Kenapa Skandal Seks Berleluasa Dalam Pakatan Haram?

PENULIS sebenarnya benar-benar tidak faham dengan Pakatan haram pembangkang.  Sejak Anwar ‘berjaya’ meloloskan diri dari kecaman ahli-ahli partinya dengan taktik ‘looks like me but not me’, semakin galak pulak pemimpin Pakatan haram yang lain mengikut jejak yang sama.

Seronok melakukan perkara terkutuk tersebut tanpa ragu-ragu dan takut-takut seperti dulu.  Maklumlah, sudah ada precedent case yang boleh dijadikan rujukan untuk mengatakan bukan dia yang terlibat (walaupun terakam).

Dari parti Anwar sendiri ada (PKR), dari PAS ada, malah terbaru ini dikhabarkan, dari DAP pun ada juga.

Sebelum itu pun kita dah digemparkan dengan skandal ‘mengangkang’ Elizabeth Wong.  Itu pun lepas juga tapi tak guna taktik macam Anwarlah, nak guna macam mana, terang-terang muka dan ‘kemaluannya’ yang ditayangkan milik dia.

Manakala lelaki yang terlibat ditaja duduk di luar negara secara haram, pasport dan KTP (kartu tetap penduduk @ kad pengenalan), semuanya disediakan.  Macam itulah cara Pakatan haram mendiamkan perbuatan salahnya, ini pun masih ramai yang gila babi menyokong, betul tak faham.

Soalan penulis, kenapa semua ini boleh berlaku?  Apa sudah jadi dengan Pakatan haram sekarang?  Takkanlah tidak ada langsung sedikit pun rasa bersalah kerana terlibat dalam perilaku moral yang seumpama ini?

Yang penulis diberitahu, ramai yang terlibat ini (kecuali sorang), bukan muda-muda lagi, malah ada tu yang umurnya dah cecah 60-an pun masih ligat cari pelacur, terutama dari China (China doll).

Semua ini sebenarnya menanti masa untuk didedahkan.  Dedah sekarang pun terlalu awal, malah bagi peluang untuk yang terlibat mencari alasan menafikan, kalau tidak mendiamkan diri dari sebarang publisiti.  Kadang-kadang dia tampil juga, tapi walaupun batang tubuhnya ada disitu, mulutnya terkunci rapat. Takut-takut ada pulak soalan yang menjurus ke situ.

Penulis yakin, setelah masa yang dinantikan itu sampai, berbondong-bondonglah klip video yang berkenaan keluar.

Ini berbeza dengan pemimpin UMNO.  Setakat yang penulis dengarlah, tidak ada skandal seumpamanya itu berlaku.  Kalau ada pun membabitkan pemimpin dari Sabah, itu dah disebut adalah isterinya yang nombor dua.  Tak dikecoh-kecoh untuk mengelak perasaan yang pertama terganggu, walaupun khabarnya tahu.

Yang selalu dikaitkan dengan UMNO ini selalunya soal rasuah, walaupun tak berapa banyak kes rasuah membabitkan pemimpin UMNO dibuktikan di Mahkamah.  Kalau pun didapati bersalah di Mahkamah Tinggi, ramai yang bebas selepas perbicaraan di Mahkamah Rayuan dan Persekutuan.

Macamlah dalam Pakatan haram tidak berlaku penyelewengan dan salah guna kuasa, tapi sebab baik punya cover, maka masalah itu tidak menjadi kudis kepada sesiapa.  Penulis yakin setelah kita merampas semula negeri-negeri itu, semua penyelewengan ini akan dibongkar.

Selebihnya, banyak dakwaan kepada pemimpin UMNO ini penulis lihat yang bersifat dakwaan air liur semata-mata.  Dia tunjuk apa yang nampak, yang tak nampak dia tak peduli nak ambil tahu pun, sedangkan resmi biasa dalam menghukum, semua fakta perlu diambil kira.  Tapi, itulah resmi Pakatan haram.

Sementara dia sendiri, banyak buat onar dalam bilik tidur.  Ada dengan pelacur, ada dengan jantan, ada juga dengan bini orang.  Bila ada bukti video, “oohh itu bukti besi, tak boleh dipakai”, tapi bab Altantunya, semua pun angguk-angguk dan percaya walau apa bukti pun takde.

Paling tidak, belanja wang hantar peguam pergi Perancis, ambil gambar depan mahkamah Perancis dan buat tuduhan kononnya ada kes rasuah dan pecah amanah.  Betul punya sengkek pemikiran yang semacam itu.  Kalau betul ada kes, mana sapinanya, mana pertuduhannya, mana pendakwaannya?

Kepada orang-orang ini penulis nak katakan, bawak-bawaklah bertaubat.  Kalau tak malu dengan manusia pun, malu dengan tuhan.  Dunia ni mungkinlah boleh lepas, tapi akhirat besok nak lari kemana?

Adamyan

Hidup mesti berprinsip

29 thoughts on “Kenapa Skandal Seks Berleluasa Dalam Pakatan Haram?

  • May 25, 2012 at 2:23 PM
    Permalink

    depa tak peduli dgn Tuhan lah bro

    depa tak kan lepas lah baik di dunia ataupun akhirat….

    Reply
  • May 25, 2012 at 2:25 PM
    Permalink

    kenapa pengeboman manusia, perogolan manusia & perompakan harta rakyat
    berleluasa dalam Barisan Neraka ?????

    kih..kih..kih…

    Reply
    • May 25, 2012 at 2:50 PM
      Permalink

      kenapa ada perompak pasir kt selangor….
      Kenapa banyak rumah urut kt selangor
      Kih…Kih…Kih

      Reply
      • May 25, 2012 at 3:05 PM
        Permalink

        taik sembelit yg ditinggalkan oleh parti Umngokkk… kalu taik cair buleh
        disimbah air je…

        kah..kah..kah…

        Reply
        • May 25, 2012 at 3:14 PM
          Permalink

          Kapal Sink & LGE berak pastu yg basuh taiknya pencacai2 PAS ngan PKR…hehe..gembira sungguh jd pencacai hehe

          Reply
        • May 25, 2012 at 4:51 PM
          Permalink

          Kt bandar puteri puchong time umno perintah dulu, ada ke rumah urut…

          Kik… Kik….

          Reply
          • May 25, 2012 at 8:29 PM
            Permalink

            Kenapa ?? jangan tanya kenapa…puak-puak pakatan haram…tu jer yang ada dalam kepala hotak depa…

            meliwat…berzina…menganiyai isteri, tu dah makanan tok-tok guru depa hari-hari, kalau kena tangkap pun, apa kesah…ramai cai-cai tak berotak yang akan bersubahat dengan depa..

            alahai nama pun pakatan haram…dah benda haram, mana ada yang elok…kan

        • May 26, 2012 at 10:58 PM
          Permalink

          lu cakap orang bodoh ..memang ngok

          Reply
      • May 25, 2012 at 3:13 PM
        Permalink

        jahat nya Anwar… tapi sejahat2 Anwar tak pernah lagi bom manusia……
        kan..kan…

        kah..kah..kah…

        Reply
        • May 25, 2012 at 3:15 PM
          Permalink

          ada bukti ka???

          bak mai bukti….

          Reply
        • May 25, 2012 at 3:16 PM
          Permalink

          dia tak bom tapi dia suka belasah..jantan betina semua dia belasah..hehe

          Reply
        • May 25, 2012 at 10:50 PM
          Permalink

          sejahat2 karpal sigh tak sampai menutuh bontot org..baru betul bro..

          Reply
        • May 25, 2012 at 10:53 PM
          Permalink

          hahahaha….Tun minta duit kat Israel !! hahahahahahahahahha..hahahahha…hahahaha

          antara kesalah besar UMNO adalah membenarkan mak bapak hang jadi rakyaat malaysia !!

          dey paria…sejahat-jahat anwar…tak ada sapa lebih jahat drp dia…nik ajis cuma jahat satu takuk bawah anwar jer…

          dan orang-orang macam hang patut dihantar balik ke pulau andaman nacobar…nak terus pi India…depa pun tak mau terima hang !

          Reply
    • May 25, 2012 at 3:06 PM
      Permalink

      Dah nama pun Pakatan Haram…hehehe

      Reply
    • May 25, 2012 at 4:31 PM
      Permalink

      LiPas…sapa keluarga hang yg kena rogol tu??…dah buat Polis report ke??..kesian kat hang….simpati sungguh…

      Reply
  • May 25, 2012 at 2:58 PM
    Permalink

    kenapa pulak PAS sokong kenyataan anwar support israel????

    yg hang cakap tu air liur ja, takda bukti, saje nak doktrin rakyat , macam PAS doktrin budak2 tadika, hasil nya dapat lah orang mcm hang lipas

    Reply
  • May 25, 2012 at 4:43 PM
    Permalink

    Rakyat malaysia untuk pertama dalam sejarah…. jangan pangkah pembangkang. kita buat sport-check gila-gila tubuhkan NGO mewakili rakyat apa yang dibuat semasa pegang amanah rakyat. Sebarang penyelewengan kita cari mereka sampai lubang cacing. DEDAHKAN..

    Reply
  • May 25, 2012 at 4:49 PM
    Permalink

    Mereka tuduh kerajaan rasuah tanpa dalil, mereka tuduh kerajaan kejam tanpa pembuktian jelas yang boleh dibahaskan.

    Mereka dapat selongkar satu perkara, dimodify dan dibesar lalu digembar gemburkan. Itu saja sebenarnya.

    Seekor ikan yang kepala mereka sudah busuk dan expired. Mata merah insang lebam. Ini tandanya ikan itu busuk tak boleh dimakan manusia. Dibeli dipasar bawak balik beri kucing makan.

    Demikian jugak halnya dengan PR ini yang kepala nya (ketua) busuk serta expired. Jadi badan sampai keekor pun ikut jadi busuk sama.

    If my boss can do and continue doing it happily without being found guilty, whhy not us ? Let us do it and be like our boss. Our boss does not fear the law, he even go against the God. He is even mightier than God. Look at him you all will know it.

    Itu lah agak nya kalimah yang mereka laungkan dan telah dijadikan pedoman hidup mereka siang malam pagi petang.

    Apa kita boleh buat. Yeelek, pochee. Tak ada apa. Tengok ajelah.

    Reply
  • May 25, 2012 at 5:13 PM
    Permalink

    Puak2 depa ni bebas nak buat apa2 pun…nak buat skandal seks dgn binatang pun takpe….

    kita jgn lupa, depa ada Pok Nik, anytime jea Pok Nik boleh mintak pada Tuhan untuk ampunkan dosa2 depa….tu belum citer tiket pi syurga yg berjuta-juta keping ada kat tangan si Pok Nik tu……tu la yang enjoy sakan puak2 depa ni nak buat ape pun…hapiiii

    Reply
    • May 25, 2012 at 8:32 PM
      Permalink

      hidup-hidup depa percaya tok guru depa akan sambut tangan depa bawak masuk syurga..!!

      Reply
  • May 27, 2012 at 1:19 AM
    Permalink

    sebab pas guna islam pada nama partai dia , padahal sama juga ntah2 sembahyang jemaat pun uzur

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.