Ninja Bodoh: Peguam Pro PR Dah Sedia Nak Beraksi

INSIDEN yang berlaku di perkarangan Kompleks Jabatan Perdana Menteri (Parcel B) semalam memang tak diduga sesiapa.  Aksi bodoh 2 orang yang khabarnya bersekedudukan berakhir dengan salah seorang darinya meninggal dunia. Bagaimanapun itu sebelum mati, dah mati kita takziah pada keluarga terbabit.

Sememangnya resmi orang kita begitulah, sejahat mana, sebenci mana dengan penjenayah itu, bila dah mati, terlupalah kita dengan onar yang dibuatnya yang menyebabkan dia mati walaupun onar itu mendatangkan trauma pada orang yang jadi mangsanya.

Tapi yang paling menarik sudah tentulah menanti aksi peguam pro Pakatan Rakyat dalam merencana sesuatu yang boleh memberi keuntungan politik kepada mereka.  Malam tadi sudah tentu masing-masing tak tidur malam memikirkan macam mana nak mempolitikkan isu ini untuk menghentam kerajaan.

Sebetulnya, kalau nak diikutkan kes ini tidak ada beza dengan kes jenayah yang lain, tapi puak ini tahu sajalah, yang takde kaitan pun boleh dicipta kaitan itu, apa lagi insiden ini berlaku di bangunan Kompleks Jabatan Perdana Menteri.

Perdana Menteri juga – asal ada nama sudahlah.

Jadi bersedia sajalah, hari-hari kita selepas ini akan dipenuhi dengan pelbagai dakwaan tidak masuk akal membabitkan kematian dan kejadian yang berlaku hari ini dengan Perdana Menteri, polis, UMNO dan BN.

Macam mana? Oh, itu tak payah tanya, puak-puak ini cukup mahir soal putar belit serupa ini. Jangan terkejut kalau ada tuduhan PM sendiri yang lepaskan tembakan walaupun PM tidak ada disitu!!!

Walaupun tak masuk akal, tapi itu bukan halangan untuk puak-puak Pakatan haram ini memanipulasikan keadaan.

Even dalam masa menulis ini pun, penulis dimaklumkan sudah berlegar begitu banyak teori konspirasi tentang kematian itu, kenapa polis guna pistol tidak guna tazer, diracun dalam ambulan dan sebagainya.  Banyaklah, nak komen satu-satu pun buang masa.

Tapi part tazer tu penulis nak celah sikit, mana ada tazer digunakan untuk mematahkan penjenayah bersenjata?  Kalau ada, sila tunjuk mai.

Lagipun, orang Pas (sebut orang bodoh) ramai kat bawah ni ha untuk percaya segala pembohongan yang bakal direkacipta dalam kejadian yang berlaku hari ini.

Penulis tak mahu menuduh, tapi laungan takbir tak mengira tempat ini hanya biasa dilakukan orang Pas. Penulis tak kata arwah ninja itu orang Pas tapi takbir seumpama itu yang sebijik macam orang Pas.

Adakah puak-puak ini memanipulasi keadaan simati yang tidak bekerja untuk buat kerja bodoh seumpama ini? Kemungkinan itu ada sebab corak perjuangan itu hampir nak sama – buat kerja bodoh untuk jatuhkan kerajaan.

Contoh dah banyak – yang puak baju kuning dengan demo haramnya, yang ninja dengan pedang samurainya.

Apa sekalipun kata kuncinya inkues, suruhanjaya diraja, koroner dan seumpama dengan itu akan jadi zikir wajib selepas ini.  Apatah lagi ada pulak seorang yang hidup, maka berduyun-duyunlah peguam pro Pakatan haram menghulurkan skrip untuk dibaca.

Penyudahnya nanti, dikalangan penyokong Pakatan harami, arwah ninja yang libas-libas pedang itu tidak salah, polis yang tembak itu salah, tak percaya tengoklah.  Macamlah polis berkenaan bangun pagi saja dah berfikir nak menembak orang, hakikatnya kalau tak ada yang libas-libas pedang, takda kuasa polis tu nak lepaskan tembakan.

Tengok sajalah nanti.

65 thoughts on “Ninja Bodoh: Peguam Pro PR Dah Sedia Nak Beraksi

  • July 10, 2012 at 10:12 am
    Permalink

    Adi boroi…hang jgn pandai2 kata tak payah mandikan jenazah dia pulak….

    Reply
  • July 10, 2012 at 10:48 am
    Permalink

    Kalau baca blog arwah (jika benar itu adalah blog arwah), dia sebenarnya bukan penyokong mana2 parti. Boleh disimpulkan bahawa dia telah tersesat ketika mencari siapa dirinya.

    Reply
  • July 10, 2012 at 10:50 am
    Permalink

    Arwah ni tak belajar ilmu kebal ngan Bob Bagan Pinang, kena libas ngan pedang samurai cuma baju jer yang koyak, kulit langsung tak luka.

    Reply
    • July 10, 2012 at 2:20 pm
      Permalink

      si bodoh ni tak habis-habis nak politikkan isu

      Reply
      • July 10, 2012 at 10:42 pm
        Permalink

        Ko tu yg bodoh.. sokong ilmu syaitan dn pengikut syaitan.. sedar diri weii..ngok!

        Reply
        • July 11, 2012 at 8:20 am
          Permalink

          ko tu yang bangang.. fitnah je reti..

          Reply
          • July 11, 2012 at 11:15 am
            Permalink

            mat jusoh mahabodoh, kasihan ko ni meroyan2 sokong org sewel apehal?

            Kalau ye pun anjing kurap upahan PAS-PR jgnlah tnjuk sgt jahil bodoh ko tu.
            ko nk jadi pengikut mamat sesat tu jgk ke?

          • July 11, 2012 at 1:52 pm
            Permalink

            mamat ni nak spin kelain dah. bila masa aku sokong org sewel tu..? aku cakap jangan politikkan isu. tu la susah betul sembang dengan orang bengap.

          • July 14, 2012 at 1:37 am
            Permalink

            Ko tu yg bengap…politik menatang ape dh mamat sewel yg mengaku nk tumbngkn Krjn!

            Sudahlah bercampur dgn betina mn bini org yh haram bersentuhan.. Ko takut sgt ke isu ni blh jejas undi pd Pakatan Haram yg ganas tu?? Sndiri yg bodoh buta kayu jgn bebal slhkn org lain le bro!

  • July 10, 2012 at 11:24 am
    Permalink

    Yg tuduh arwah ni penyokong pr bloger pro amno je dr awal kejadian sehingga skrg bloger amno tak habis tuduh arwah ada hubungan dgn pr tanda2 munafik ialah pembawa berita bohong…….

    Reply
    • July 10, 2012 at 1:22 pm
      Permalink

      MAmak ada cek blog PR tarak satu pun kasi kome…. ini MYKMUT juga terkumut kumut kasi komen… tarak isu saja mau bikin isu … BAGHAL lagi BODO

      Reply
      • July 10, 2012 at 4:22 pm
        Permalink

        dey paria…hang tak mau usung tin milo kutip derma ke ? tabung jihad nak bantu anak dia ke…mak dia ke, lepas tu hang boleh la rembat duit tu balik melawat sanak sedara hang kat chennai…alaaa kerja-kerja ni bukan baru bagi hangpa !

        Reply
        • July 10, 2012 at 6:32 pm
          Permalink

          kesian…. kita tunggu siapa yg. akan bagi derma/bantuan pada MAMAT ni.

          Reply
        • July 11, 2012 at 8:18 am
          Permalink

          bro.. lu ni ada masalah mental. aku risau ko pulak yang bawak pedang samurai kat JPM.

          Reply
          • July 11, 2012 at 11:37 am
            Permalink

            matjusoh ngok, ko tu yg sewel, cuba ko tgk balik ape yg ko posting.. xtentu hala punya meroyan.. macai@anjing mcm ko ni le yg akan turut jejak langkat mamat tu..

            BERSHIT dh ajar ko cmne nk merusuh dan gila kt tempat awam.

          • July 11, 2012 at 1:55 pm
            Permalink

            tengok gaya kau post ni..macam ada ciri-ciri mamat sewel tu. mencarut je reti.

          • July 14, 2012 at 1:40 am
            Permalink

            Nape ni mat jusoh..ko dh mkn ubt ke??
            Baru ko sedar ko tu sewel kn??
            Ko yg sokong jilat mamat sewel tu..bkn aku… So jgnle nyesal

    • July 10, 2012 at 5:00 pm
      Permalink

      aku memang setuju sungguh dengan pendapat kau wahai mat kola. bila kena batang hidung kau, kau keluarkan ayat yang benar, bila hak orang lain kau belit belitkan issu tu untuk menyamakan dan membawa maksud – “tanda2 munafik ialah pembawa berita bohong…….” kau memang tergulung dalam puak yg kau ketagorikan.

      Reply
  • July 10, 2012 at 2:21 pm
    Permalink

    UMNO dah takde idea.. semua isu nak di politikkan. bodoh nak mampus puak-puak nih

    Reply
    • July 10, 2012 at 4:24 pm
      Permalink

      hmmm…yang bodoh tu macam hangpa….jadi pembangkang negara…yang pandai sedang memerintah ! faham kan…

      Reply
      • July 10, 2012 at 5:04 pm
        Permalink

        yang jahat sedang memerintah..faham kan.

        Reply
        • July 10, 2012 at 5:32 pm
          Permalink

          dah la jusuh..pi panjat pokok nyiur…

          Reply
          • July 11, 2012 at 5:25 am
            Permalink

            hehehe…

          • July 11, 2012 at 8:22 am
            Permalink

            haha..patut nasihat la puak kau..hentikan la fitnah.

          • July 14, 2012 at 1:42 am
            Permalink

            Fitnah kepala hotak ko le..asalkn kena pd PR je trus dikira fitnh wpun sepak terajang org, main dgn pelacor… Anjing PR yg tndus akal

    • July 10, 2012 at 5:21 pm
      Permalink

      ko tu yang bodoh,. Nama je parti islam, harap je bersereban, takut dengan dap…

      Reply
      • July 10, 2012 at 6:34 pm
        Permalink

        UMNO.. lambang je KERIS(ganas), tapi MCA jijak je… kata hilang akal pun senyum je.

        Reply
        • July 10, 2012 at 10:26 pm
          Permalink

          Bujuk Munafik ni xhabis2 nk melagakan MCA dgn UMNO. Padahal DAP siap jijak muka Pork Nik dan Hady, maka Pork Nik dan Hady terketar2 ketakutan..

          Sehinggalah londehkan semuanya utk DAP, dr bab ‘langkah mayat’ sehinggalah bab ‘KeEsaan Allah’, bab lain2 xpyh ckplah kalau bab besar pun dh kena jijak..

          Bujuk..ko xmalu ke.. sendiri ludah…sendiri buat??

          Reply
          • July 10, 2012 at 11:50 pm
            Permalink

            Karpal sing yg. terdiam sekarang bila PAS bersuara. Malah LGE dah kata HUDUD adalah ajaran agama Islam, bagaimana jika ajaran agama lain seperti buddha, hindu dan kritian tak boleh d amalkan d m’sia. Sampai sekarang karpal diam…
            Mana suara Najib dan Muhyidin bila YB Ayub d herdik CSL kata hilang akal?
            Tiaada Sorang pemimpin kanan UMNO pun yg. berani bersuara… UMNO dayus.

          • July 11, 2012 at 11:17 am
            Permalink

            Buguk, itu hang yg kata, diorng xkata apa2 pun.. buat lah press conference dkt2 dgn PRU ni, kita nk tgk betul ke ape yg ko ckp?

            Org Munafik mcm ko bujuk mana bawak khabaran yg betul sebaliknya tipu helah untuk sesatkan org Islam.

            Kalau dgn Allah pun puak ko buoleh buat ‘jualbeli’, sekatakat menipu HUDUD tu xde rasa ape lah kan..

          • July 12, 2012 at 11:39 am
            Permalink

            Apa yg. aku tulis dah tersebar satu m’sia… bukan suka2. Tapi aku belum dengar lagi hang kutuk CSL dan MCA serta sokong tindakan YB Ayub tu… kenapa?

          • July 14, 2012 at 1:48 am
            Permalink

            Haha bujuk macai yg xcukup akal ni nk pkse aku ikut telunjuk bahlol die… Weii bujuk ko tu dlm diri ko sgt lemah dgn kfhmn Islam..ko hanya kaya nafsu.. Jgn bodohkn diri ko ler…

            Btul mcm bro Yon ckp… Mcm mn pun MCA dibwh UMNO… Tp DAP…letak bontot atas kepala PAS… Ko nk hujh ape bujuk ngok… Hasan Ali tu buat slh apa disisi syariat sehingg PAS korbnkn nya krn takut pd DAP.?? Bongok le..ko ni xmalu sgguh bujuk..cai najis kafir

        • July 11, 2012 at 8:38 pm
          Permalink

          sekuarangnya MCA dibawah UMNO, ko tuuu sapa yg diAtas DAPigs pastu PKR lsat sekali baru PAS…….mana TELOR PAS???? dalam serban Nik dam Hadi ker!!!!!!!

          Reply
  • July 10, 2012 at 5:06 pm
    Permalink

    kesian, mati bunuh diri macam mat rempit berlumba eksiden mati – mati katak – tu mati bunuh diri. nazubilah. moga Allah maafkanah si ninja ni. Moga Allah kekalkan kita semua yg berakal hidup & mati dalam agama Islam. amin…

    Reply
  • July 10, 2012 at 5:21 pm
    Permalink

    sebenarnya kengkawan puak ajaran sesat yg biaDAPig bermatakan dajjal ni Allah dah matikan hati & akal mereka tu yg buat nafsu mencanak yg suka pada benda tak berbukti. rasuah, scopion mongolia, lagi… semua tu tak berbukti tapi percaya gila. aku nak ambik kata mat kola yg bbetul puak ni kena pk bbetul “tanda2 munafik ialah pembawa berita bohong…….” tq mat love u. muaaah

    Reply
    • July 10, 2012 at 6:36 pm
      Permalink

      berita bohong d terajui UtusanM, berderet saman sebab fitnah. Sekarang isu DAP tanding 90 kerusi Parlimen pulak. LKS pun nafikan…. yg. ni hang nak berani kata MUNAFIK tak?

      Reply
      • July 10, 2012 at 10:28 pm
        Permalink

        Hang yang Munafik bujuk. Haprakah tu berpuluh tahun bohong, fitnah, lagakan umat Islam, penipu..lepas tu skrg bisness ubat seks.. lucah.. amboi2.. ko tutup mata sebelah ye Bujuk Munafik.

        Utusan lapor pasal DAP apesal yg ko panas? DAP tu ‘ularmak’ ko ke bujuk?

        Reply
        • July 10, 2012 at 11:54 pm
          Permalink

          Utusan nak cerita apa pun aku peduli apa kalau betul, masalahnya utusan tu takdak etika dan pemfitnah. Hang duk cerita harakah bohong tapi tak cerita apa yg. bohong dan bukti bohong seperti utusan yg. dah berkali2 kena saman sebab fitnah.
          Hari ni… orang pandang pada fakta bukan auta.

          Reply
          • July 11, 2012 at 5:28 am
            Permalink

            faktanya Anwar tu peliwat…pok nik tu sesat…ini fakta bukan auta….

          • July 11, 2012 at 8:32 am
            Permalink

            Kalau fakta Anwar dah masuk penjara dan d hukum bersalah. Tapi mahkamah bebaskan Anwar dari tuduhan.. ini baru fakta.
            Jika TGNA sesat apa tindakan JAKIM dan Jabatan agama negeri? Kenapa tak dakwa seperti Rasul melayu, Ayah Pin dan ramai lagi? Faktanya semua MUFTI tunduk hormat pada TGNA, lihatlah bagaimana mesra dan santunnya mufti2 dan Ustaz2 besar bila bertemu TGNA. Kalau Quran pun tak habis belajar, tak perlu lah nak pertikai ilmu orang ALIM. Umpama jemaah haji yg. pertikai IMAM MASJIDILHARAM tak baca BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM waktu solat. Tak sedar diri sendiri yg. JAHIL.

          • July 11, 2012 at 11:28 am
            Permalink

            Tudia..penipu lagi.. jadi bg ko jika mahkamah tk berhukum maka org itu tk bersalah lah.. jadi mana pulak mahkamah hukum Najib dan Rosmah yg ko hari2 hentam pemimpin negara?

            Mufti mana yg tunduk pada makhluk hina tua kutuk tu ngok oii? Mufti Kelantan pun sanggah Pork Nik yg jahat mulut dan hati tu.. Mufti Perak awal2 lagi tk sebulu dgn Pork Nik yg samseng dan kaki carut tu.

            So ko nk tipu ape bujuk?

            Sikap org lain yg tidak mahu dakwan Pork Nik dan masih tidak menentangnya secara terang2an adalah krn nk jd maslahat umat di mana pencacai2@anjing2 PAS akan bertumpah darah jika Paderi Pork Nik tu disentuh. Amalan macai2 PAS, sebenci mana mereka dgn sesama mereka jika org luar ‘sentuh’ je..mu adalah musuh aku..

            Jadi Mufti2 nk jg keadaan umat, ditegur berkali2 pork nik hal agama dan aqidah jgn disangkutkan pd politik kotor PAS. Tp mufti digelar anjing oleh PAS, mereka Mufti2 sabar dan cerdik, tahu kebebebalan Pork Nik.

            Tapi jika Pork Nik terang2 istihar beliau Murtad atau jd ayahpin yg sgt jelas Murtad, maka wktu itu barulah kita tentang dgn mcm ayah PIN. Ngok xhabis2 ko ni bujuk..

          • July 12, 2012 at 11:35 am
            Permalink

            …laknat hang baca semula apa hang tulis. Dulu dan sekarang hang masih kata TGNA ni sesat dan murtad selain munafik. Tapi hang kata pulak TGNA tak istihar murtad atau jelas murtad seperti ayah PIN.(maknanya TGNA ni sebenarnya orang ISLAM yg. baik). Baru lagi tahun ni aku rasa, ada gambar Mufti Perak peluk TGNA. Apakah beliau nak peluk, kalau TGNA seperti anggapan hang? ya, ada perkara yg. TGNA sebut dia tak setuju, seperti juga ada perkara yg. mufti sebut TGNA tak setuju. Bahkan antara TGNA dan TGHA serta Harun Din pun ada benda yg. mereka tak setuju. Tapi tak sampai jatuh murtad dan munafik… sebab mereka tahu apa yg. boleh d pertikaikan dan apa yg. tak boleh, bukan macam ko.. bila tak sesuai dengan nafsu ko.. maka munafik dan murtad lah orang tu.

          • July 14, 2012 at 1:54 am
            Permalink

            Weihh bujuk ngok…aku tk terikut mcm bngsa laknat PAS sesuka hati Murtadkn org!! Aku xpnh murtadkn org slg org tu xhina Allah!

            Aku xminat nk jwb hujah penipu ko psl mufti tu sbb ko ni org munafik..byk kali sgt ko kenakn aku dgn berita palsu!

            Tp aku nk ckp ko pork nik ni perosak agama, manusia yg sgt byk riak dn takkabur pd Allah!!

            aku tkmntak dia mati murtad sbb itu bkn akhlak Islam doakn mcm tu, wpun pork nik sgt byk kafirkan org UMNO!tp aku mntk dia diberi balasan oleh Allah keras atau lembut atas dosa dia yg sgt byk rosakkn maruah Islam!!

  • July 10, 2012 at 5:34 pm
    Permalink

    Boleh kita cakap orang yang bertakbir sepanjang masa tak kita tempat dan masa hanya orang PAS. Walau pun takbir sebenarnya mengikut hukum hanya perlu dilaungkan untuk memanggil semua ummah bersolat bila masok waktu. Kedua takbir diharuskan bila kita ditimpa bencana saperti ribut, taufan, kebakaran dan sebagainya. Ketiga takbir dialun perlahan kesebelah telinga anak yang baru lahir .

    Tapi orang PAS bertakbir ketika mengiringi pemimpin mereka, sebelum berceramah, semasa berdemo malah dimana saja buat menunjukkan betapa mengikut sunnah nya mereka. Sunnah siapa kita tahu yang pasti bukan sunnah nabi.

    Manusia yang kena tembak itu pun bertakbir khabarnya. Maka kalau dia tidak pengikut PAS dia mesti pengikut Ayah Pin atau yang sewaktu dengan nya. Perlakuan amuk hanya dilakukan oleh manusia yang tak hendak hidup. Yang hendak hidup, yang ada sebab untuk terus hidup tentunya tidak melibas orang dengan pedang sesuka hati, mengetahui bahawa perbuatan gila babi ini pasti mengundang padah. Polis tak akan bawak sejambang bunga untuk berikan sesiapa yang mengamuk dengan pedang ditangan (walau mungkin inilah yang diharapkan polis buat oleh puak pembangang)

    Polis akan beri peluru. Mati ke tak mati soal nombor dua kerana manusia ini harus ditembak dulu. Kalau dia hidup, bagus kerana dia boleh diambil maklumat tentang asal usul dan tujuan serta siapa penaja. Khabarnya partner dia tak masok gol, masih ada nyawa. Untuk manusia ini kita sama sama doa jangan mati dulu sebelum dapat beri cerita.

    Syabas rakyat Msia maju setapak dalam kemahiran mematikan diri.

    Reply
    • July 10, 2012 at 6:42 pm
      Permalink

      Tuan boleh tunjuk tak… mana tuan dapat bertakbir hanya tembap dan sebab tertentu saja?
      Nabi berperang dulu bertakbir tak?
      Orang sembelih Qurban pun takbir jugak.
      Yg. aku tau Takbir ni selain itu adalah juga antara zikir yg. terbaik. Tapi bab mamat tu takbir serang JPM aku tak tau… mungkin tumpang semangat TAKBIR, puncanya aku rasa DENDAM.

      Reply
      • July 10, 2012 at 10:33 pm
        Permalink

        Ko ni Munafik bujuk..ko ni xmaki org tapi hati ko busuk dan amatlah kotor.

        Wpun ko mencarut mcm C4, tp ko lebih jahat dr mereka sbb ko gunakan agama dgn lendik untuk mempengaruhi dan menipu.

        Ko mengaji kt mana yg dibolehkan TAKBIR utk buat kejahatan dan maksiat?

        Dendam apakah yg dihalalkan mamat tu utk melibas pedang sesuka hati?
        Negara ni ada undang2.. ko ingt ini zaman Kabilah Arab Jahiliyyah ke sesuka hati je dendam main libas pancung.. ??

        Mana boleh guna TAKBIR utk tujuan yg zalim dan haram? Kalau mcm tu org yg ditangkap Khalwat/Zina boleh bertakbir lah? kemudian ko pun akan cakap, diorng tk salah..tumpang semangat TAKBIR? puncanya sbb diorng tktahan??

        bodoh bangang org mcm ko bujuk.. aku ckp terus teranglah dlm byk2 org yg posting dlm ni, ko lah manusia yg plg Munafiq!

        Reply
        • July 11, 2012 at 12:01 am
          Permalink

          Bila pulak aku tulis boleh takbir untuk buat jahat, maksiat dan kezaliman. Hang faham ke tidak ayat aku?
          Kan aku tulis aku TAKTAU sebab mamat ni, dan aku tulis lagi MUNGKIN nak naikkan semangat dia. Aku tak kata BETUL tindakan dia… tapi hang pasti biasa jumpa orang nak tulis no. ekor baca bismillah dulu, nak sembelih ayam curi pun bismillah jugak. So aku maksudkan mamat ni jenis yg. sama…
          Tapi bab munafiq ni… dari dulu tak lepas dari tulisan hang. Sebab itu aje yg. hang belajar untuk jadi imam UMNO.

          Reply
          • July 11, 2012 at 11:22 am
            Permalink

            Ish2..Astaghfirullahaldzim..

            Bujuk oii.. ko ni Munafik sungguh2..demi Allah aku xpenah jumpa lg org yg putar belit sejahat ko Bujuk..laknatlah ko dunia akhirat selagi ko xbertaubat.

            Terang2 ko tulis dgn penuh helah guna kelaziman agama, kemudia ko spin2 idup pastu ko cuci tangan..ckp “bila pulak aku tulis..”?

            ni menatang ape bujuk : “Yg. aku tau Takbir ni selain itu adalah juga antara zikir yg. terbaik. Tapi bab mamat tu takbir serang JPM aku tak tau… mungkin tumpang semangat TAKBIR, puncanya aku rasa DENDAM. ”

            yg ko sokong dia pulak yg buat kerja gila lagi haram tu krn ambil ‘semangat TAKBIR’.. ko nk pusing mana bujuk oii?

            tkkn selamatlah hidup ko Bujuk dunia akhirat selagi ko ‘memakai’ pakaian loyar buruk penipu ala -Pork Nik punya percakapan.

            Ko xsedar ko byk hina agama yg boleh jatuhkan ko pd peringkat kufur hnya kerana mabuk politik dgn PAS. PAS ialah jemaah LAKNATULLAH!

          • July 12, 2012 at 11:26 am
            Permalink

            Aku nak kata hang ni… BODOH. Lain aku tak perlu ulas lagi… membazir masa je.

          • July 14, 2012 at 1:59 am
            Permalink

            Bodoh?? Alhamdulillah.. Itu petanda jelas hujah aku tepat2 kena pd teras otak ko yg bebal tu…ko xbleh jwb molek dh sbb MATI AKAL,
            Ko tu jahil tp nfsu buas, itulh PAS!

            Sbijik mcm mn pork nik kutuk YB Zul Kulim bila YB zul pesan pd pork nik taddabur surah As Shoff mengenai keutamaan pd sesama Muslim dr org kafir!
            Pork nik terus meroyan dn kutuk YB Zul..akhlak binatang yg dipakai pork nik

        • July 11, 2012 at 5:31 am
          Permalink

          Apa yg hang tau bujuk oiii…hang cuma seekoq cai PAS penjaga parking jea….

          Reply
  • July 10, 2012 at 8:55 pm
    Permalink

    Berhati hatilah disekeliling kita banyak orang yang jiwanya saskit.Almaklumlah kita ni berpolitek 360hari .Jadi oleh yang demikian jaga diri jaga segalanya …manalah tau pasal berlainanfahaman politek kita boleh berparang dan tembak menembak ……tandnya sudah kelihatan……cuma kita sedar atau tidak …..Ni mamat ni mengamok esok lusa adalagi yang buat hal

    Reply
    • July 10, 2012 at 10:36 pm
      Permalink

      dlm MyKMU ni pun banyak macai2 PR yg sakit jiwa. Yg sndiri xsedar diri meludah kelangit tp jatuh ke batang hidung sendiri..

      DI Akhir zaman ini kita diuji dgn org2 yg jahat lagi munafiq. Jika kita ikhlas dan benar dgn Allah dan Nabi shj dpt beza kenal puak2 ini yg berselindung dgn nama agama.

      Islam itu indah tp puak2 PR dn mamat yg mati kena tembak tulah yg merosakkannya..

      Reply
  • July 10, 2012 at 10:40 pm
    Permalink

    lawyer pembangkang akan membela penjenayah ni bukan cerita baru….kalau dah jenis haprak, akan membela yg jenis haprak juga

    Reply
  • July 10, 2012 at 10:44 pm
    Permalink

    Anjing2 Pakatan Haram sedang lapar dahaga isu.. jd isu penganut syaitan ini pun mereka boleh hidupkan untuk jadi modal.

    Org yg miskin kepimpinan dan tiada krediabiliti politik memang sentiasa hidup dengan isu2 jahat untuk teruskan survival.. Looser Pakatan Haram!

    Reply
  • July 10, 2012 at 11:08 pm
    Permalink

    Yang main pungkok pun depa bela dan cuba spin tuduhan. Dari paksa sampai boleh depa cadangkan suka sama suka. Tak kira suka atau tak suka, yang penting jubuq saiful dah dimasuk baby anuwar.

    Yang tu pun depa tak nampak lagi dan siap puja serta dewa-dewakan kononnya pemimpin agung yang diturunkan untuk memimpin pengikut pas.

    Ini taraf pas sebenarnya. Isu takbir tak kena tempat nie bagi pas dah tak ada halangan. Kononnya nak bangkitkan semangat dan perjuangan mereka senonim dengan perjuangan islam. Mereka bertakbir waima pemimpin yang mereka julang cina kafir harbi, mereka tak kisah. Jadi, kalau pencacai-pencacai pR yang berugama islam nak bertuankan kafir harbi pada aku senang saja. ” Ada aku kisah, kau nak terlungkup ka, kau nak jilat kaki LGE ka, yang penting jangan rosakkan akidah serta kepercayaan umat islam yang lain dengan janji palsu. Lantaklah cai-cai pas nak masuk syurga ciptan mereka, asalkan majoriti ummah tetap dengan akidah serta berpandu ngan Al-Quran dan Sunnah.

    Amin.

    Reply
    • July 11, 2012 at 3:39 pm
      Permalink

      Cerita pasal takbir ni brother, kwn nak singkap pengalaman sendiri dalam 3 minggu lepas semasa kwn dlm sebuah masjid dihari jumaat disuatu daerah disebuah negeri dalam Msia yang bukan kelantan. Tu dia.

      Tengah duduk baik2 sementara tgu waktu masok tetiba kwn dengar ‘takbiiir, takbiiir’ berulang ulang dari entrance masjid. Suara keras dan lantang. Dek kerana kwn ini kurang biasa dengan keadaan yang orang menyeru kita bertakbir, jadi kwn naik heran dan fikir itu mungkin mamat kurang skrew tersesat dan melaung. Kwn pun tak ambik kisah sgt, hinggalah kumpulan ini sampai dekat baru kwn tahu apa ke benda.

      Kesimpulannya takbir adalah sinonim dengan puak ini yang melaungkannya ketika meng eskot pemimpin mereka. Jemaah setempat agaknya kurang terbiasa dengan cara ini, maka tak ada sambutanlah hari tu.

      Kesan dari kedatangan tamu berkenaan kemasjid itu, imam masjid kena transfer. Tu dia ehh.

      Reply
  • July 11, 2012 at 2:27 pm
    Permalink

    ini semua salah UMNO, polis yg tembak pun orang UMNO, apa pasal tembak dgn peluru, lain kali bagi la ais cream kat orang yang mengamuk tu….hissss salah UMNO lg

    Reply
  • July 11, 2012 at 4:04 pm
    Permalink

    Aiskrim jgn sebut la bro,..huisss,..xhormat timb presiden lgsg,..kikikikiki

    Reply
  • July 11, 2012 at 4:30 pm
    Permalink

    apa la korang nie..kutuk sana sini.. lbh baik korng bersatu.. majukan bangsa sendiri..

    Reply
  • July 11, 2012 at 11:15 pm
    Permalink

    Sejarah mengatakan orang melayu perut kotor. SEjak dari dulu zaman datuk nenek kita, zaman kegemilangan raja dan pahlawan melayu kita terlalu banyak kesah yang memaparkan kebusukan hati orang melayu. Tamak haloba, hasad dengki seolah olah kepunyaan orang melayu saja. Cerita menyayat lancang kuning misalnya mengesahkan kekejaman raja melayu yang termakan fitnah pegawai nya hingga sanggup membunuh insan tak berdosa.

    Sedangkan orang yang dibunuh ialah anggota keluarga seorang pegawai yang terlalu besar budinya pada sultan itu sendiri.

    Hasad dengki, busuk hati terus menjadi satu yang kekal hingga kehari ini malah semakin parah. Sifat begini lah sering dikaitkan dengan kegagalan orang kita dalam mengejar kemajuan ekonomi ditanahir sendiri dan kita kena mengaku walau pun pahit.

    Aku kena mengaku walau perit dan itu adalah bangsa aku sendiri.

    Orang melayu sentiasa tak senang lihat orang lain lebih berjaya pada dia. Walau sepatutnya apa yang harus dilakukan ialah dengan mendekati orang yang berjaya itu untuk belajar darinya cara berkerja supaya dia jugak dapat berjaya. Dan orang yang dimentorkan itu harus membimbing sahabatnya untuk mencapai apa yang dia kecapi bukan dengan memandang rendah lalu melarikan diri supaya dia sorang saja diatas, orang lain harus kekal dibawah.

    2 buah restoran melayu berdekatan, satu berduyun duyun orang datang seolah olah hidangan percuma diberi tiap hari. REstoran kedua dilihat malap sedikit hanya mengharapkan pelanggan yang tak ada pilihan atau pelanggan yang tak tahu datang dari luar. Apa yang jadi, kalau restoran satu itu tidak ‘didinding’ sekebalnya, siaplah dia. Restoran 2 akan ‘tembak’ dari jauh bukan untuk mengalihkan pelanggan pada dia tapi untuk terus mematikan, walau pun dia jugak tak berpelanggan, tak mengapa. Aku tak dapat, kau pun patut tak dapat juga.

    Berlainan dengan restoran bangsa lain. Kurangnya pelanggan berkunjung, dapatlah kita lihat selepas itu bermacam banner naik, promosi itu, promisi ini, tawaran itu tawaran ini. Semua dalam tandingan yang sihat, bukan dengan cara kau santau aku, aku santau negkau.

    Aku membebel perkara yang semua orang sudah tahu. Tapi aku luahkan jugak tanda kesal dan pelik campur heran yang tak kesudahan. Kebusukan ini lebih menular dengan tabiat melayu kuat berpolitik.

    Reply
    • July 12, 2012 at 11:20 am
      Permalink

      Sebab tu TGNA ajak kita bangga jadi Orang ISLAM dan jangan banggakan sangat MELAYU tu. Tapi korang masih nak banggakan jugak bangsa yg. PERUT KOTOR tu… buat apa.

      Reply
      • July 14, 2012 at 2:07 am
        Permalink

        Sbb tu aku kata jgn bodohkn diri jahil murokab mcm bujuk ni.. Sbb mudhln mnjilat kesesatan yg dibwa PORK NIK PAS LAKNAT tu!!

        Cmni la bujuk.. Muak sgtlah dgn ayat palsu penipu ko tu… Jgnlh bodohkn umat Islam dgn topengkn PAS itu ISLAM..

        berbangga dgn ISLAM ialah org itu wajib tinggalkn PAS krn PAS nafikan hak ALLAH yg jadikan kita berbangsa2!!

        Org ygbberiman tahu letak Islam dan bangsa itu pd tempt yg betul… Pork Nik pula ajar kita hina kejadian dn Qudrah Allah yg jadikn bngsa spt MELAYU… Mahukh kita diazab Allah hnya krn percaya dgn PORK NIK yg busuk hati pd UMNO sehingga fitnah dn merepek dgn tuduhn bngsa tu??

        Org Melayu UMNO xpnh tksub sebegitu spt mn taksub gilanya bngsa PAS pd parti mereka… Ko cukup byk tiru kejahatan mulut lidah pork nik bujuk oii..

        Reply
        • July 14, 2012 at 8:02 am
          Permalink

          Semua bangsa boleh berbangga dengan Islam, tapi tak boleh berbangga dengan bangsa. Kerana setiap bangsa ada kelemahannya sedang Islam itu syumul dan bersih dari kekurangan dan kejahatan.

          Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *