UMNO 66 Tahun: Dakwaan Peserta Datang Dibayar, Harakah Lupa Nik Aziz

MEDIA pro Pakatan haram terutama Harakah dan lain-lain sehabis baik cuba merendahkan jumlah manusia yang hadir dalam perhimpunan raksasa UMNO pada Jumaat.

Dari jumlah peserta yang katanya tidak seramai mana sehinggalah kepada dakwaan bahawa peserta dibayar untuk menghadiri perhimpunan tersebut, semuanya dimainkan Harakah untuk menutup hakikat bahawa dia semakin ketinggalan dan UMNO semakin tinggi kekuatannya.

Kita dah jangka semua ini, ia bukanlah satu perkara yang mengejutkan.  Sebab itu penulis tidak mahu mengulas tentang jumlah peserta kerana hanya membuang masa.  Macam mana cakap pun, dia tetap dengan angkanya, kita tetap dengan angka kita.

Yang penulis berminat nak mengulas hari ini ialah tentang dakwaan peserta datang dengan dibayar.

Macam mana Harakah boleh menyentuh isu ini kerana itu sahaja hanya membuka pekung di dada sendiri.  Bukankah Nik Aziz sudah mengaku secara terang-terangan bahawa dia menghulurkan wang kepada semua perusuh Bersih 3.0 yang datang ke Kuala Lumpur pada 28hb April?

“Salah apa bagi duit untuk dia (peserta) bayar minyak (kereta). Dia tinggalkan rumah perlukan minyak kereta dan hotel lagi”

Kata kuncinya, Nik Aziz – ikon separuh manusia separuh dewa dalam PAS, membayar orang Kelantan untuk merusuh di Kuala Lumpur!!!  bahkan bukan itu saja, Nik Aziz mengaku akan beri lagi wang kalau perhimpunan sama diadakan pada masa hadapan.

“Kalau ada dua tiga lagi perhimpunan seperti itu saya sedia biayai penyokong yang ingin hadir,” katanya kepada pemberita selepas berucap dan menyampaikan hadiah kecemerlangan pelajar sekolah di bawah Yayasan Islam Kelantan (YIK), di Pusat Tarbiyah Islamiah Kelantan (PUTIK), dekat sini, hari ini”

Harakah sudah hilang akalkah membangkitkan isu ini dengan pengakuan Nik Aziz di atas.

Dari segi kewajaran, dimana yang nak disamakan dengan perhimpunan raksasa UMNO pada Jumaat?  Tidak ada perbandingan sama sekali, at least UMNO berani mengadakan perhimpunan di Stadium, bukan jalan sempit macam yang dibuat Bersih 3.0.

PAS kalau dah termalu dengan kejayaan perhimpunan tersebut, mengaku sajalah.  Jumlah peserta bukan penting sebab Stadium itu boleh muat 100,000 orang melalui kiraan tempat duduk, tidak ambil kira peserta yang ada di atas padang lagi.  Gambar saja sudah cukup membuktikan semuanya tanpa perlu banyak hujah lain lagi.

Berbeza dengan Bersih 3.0, dimana orang berserak sana sini di beberapa batang jalan sekitar Kuala Lumpur.  Orang yang sama juga berada di jalan-jalan tertentu setiap kali.  Penulis ada situ, penulis tahulah.

Nak counter mudah saja.  Kita cabar Pakatan haram buat perhimpunan di Stadium Shah Alam, kita nak tengok berapa ramai orang datang,  Ini offer bagi stadium tak mahu, takut pulak kalau stadium tak penuh ya.

Tapi bila orang lain buat dan berjaya, dia kondem.  Betul hampas punya Pakatan haram.

Adamyan

Hidup mesti berprinsip

83 thoughts on “UMNO 66 Tahun: Dakwaan Peserta Datang Dibayar, Harakah Lupa Nik Aziz

  • May 13, 2012 at 12:52 PM
    Permalink

    depa cembburu sebab depa buat kat stadium pun dulu tak seramai ni…hehehe..tu pasai la nak kondem apa UMNO buat..heheheheh

    selama ni depa buat hampir setiap stadium masa perintah ..mana pergi dapat ramai cam ni…hehehe tu yang panas hati tengok punya ramai orang UMNO datang pada 11 mei dulu…

    tu belum kira yang tengok kat rumah dan luar stadium tu..hehehe

    Reply
  • May 13, 2012 at 2:02 PM
    Permalink

    dah nama pun haramkah..memang haram la bro..dari penulis sampai la yang membeli produk perosak minda rakyat tu semuanya bodoh dan biol..kan tak pasal psal dah malu sendiri..eh memang bangsat lah diorang ni..

    Reply
  • May 13, 2012 at 3:10 PM
    Permalink

    nik aziz, ayat musnah umno dia ada, ayat musnah hantu dan jin dia ada, ayat kata allah gangster dia ada, ayat masuk syurga dia ada.
    ayat musnah kan karpal dia tak de. sebab karpal tuhan dia.
    tuhan karpal kata shut up. anjing nik kata, ampun pakkkk!!

    Reply
  • May 13, 2012 at 3:30 PM
    Permalink

    hehe

    puak khawarij gusar sokongan dan perpaduan orang melayu semakin kuat dan teguh di bawah UMNO…

    syabas UMNO

    Reply
    • May 13, 2012 at 3:52 PM
      Permalink

      Tujuan kita berkumpul MURNI bkn mcm siNuar dan MADU dia + Ambigababi cuba buat…Niat busuk mcm bau BANGKAI ..tu yg kene sembat semuanya….

      Reply
    • May 13, 2012 at 7:57 PM
      Permalink

      sokongan itu …..

      tidak semesti nya undi BN….

      Reply
      • May 13, 2012 at 10:30 PM
        Permalink

        HAHAHA.. BUTUH NI KELAKAR BABI LA..

        Reply
        • May 13, 2012 at 11:06 PM
          Permalink

          butuh najib kelakar ????

          Reply
          • May 14, 2012 at 10:50 PM
            Permalink

            ye la..dah la nama butuh.. bodoh pulak tu..hahahaha

      • May 14, 2012 at 12:55 AM
        Permalink

        bodoh hang sesuai dgn nama hang…pandai hang pilih…

        Reply
        • May 14, 2012 at 8:16 AM
          Permalink

          pilihan terbaik untuk najib …

          Reply
          • May 14, 2012 at 2:27 PM
            Permalink

            awat hang rapatkan nama hang…hang segan dgn nama sendiri yea….

      • May 14, 2012 at 1:49 AM
        Permalink

        esok bole join makan ais crean dengan cara yang betul…

        Reply
      • May 14, 2012 at 2:54 AM
        Permalink

        takbir..takbir..
        haram kita undi pas.. undi pas kita jadi kafir lak.. punoh ambo..meh budu secawan..hehehee

        Reply
      • May 14, 2012 at 7:40 AM
        Permalink

        Inilah mentaliti -puak pembangkang. Bila nampak nak kalah mula mencarut tak tentu pasal . Mereka ni Bodoh -diperbodohkan -dan cuba memperbodohkan . Ringkasnya terdiri daripada Manusia Bodoh.

        Reply
        • May 14, 2012 at 8:17 AM
          Permalink

          apa pulak macam UMNO tak pernah mencarut …

          baik sungguh UMNO dan BN ya….

          dekat2 PRU ni…

          Reply
          • May 14, 2012 at 11:48 AM
            Permalink

            Yang ajar mencarut pun Pok Nik .

          • May 14, 2012 at 10:52 PM
            Permalink

            bodoh,bodoh,bodoh, hahahahaa

  • May 13, 2012 at 4:01 PM
    Permalink

    Yang hadir Bersih 3.0 diperengkat awal terdiri dari orang2 Cina dalam anggaran 70 – 80%, mereka hadir sambil bersantai dan matlamat mereka hanya nak sampaikan message mereka nak tuntut apa yang mereka tak puas hati kepada SPR sambil nak beri isyarat bahawa mereka nak kuasa politik agar mereka boleh laksana agenda mereka.
    Sebahagian besar dari mereka balik/bersurai sebelum 4.00 ptg..
    Yang buat huru-hara bagai tak bertamadun adalah orang2 Melayu yang rela jadi barua dan kuda Ambiga….
    So..kalau himpunan mereka buat di Stadium aku rasa orang2 Cina tak minat kot…..Janganlah jadi Melayu Bodoh!!!

    Reply
    • May 13, 2012 at 4:46 PM
      Permalink

      Melayu yg join Bershit mmg bodoh…jadi alat org kafir, mereka membiarkan diri mereka diperbodohkan. zero minded!

      Reply
      • May 13, 2012 at 7:29 PM
        Permalink

        orang melayu yang datang ulangtahun 66 UMNO pun…

        jadi alat kepada pemimpin UMNO…

        nak kekal kuasa…

        Reply
        • May 13, 2012 at 8:31 PM
          Permalink

          Hati sebusuk ni….tak ada rasa patriotik…tiada rasa kekitaan…tiada harga diri…hidup hanya tahu mengutuk orang lain…hidup hanya mengira salah orang lain…lebih baik pencen jadi manusialah…..

          Reply
          • May 13, 2012 at 9:53 PM
            Permalink

            tengok perangai dia pun kita leh baca, dia ni selalu baca HARAKAH … apa taknya nama dia pun ada nama butuh…
            layan je dia ni.. kalau tak ada dia ni tak meriah kat sini..
            apa-apa pun aku BUTUHKAN balik kau n yang mengajar kau apa itu perkataan BUTUH. moga satu hari nanti kau akan kena BUTUH !

          • May 14, 2012 at 6:32 AM
            Permalink

            hoii si bongkok butuh…ko pergi tanya pork nik ajis meroyan tu, dia nk hilang kuasa ke?. yang si ketua berok tu sponsor beruk2 tu,pasal dia nak hilangkan kuasa dia ke?.goblok.

          • May 14, 2012 at 8:19 AM
            Permalink

            bila BN menang nanti ….

            senang lah pemimpin2 UMNO nak buat duit…

            duduk sepenggal jea….

            rumah,kereta, bini dah bernilai jutaan ringgit ….

            pengundi UMNO kaya ke atau pemimpin UMNO yang kaya ????

        • May 14, 2012 at 12:54 AM
          Permalink

          bukan alat tapi ahli la ngok…kalau alat mcm puak2 hangpa tu…mcm berok lompat2 atas kereta….berok kuning…siamang merah…alat hindu betina ambiga…

          Reply
        • May 14, 2012 at 1:50 AM
          Permalink

          hee.hee, dah namanya pejuang.. apa masaalahnya.

          Reply
          • May 14, 2012 at 11:06 PM
            Permalink

            bang saman dah bayar blum? 34 juta tu.. hahaha.. from mat oren opis besar..hihihi

        • May 14, 2012 at 7:43 AM
          Permalink

          Nik Ajis pun apa kurangnya ? Dah berapa kali nak mampus pun masih nak mengekalkan kuasa …

          Reply
          • May 14, 2012 at 2:07 PM
            Permalink

            Hidup Tok Guru Nik Aziz!! Tok Guru Nik Aziz sangat dihormati kerana walaupun seorang Menteri Besar selama beberapa penggal, tetapi tidak mementingkan kemewahan diri sendiri..duduk di rumah kayu dan kereta kepunyaannya pun lama. Kalau nak jumpa sama Tok Guru, tak perlu buat appointment dan beri rasuah bagi orang bawahannya bukan macam ahli exco UMNO yang lain.

          • May 14, 2012 at 2:32 PM
            Permalink

            langau yg suka busuk pun tak mau dkt dgn pok nik…tak tau la sapa yg hormat si tua kutuk tu…..langau pun give-up…

          • May 14, 2012 at 4:53 PM
            Permalink

            hehe….hang tak tau tok guru hang tu adalah antara orang yang paling kaya kat kelantan.

            Sangat di hormati ? cai kurang pedoman hidup macam hang jer yang hormati dia..nak jumpa dia tak yah appoinment ?? hehe….hang lawak ke apa..

        • May 14, 2012 at 8:28 AM
          Permalink

          Org melayu yg joint BERSHIT mmg bengal dgn membiarkan mereka menjadi alat tuan mereka yg GILA KUASA….zero minded.

          Reply
    • May 13, 2012 at 6:26 PM
      Permalink

      Mahathir kata yg ngok2 masuk BN…. yg pandai2 masuk PR

      bukan aku kata… mahathir kata… kah..kah..kah… kalu nok marah ,
      marah kat mahathir ahh… kah..kah..kah..

      Reply
        • May 13, 2012 at 9:54 PM
          Permalink

          sokong… auta itu ialah HARAKAH

          Reply
      • May 14, 2012 at 1:50 AM
        Permalink

        Yang pandai makan ais cream ka

        Reply
      • May 14, 2012 at 7:44 AM
        Permalink

        Sekali lagi hang mangsa Perbodohan Haramkah…

        Reply
      • May 14, 2012 at 11:04 PM
        Permalink

        hahahah..dah la nama butuh.. bodoh pulak tu hahahah.. yg pandai2 masuk PR.. hahahaha.. pandai ke memandai? tunjuk pandai? yang paling tepat bodoh tak boleh diajar.. hahahaha

        Reply
    • May 13, 2012 at 7:32 PM
      Permalink

      pemimpin UMNO pun bagi projek2 kat China…

      YTL, Ananda Krishan, Lim Goh Tong, Vincent tan…..dll

      10 orang dari org terkaya kat malaysia ini… 8 orang China 1 india , 1 Melayu…

      sapa BODOH????

      Reply
        • May 13, 2012 at 11:28 PM
          Permalink

          apa pulak yang paling bodoh pemimpin UMNO..

          kalau tidak tak kan China kaya ….

          china pandai beli pemimpin UMNO

          Reply
        • May 14, 2012 at 2:58 AM
          Permalink

          hahahaha..lalalalaa…malu ambo..punoh..

          Reply
      • May 13, 2012 at 9:16 PM
        Permalink

        Yang 1 Melayu tu orang PAS PIS PUS ke?

        Reply
      • May 14, 2012 at 8:32 AM
        Permalink

        Yang bodoh org melayu yg joint Bershit sbb sanggup diperalatkan oleh oleh org kafir…zero minded.

        Reply
    • May 14, 2012 at 1:03 AM
      Permalink

      Cina2 tu mengapi-apikan melayu dalam website menjelang Bersih 3.0.Orang melayu pun naik semangat.Dioranglah paling fanatik berdemo sampai terajang polis dan terbalikan kereta. Cina dok barisan belakang, time nak rempuh diorang dah hilang,T SHIRT kuning buang dalam tong sampah, pegi Bukit Bintang lagi best.Bukan sj cina menghilang, Anuar pun dah ghaib melayan china doll kat Jalan Alor..

      Reply
  • May 13, 2012 at 4:15 PM
    Permalink

    Dah tak ada isu. Cemburu,irihati dan sebaginya. Ya, kita bayar duit sewa bas dan duit sewa stadium. Tak macam org tu, stadium pun tak mampu nak urus. Ada duit simpan untuk pilihanraya. Surau pun tak ada peruntukan. Simpanan 2 bilion pergi sorok. Bayar duit peguam Adun ada pulak.

    Reply
    • May 13, 2012 at 7:28 PM
      Permalink

      Dah mengaku pun….

      jadi tak hairan lah kalau….

      datang berapa juta pun orang ….

      untuk ulangtahun 66 UMNO…..

      Reply
      • May 13, 2012 at 8:52 PM
        Permalink

        Memang tak hairan….tak ada sapa pun hairan sebab kita tahu penyokong UMNO adalah majoriti rakyaat malaysia….cai macam hang hanyalah pembangkang….maksudnya yang tak di pilih rakyaat.

        faham kan….hmmmmm

        Reply
        • May 14, 2012 at 8:26 AM
          Permalink

          tapi mengapa kalah kat penang, Kedah Kelantan, Perak dan Selangor….????

          Reply
          • May 14, 2012 at 2:33 PM
            Permalink

            SPR tak adil…byk pengundi hantu kot..

          • May 14, 2012 at 4:56 PM
            Permalink

            wak minggir bagi rasuah kat SPR…tu la yang hangpa boleh menang tu…

            tapi apa pun…alhamdullilah, dengan kehendak Allah swt jugak UMNO terus memerintah negara, selamatlah agama Islam di bumi ni.

          • May 14, 2012 at 10:57 PM
            Permalink

            dah la nama butuh.. bodoh la pulak.. ahahaha..dah nama demokrasi mesti la ada kalah dan menang.. hahahaha..

  • May 13, 2012 at 7:26 PM
    Permalink

    datang naik bas yang disediakan …

    kalau tidur hotel pun dibayar …

    duit RM50.00 dan nasi bungkus….

    dah jadi standard UMNO ….

    DULU, KINI DAN SELAMA2NYA

    Reply
    • May 13, 2012 at 8:22 PM
      Permalink

      dari nama ko dah buleh agak ko ni mak bapak dah tak buleh ajar.. atau pun mak bapak ko memang kawin tapi tak nikah.. tu yang dapat anak haram cam ko ni butuh

      Reply
      • May 13, 2012 at 9:06 PM
        Permalink

        Sayang sikit nama dia sama dengan PM aku…
        Tetapi bapak dia memang dah sesuailah ‘benda’ yang suka sangat kat bontot jantan atau jalang belakang mati…
        dan dia ni pun kecik2 masa bayi lagi dulu orang jumpa kat tong sampah belakang mati tu….

        Reply
        • May 14, 2012 at 3:03 AM
          Permalink

          butuh tu balaci admin lor..saja bikin ribut mahu lariskan jualan dong..usah dilayan ..buang masa ahh..hehehee byeee

          Reply
    • May 13, 2012 at 9:23 PM
      Permalink

      Tak kan nak jalan kaki kot.Nicky ularmak pun sponsor pencacai PAS. Kau tak dapat ke?

      Reply
    • May 13, 2012 at 9:40 PM
      Permalink

      Wahai C5 najib, puak baju kuning datang masa BERshit 3 sebab dibayar setiap orang RM200 & ada juga yg disponsor Nik Aziz semata-mata untuk kejahatan mutlak. Berlainan dengan himpunan 66 tahun UMNO untuk kebaikan mutlak.

      Reply
      • May 14, 2012 at 8:23 AM
        Permalink

        nak membersihkan penipuan oleh BN masa pilihan raya umum…

        dikatakan kejahatan mutlak????

        siapa lebih jahat … kalau menipu ….

        Reply
        • May 14, 2012 at 2:41 PM
          Permalink

          nak bersihkan penipuan ke atau seronok nk jd YB…nama pun tak berakhlak ada ati nk sembang pasal kebersihan….pirahhhh

          Reply
          • May 14, 2012 at 4:58 PM
            Permalink

            alaaa cpai, hang taruh nama apa pun, hang tetap cpai…yang paling jahat sekali, anwar imam hang.

  • May 13, 2012 at 9:04 PM
    Permalink

    Puak puak yang makan tak kenyang tidor tak lena ini tak akan berhenti untuk me-reka cipta apa jugak bagi melebihkan puak sendiri dan mengurangkan puak lawan.

    Kita tak perlu ambik pusing pun kerana perang saraf tak akan berhenti dan tak patut berhenti pun. Kita tunggu outcome selepas PRU13 nanti. TEntunya ramai yang kena pindah rumah kerana pejabat pun berpindah.

    Tangan kotor yang penuh dosa dan noda, tak perlu berangan lebih untuk direstukan dengan kuasa memerintah. Kebolihan ciput yang sekadar bolih mentadbir sekolah tadika atau klas tuition saja.

    Muhasabah diri dan elok lah mula sedar diri.

    Reply
  • May 14, 2012 at 2:20 AM
    Permalink

    Woi barua kalo ye pon mara pkr jgn la sebut2 melayu bodo dsb nye.dah mmg kjaan skg ni mcm sial..kita try la kjaan baru plak..5 thn je pon..kalo x ok pangkah lain plak..

    Reply
    • May 14, 2012 at 10:59 PM
      Permalink

      ni lagi sekor cicak mengkarung DAP.. hahahah

      Reply
    • May 15, 2012 at 10:13 AM
      Permalink

      da tukaq da pun kerajaan selangor, penang, kedah tu…

      haprak jadi nasib orang melayu

      balak rembat, saliran tak nak maintain

      penyudah banjir kedah, selangor

      penang orang melayu dapat keja2 kecik aje

      nasib baik perak dapat kat BN balik, kalau idak abih ler tanah rizab melayu bagi kat cina komunis racist

      tak payah lah hang suruh rakyat tukaq kerajaan azwan

      la ni kami sebagai rakyat rasa ok jer BN perintah

      yg suka buat kacau huru hara beruk yeh pada kelate nik aziz dgn nuar israel suruh buat kacau

      Reply
  • May 14, 2012 at 4:35 AM
    Permalink

    inilah pertama kali dalam sejarah sejak tahun 1946 orang melayu berhimpun menunjukkan setiakawan dan kesetiaan kepada UMNO bahawa parti keramat UMNO akan tetap menjadi benteng kekuasaan orang melayu dan rakan-rakan komponen berdiri teguh mempertahankan negara dari dikuasai musuh-musuh yang berpaksi kuasa luar. Seperti juga perhimpunan orang melayu menurunkan union jack pada kali ini ternyata kesedaran orang melayu hanya bumi bertuah ini tempat mereka bebas menegakkan keagungan agama mereka dan budaya mereka. Mereka hanya percaya kepada umno yang mampu membawa kemajuan kepada negara dan menjadi pembela agama dan bangsa. Gelombang merah yang memenuhi setiap inci ruang stadium adalah mesej perpaduan, satu hati, satu perjuangan yang akan menghumbankan petualang bangsa dan bakal menang gemilang dengan izin Allah… Insyallah.

    Reply
    • May 14, 2012 at 8:21 AM
      Permalink

      sedap cakap jea……

      apa ada dengan kuasa politik…????

      sedang ekonomi dikuasai oleh China….

      Reply
      • May 14, 2012 at 12:03 PM
        Permalink

        bro….kalau hang orang islam..aku sbgai saudara seagama hang minta hang pikiaq elok2 nama tue….setiap kali org baca n sebut…..hang yg dapat dosa……setahun berapa dosa kering hang…baik hang minum zina sume dari tanggung dosa camni….

        ingat bro…seksa kubur tue seksa…..neraka lagi seksa…dulu aku pun duk tulis najis….tapi aku pk walau aku benci mana pun n.aziz….xperlu la aku buat dosa kering..baik aku amik pistol tembak je dia lagi berbaloi dari dapat dosa kering stiap kali org baca najis….

        Reply
        • May 15, 2012 at 11:11 AM
          Permalink

          Aku sokong hang dalam hal ni, tapi tolong ingatkan juga nickname lain yg. seumpamanya seperti …laknat, nicky, raplahjingga. jangan duble standard…ok.

          Reply
      • May 14, 2012 at 8:06 PM
        Permalink

        dengan menggunakan nama kotor menambahkan lagi beku kepala hotak hang. Sebelum penjajah datang lagi kaum China sudah berniaga. Tampuk politik tidak pun jejas dan masih tetap di tangan orang Melayu kerana BN adalah sebuah parti terbaik tidak pun merampas kekayaan sesiapa. Siapa usaha lebih mereka akan dapat nikmat. Kemakmuran negara yang diterajui oleh BN membolehkan kaum lain bergiat di dalam ekonomi dan perniagaan kerana itu adalah kemahiran mereka. Hasil dari perniaagaan yang rancak di Malaysia membolehkan kerajaan mengutip cukai dan ditaburkan pula kepada pembangunan dan pendidikan Malaysia. Insyallah orang Melayu akan terus memperbaiki kedudukan mereka di dalam mendapatkan kek ekonomi mereka.

        Reply
      • May 15, 2012 at 10:21 AM
        Permalink

        cina ka china???

        china tu negara,

        british bawak masuk cina datang tanah melayu awal 1900 cina labur dekat 200 juta USD

        bila cina malaysia rugi sbb perang dunia depa, depa buat gerakan komunis sbb nak negara yg depa dah labur duit ni

        sbb orang putih pun akur pada orang melayu dan parti UMNO mintak kemerdekaan tanah melayu

        la ni , orang melayu liberal/LGBT , dgn takdak ilmu pengetahuan pasal sejarah, sedang di gunakan balik oleh keturunan cina racist komunis zaman moden supaya agenda menguasai negara dan ekonomi tercapai dgn mudah

        pasai tu depa kena henyak UMNO dgn sultan cukup2 supaya mudah keja cina racist ni

        cina tau bukan china

        sbb china sana negara banyak etnik, ethnik uighur pu ada, mata tak sepet , rupa macam mat saleh

        tu la mak/pak suruh pegi sekolah, ponteng sekolah , p berdemo, la jadi bodo, kena tunggang macam lemabu dgn cina racist dan yahudi amerika

        Reply
    • May 14, 2012 at 9:05 AM
      Permalink

      UMNO dan BN dah buat macam macam kebaikan untuk rakyat malaysia . PAS / PKR /DAP buat apa …??? Buat Onar dan Buat Malu negara ada le…

      Pemimpin Pemimpin agung mereka pun tahap “Low Class” yg tak kemana selain cakap berpusing pusing ..hanya untuk mewajarkan kenapa mereka patut terus kekal jadi “Badut” politik.

      Tak usah “bedek” lah ..orang Pas / PKR /Dap Baca ( Hardy Boy / Lim Kit Sial dan Al Jubury ) gerun melihat kebangkitan gelombang Merah.

      Yg menariknya mereka boleh berkumpul dengan ratusan ribu secara sopan -tertib-berhemah dan disiplin.

      Bukan macam Puak Pencacai -yg kerjanya hanya nak mensabotaj negara.

      Hidup Melayu -Demi Keagungan Islam.

      Reply
    • May 15, 2012 at 11:08 AM
      Permalink

      UMNO yg. ada sekarang bukan UMNO 1946, tapi UMNO baru selepas d haramkan Mahkamah. KuLi tubuh semangat 46 tapi TunM guna tipu helah tubuh UMNO tapi d tolak maka untuk seketika menggunakan nama UMNO barua. Selepas cengkaman semakin kuat maka perkataau barua d hilangkan dan semua harta UMNO asal d serap TunM dalam UMNO barua. Sejak itu segala tindakan UMNO mengikut telunjuk TunM hingga sekarang. Sebab tu PM tak umumkan PRU lagi walaupun kata nak jumpa Agong untuk bubar parlimen malam 11 mei masa d stadium Bkt.Jalil. Sebabnya terdedah bila TunM kata PRU selepas Aidilfitri… harap orang kampong akan dapat durian runtuh lagi raya nanti.

      Reply
  • May 14, 2012 at 1:53 PM
    Permalink

    Cina pun akan undi BN pada pru kali ini. Ini disebabkan mereka mula sedar dan takut sifat2 ganas, binatang pakatan rakyat pada Bersih tempohari.

    Reply
    • May 14, 2012 at 2:10 PM
      Permalink

      Jack, kamulah yang seorang-orang cina saja termasuk MCA, Gerakan kalau saya betul yang akan undi BN saja…!!

      Reply
      • May 14, 2012 at 6:11 PM
        Permalink

        hang sembang apa ni…tertekan sgt ke??..

        Reply
    • May 14, 2012 at 8:10 PM
      Permalink

      Kaum peniaga China juga takut perniagaan mereka akan terjejas sekiranya negara ditadbirkan oleh orang yang tidak mahir dan mentadbir ekonomi. Barisan Nasional telah membuktikan perniagaan kaum China terus dilindungi sementara kaum-kaum lain terus diberi peluang meningkatkan usaha dan mengembangkan perniagaan mereka.

      Reply
    • May 15, 2012 at 11:13 AM
      Permalink

      ko lupa kut isu.. serang dewan masa hindraf d jalan kebun dan padang kota d penang?

      Reply
  • May 14, 2012 at 11:45 PM
    Permalink

    ingat baik-baik..
    Tanah Melayu dah tak ada..
    Ekonomi bukan milik Melayu..
    Yang tinggal hanya kuasa pertuanan..kuasa politik, yang dapat menjamin kesinambungan perjuangan Melayu. Kerajaan sekarang dapat menjamin perpaduan antara kaum, keamanan dan kemakmuran. Namun, kuasa inilah yang mahu dilenyapkan, oleh orang Melayu sendiri. Dalam kubur nanti jangan menangis mengenang nasib anak cucu menagih simpati bangsa lain..
    Tak nak sokong perjuangan satu hal, tapi perlekehkan perjuangan yang mendaulatkan bangsa Melayu (tanpa meminggirkan kaum lain) adalah pengkhianatan. Setiap bangsa berusaha memajukan bangsanya sendiri. Jangan harap bangsa lain akan berkorban untuk memajukan orang Melayu. Jadi, jangan jadi bodoh mengorbankan maruah dan diperalatkan menjadi PENGKHIANAT untuk membinasakan bangsa sendiri. Seburuk buruk UMNO, ia BERJUANG dengan langkah garang, sebaik baik ***, ia BERKOMPANG dengan tingkah sumbang.

    Reply
  • May 15, 2012 at 6:11 AM
    Permalink

    Terbukti BN berjaya memakmur semua bangsa yang mendiami Bumi 1 Malaysia.

    Jadi pembangkang hanya melawak biawak untuk mencapai hajat dengan angan-angan yang diwarisi oleh keturunan mat jenin

    Reply
  • May 15, 2012 at 4:34 PM
    Permalink

    korang ni apa hah pasal politik pun nak gaduh2..tunggu PRU13 nanti nak pangkah apa pangkah lah..ko tahu tak aku sekarang tengah pikir bilalah nak bubar parlimen..korang ingat senang ke nanti kalau pembangkang menang aku dah takde keje tau tak!!!dah lah bini aku suka shoping mintak itu ini samapai uban aku bpun dah naik botak..cincin berlian yang dia tempah tu sapa yang nak bayar..anak nak kawin nih lagi nak pakai duit..lembu dah takde..macamnih aku rasa nak lari selam jer guna scorpene gi nyorok gi mongolia lagi best

    Reply
    • May 15, 2012 at 11:52 PM
      Permalink

      Kalau pembangkang menang hahahaha.. nak memerut pun tak senang baca lawak hang ni.. sumber4 fitnah mana hang telan ni najib.. butuh dah kena potong ke?hahaha

      Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.