Unit “Ganas” PAS Terima Bunga Sebab Tak Mengganas?

Saya agak terharu membaca laporan Harakahdaily yang menyiarkan tentang Unit Amal PAS yang menerima  sebakul bunga dari seorang tukang jahit berbangsa Cina yang sama-sama menyertai himpunan ‘ganas’ Bershit 3.0 hujung April lalu.

Wong Kow Kong, 58, dilaporkan menghantar sebakul bunga tersebut sebagai tanda “terima kasih” kerana menjaga keamanan peserta Bershit tempohari dan menafikan Unit Amal PAS itu bertindak ganas ketika himpunan itu berlangsung.

Katanya, dia sudah lama “memerhatikan” Unit Amal PAS itu dan menyatakan bahawa dia tidak akan menghantar bunga kepada mereka sekiranya “tentera” ciptaan PAS itu bertindak ganas.

Namun, benarkah dakwaan Kow Kong mengenai Unit Amal yang dikatakan menjaga keamanan himpunan Bershit 3.0?

Mari kita imbas kembali kepada kenyataan dari Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasrudin Hasan Tantawi seminggu sebelum Bershit 3.0 berlangsung. Dalam kenyataannya pada media, Nasrudin mendabik dada bahawa PAS memang “pakar berdemonstrasi”.

Namun “pakar demonstrasi” itu memohon pihak Polis DiRaja Malaysia (PDRM) untuk mengawal keamanan himpunan tersebut. Sedangkan, Nasrudin sedar tentang kewujudan Unit Amalnya yang selalu berlakon bagai “polis PAS” setiap kali berdemo.

Dalam pengalaman saya, saya sendiri melihat bagaimana persiapan sekumpulan Unit Amal PAS di lorong-lorong sekitar masjid India. Mereka memakai topi, memakai cermin mata hitam, berikat di kepala dan memakai topeng Bershit 3.0, seolah-olah tidak mahu dikenali.

Kemudian, beberapa gambar yang dirakamkan dan tersiar jelas menunjukkan bahawa Unit Amal PAS itu bertindak merempuh anggota polis yang membentuk barisan pemisah antara kawasan larangan dan kawasan mereka berhimpun.

Polis hanya membentuk barisan dan kekal menunggu dilokasi sebagaimana yang diarahkan. Namun Unit Amal PAS yang datang merempuh. Jika difikirkan secara rasional, pihak yang menyerang selalunya merempuh pihak yang bertahan, bukan?

Persoalannya, apakah serangan yang dilakukan oleh Unit Amal PAS ini boleh dikategorikan sebagai “menjaga keamanan perhimpunan” atau “mengganas”?

Mungkin Kow Kong yang menghantar bunga kepada Unit “Ganas” PAS itu “buta” mata dan hatinya apabila tidak dapat melihat dan menilai dengan baik tentang pasukan yang dikatakan terlatih oleh “pakar kawal demo”.

Satu persepsi nakal tiba-tiba muncul dalam fikiran saya mengenai identiti Kow Kong ini. Apakah Kow Kong ini selalu memperhatikan Unit Amal PAS? Setahu saya, kebanyakkan bangsa Cina yang menyertai Bershit 3.0 tempohari ialah dari golongan LGBT.

Ia dilihat dari aspek pemakaian mereka, “body language” dan subang di telinga mereka. Apakah Kow Kong cuba “memikat” Unit Amal PAS?

Selain itu, benarkah Kow Kong wujud? Dalam laporan Harakah, yang disiarkan hanyalah gambar bunga dan gambar Kow Kong langsung tidak ada.

Sedangkan selalunya, jika media menyiarkan kenyataan seseorang, selalunya media itu akan menyiarkan gambar individu yang mengeluarkan kenyataan itu. Ini adalah etika media bagi membuktikan individu mengeluarkan kenyataan itu benar-benar wujud.

Sekiranya Harakahdaily tidak menyiarkan gambar Kow Kong, tidak mustahil bahawa pihak Harakahdaily sendiri pergi membeli bunga tersebut, membawanya pulang dan menyerahkan bunga itu kepada Unit Amal mereka sendiri, bukan?

Sekiranya Kow Kong tidak wujud, maka jelaslah PAS cuba mengangkat martabat pasukan Unit “Ganas”nya itu sebagai pasukan “Al-Maunah” dan nampak sangat mereka hanya ‘syok sendiri” dengan memberi bunga kepada diri sendiri, bukan?

70 thoughts on “Unit “Ganas” PAS Terima Bunga Sebab Tak Mengganas?

  • May 16, 2012 at 11:14 AM
    Permalink

    Inilah yg dinamakan unit amalan songsang,cina bagi bunga suka tapi cina tu tengok je.Betul-betul jd kuli batak.

    Reply
  • May 16, 2012 at 11:34 AM
    Permalink

    Unit Amal PAS anjing suruhan kafir…lebih teruk dari anjing penjajah British..laknatlah atas mereka yg buat kacau tu!

    Reply
    • May 16, 2012 at 3:27 PM
      Permalink

      laknatlah dulu kaki sumpah yang suka angkat sumpah….last last mahkahmah kata x bersalah cam na tuuuu…..

      Reply
      • May 17, 2012 at 5:00 AM
        Permalink

        mahkamah putuskan x bersalah bkn pasal tidak ader aktiviti liwat tu samdol..
        mahkamah cume putuskan x bersalah pasal atas dasar liwat tu suke same suke..bukti paksaan/rogolliwat tu dah kena putarbelit ngan peguam kaki isap kote anwar tu.. sbb tu anwar lepas bebas.. ko ni ikut perkembangan ke x wahai mujahid kaki isap kote anwar…jgn main lepas jer wat kenyataan..nmpk sgt la ko ni bodoh lg sengal..

        Reply
    • May 16, 2012 at 3:40 PM
      Permalink

      Nama pemberi bunga tue Wong Kow Kong, eloklah tue maknanya dalam Hokkien Wong Anjine Bercakap…!
      Kow= anjine
      Kong = Bercakap

      Reply
    • May 16, 2012 at 5:53 PM
      Permalink

      hahaha… sendiri panggil orang lain anjing takpa pulak, tak hina. Bagus2.. good job, tok Imam.

      Reply
      • May 16, 2012 at 6:18 PM
        Permalink

        Unit Anjing PAS mmg layak dipanggil anjing sbb apa? sebab mereka penggalak huru hara..samseng..mereka bukan pihak berkuasa yg diberi hak seperti Polis..

        sudahlah huru hara..bersekongkol dgn org kafir yg bencikan pemimpin Islam!

        Unit Samseng PAS.

        Reply
      • May 16, 2012 at 9:03 PM
        Permalink

        sial betul nik ajis dgn pak adi kulop ni. ko tipu aku, kata tak boleh berkawan dgn org kapir. mati ape aku ni?.

        Reply
        • May 17, 2012 at 5:56 PM
          Permalink

          hehe..’mati dalam imaaaann’..

          Reply
          • May 17, 2012 at 8:27 PM
            Permalink

            Tuan, mati dalam iman apa!! gelap gulita aku sorang2. celaka ko adi.

  • May 16, 2012 at 11:35 AM
    Permalink

    Nyonya Cina tu tegok ajer…tapi “Tegok Berisi” tuuu..Suka tegok Melayu gaduh sesama sendiri…Yg Bodoh Jadi Polis PAS ..Abg2 Polis PAS tunggu ajer lah diumah masa MeyerahDiri dah abis mlm td…Polis Ori dah nak Maii…….

    Reply
  • May 16, 2012 at 11:42 AM
    Permalink

    Dah banyak video clip yg mengenalpasti askar upahan bak askar yahudi menyerang rakyat palestin, masih nak menegak benang basah lagi, sah bengong apek ni.

    Reply
  • May 16, 2012 at 11:54 AM
    Permalink

    bro itu PAS harakah jer kelentong para pembaca dia

    baru ni kelentong pasai nizar jerkah program UMNO

    la ni kat mana2 pun para penyokong PAS malu2 kerbau baca harakah punya cerita bohong pasai nizar jerkah program UMNO

    depa malu sbb tgk video nizar yg kena tibai sbb membohong jer keja

    dan malu harakah pun suka sebar hal2 bohong

    Reply
    • May 16, 2012 at 11:59 AM
      Permalink

      Tentang mana hebatnya Nizar ni. Muka dia macam ofis boy saja. Dia jadi ofis boy sekejap dulu untuk DAP diPerak. Sempat pakai toyota camry sekejap lepas itu perasan nya ditarik balik. Allah mengizinkan ianya ditarik balik.

      Kenapa ? Sepatutnya dia pandai tanya diri dia sendiri, kenapa.

      Reply
    • May 16, 2012 at 5:51 PM
      Permalink

      Alah… buat video kemudian edit, nak sembang besar.

      Reply
      • May 16, 2012 at 6:18 PM
        Permalink

        alah dah kantoi salahkan video pulak.
        diam je lah

        Reply
      • May 16, 2012 at 9:05 PM
        Permalink

        sial punya PAS, mana duit tabung memali aku tu.

        Reply
        • May 17, 2012 at 5:58 PM
          Permalink

          kesian pak berahimlybia..sebenarnya ko ni teraniaya dgn puak2 PASPISPUS ni..hehe..kesian

          Reply
          • May 17, 2012 at 6:05 PM
            Permalink

            Silalah ziarah keluarga bekas ‘pejuang PAS-Memali’.. dhoifnya mereka tanpa pembelaan PAS melainkan bila ada sambutan memperingati peristiwa tu, tabung2 hantu PAS akan bersepah2 untuk kutip duit.

            Tiada satu penyata kewangan pun yang boleh dipamerkan kepada umum apa terjadi kepada Tabung Memali PAS yg mana isu ini telah dibangkitkan oleh C.N Afghani.. membongkar penyelewengan tabung tersebut oleh Rejim PAS Kedah..

            manusia2 PAS yg korup bertopeng agama mcm ini kah yg sibuk bercakap soal rasuah integriti dan fikrah Islam?? Betulkan diri dhlu sblm sibuk nk betulkan org lain..ye macai2 PAS.especially Puan Bujuk

          • May 17, 2012 at 8:29 PM
            Permalink

            Sesiapa yang berada di atas tu, tolong la suruh celaka2 tu pulangkan duit tabung aku tu pada keluarga aku. aku dah tak boleh buat apa-apa lagi. celaka ko adi ko kencing aku.

          • May 18, 2012 at 7:11 AM
            Permalink

            banyak bezanya antara islam dgn pas..islam itu suci dan kebenaran tapi pas itu bapak segala penipuan yg sgt kotor dan najis.jauhi dan tolak pas penipu.

  • May 16, 2012 at 11:54 AM
    Permalink

    Jika ada antara kita mula mendabik dada tentang betapa ganasnya kami, betapa berani nya kami, betapa pandainya kami merancang demonstrasi dan buat huru hara…. maka kita kena tunekan kepala kita, pemikiran kita, bahawa keamanan yang selama ini kita kecapi ditanah air sendiri sudah menjadi satu prihal silam.

    Marilah kita belajar menerima hakikat bahawa kita bolih jugak jadi saperti Thailand, Korea, Phillipines yang seringkali rakyat mereka membawa grievances mereka dijalanan. Apabila dijalanan dalam jumlah yang ramai, pastinya berlaku keganasan yang bolih menyebabkan kecederaan walau pun tidak kematian.

    Sikit hari lagi kita akan ada suicide bomber. Kita ingin tengok orang PAS yang mulakan untuk jadi suicide bomber. Kerana PAS mampu tazkirahkan ahli mereka yang volunteer mati cara sedemikian akan mati syahid. Bila mati syahid tak perlu risau tentang kekurangan ibadah lain sepanjang hidup kerana syurga sudah gerenti. Sama saperti Hadi tazkirahkan bini pertama dia,. kalau nak dapat payung emas, relakan diri bermadu.

    Reply
  • May 16, 2012 at 12:44 PM
    Permalink

    Hahaha… itu bukan rempoh la, tapi melepasi halangan. Kalau rempoh dengan kereta ke, lori ke.. ok la. Ni sorang polis pun tak cedera, rempoh amendanya?
    lain kali kalau manja sangat jangan jadi polis la…
    Lagipun POLIS buat halangan d tempat yg. salah. Hanya dataran merdeka saja yg. d wartakan tak boleh pergi. Peguam kata masuk court pun menang la…

    Reply
    • May 16, 2012 at 12:49 PM
      Permalink

      Ikau ni memang lomah dalam bahaso melayu. Rempuh tu bemakno meluru ke arah tompek dengan kasar & ganeh sama ado dengan badan atau guno objek lain sebagai pelindung. Memang puak-puak hampeh pembangkang memang bongok & pandei….

      Reply
      • May 16, 2012 at 12:58 PM
        Permalink

        iyolah… tapi tak salahkan.

        Reply
        • May 16, 2012 at 2:27 PM
          Permalink

          mana pernah pakatan haram jadah buat salah bujuk..

          Reply
          • May 16, 2012 at 9:09 PM
            Permalink

            sial ko PAS, dulu ko suruh aku rempoh Polis,ko kata boleh mati syahid.ko tahu ke aku mati syahid. sedap2 je ko timbus aku tanpa mandi. sekarang siapa yg nak tolong aku ni. siap ko adi dgn pok nik.

          • May 18, 2012 at 1:49 PM
            Permalink

            mulut ko mmg sial…blh ko main2 kan org yg dah mati..laknatlah kau wahai kaum zolim…semoga Allah x ampunkan dose kau..bior ko x kan berjumpe dgn arwah kat akhirat nti utk mintak ampun…

            zalim, munafik, mmg sifat sejati puak2 korang…

        • May 16, 2012 at 3:26 PM
          Permalink

          pusing aje keje dia..
          aku kalau jd ko bujuk..xmasuk dh MyKMU ni dgn track record semakin buruk Pakatan Haram.. malu laa..nk hujah loyar buruk..
          mcm budak sekolah PASTi..

          Reply
          • May 16, 2012 at 5:50 PM
            Permalink

            ko kan laknat… mana tau apa2.

          • May 16, 2012 at 6:20 PM
            Permalink

            hahaha..last2 bebal jugak ko bujuk..dtg period ke?

          • May 16, 2012 at 9:11 PM
            Permalink

            hehehheh..

          • May 16, 2012 at 9:12 PM
            Permalink

            kalau aku tahu PAS ni menipu,tobat lahum aku tak sokong ko. naya aku kat sini sorang2. sial ko adi. amanat ko memang celaka.

        • May 16, 2012 at 8:54 PM
          Permalink

          biasalah puak PAS ni…liwat bini pun tak salah…betul tak bujuk…

          Reply
    • May 16, 2012 at 12:57 PM
      Permalink

      hehe..apa akan jadi pulak andai kata unit amal tu melepasi halangan polis2 tu dengan sopan santun sambil berjalan sambil tundukkn tangan & kepala tanda hormat sambil berkata kepada abang2 polis tu “..tumpang lalu ye abang2 polis kami nak masuk..”..agaknya ada tak macamtu caranya ye bujuk untuk melepasi halangan polis ye bujuk…hehe..BODOH bujuk

      Reply
      • May 16, 2012 at 1:00 PM
        Permalink

        Melepasi halangan tu ikut pandai sendiri la. Kalau boleh jalan elok2 buat apa nak langgar kan…
        Depan orang tua kita tunduk, depan polis kita angkat tangan tapi kalau depan anjingan UMNO biasanya kasar sikit.

        Reply
        • May 16, 2012 at 1:10 PM
          Permalink

          cara diorang melepasi halangan polis tu kita nak sebut sebagai apa?..merangkak..berjalan..berlari..meluru..merempuh..kalau dah ko pun kata ‘kasar sikit’..takkan nak kata penunjuk perasaan berjalan merelepasi halangan polis dengan sopan santun kot..hehe..

          Reply
          • May 16, 2012 at 5:42 PM
            Permalink

            faham takpa…

          • May 16, 2012 at 6:20 PM
            Permalink

            ko tu yg xpaham lepas tu bebal..ckp bukan2..
            hujah ngok..banding kan epal dgn durian mana nk sama..

          • May 17, 2012 at 3:00 PM
            Permalink

            hehe..ko ni pandai pusing je bujuk..tp bodoh jugak

        • May 16, 2012 at 2:16 PM
          Permalink

          kalau depan BABI paS ko nk buat ape bujuk? tolong komen cikit

          Reply
          • May 16, 2012 at 2:31 PM
            Permalink

            kalau jumpa BABI..sondol bontot la bro…LGBT katakan..bujuk kan..

          • May 16, 2012 at 5:44 PM
            Permalink

            Hormat la sikit.. bagi dia jalan dulu. Tak perlulah kita mandi air tanah.

          • May 16, 2012 at 8:37 PM
            Permalink

            dgn perusuh jalanan jahanam pun nak hormat, alamatnya jahanam la negara ni…

          • May 17, 2012 at 2:59 PM
            Permalink

            BODOH punya bujuk..BABI nak dihormatkannya..hehe..bengong..najis mughalazah nak di bg hormat buat ape?..

        • May 16, 2012 at 3:30 PM
          Permalink

          bagaimana pula depan anjing Kafir seperti ‘polis PAS’ tu bujuk..
          undang2 kitab mana pulak mereka pakai untuk jadi perisai kepada puak2 yang dilaknat Allah bujuk?

          kalau dh PDRM dianggap anjing..Insya Allah aku doakan sama ada ko atau sedara2 ko akan cari Polis jugak satu hari nanti..

          Bumi Allah ini penuh dengan Sunnahtullah.. hari ini kita hina org yg berjasa..kejap lagi Allah hina kita berpuluh kali ganda..tggu lah bujuk..

          jenayah bukan kenal ko pencacai atau pencacai PAS atau ank murid Pork Nik… so jgn lagak sombong..jd apa2 jenayah ko jgn cari Polis..sbb mereka tu kan ‘anjing UMNO’??

          Reply
          • May 16, 2012 at 5:48 PM
            Permalink

            Ada polis PAS ke..? tak pernah dengar pon. Ada aku kata PDRM anjing? hang salah baca kut..
            Untuk pengetahuan orang jahil la.. anjing dengan anjingan lain maknanya. Anjingan ni peribahasa kepada mereka yg. patuh pada tuan dia walaupun suruh buat perkara buruk. Tak tau lah kalau hang kata POLIS tu anjing UMNO… aku tak kata. Heheee..

          • May 16, 2012 at 6:24 PM
            Permalink

            wowww..punyelah nk tegakkan hujah bodoh..
            anjing dagn anjingan..ko pakai bahasa Indo-PAS ke?
            Dasar pencacai yg jahil dan bebal mcm ko bukan nk settlekan masalah umat atau negara tp bebal dgn kejahilan.. tkmau muhasabah diri sebaliknya sibuk kritik dan aibkan orang lain.
            Xde sape nk heranlah dgn PAS skrg.. stkt level ‘anjing PAS’ berwarna merah tu..org malas nk layan..samseng2 bodoh

            cuma bila melibatkan POLIS ketenteraman awam org jadi meluat.. Aku panggil ‘Polis PAS’ sbb lagak Unit Samseng PAS ni kdg2 mengalahkan Polis.

            PDRM tu Polis lah..ko ni sakit ke bujuk?

          • May 16, 2012 at 8:34 PM
            Permalink

            Polis PAS memang takde..tapi BEROK PAS ada bujuk…depa pakai uniform warna merah…

          • May 16, 2012 at 8:45 PM
            Permalink

            bro… siapa yg. aibkan siapa ni. hang baca hang punya POS.. hari2 pun hina orang. Dah iktiraf Unit Amal sebagai POLIS kemudian kutuk pulak, korang ni ada masalah mental la..

          • May 17, 2012 at 2:58 PM
            Permalink

            bangang la ko ni bujuk..ckp pusing2 lepas tu tunjuk pandai & tnjuk baik..hehe..memang patut korang dicilakakan..

          • May 17, 2012 at 6:09 PM
            Permalink

            teruklah ko bi bujuk… ko belit sana sini..last2 ko yg terbelit, dh malu cpt2 bohong ckp org lain bukan2.

            ko muhasabah lah statement ko yg sgt xkonsisten tu.
            Bile pernah aku iktiraf Anjing PAS sebg polis? Polis PDRM kerja mulia, Anjing PAS hina keji, aku quote kan ‘polis PAS’ sbg ‘majaz’ ayat.. buat2 xphm pulak!

        • May 16, 2012 at 8:35 PM
          Permalink

          depan pok nik hang sembah…

          Reply
        • May 16, 2012 at 9:15 PM
          Permalink

          sial ko adi. dulu ko kata darah org umno tu halal,sebab bersekutu dgn org kapir,tp sekarang ko bukan sekadar bersekutu,tp menjadi khadam org kapir.ko tahu ke azab aku sekarang. aku tunggu ko adi dan pok nik.

          Reply
    • May 16, 2012 at 8:42 PM
      Permalink

      patut la hang kata pok nik ulamak…rupanya kefahaman bahasa hang hancusss…..sempena hari guru ni, aku harap cikgu2 hang dulu maafkan kedunguan dan kebangangan hang bujuk….cian kat depa dpt anak murid se tolol hang…

      Reply
  • May 16, 2012 at 12:44 PM
    Permalink

    Ambo pasti pemberian bakul bungo tu dari penyokong hantu BERSIH 3.0. Patut la puak-puak boba ni kata ada pengundi hantu semasa setiap PRU/PRK sebab mereka juga perangai macam hantu….biasanya orang jahat akan kata orang lain jahat macam dia berbuat jahat pada orang lain. Ni la apo yang dikato doktrin patah balik…..!!!!

    Reply
  • May 16, 2012 at 1:20 PM
    Permalink

    memang pun…gimik je lebih…semua nak tiru je tu…polis dapat bunga..depa pun nak tiru jugak..padahal songsang habis perangai PAS ni..hehehe

    Reply
  • May 16, 2012 at 1:23 PM
    Permalink

    hehehe

    Party Anal Sex

    PAS

    Reply
    • May 16, 2012 at 2:32 PM
      Permalink

      kesian PAS..dari kuda kini menjadi BABI..

      Reply
      • May 16, 2012 at 6:28 PM
        Permalink

        Unit Samseng PAS @ anjing2 PAS sekarang rasa semakin hebat sebab berjaya huru harakan KL..
        Lepas ni kalau ada kecurian, umah org PAS kena rompak, anak org PAS kena rogol kita pakat2 buat laporan kat ‘POLIS PAS’ di ‘balai2’ warna hijau..

        ‘POLIS PAS’ dpt tauliah dr Mahagaru besar mereka di Kelate nu..jd mereka mungkin tidak risau dosa pahala buat huru hara..mgkin fikir mereka Pork Nik telah jaminkan ‘sorga’ buat mereka..

        Reply
  • May 16, 2012 at 2:42 PM
    Permalink

    unit amal pas tu bebudak tak cukup akal.. disuruh lak dgn tok guru pelacur agama yang taat dengan peliwat tegar & kafir laknatullah.. memang haru biru laa..

    Reply
  • May 16, 2012 at 3:18 PM
    Permalink

    Ahak..ahak..syahdu sungguh laporan tersebut. Yang kata “bengap” macam tuh laaaaa…Kena pemain@perli pun tak faham.Tapi nak buat macam mana memang dah pesen golongan yang tak faham apa yang depa tak faham…hahahaaha….Aku ingat mau satu kontena apek tuh hantaq kat depa…waaaaaaaaaaaaaaa..Ptuihhhhh!!!..sampai kiamat penyokong pas dok kena muhong..

    Reply
    • May 16, 2012 at 4:28 PM
      Permalink

      Cina Malaysia skrg akan buat apa shjt benda pelik2 utk support moral pada PAS seupaya teruskan momentum memecahbelah kan bangsa Melayu Islam ini supaya bercakaran..

      dgn itu kita tidak akan menuntut hank yang sama dgn suara majoriti..jd merekalah suara majoriti..

      itulah kebodohan org PAS.. kalau tiada suara majoriti macam mana nak pastikan kuasa umat Islam berada pada kemuncak..krn mereka yakin hanya pada jalan demokrasi begini..so? bodoh kan..

      Reply
      • May 16, 2012 at 8:52 PM
        Permalink

        puak PAS ni mana ada maruah…bini depa pun depa pajak demi politik….

        Reply
        • May 17, 2012 at 6:13 PM
          Permalink

          heheh PRU13 nnt tgk betapa ramai bini org PAS akan dipajak gadaikan termasuk lafaz2 takliq ala jahiliyyah trhdp bini mereka! SESAT!

          Reply
  • May 16, 2012 at 10:57 PM
    Permalink

    Bujuk kata ….”Ko berjuang kerana Allah ke kerana PAS?
    Kalau kerana Allah yakin lah janji Allah tu benar, kalau kerana PAS ko telah tertipu dengan Syaitan.”
    10:36 PM on May 16, 2012

    Rujuk tajuk : Bubar Sajalah Majlis Fatwa, Bagi Nik Aziz/Anwar Jadi Mufti – 15 may 2012

    Maksud nya janji PAS adalah janji syaitan…yahoooooooo

    Reply
  • May 16, 2012 at 11:12 PM
    Permalink

    inilah unit amal mungkar pas.tak pernah tengok unit amal mungkar pas ni tlng org kena banjir,tlng buat rmh org tua,org miskin.dorang ni lebih suka buat dosa jer.sampah.

    Reply
  • May 17, 2012 at 9:38 AM
    Permalink

    ok la tu..itu hari pas kasi limau kat penjual babi ni dia balas la balik bagi bunga..

    Reply
  • May 17, 2012 at 9:03 PM
    Permalink

    Mula-mula kasi mungaaaaaaa..hahahaah lepas ini nanti gua kasik sama lu aaaa olang pas itu munga di tengah cabang pahaaaa hahaah iaaayaaaaaa….manyak sioq woooo..Luaa aaaa jgan susah maaaa..kita moleh kasi makan-makan di silangooo wwooooo..Itu macam haaaa luuu boleh sokong sama kita DAp wooooo.. Aiyyyaaaaaaaa…maaaaaa kita pun ada ituu aaaaa khalifah omar bedol ajisss di tanjong..Kita juga sama dengan luu olang aaaaaaaaa ada ketua kuat ugama di kelantan nuuu. Dia mesti kasi lu olang dapat balasan baikk maaaa sebab luu olang manyak kuat sokong DAP…

    Reply
  • May 18, 2012 at 3:14 PM
    Permalink

    hehe…asoo tu bagi bunga ka sebab bebudak PAS tu jaga kereta dia….maklumlah depa tu semua duty tetap jaga parking

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.