Demo ‘Bapak Kafir’…Baru Hari Ini PAS Bengang Setelah 20 Tahun CHAMPION Mengkafirkan Orang

Lepas sembahyang Jumaat berlangsung demo membantah kenyataan ‘Bapak Kafir’ oleh bekas IGP Tan Sri Rahim Noor pada 8 Mei 2012 lalu. Kenyataan tersebut dituju khas kepada Nik Aziz yang diketahui champion dalam mengkafirkan orang sebelum ini.
Demo ini diadakan dihadapan Bangunan NST, Jalan Riong, Bangsar kerana Pemuda PAS bengang surat khabar NST mengeluarkan kenyataan Tan Sri Rahim Noor itu. Depa berpendapat kenyataan itu sebagai biadap, tidak bertamadun dan menganggap NST adalah ‘psywar machinery’ BN yang terus mengeksploitasi kenyataan ‘Bapak Kafir’.
Setelah hampir 20 tahun Nik Aziz champion mengkafirkan orang, hari ini baru PAS sedar isu kafir sebagai biadap dan tidak bertamadun.
Bila terkena batang hidung sendiri barulah PAS bengang dan terasa hati. Ibarat budak-budak menangis kerana berebut biji guli.
Hari ini, syaitan pun akan menangis melihat kecelaruan PAS

8 thoughts on “Demo ‘Bapak Kafir’…Baru Hari Ini PAS Bengang Setelah 20 Tahun CHAMPION Mengkafirkan Orang

  • May 28, 2012 at 9:16 PM
    Permalink

    Bila diaorang kafirkan orang lain tak mengapa, bila orang kata kafir nak marah pula.Bagaimana orang lain rasa begitu juga diri kita. Suluh lah chaya hati kita suapaya dapat merasai apa orang lain akan rasa sebelum kita lakukan pada orang lain.

    Reply
  • May 28, 2012 at 9:37 PM
    Permalink

    Allah dah kata..jangan orang islam kafirkan orang islam lain. Sebab kafir itu akan jatuh balik kat penuduh tu.

    So n.sjis…allah bagi cash tak tahu lagi ke?

    Reply
  • May 29, 2012 at 12:44 AM
    Permalink

    ha ha ha
    memang sah PAS parti kafir. perangai org kafir, cakap sebijik cam org kafir. cuma beza janggut dan kopiah. tanda kat dahi dah mcm paderi yahudi.

    Reply
  • May 29, 2012 at 4:15 AM
    Permalink

    dah kena bayar cash.. steady la tan sri.. mmg dah sampai masa bagi pengajaran! rasanya first time dgr org umno keluarkan kata cam ni.. tapi depa sewenang-wenang kata kat umno kafir sekian lama.. finally, yg kena sembor pemimpin teratas.. cam ne rasa? sedap?

    Reply
  • May 29, 2012 at 7:48 AM
    Permalink

    Dah namanya pun PAS -Parti Al-Kafirun SeMalaysia. Tak puas hati apa lagi?!!

    Reply
  • May 29, 2012 at 5:41 PM
    Permalink

    [30]
    Sebahagian diberi hidayah petunjuk oleh Allah; dan sebahagian lagi berhaklah mereka ditimpa kesesatan (dengan pilihan mereka sendiri), kerana sesungguhnya mereka telah menjadikan Syaitan-syaitan itu pemimpin-pemimpin selain Allah. Serta mereka pula menyangka, bahawa mereka berada dalam petunjuk hidayah..Al Araf

    Mengkafirkan manusia lain adalah satu perbuatan sesat.Adakah PAS tergulung dlm gulungan ini? Mereka ingat apa yg mereka lakukan adalah pertujuk hidayah.!

    Reply
  • May 30, 2012 at 9:40 PM
    Permalink

    Tu diaaa.. Pok Nik Najis nak mampus masih tak sedar diri. Nate mu Pok Nik Parti Ajaran Syaitan PAS

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.