 am
      Permalink

      memang binatang kau ni bujuk … cakap serupa macam pemimpin PAS yang mengaku lebih Islam daripada orang lain .

      Hamas kalau dia marah pasal tak diiktiraf oleh kerajaan Malaysia , agak-agak kau dorang nak datang tak??? bangang betul … Tapi Hamas dengan bangganya datang ke Malaysia dan menghargai dan cukup gembira dengan segala apa yang telah dilakukan oleh Malaysia .

      Apa lagi fitnah orang PAS yang hanya layak menjadi lembu DAP yang anti islam dan anti melayu nak tabur , apa lagi penyokong murtad nurul Anwar Ibrahin macam PAS nak bohong lagi .. come on .

      Reply
      • November 29, 2012 at 1:25 am
        Permalink

        HAMAS dan FATAH sama-sama menghadiri persidangan UMNO !!

        ..dan nik ajis kata UMNO murtad ??

        Reply
      • November 29, 2012 at 1:02 pm
        Permalink

        Orang tersepit… hina pun nak buat camna, dah perlukan bantuan. Inilah senjata JELEK UMNO nak kaburkan pandangan rakyat. Macam kes Ibrahim Ali bagi ANGPAU sampul PUTIH dulu… dah mereka miskin, dia terima aje duit dalam sampul apa pun. Kita taulah mereka sebenarnya nak menghina.

        Reply
        • November 30, 2012 at 12:32 am
          Permalink

          Haramjadah PAS macam kau saje yang kata Hamas tersepit !!! Mereka telah berjuang berpuluh tahun dan tak takut mati demi negara mereka Palestin .

          Maka aku tahulah perangai binatang macam puak PAS ni yang telah mengatakan HAMAS pengganas apabila datang ke persidangan UMNO !!!

          weiii bujuk puak celaka PAS , kau mau fitnah apa lagi !!!

          Reply
      • November 29, 2012 at 1:52 pm
        Permalink

        Wakil Pengganas Jumpa Najib di PWTC – Suara Pakatan Rakyat.

        full version http://suarapakatanrakyat.com/2012/11/wakil-pengganas-jumpa-najib-di-pwtc/

        “Apa pun alasannya, bagi tujuan kemanusian atau apa, tidak sepatutnya wakil kumpulan pengganas yang telah membunuh rakyat Israel yang tidak berdosa menjejak kakinya ke negara ini. Perjuangan membela rakyat Palestin perlulah dibezakan dengan pertubuhan pengganas seperti Hamas.

        Berapa ramai yang tahu bahawa ada 5 orang rakyat awam Israel yang terbunuh kerana serangan roket Hamas baru-baru ini? Apakah nilai nyawa manusia ini berbanding dengan nyawa penduduk Palestin yang terkorban?” – Suara Pakatan Rakyat.

        p/s – Sudah terang lagi bersuluh, nampak sangat Suara Pakatan Rakyat ni mewakili suara Zionis Malaysia. Tahniah kepada anda, keprihatinan ketua umum tentang keselamatan Israel diterjemahkan artikel ini.

        Reply
        • November 29, 2012 at 3:39 pm
          Permalink

          Sbb tulah Pakatan Rakyat layak digelar LAKNATULLAH.. mereka ni bermuka2 dgn rakyat, asalkan apa shj yg BN UMNO buat, mereka mesti akan invert..

          Mengapa kita mesti tolak PAS, atas faktor MUNAFIK dan KUFFAR bersarang dlm PR inilah!

          Reply
    • November 29, 2012 at 8:52 am
      Permalink

      Kerajaan Malaysia mengiktiraf Palestin sebagai sebuah negara. Persoalan untuk mengiktiraf Hamas atau Fatah tidak penting kerana Malaysia juga diiktraf sebagai sebuah negara berdaulat dan kita tidak kisah jika ada negara yang tidak mengiktiraf UMNO/BN sebagai kerajaan memerintah kerana mereka lebih mengiktiraf pembangkang dan Anwar Ibrahim.

      Reply
      • November 29, 2012 at 1:04 pm
        Permalink

        Agak2 UMNO boleh terima ka kalau negara LUAR pilih Anwar sebagai PM M’sia? Itulah umpamanya bila M’sia iktiraf FATAH dan tolak HAMAS sebagai pihak berkuasa d Palestin.

        Reply
        • November 29, 2012 at 1:56 pm
          Permalink

          Kalau Anwar sudah ditakdirkan menjadi pee emm, terpaksalah UMNO terima. Tapi setakat ni, ayatnya adalah KALAU. Tahun 2008 Anwar hampir2 menabalkan dirinya sebagai pee emm Malaysia dan 1Malaysia kena kencing, Nik Aziz sudah berangan2 untuk jadi Menteri Agama, Lim Kim Siang sebagai TPM dan Hadi TPM2.

          Sekarang ni pun Anwar masih lagi pee emm, bukan untuk negara Malaysia tapi untuk Negara Pasir Berdengung. Hail Anwar.

          Reply
          • November 29, 2012 at 3:41 pm
            Permalink

            Bilakah UMNO tolak HAMAS sbg kerajaan sah Palestine? Bujuk Ngok, ko ni klu xjd Munafik buang sehari ko mcm xboleh bernafas.. Hubungan diplomatik dn persaudaraan yg UMNO eratkan skrn ni dgn siapa di Palestin? Perhimpunan UMNO HAMAS dtg atau tidak?

            PR yg ckp HAMAS tu pengganas..kn?

          • November 29, 2012 at 5:19 pm
            Permalink

            Mungkin Umno boleh terima Anwar jadi PM…tapi kena ingat… bukan semua rakyat sanggup ber’PM’ kan Anwar…rasa aku….kalau dah terdesak….(kalau PR menang laa)…amiklah sapa2 dari PAS tu…tapi bukan Anwar…atau DAP…bangsa tak bangsa…sesiapa yg tahu Anwar…memang takkan sanggup dia jadi PM…manakala DAP pula…kalau depa jadi PM…bermakna orang kapir lah jd PM…aku tak tahulah orang lain…tapi kalau aku…kalau ditakdirkan jadi macam tu…aku sanggup mati syahid memperjuangkan negara ni…agar tak jatuh ke tangan kapir laknat…ada sesapa sanggup nak ikut??? Dalam Yahoo..ada yang komen konon2 Umno mengugut jika PR menang akan berlaku 13 May…bagi aku…itu bukan ugutan…kalau ditakdirkan PR menang…dan Melayu tak jadi PM…sebaliknya Cina jadi PM…jangan lah bangsa caya nun alif ni rasa selamat…kerana gerenti akan ada melayu2 yang akan bangkit (tak kiralah underground group ker apa ker)…kami yang sayangkan ISlam ini….memang akan bangkit dan menentang…sama ada cara baik..atau cara ganas….ALLAHU AKBAR….

          • November 29, 2012 at 10:54 pm
            Permalink

            …daplaknat hang tak baca surat khabar ke? Nazri aziz jawab dalam parlimen.. k’jaan tak boleh iktiraf HAMAS sebab terikat dengan PBB. Nazri Aziz ni orang UMNO ke tidak?
            Aku bagitau hang, HAMAS bukan tau pun apa UMNO buat d M’sia. Depa datang sebab TunM ketuai NGO bagi bantuan pada Palestin… takda kena mengena dengan UMNO pun. Tapi tunM memang bijak la.. walaupun ianya amat JELEK.
            HAR kalau nak PAS jadi PM, semua melayu/islam yg. tak suka Anwar dan DAP kena bagi undi pada PAS. Atau MP dan ADUN umno yg. menang lompat masuk PAS jika BN kalah. Itu kalau benar korang Iklas…

          • November 30, 2012 at 12:27 am
            Permalink

            memang setiap ayat keluar daripada PAS celaka macam bujuk ni penuh haramjadah , taik , pelacur agama Islam !!!

            Hamas datang ke perhimpunan agung UMNO ! sebab mereka tahu hanya Malaysia dibawah UMNO yang telah banyak bantu mereka !!!

            Bila celaka PAS macam kau kata hamas datang sebab NGO dibawah Tun Dr Mahathir , maka eloklah tu sebab mereka tau Dr Mahathir dan UMNO begitu memperjuangkan Islam sejagat .. aku tak mau cite pasal PAS adakah mereka pernah bantu atau tidak ?? , sebab ulama mereka berebut-berebut nak kahwin lagi dan berebut-rebut nak cari bini kemboja dan berebut-rebut kawan dengan golongan anti Islam dan anti Melayu spt DAP dan NGO keparat …

            Masih ingat lagi?? apabila Ust Nasharudin duduk bersama Perdana Menteri kesayangan Malaysia berbincang bersama Ulama Arab dalam membantu umat Islam Myanmar dan seluruh dunia amnya?? apa yang pemimpin PAS buat ?? Mereka perangai macam anjing , perangai macam keparat dan hanya berpolitik seolah takde ugama , pemimpin PAS dan orang PAS menyalak menghina Ust Nasharudin yang duduk bersama PM Malaysia iaitu Presiden UMNO – Hanya kerana ingin membantu umat Islam yang lain . Hamas menghargai semua tu

            Kau tau tak kedatangan Hamas ke Malaysia di sambut dengan kenyataan pemimpin UMNO bahwa Malaysia akan membuka kedutaan pertama disana .

          • November 30, 2012 at 10:16 am
            Permalink

            Tengok la… gambar tu, ada gambar presiden umno ke?
            TunM tu sapa??? baru berapa hari jadi ahli UMNO selepas keluar umno?

          • November 30, 2012 at 2:54 pm
            Permalink

            gambar tu?? yang aku tau anjing-anjing pakatan bersama PAS dan penyokong murtad serta puak anti Islam dan anti Melayu telah menyerang UMNO kerana menjemput HAMAS ke perhimpunan agung UMNO , dan golongan pro murtad dan anti Islam dalam PAS telah menyelar UMNO kerana kehadiran HAMAS dalam perhimpunan agung UMNO yang rakan-rakan pro murtad PAS gelarkan sebagai pengganas

          • November 30, 2012 at 3:00 pm
            Permalink

            Bila dihalusi sikap balaci laknat PAS spt Bujuk ni jelaslah mereka sndiri tidak beragama dlm erti kata Tauhid pd Allah yg sebenr.

            Setiap hujah bujuk hanyalah bermodalkan tuduhan, fitnah dan rekacipta supaya boleh perdaya dn pesongkan pembaca. Adakah ini cara akhlak Islam?

            UMNO berkata2 atau UMNO melaksana.. yg mana satu ko nk tgk bujuk? Saudagar PENIPU PAS dan PR mmg hebatlah dlm bab bercakap.. tp Allah Ta’ala sudah labelkan manusia yg mcm tu ialah MUNAFIK.. hanya berkata2 tp penipu.

            UMNO yg berkuasa skrg dan menjemput HAMAS FATAH, dan Tun M ialah mantan tertinggi UMNO, berada dlm UMNO, menghadiri Perhimpunan UMNO.. dn Najib dan Tun M satu entiti UMNO.. SO APA YG KO NK KENCING LAGI BUJUK?

            Aku nk tanya apa PAS buat utk PALESTIN? yg selaras dgn hebat sgt bercakap???

            DI Kedah, Kelantan, Selangor, Pulau Pinang, selain dr menebas balak, mencuri harta2 negeri, khianat pd rakyat, khianat pd harta ank yatim, waqaf apakah lagi sumbangan2 pd Islam?

            Atau ukuran bg pencacai tiada maruah mcm ko (yg sama taraf jijiknya dgn anjing di tepi jalan) hanya tgk siapa yg pnadai debat/bercakap bohong shj..???

            baik ko declare siap2 dr menambah dosa bertaqiyyah pd pihak mana? Pihak Islam tidak memilih MUNAFIK sbg jalan.. jalan Islam terang lagi jelas..!!

  • November 29, 2012 at 8:19 am
    Permalink

    Kesian Bujuk,MM,MOhyedien & Neutron dll. Dah takder tempat nak meluahkan Perasaan kat Mykmu ler dia nak membebel,menipu,membiol dll. Woi Pigi dah..ko masuk ler Blog harakah, PKR atau DAP jer.meyemak jer kat sini macam Sampah-sarap.

    Reply
  • November 29, 2012 at 5:40 pm
    Permalink

    Bujuk ni mulutnya seperti longkang busuk yang tak pernah dibersihkan. Dan memang tidak boleh dibersihkan pun.

    Islam yang diperjuangkan oleh bujuk ialah Islam yang tunduk kepada DAP..

    Itulah fakta dan itulah kenyataan.

    Bujuk boleh la pusing berapa darjah sekali pun tapi bila masuk soal DAP saja..maka terdiamlah mulut si bujuk sehingga bau longkang busuk itu pun tidak dapat dibau atau dihidu..

    Lihatlah betapa jahatnya si bujuk ni..yang neutron tu takde benda lah, dia budak-budak janggut toncet jer aku kenai sangat mamat ni..kosong jangan risau..kalau hang tempeleng dia hari ni esok neutron tu diam la seribu bahasa..kekekeke

    Reply
  • November 30, 2012 at 6:35 pm
    Permalink

    sape ade fb bole crik Lam Lee Hawt (org kuat pr) bole lwn debat ngn dye!!!

    Reply
  • October 22, 2014 at 10:40 pm
    Permalink

    jebakag lalu israel jugak sebab nak supply barang kat israel..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *