BERSIH 4.0 untuk cuci Bersih 1,2 dan 3

Pagi tadi pada pukul 10 30 telah berlangsung  satu perhimpunan aman BERSIH 4.0 yg telah dianjurkan oleh Gabungan Peniaga Melayu Wilayah Persekutu. Perhimpunan aman tersebut dibuat untuk membantah atau lebih tepat untuk ‘MEMBERSIHKAN” himpunan Bersih 1,2 dan 3 yg telah dianjurkan oleh Amiga yg lepas. Pada perhimpuanan BERSIH 1,2 dan 3 lepas  dimana berlaku rusuhan di ibu kota sehingga menyebabkan kerugian kepada peniaga peniaga sekitar ibu kota. Oleh itu gabungan peniaga peniaga telah bertidak balas dengan membuat satu lagi himpunan aman untuk mengutuk HIMPUNAN GANAS BERSIH yg lepas sehingga menyebabkan keruagian kepada peniaga..

17 thoughts on “BERSIH 4.0 untuk cuci Bersih 1,2 dan 3

  • May 20, 2012 at 1:13 PM
    Permalink

    HUHUHUHU AMBINGAI PANAS MONTOT!!

    Reply
    • May 20, 2012 at 9:48 PM
      Permalink

      tak apa..anwar ada..nanti dia tolong kipas kan..

      Reply
      • May 21, 2012 at 2:30 PM
        Permalink

        letak minyak angin je..pasti sejuuukkk je..hehe

        Reply
        • May 22, 2012 at 2:44 PM
          Permalink

          anuar pantang ngan bontot..ambiga nya pun kalau tonggeng di sapu jugak..janji ada lubang najis..hehehe

          Reply
  • May 20, 2012 at 3:12 PM
    Permalink

    Bila nak tangkap Ambiga? Siang malam pagi petang mengutuk Ambiga. Tangkapnya belum.

    Anwar dan Ambiga perlu diberkas, digari kerana yang jelas mereka telah melakukan keganasan yang menyebabkan kerugian besar peniaga dan negara.

    Reply
    • May 20, 2012 at 8:06 PM
      Permalink

      bodo laaa ko ni… kita kasi siksa dulu minda dan emosi dia … kasi orang yang dia ganggu dulu tu puas hati.. lepas dia dah sakit baru la tangkap…
      kasi siksa !!!

      Reply
      • May 21, 2012 at 12:28 PM
        Permalink

        aikk jangan kata bodo sama kawan2 hehe..

        silap paham kot bro.

        Reply
      • May 21, 2012 at 2:32 PM
        Permalink

        aokong bro..bagi ambigay tu tak senang duduk..bair dia rasakan apa yg dia dah buat tu aman atau tidak..ambikk kau

        Reply
  • May 20, 2012 at 4:12 PM
    Permalink

    Aku rasa elok kalu pakai nama “CUCI 1.0”. Dan pakai T-Shirt berwarna biru muda bagi menggambarkan warna air mutlak (suci daripada kekotoran dan boleh menyucikan)..Nama BERSIH pada pendapat aku telah menjadi SIAL kerana tindak-tanduk puak BERSHIT.

    Reply
  • May 20, 2012 at 9:29 PM
    Permalink

    hhahahaa…ambiga mesti nyorok dan jadi tahanan dalam rumah la lepas ni..hehehe..a
    amacam ambigaseks.???? bersih 4.0 nak bersihkan ko pulak!! hehehe

    Reply
  • May 20, 2012 at 10:31 PM
    Permalink

    Am’babi’ga sial

    Reply
  • May 20, 2012 at 11:36 PM
    Permalink

    Kita kena fikir jenis anugerah yang perlu kita beri pada individu pencetus idea mengadakan pasar malam di kawasan rumah ambiga ini. Walau pun jiran jiran ambiga tak pasal pasal terpalit sama dengan kepayahan ini tapi kita tetap anggap mereka faham dan dapat menelan.

    Syor yang boleh kita buat, depan gate ambiga perlu diisi dengan gerai jual ikan, ayam dan daging. 3 gerai ini cukup untuk tinggalkan bau harum selepas bisnis habis.

    Hati ambiga pun akan jadi sakit lalu membengkak. Lepas bengkak dia akan jadi bisol yang bila meletup… lalu kojol lah ambiga bersama kejahatan dia.

    Reply
    • May 21, 2012 at 7:09 AM
      Permalink

      petualang petualang bangsa melayu dgn terhegeh hegehnya dtg selamatkan ambiga.ambiga bagi jahanam bangsa melayu petualang bangsa melayu pi tolong pulak.

      Reply
  • May 21, 2012 at 12:36 PM
    Permalink

    Bestlah perang propaganda Gabungan tu. Baju Bersih 4 tu akan menyebabkan BERSHIT punya geng akan meroyan..

    Bersih 3.0 dianggap sangat gagal kerana perojection mereka tersasar. Mana boleh kawal anjing gila bila dilepas atas jalan.

    Ambiga tu kafir harbi, mana boleh pegang janji dia. Kita patut bg tekanan secara psikologi pd puak2 laknatullah Ambiga ni supaya mereka rasa mcm mana org lain tertekan. Selama in mereka rasanya mereka ANJING2 yang HEBAT di atas jalan sama sperti Anjing2 PAS yg berlagak samseng tu.

    Tekanan psikologi adalah lebih berkesan berbanding ganas. Syabas diucapkan kepada Gabungan di atas. semoga anda semua berjaya melawan anjing2 upahan pembangkang ini!

    Reply
  • May 23, 2012 at 1:58 PM
    Permalink

    Penganjur Bersih 3.0 Ambiga dan A.Samad
    Said Pada mulanya berjanji yang demonstrasi Pada 28/4/2012 ialah demonstrasi atau himpunan Aman. Tetapi tidak Aman pun.ramai yang buat kacau atau merusuh.

    Saya percaya ramai yang turut serta adalah Pak turutsahaja.

    Satucara kajian patut diadakan oleh Pemuda dan puteri BN Apakah sebab dan tujuan sebenar mereka turut sama. Mereka semua fahamke tujuan Bersih 3.0?

    Reply
  • May 23, 2012 at 1:59 PM
    Permalink

    Penganjur Bersih 3.0 Ambiga dan A.Samad
    Said Pada mulanya berjanji yang demonstrasi Pada 28/4/2012 ialah demonstrasi atau himpunan Aman. Tetapi tidak Aman pun.ramai yang buat kacau atau merusuh.

    Saya percaya ramai yang turut serta adalah Pak turutsahaja.f

    Satucara kajian patut diadakan oleh Pemuda dan puteri BN Apakah sebab dan tujuan sebenar mereka turut sama. Mereka semua fahamke tujuan Bersih 3.0?

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.