Video Seks: Setahun Berlalu Tanpa Saman & Sumpah

RASANYA baru semalam Trio Datuk T mendedahkan kepada sekumpulan 12 wartawan di Carcosa Seri Negara, aksi ‘ranjang’ yang memalukan oleh seorang pemimpin pembangkang yang mengaku Islam, tidak minum arak tapi berzina dan meliwat tidak mengira tempat.

Rupanya sudah setahun peristiwa yang menggemparkan negara itu berlaku.  Ramai masih menanti, bilakah gerangannya Anwar akan mengemukakan saman terhadap Datuk T kerana mendakwa dia adalah pelaku lelaki dalam video seks tersebut.

Itu baru bercakap tentang videonya, belum lagi tentang jam Omega dan sebagainya yang turut berkaitan dengan kejadian yang sungguh memalukan itu.

Ingat ya, kita tidak bercakap tentang kelucahannya tapi pemimpin pembangkang yang berzina.  Kalau nak cerita video lucah, ada berlambak dalam internet yang kita boleh muat turun.  Ada HD, ada 3D, 2D dan nta apa ‘D’ yang lain.

Buat apa kita nak tengok video hitam putih yang tak bersuara ini, kalau betul niatnya nak tengok video lucah.  Dan jenis orang apa yang berselera tengok ‘anu’ yang menunjuk langit tu?

Jadi jelaslah, niatnya bukan nak tengok video lucah, sebaliknya menilai perangai buruk sipelaku yang turut memegang jawatan penting dalam PKR dan Pakatan harami, malah dinamakan juga sebagai Perdana Menteri Malaysia.

Kalau bukan dia, saman ajelah Datuk T tu, apa yang susah?  Paling tidak buat sumpah melaknat diri sendiri kalau betul bukan Anwar yang ‘beraksi’ dalam video tersebut.

Video itu juga sudah disahkan 99% tulen oleh 2 pakar video dari Amerika Syarikat iaitu Prof Hany Farid dan Prof Lorenzo Torresani serta sebuah stesen TV Korea Selatan.

Tapi kita jangan lupa, orang ketiga yang turut dirakam berada dalam bilik sama sebelum ‘aksi hebat tapi singkat’ itu bermula iaitu Datuk Shazryl Eskay Abdullah turut mengakui bahawa lelaki itu ialah Anwar.

Kenapa dan mengapa baru sekarang Eskay nak mendedahkan dunia gelap Anwar, itu bukan isu.  Isunya Eskay mengesahkan yang beraksi dalam video itu ialah Anwar, yang dinamakan Pakatan harami sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia.

Dari segi penemuan fakta dan bukti, apa yang lebih hebat dari itu?

Penulis tidak pasti, nak macam mana lagi baru penyokong pakatan harami ini menerima hakikat bahawa Anwar adalah seorang pemimpin yang tidak bermoral.  Malulah sikit dengan masyarakat barat yang jauh lebih bebas pergaulannya tapi tidak boleh menerima pemimpin yang terpalit skandal seks.

Itu di negara barat tu ya.

Tapi kita disini pulak digesa menerima pemimpin yang bukan setakat terkantoi dirakam, malah sudah disahkan 10 mahkamah pelbagai peringkat dalam negara sebagai terlibat dalam kegiatan liwat, dibebaskan pada 2004 dan Januari lepas  pun sebab masalah teknikal, bukan sebab tak buat.

Nak tanya, mana maruah kita, mana agama kita?  Dalam hal ini penulis suka nak menarik perhatian pembaca, terutamanya macai pembangkang yang rosak akal dan fikiran ini supaya meneliti firman Allah swt dalam surah at Taubah ayat 23 yang bermaksud:-

Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu menjadikan bapa-bapa kamu dan saudara-saudara kamu sebagai orang-orang yang didampingi jika mereka memilih kufur dengan meninggalkan iman dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka orang-orang yang didampingi, maka merekalah orang-orang yang zalim.

Insaflah wahai macai pembangkang, insaflah.

Ni dengar cerita video nombor 2 pulak nak keluar tapi kali ini khabarnya ada bunyi, lepas tu pelakunya masih lelaki yang sama tapi pasangannya lebih dari satu!!!

Adamyan

Hidup mesti berprinsip

66 thoughts on “Video Seks: Setahun Berlalu Tanpa Saman & Sumpah

  • March 22, 2012 at 8:46 PM
    Permalink

    jeng! jeng!! video seks ANUGAY dengan SIAM DOLL pun lagi ganas aku dengar..hehehe

    Reply
  • March 22, 2012 at 10:30 PM
    Permalink

    Masyarakat sebenarnya sudah jemu, jelak, mual, bosan, boring dan benci dengar cerita mengenai seekor manusia yang bernama Anwar Ibrahim ini.

    TEtapi dalam kejemuan dan kebencian ini kita masih terpaksa menahan loya dan mual kita kerana manusia saperti Anwar Inrahim ini perlu dipastikan menyembah bumi.

    Manusia begini tidak layak bebas bersama masyarakat bersih dan suci takut terpalit kotor semua kita lama kelamaan.

    Ayuh kita perangan Anwar sapertimana kita perangi Aedis yang membunuh.

    Reply
    • March 22, 2012 at 11:51 PM
      Permalink

      haaaaA… UMNO je tak jemu2 kitar semula fitnah yg. jijik dan busuk ni.

      Reply
      • March 23, 2012 at 5:40 AM
        Permalink

        ha..ha..balaci tak nak terima kenyataan..mereka telah dibutakan mata utk mencari kebenaran..

        Reply
      • March 23, 2012 at 6:16 PM
        Permalink

        Semua org solat hajat mintak Allah tunjukkan yg betui..Nah sekarang Allah dah tunjukkan ! Nak wat fitnah apalah lg kpd al-Jubrie nie! Mengatakan org membuat fitnah juga merupakan fitnah dan berdosa…!

        Reply
      • March 23, 2012 at 8:06 PM
        Permalink

        fitnah ? hmmmm…Pakatan haram yang suka sangat simpan benda yang kotor-kotor ni..

        Reply
      • March 24, 2012 at 4:33 AM
        Permalink

        nik aziz dah janjikan surga ciptaannya pada nuar..

        Reply
      • March 24, 2012 at 2:47 PM
        Permalink

        haha..bujuk & pencacainya jugak tak jemu2 membela peliwat & penzina dlm video tu..hehe

        Reply
      • March 28, 2012 at 1:05 PM
        Permalink

        BUJUK BUJUK BUJUK ……….. APALAH JENIS MANUSIA KAMU NI. DAH TERBUKTI MACAM MACAM MASIH TK MAU TERIMA KENYATAAN LAGI.

        Reply
  • March 22, 2012 at 10:40 PM
    Permalink

    Masyarakat sebenarnya sudah jemu, jelak, mual, bosan, boring dan benci dengar fitnah,pembohongan trhadap saudara anwar ibrahim!
    TEtapi dalam kejemuan dan kebencian ini kita masih terpaksa menahan loya dan mual kita kerana umno kehabisan idea dan cerita dongeng!
    umno tidak layak bebas bersama masyarakat bersih dan suci takut terpalit kotor semua kita lama kelamaan.
    Ayuh kita perangan umno sapertimana kita perangi Aedis yang membunuh!!!

    sapertimana kita perangi Aedis yang membunuh

    Reply
    • March 22, 2012 at 10:56 PM
      Permalink

      masyarakat yg sesat lagi dungu mcm ko je tony yg jemu.. fitnah? kenapa bang nuar aljub ni tak saman? sumpah laknat? takuttttt….

      Reply
      • March 23, 2012 at 2:43 PM
        Permalink

        masyarakat mana ngok oiii…masyarakat israel ke???…sapa yg suruh hang jd wakil aku…syok sendiri la hang ni….pi sabun dibilik mandi la tonyXgunaseduitpun…..

        Reply
    • March 24, 2012 at 4:39 AM
      Permalink

      orang kampong semua dah tahu tapi masih minat film hitam putih era 50an..

      Reply
    • March 28, 2012 at 1:09 PM
      Permalink

      MARI KITA PERANGI PELIWAT DAN PENYOKONG YAHUDI BERSEKALI DGN YG BODOH-BODOH YG MASIH MENYOKONG…. PELIWAT

      Reply
  • March 22, 2012 at 10:41 PM
    Permalink

    hahaahahahahahahahaaa

    Reply
    • March 22, 2012 at 10:52 PM
      Permalink

      fitnah… fitnah… tapi apa bodoh sangat anu war dan penyokongnya. dah dimalukan cam tu pun tak nak saman. yg jadi muskil.. kenapa tak ndak saman org yg menabur fithan..

      Reply
      • March 25, 2012 at 9:09 AM
        Permalink

        itu bg org2 yg mau berfikir… yg xfanatik.. tapi bg org2 yg xmau berfikir dia org akan kata tu fitnah senang.. sebab otak dia orang ni dah kena sekat dengan anuar.. ko jangan pikir lebih2 kalau aku kata fitnah ko ikut jer..

        Reply
        • March 28, 2012 at 1:12 PM
          Permalink

          ANTIBURIT? HABIS TU KO SUKA APA. JAWAB JGN TK JAWAB

          Reply
  • March 22, 2012 at 11:09 PM
    Permalink

    La…kalau PR yg buat tayangan PR yg kena, tapi kalau org BN buat tayangan, org PR jugak kena.

    Sampai skg polis tak dapat nak bukti kan. Macam mana??

    Reply
  • March 22, 2012 at 11:17 PM
    Permalink

    benda fitnah nacamana nak buktikan..

    Reply
    • March 23, 2012 at 2:39 PM
      Permalink

      kalau dh taksub mana nk percaya bukti…pemerhati ke buta mata hati…

      Reply
    • March 23, 2012 at 8:09 PM
      Permalink

      aiik ? bukti apa lagi yang hangpa mau ?

      Reply
    • March 24, 2012 at 2:50 PM
      Permalink

      nak kene saksikan depan mata sendiri ke?..ooo..dah keje dia jadi pemerhati..

      Reply
    • March 25, 2012 at 7:52 AM
      Permalink

      Kalau kata org fitnah dia, dia kena buktikan masa tue dia berada di mana…Nie dia bersama Eskay!!Fitnah apa? Betuila tue!!

      Reply
  • March 22, 2012 at 11:55 PM
    Permalink

    Kalau betul salah, tak perlu saman pun POLIS berhak siasat dan dakwa pesalah. Teruk sanggatkah undang2 m’sia sampai kena saman baru boleh dakwa pesalah?
    Org. berkhalwat pun boleh d dakwa, ni kan pulak ada cctv dan bukti.. kalau bukan fitnah, dakwa sajalah.

    Reply
    • March 23, 2012 at 3:09 AM
      Permalink

      ALhai bujuk….Percaya kat Polis gak ke? Kan semua tu tali barut UMNO? Otak dah busuk ..dah tak boleh pakai mcm ni ler…fikir pun dah mcm low Clas,,,

      Ko sembah Tuhan mana bujuk? Burit Anwar ke ?

      Ko kalu org dah sumpah dengan Tuhan yang Ko sembah atau sejud setiap hari …so yang mana ko nak terima skit kebenarannya?

      Najib, Eskay, Saiful. Umi semua dah sumpah…at least dia orang berani….so ada kebenaranya kat situ…….Anwar yg ko sembah tu ada ke?????? Otak ada fikir ler skit…

      Reply
      • March 25, 2012 at 1:34 AM
        Permalink

        tengok la pulak yg. sumpah tu ahli ibadat atau ahli maksiat?
        Sumpah ahli maksiat(fasik) tak boleh d terima, bukan aku kata tapi ada Allah dan rasul kata.
        Tapi korang boleh terima kalau korang rasa mereka yg. bersumpah tu ahli ibadat dan bukan ahli maksiat.

        Reply
        • March 25, 2012 at 9:23 AM
          Permalink

          memang betul apa yg ko ckp tu, tapi ko pasti ke yg bersumpah tu semuanya fasik?? dan ko betul pasti ke yg anuar tu telus sebab tak bersumpah?? bukak mata tengok sekeliling buat keputusan.. tapi sebelum tu jangan menyebelah mana2 pihak umno pun jangan pembangkang pun jangan.. dan ko akan dapat kebenaranya.. ngok..

          Reply
        • March 25, 2012 at 10:26 AM
          Permalink

          dah tau dah bujuk oiiii…pak sheikh tak berani sumpah sebab dia ahli maksiat…saja jer nak perangat hang !

          Reply
          • March 25, 2012 at 12:57 PM
            Permalink

            hehe..

      • March 25, 2012 at 9:12 AM
        Permalink

        bab ni ko kutuk polis, kalau anak dara ko kena larikan ke lombok ko cari polis mintak tolong..melayu biasala mudah lupa.. senang kutuk susah merayu mintak tolong.. malu jd melayu..

        Reply
    • March 23, 2012 at 11:22 AM
      Permalink

      Pelaku Seks haram tak ada peruntukan undang2 untuk didakwa kecuali mahkamah syariah.

      Contoh mudah satu hari pihak berwajib buat rush kepusat pelacuran. Pelacur yang ditangkap akan didakwa kerana ada peruntukan undang2 keatas bisnis haram ini. Tetapi pelanggan yang mungkin tertangkap tak sempat terjun tingkap dan salah seorangnya bernama Anwar Ibrahim hanya boleh diambil statement , ditarbiah kemudian disuruh balek rumah jumpa anak bini. Bertaubat, bersolat dan ingatkan Allah bahawa perbuatan itu tak betul, salah, jijik walau dari sudut mana pun ianya dilihat.

      Ini kerana pelaku tidak melakukan jenayah dia sekadar suntut haram yang tak sah.

      Jadi jangan tanya kenapa polis tak dakwa beliau itu.

      Aku mewakili seluruh umat Islam untuk mentarbiah pada yang jahil kerana untuk jadi wakil ummah tak perlu watikah perlantikan. Tarbiah aku FOC tak ada bayaran.

      Reply
      • March 24, 2012 at 12:31 AM
        Permalink

        Maksud ko hukum Islam lebih baik dari common law?
        Habis kenapa korang tolak HUDUD dan junjung comman law?
        Korang ni orang Islam ke tidak, atau tiru perangai YAHUDI yg. pilih2 apa yg. Allah turunkan. Kalau untung ambik dan ikut, kalau rugi tolak.

        Reply
        • March 24, 2012 at 4:42 AM
          Permalink

          bujuk…kalau hang free hang pi la tanye Tok Hardy, betul ke nk buat HUDUD PAS lagi…tapi hang kena make sure masa hang tanye dia, LGE tak de kat sebelah hangpa….bukan apa bujuk, aku tak mau la hang kena penampar dgn LGE tu, silap2 Tok Hardy pun bagi sebijik kat hang….hang tu sapa di sisi Hardy dibandingkan dgn LGE…hang paham kan…

          Reply
          • March 24, 2012 at 9:54 PM
            Permalink

            LGE dah bagi lampu hijau masa debat dengan CSL. Lu sembang apa… p tanya Mad Said kenapa belum laksanakan HUDUD yg. dah d luluskan dalam DUN T’ganu?

          • March 25, 2012 at 12:48 AM
            Permalink

            oooo…tunggu LGE bg lampu hijau dulu…kalau dia tak bg????.mengalahkan nabi hang letak LGE tu….jauhnye hang sesat bujuk….Astaghfirullah…

          • March 25, 2012 at 1:48 AM
            Permalink

            hang ni bodoh atau buat2 bodoh…?
            Hang yg. provoke pasal LGE tak benarkan HUDUD yg. PAS pertahan nak laksanakan dan dia akhirnya terima HUDUD adalah persoalan agama umat Islam, takda kena-mengena dengan orang kafir.
            Kalau ikut cakap macam Najib, bila CSL ugut keluar BN kalau UMNO laksanakan HUDUD, dan-dan Najib kata selagi BN berkuasa, HUDUD takkan d laksanakan.
            Sebagai umat ISLAM, hang jawab pada diri sendiri, siapa ikut cakap KAFIR?

          • March 25, 2012 at 10:27 AM
            Permalink

            sapa lagi…hangpa laaa ! hang ni…

        • March 25, 2012 at 9:28 AM
          Permalink

          buatla kat kelantan drM dah suh buat dah knapa xbuat?? aku pun nak tengok jugak ostat baderool kena rejam sampai mati.. kalau nak buat kerajaan kena betul2 adil buat masa sekarang ni xda pati yg betul2 adil.. pas pun sama x cukup adil lg..

          Editor: Tolong Tukar Nickname anda

          Reply
          • March 25, 2012 at 9:32 AM
            Permalink

            islam pas hanya pada mulut jer.. kalau nak buat kena betul2 bepegang pada ajaran islam kalau A, Alah dia kalau islam kata B, Blah dia.. bukan mcm islam pas.. bolh adjus..dulu kata haram.. sekarang kata bolh pulak..slalu spin..

  • March 23, 2012 at 4:39 AM
    Permalink

    orang UMNO x buat cerita style kedai kopi.. org UMNO guna bukti.. klu org pembangkang bercerita mengalahkan pompuan gampang desperate.. main tabur je cakap, lepas tu pusing cakap, tuduh org lain yg bersalah. si anwar babi yg terang-terangan pengzina tu pon x kenal ke dalam video tu? oh kalau macam tu sah lah Allah mmg dah butakan hati dan mata kamu..

    Reply
    • March 24, 2012 at 12:34 AM
      Permalink

      Kami yakin pada Allah dan kitan Al-Quran lebih dari cctv dan segala sumpah UMNO. Hang p tanya ulama muda UMNO (FB- fathul bari), apa ulasan dia?

      Reply
      • March 24, 2012 at 4:50 AM
        Permalink

        kitan tu ape bujuk….

        hang yakin pada Allah bujuk!!!…ishhhh3….pelik jugak hang ni…kalau hang yakin pada Allah tak kan hang menolak bukti yg Allah dah tunjuk pada kita semua…..hang buat2 yakin yea….

        Reply
        • March 24, 2012 at 9:55 PM
          Permalink

          sorry la… tulis silap, KITAB sebenarnya.

          Reply
      • March 24, 2012 at 10:12 AM
        Permalink

        kami tu sapa bujuk ? karpal sink ke or kit sink ?

        Reply
      • March 24, 2012 at 11:16 AM
        Permalink

        Pertahankan Al Quran dan pada masa yang sama mempertahankan perbuatan liwat dan zina. Kalau bukti zina pada cctv ditolak bermakna mempertahankan zina. Kalau percaya pada Allah kenapa pertahankan munafik yang enggan bersumpah dengan nama Allah? Dalam mahkamah pun enggan, sumpah laknat pun enggan, tapi yang mengaku Islam tetap mempertahankan perbuatan zina dan liwat. Apa maknanya kita berdoa “inna solaati wa nusuuki, wamahyaa ya wa mamaati lillah hi Rabbil a’laamin”, kalau jiwa tetap mempertahankan munafik yang berzina dan meliwat. Ingatlah Allah. Takutlah azab Allah.

        Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

        Reply
        • March 24, 2012 at 10:00 PM
          Permalink

          Hang tanya la tok-tok mufti boleh ke terima cctv semata2 sebagai bukti zina? Jangan mendahului al-quran dan hadis dalam membuat hukum…
          Tu… berapa ramai org. yg. d tangkap khalwat, walaupun ada bukti kondom dan d tangkap telanjang bulat. Ada tak ko pernah dengar mereka d tuduh/hukum berzina?
          Sedangkan kes ni hanya cctv yg. tak pasti siapa org. sebenar dalam cctv tersebut.

          Reply
          • March 25, 2012 at 9:42 AM
            Permalink

            zaman dulu xda cctv.. sebabtula kna 4saksi.. cctv xbolh membohong, bukan gamba bolh suprimpose, 4saksi pun bukan bolh pecaya jugak, kna yg betul2 bersih, kalau 10 saksi pun semuanya org2 mcm ang…belum tentu bolh caya.. islam itu mudah jangan spin kasi susah..dah ada bukti depan mata pun nak saksi 4 org.. bila ada saksi 4 orang plak ko rang kata adil ke saksitu… eleehhh blah la bujuk ko sama dengan bdrol munafik..

          • March 25, 2012 at 10:29 AM
            Permalink

            Baca tu semua oii…bujuk ingat kan kita jangan mendahului Al Quraan dalam membuat hukum….syabas !!

            tapi satu jer yang dia lupa….dia tak ingatkan nik ajis dan aji adi, jugak dia tak ingatkan diri dia sendiri !!

          • March 25, 2012 at 1:16 PM
            Permalink

            kalau dah kene tangkap khalwat/zina tentu la akan dihukum dgn kesalahannya..jd perkara yg berkaitan dgnnya itu la yg dijadikan bukti..mcmtu gak cctv & lain2 aplikasi jugak..itu kan salah satu mekanisma pembuktian jugak sesuai dgn teknologi semasa..hukum tetap hukum macamana nak laksanakan hukum kalau tak de & tak percaya dgn bukti?..ko ni bujuk..

  • March 23, 2012 at 8:13 AM
    Permalink

    KAMI MOHON KELAB INI MEMBERIKAN FOCUS KEPADA PEMBELAAN ISU-ISU LOCAL. SEKOLAH SEK U10 MASIH BELUM DIBINA, BALAI POLIS MASIH BELUM DIBINA, DEWAN MASIH BELUM DIBINA. UMNO SA DATO’ NAWAWI TIDAK KENAL PENGUNDI. OLEH ITU DSN KENA TUKAR PEMIMPIN YANG KENAL PENGUNDI MACAM TOK KHALID “G”. FOCUS DAN TUMPUKAN PADA ISU LOCAL JANGAN BERI GULA-GULA.

    Reply
  • March 23, 2012 at 11:13 AM
    Permalink

    Hari ini Star “Jcorp bonds to be Government Guaranteed”

    Why?? comapny yg high-gearing macam ni perlu lagi kjaan tolong. The company is not properyly managed, last-last kjaan jugak kena come into the picture (duit kjaan tu duit rakyat ler…)

    Reply
    • March 23, 2012 at 9:10 PM
      Permalink

      hang tau ke apa yang hang tulis tu moooo ?
      company mana yang kerajaan tak pernah tolong ?

      Reply
      • March 25, 2012 at 9:46 AM
        Permalink

        biasalaa kerajaan mana ada tolong rakyat.. pakatan kan baik banyak sangat tolong orang susah banyak bina sekolah banyak bina sepital… bangang melayu buta tuli pasaltu la drM ckp melayu mdah lupa banyak mkn belacan

        Reply
  • March 23, 2012 at 11:55 AM
    Permalink

    Anda semua jangan hairan dengan geng2 penyokong Anuwar di atas. Saya pun pernah macam mereka yang 500% tak percaya Anuwar tu begitu dan jaminan saya selagi mereka hanya jadi balaci, penyokong membabi buta dari jauh, takkan mereka percaya dengan segala dakwaan tersebut melainkan perkataan fitnah sahaja.
    Mana ada dalam sejarah dunia begitu ramai kenalan rapat, penyokong rapat, pencacai rapat yang berpaling tadah dari seorang pemimpin selain Anuwar.

    Reply
    • March 23, 2012 at 12:27 PM
      Permalink

      Mohd Tasyahud

      Alhamdulillah

      Ramai lagi orang2 melayu yang dah sedar siapa anwar sebenarnya….

      orang islam/melayu mesti bersatu membuang pengaruh yahudi di tanah air kita yg tercinta ini

      Reply
      • March 25, 2012 at 9:50 AM
        Permalink

        harap mcm tulah sg siput.. dulu aku penyokong biasa jer bn.. tapi lpas pakatan ni melampau2.. aku jadi penyokong tegar BN aku xnak masa depan anak2 aku musnah dek keparat ni… kalau kerajaan nak musnahkan malaysia mcm pakatan cakap.. bukan sekarang ni lama dah malaysia ni telingkup.. jd pikirla sapa sebenanya yg nak jatuhkan malaysia.. najip kelua ngara cari pelabur.. utk rakyat anuuar keluar ngara utk apa?? jemput cia, mosad lua gulingkan kerajaan.. pikirlaa korang ooiiii..

        Reply
  • March 23, 2012 at 3:50 PM
    Permalink

    yeah aku pun setuju dengan saudara mohd tasyahud… macai-macai ni bukannya rapat dengan abg nuar, tu yang dorang pk ini semua fitnah Umno… pd mereka umno ni manusia mulia dan maksum… kesian dengan dorang ni…
    meh kita sama-sama doa moga saudara bujuk, tony, moo n yg lain2 dibukakan pintu hati tuk terima kebenaran…

    Reply
  • March 23, 2012 at 3:51 PM
    Permalink

    ralat diatas…
    yeah aku pun setuju dengan saudara mohd tasyahud… macai-macai ni bukannya rapat dengan abg nuar, tu yang dorang pk ini semua fitnah Umno… pd mereka nuar ni manusia mulia dan maksum… kesian dengan dorang ni…
    meh kita sama-sama doa moga saudara bujuk, tony, moo n yg lain2 dibukakan pintu hati tuk terima kebenaran…

    Reply
    • March 24, 2012 at 9:09 AM
      Permalink

      Term ‘maksum’ itu sendiri akan tercemar , terpalit dan menjadi sampah jika ia dikaitkan dengan seekor orang yang bernama Anwar Ibrahim. Ini kerana dosa Anwar, amalan Anwar bukan mitos manusia, bukan rekaan manusia, bukan finah bukan ciptaan.

      Kita dengar kes dimahkamah membicara dosa Anwar, kita tengok video memaparkan aksi dosa Anwar.

      Hanya manusia yang membuta dan dibutakan lagi buta kayu saja menyangkal keaiban Anwar.

      Reply
  • March 24, 2012 at 10:57 AM
    Permalink

    Salam saudara2 sekelian,
    Saya telah mengikuti blog ini sejak dari awal lagi sewaktu BN dan UMNO dalam keadaan begitu terumbang ambing dan sentiasa menjadi belasahan saya, malah waktu itu saya seangkatan dengan bujuk, farid dan ramai lagi.
    Sama seperti mereka, saya bukan mencari jawapan kepada permasaalahan tetapi mencari alasan ciptaan agar dapat menyempurnakan agenda.
    Namun keadaan berubah, Allah telah memberikan hidayah dan begitu jugalah harapan saya kepada mereka2 ini.
    UMNO/BN bukan yang terbaik tetapi pada saya seperti kata Hasan Ali dalam maksud yang tersirat dalam beberapa ceramah beliau yang saya ikuti:
    “pilih wadah yang boleh menjamin Islam, Raja dan Melayu (IMR) bukan menyokong suatu wadah yang terang2 merosakkan IMR dalam topeng Islam”
    Wallahualam.

    Reply
    • March 24, 2012 at 3:10 PM
      Permalink

      SYABAS!!..Alhamdulillah saudara Tasyahud..Allah telah membukakan hati anda & semoga begitu jugalah hendaknya Allah akan emmbuka & memberi petunjuk kepada mereka2 (ahli & pencacai pakatan haram) daripada terus menerus berada dalam kekeliruan & kegelapan..
      Marilah kita sama2 membela nasib bangsa (Melayu, agama dan negara kita daripada terus dirosakkan oleh puak2 pakatan haram yg kononnya mengaku lebih Islamnya..tetapi penuh dgn kedustaan..
      HIDUP UMNO!!..DEMI AGAMA BANGSA & NEGARA..SAMA2LAH KITA MEMARTABATKAN I.M.R….Insyaallah!!

      Reply
      • March 24, 2012 at 5:35 PM
        Permalink

        Admin tlg buat butang like…nak like komen bro Tasyahud ni…

        Reply
    • March 25, 2012 at 9:54 AM
      Permalink

      alhamdulilah.. tuk masa depan anak2 kita.. selamat bersatu kembali..besatu kita teguh becerai kita lemah dan yg ambik kesempatan DAP..

      Reply
  • March 25, 2012 at 1:35 PM
    Permalink

    kesian dengan penulis UMNO ni…masih tak habis2 dengan isu lobang juboq….

    mahkamah kata tak ada isu dah ……

    tapi dia tetap terus menulis isu lobang jubur…..

    so …UMNO JOBOQ …. lebih sesuai lah

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.