Cara Ambiga Mengajar Pelajar Kita Menjadi Tidak Bertamadun

Siapa mereka ini pelajar Malaysia atau samseng dari Malaysia. Ibu bapa mana yang malang sekali melahirkan dan membesarkan anak-anak yang tiada tahu menghormati majlis dan orang yang lebih tua?

34 thoughts on “Cara Ambiga Mengajar Pelajar Kita Menjadi Tidak Bertamadun

  • May 15, 2012 at 10:51 AM
    Permalink

    Budaya Melayu, Malaysia atau budaya Ambiga?

    Reply
  • May 15, 2012 at 11:18 AM
    Permalink

    cina racist DAP laung bersih,

    Reply
    • May 15, 2012 at 11:32 AM
      Permalink

      cina2 haramjadah tu, punai pun kulup penuh najis, sibuk terjerit2 pasal bersih…kalau PM sendiri pun depa tak hormat mcm mana nak jadi org dan negara yg bersih dari semua aspek….

      Reply
      • May 15, 2012 at 6:23 PM
        Permalink

        Kalau kamu panggil saya anak monyet, itu satu penghinaan jugak sebab kamu secara tidak langsung menghormati ibu bapa saya. Secara tidak langsung, kamu seolah olah mengatakan ibu bapa saya monyet. Kalau kamu marah, ejek lah saya saja jangan melibatkan orang tua saya. Ini kata Bersih Dari komen kamu??? Mengganguk kepala saya terhadap bangsa saya sendiri.

        Reply
        • May 15, 2012 at 7:14 PM
          Permalink

          nak manje2 pi layan doremon laaa…..sekarang baru nak ingat bangsa sendiri ke???……monyet jea terkinje2 ni…manusia tak buat perangai mcm tu….

          Reply
        • May 15, 2012 at 7:49 PM
          Permalink

          BARU KAU TAU KAH KAMI ANTIBERSIH?KAU MENYAMAK DI SINI APAHAL?

          Reply
  • May 15, 2012 at 11:55 AM
    Permalink

    MEMANG BANGSAT MEREKA YG GANGGU PM KITA NAK BERCAKAP!!!
    SIAPA PUNYA ANGKARA MENDIDIK GENERASI BARU BERKELAKUAN SEPERTI ITU DENGAN PENUH KEBIADAPAN!!!
    MEREKA WAJIB DIAJAR!!!!!

    Reply
  • May 15, 2012 at 12:23 PM
    Permalink

    dari seribu lebih yg hadir

    3 orang jer cina komunis jerit bersih

    takdak majoriti

    cina2 lain pun menyampah tengok cina komunis ni

    Reply
  • May 15, 2012 at 1:38 PM
    Permalink

    BODOH punya penyokong bersih..tak menghormati org lain lebih2 lg PM tengah berucap..macamni ke kebebasan & hak asasi yg pembangang perjuangkan..BODOH!!

    Reply
  • May 15, 2012 at 3:21 PM
    Permalink

    beruk mana reti bahasa, batal aje biasiswa beruk2 tu.

    Reply
  • May 15, 2012 at 3:35 PM
    Permalink

    Berok2 dapig ni mana ada akai..tapi cara PM control tu I like

    Reply
  • May 15, 2012 at 3:59 PM
    Permalink

    walaupun saya penyokong PR tapi aku langsung tak boleh bersetuju tindakan mereka ini!memalukan !

    Reply
    • May 15, 2012 at 6:05 PM
      Permalink

      Jadi Tony adakah kamu sokong Perkasa Dan UMNO berbuat demikian pada LGE Dan Ambiga dengan apa yang saya telah nyatakan di komen saya di bawah??

      Reply
      • May 15, 2012 at 7:54 PM
        Permalink

        nak ikut telunjuk perangai berok hang jea ke???..citer doremon dh nk start tu…pi layan cepat….

        Reply
    • May 16, 2012 at 11:33 AM
      Permalink

      Ini orang MCA yg. d upah bro… sama kat m’sia majlis PR diorang buat hingak camni la.

      Reply
  • May 15, 2012 at 5:09 PM
    Permalink

    Elok laaa kali ini punya muktamar@muktamat..Pas wajib saja lantik Ambiga sebagai mursyidul ganti mursyidul yang ada laa nih. Sebab kalau setakat akai mursyidul yang ada nih..heheh tak ada bersih..sebab adanya ambiga bersih secara najis ini ada. Ambiga sejak ada bersih di tatang, diboh bedak, lipstik gincu bedak oleh penyokong pas. Yang pkr nuhh biaq pi laaa sebab depa dengan ambiga macam itik dengan acaq saja. Sama sama memerlukan. Pas depa tak sondoi acaq sebab tak bersih katanya. Haaa kalau menghoyan sokong ambiga yang sah menjiwai LGBT adalah WAJIB.. jadi secara totalnya Ambiga lebih tinggi martabatnya berbanding ulamak Pas yang lain…hahah

    Reply
  • May 15, 2012 at 6:02 PM
    Permalink

    Jadi kamu orang sudah sedar dari mimpi Dan Tahu bagaimana perasaannya apabila pemimpin kamu dimalukan sedemikian. Tapi kamu tidak sedar apabila golongan kamu juga berbuat demikian, memekik dengan bahasa kesat pada Lim Guan Eng semasa perhimpunan Lynas Dan mempamerkan antik jual Berger Dan tunjuk buntut di depan rumah Ambiga. Juga golongan kamu lagi teruk apabila Bagi Tahi Dan keranda kepada Lim guan Eng. Jadi ini tindakan bertamadun ker berbanding apa yang dialami oleh Najib tadi???

    Reply
    • May 15, 2012 at 7:49 PM
      Permalink

      yg bermimpi tu puak2 hangpa..dah lebih 50 tahun dah hangpa meroyan……sampai le kekemuncaknye menjelma menjadi bapak dan anak monyet pada 28hb dulu…tak gitu AkuAnakMonyet…

      Reply
    • May 15, 2012 at 8:11 PM
      Permalink

      apa kah 3 cina racist komunis melaungkan bersih dari 1000++ yg hadir sudah di kira majoriti????

      yg malu banga cina sendiri….

      sbb cina selalu fikir diri lebih hebat dari bangsa lain di malaysia ini

      sampai tempat white people di layan macam anjing juga….

      itu lah kebenaran hidup..terima lah kenyataan

      Reply
  • May 15, 2012 at 6:10 PM
    Permalink

    Adakah aksi menjilat ais krim itu menunjukkan keadaban orang Melayu yang sebenarnya sifat pemaaf Dan kesopanan. Adakah kamu orang mendukung 5 Prinsip Rukun Negara yang ayat kelima menyatakan Kesopanan Dan Kesusilaan??Jadi adakah anda berhak komen apabila kamu sendiri tidak mendukung Prinsip Rukun Negara itu sendiri??

    Reply
    • May 15, 2012 at 7:34 PM
      Permalink

      huyoo..korang berckp pasal 5 prinsip negara ye..hehe..masa korang buat demonstrasi bersih ada ke mengikut prinsip2 yg ko sebut tu?..korang menggunakan bahasa2 kesat, maki hamun, merusuh, merosak harta awam, memukul polis, menghasut..ada korng guna ke prinsip yg korang sebut2 tu?…korang merusuh & menentang kerajaan ade ke korang mengikut prinsip yg korang sebut tu?…pihak berkuasa tak benarkn korang berhimpun buat demonstrasi pun korang buat jugak kan..mcmtu dikatakan mengikut prinsip negara ke?…ade ke korng berdemonstrasi dengan sopan santun..?…korang mmg patut dipanggil monyet pun..tahu pulak marah bila dikacau..kalau xnak dikacau jangan la suka2 buat kacau..bangang!!

      Reply
    • May 15, 2012 at 7:34 PM
      Permalink

      huyoo..korang berckp pasal 5 prinsip negara ye..hehe..masa korang buat demonstrasi bersih ada ke mengikut prinsip2 yg ko sebut tu?..korang menggunakan bahasa2 kesat, maki hamun, merusuh, merosak harta awam, memukul polis, menghasut..ada korng guna ke prinsip yg korang sebut2 tu?…korang merusuh & menentang kerajaan ade ke korang mengikut prinsip yg korang sebut tu?…pihak berkuasa tak benarkn korang berhimpun buat demonstrasi pun korang buat jugak kan..mcmtu dikatakan mengikut prinsip negara ke?…ade ke korng berdemonstrasi dengan sopan santun..?…korang mmg patut dipanggil monyet pun..tahu pulak marah bila dikacau..kalau xnak dikacau jangan la suka2 buat kacau..bangang!!

      Reply
    • May 15, 2012 at 8:06 PM
      Permalink

      AAM
      apa sifat maaf dan sopan?????

      adakah melayu perlu lagi menjdai bangsa pemaaf

      jika bangsa lain yg mengaku anak malaysia, tapi ambiga mencabar kedaulatan dan keamanan negara dgn permohonan menggugurkan agama islam pada IC dalam kes azalina jailani murtad(Lina joy)??

      ambiga beriya iya mendesak kerajaan yg ada dan juga minda orang melayu supaya di adakan IFC…..

      PAS yg kuat membantah kes lina joy dgn IFC sekarang ini pun dah ikut telunjuk ambiga agen yahudi dajal ni…

      insaf lah………

      jangan lah menjual prinsip negara…

      rusuhan yg di rancang sudah cukup membuktikan puak puak perusuh PR tidak menghormati prinsip rukun negara

      Reply
  • May 15, 2012 at 8:07 PM
    Permalink

    apa salah nya dia orang makan ice cream

    dia orang bukan nya makan dalam jamban…

    Reply
    • May 15, 2012 at 8:47 PM
      Permalink

      hehehe….trauma dia pasal icecream ni belum settle down lg….makan masa bro…kalau tak betul berubat, nampak ice cream jea menjerit mamat sekoq ni….phobia…

      Reply
    • May 15, 2012 at 10:38 PM
      Permalink

      bro..masa diorang agihkan aiskrim kat org awam ada yg pesan..’jangan makan aiskrim dalam jamban’..hehe

      Reply
  • May 15, 2012 at 9:34 PM
    Permalink

    InsyaAllah dengan berkat doa kita semua berserta dengan kedaulatan raja raja melayu … yang derhaka yang laknat akan diberi balasan stimpal.

    Dengan memanjat doa sedemikian yang berterusan kita berharap manusia yang bernama Ambiga dan sekutu sekutu yang sewaktu dengan dia akan MAMPOS TERkangkang tiba masa nya nanti,

    Aminnnnnn.

    Reply
    • May 15, 2012 at 10:40 PM
      Permalink

      AAAAMMIIIIIIIIINNN….mudah2an..mampos la diorang (musuh2 Islam & musuh2 bangsa)

      Reply
  • May 15, 2012 at 10:29 PM
    Permalink

    Wow! Kalaulah dapat ditayangkan gambar muka2 komunis tu dekat sini. Biar mereka ini diajar oleh askar veteran kita balik nanti.

    Reply
  • May 15, 2012 at 11:05 PM
    Permalink

    Kalau ada tamadun, sang primadona Bershit dan penghulu kelentong dari Pakatan Rompak tidak akan melakukan rusuhan 28 april,,,,

    Reply
  • May 16, 2012 at 12:35 AM
    Permalink

    the government should strip off these pig’s malaysian citizenship, and they should be disallowed to return

    Reply
  • May 16, 2012 at 12:58 AM
    Permalink

    ambiga telah menjadikan pelajar pelajar melayu dari seorang manusia yg baik kepada manusia yang rosak akhlaknya .hanya kerana dia seorang peguam,hanya kerana dia percaya apa yang dia percaya semua pelajar pun telah terikut apa yang dia percaya.dia org punya otak dah beku,hanya percaya apa yang orang lain percaya mereka tidak percaya dgn diri sendiri dan apa yang agama suruh buat.

    Reply
  • May 16, 2012 at 8:45 AM
    Permalink

    sorry bro

    yg menjerit jerit t bukan pelajar melayu, tapi cina DAP racist yg semesti nya berfahaman komunis dan benci dgn orang melayu dan juga agama islam

    depa bercita2 nak perintah negara dan juga melenyap kan islam dari tanah melayu ni

    Reply
    • May 16, 2012 at 11:31 AM
      Permalink

      Bukan la… ni cina MCA yg. d upah, sebab tu ikut arahan Najib bila najib suruh diam. Lagi pun dalam majlis2 d m’sia yg. terjerit terlolong ni semua anjingan UMNO.

      Reply

Leave a Reply to StinGray Cancel reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.