Rakyat Perlu Suruh Polis Siasat Dan Dakwa Nallakarupan Di Mahkamah

Semalam, bekas sahabat baik Anwar Ibrahim, Datuk Nallakarupan menyatakan sesuatu yang agak panas terhadap “pemimpin anugerah Tuhan” itu. Macam-macam yang Nallakarupan tuduh Anwar.

Antara kata-kata Nallakarupan mengenai Anwar dan skandal yang mengaitkan “Imam Mahdi” itu adalah seperti berikut…

“Sampai sekarang saya belum pernah sebut nama wanita (isteri orang) yang saya maksudkan itu.

“Dia bawa wanita itu ke rumah saya di Tivolli Villas, Bangsar…saya tahu semuanya.

“Anwar adalah seorang biseksual dan saya cabar dia untuk saman saya atas kenyataan ini.

“Saya pernah lihat dia melakukan perbuatan terkutuk itu, dan saya tahu siapa yang menjadi mangsanya….semuanya saya akan dedahkan satu persatu di mahkamah.

“Seperti dalam afidavit saya sebelum ini, Anwar pernah sehingga ke peringkat memakai rambut palsu untuk menyamar…untuk pengetahuan anda, rambut palsu itu saya sendiri yang beli di India!

“Beliau lelaki yang tiada prinsip, menipu rakyat….ada banyak pemimpin dalam pakatan pembangkang, tetapi kenapa dia yang diangkat jadi ketua?

“Ramai sahabat rapatnya sudah menjauhkan diri daripada beliau, Anwar memang pandai bercakap tetapi bila kita dah rapat dengan beliau baru kita akan tahu sifatnya yang sebenar,”

-Nallakaruppan, sidang akhbar pada 19 Mac 2012.

Pada saya, tuduhan Nallakarupan itu merupakan pertuduhan-pertuduhan yang sangat serius. Nalla mencabar Anwar untuk menyamannya atas kenyataan-kenyataan tersebut dan dia sanggup mendedahkannya satu persatu di mahkamah.

Sebagaimana kita tahu, Nalla dah berkali-kali mencabar Anwar menyamannya. Tapi sebagaimana kita tahu juga bahawa Anwar terlalu pengecut untuk menyahut cabaran tersebut. Saya sendiri tak faham kenapa dia tak saman Nalla. Mungkin juga dia tahu Nalla bercakap benar?

Tapi, bagaimana sekiranya pertuduhan-pertuduhan Nalla itu tidak benar? Bagaimana jika Nalla sengaja menabur fitnah terhadap Anwar? Bukankah itu tindakan yang tidak adil bagi pihak Anwar dan keluarganya?

Justeru itu, saya mencadangkan agar MANA-MANA PIHAK MENGAMBIL SERIUS PERKARA INI DAN MEMBUAT LAPORAN POLIS TERHADAP DAKWAAN NALLAKARUPAN ATAU MEMFAILKAN KES DI MAHKAMAH KE ATAS NALLAKARUPAN tersebut.

Tak kisahlah sama ada saman, lapor polis atau apa-apa tindakan sivil. Kita perlu tahu kebenaran kenyataan yang dibuat oleh Nalla itu. Lagipun, kenyataan tersebut dibuat Nalla melalui media. Ertinya, Nalla mahu beritahu kepada rakyat Malaysia tentang rahsia Anwar.

Memandangkan kita mahu mengetahui kebenaran Nalla atau dia berbohong kepada kita, rasanya kita boleh menuntut agar siasatan dilakukan terhadap dakwaan tersebut sama ada melalui pihak polis atau kamar mahkamah.

Pokok pangkalnya, kebenaran tersebut perlu dibuktikan atau Nalla boleh dihukum kerana berbohong kepada kita, bukan?

Pada saya, sekiranya Nalla punya bukti kukuh dan yakin dengan kenyataannya, dia tidak perlu takut atau melenting sekiranya kita menuntut dia membuktikan kata-katanya di sidang akhbar berkenaan.

Soal Anwar bersalah atau terbukti melakukan apa yang Nalla kata itu tidak penting buat masa ini. Kalau terbukti bahawa Nalla berbohong, saya fikir Nalla tidak lagi relevan untuk bersuara.

Tapi, kalau benarlah dakwaan Nalla tersebut dan terbukti di mahkamah, maka saya fikir, tak perlu hukum Anwar di mahkamah pun, seluruh rakyat di negara ini akan halau Anwar keluar dari Malaysia. Silap-silap Wan Azizah sendiri akan tuntut fasakh dan Nurul Izzah sendiri tak mengaku Anwar bapanya…

93 thoughts on “Rakyat Perlu Suruh Polis Siasat Dan Dakwa Nallakarupan Di Mahkamah

  • March 20, 2012 at 8:59 PM
    Permalink

    ANUGAY ada berani ka nak saman?? dengan umi hafilda pun kecut telor…

    tapi dengan chinadoll berani la dia..hehehe

    Reply
    • March 20, 2012 at 9:30 PM
      Permalink

      yg paling lawak, siap pakai rambut palsu…hehehehe…bakal PM & Imam Mahdi malaysia tu!!!!…adoiiii sapa nk jawab ni…letih betul la mat aljub ni…..

      Reply
      • March 20, 2012 at 9:47 PM
        Permalink

        Agaknya bila dia pakai rambut palsu, macam cerita Mr. Bean pakai rambut palsu. Lucunya, macam ni kah nak jadi PM? Pakai rambut palsu, reben hitam dan baju kurung…… Astagfirullahalazim.

        Reply
        • March 20, 2012 at 9:52 PM
          Permalink

          hehehe..tlg la bro Cfu jgn tambah lawak lagi….dah nk pitam gelak pasai mat sewel sekoq ni….adoiiii…

          Reply
          • March 20, 2012 at 10:00 PM
            Permalink

            tengah hujan ni mengantuk, bila buat lawak rasa mata celek luas sikit.

        • March 21, 2012 at 8:38 AM
          Permalink

          kalau dia x saman maka sahlah cerita ni betul…! Gitu jugak ngan video cinadoll..Kita para blogger BN cabar nuar utk saman papagomo tapi tak disamannya. Dah tue kalu dia berani saman kita nak telanjang ramai2 kat KLCC, dia tak brani saman jugak!!!Muahaaaaaa!!!BETUI lah tue!

          Reply
          • March 21, 2012 at 12:18 PM
            Permalink

            Bila hang nak telanjang kat KLCC ? jangan lupa bawak Najib dan kak Ros sekali… Kak Ijat ari tu pun nak sinsing kain gak… hahaha, UMNO takda idea yg. elok langsung. MELUCAH aje…

          • March 21, 2012 at 1:41 PM
            Permalink

            bujuk..ko nak cover nuar tu lg ke?..hehe..islamik la ko ni

      • March 21, 2012 at 3:25 AM
        Permalink

        tue kena kawan sebantal dia yg jawab..orang yang paling layak nabi nik jiz kelente’ sebab 22 kaki putar belit..

        Reply
  • March 20, 2012 at 9:43 PM
    Permalink

    moo,c4,pencacai PKR,zuraidah mak lampir,rafizi ngan saifudin takmo report polis ke??? takmo buat demo kat depan pejabat Nallakarupan ker??selalunya…laju jer kalau bab wat report ni??

    Jinggay 13??sunyi jer??wat la report polis…kalau saman Nalla ni mau berjuta,berbillion ni…takyah dah nak mintak dana kat belah sana…guna duit saman jer…

    Reply
  • March 20, 2012 at 9:46 PM
    Permalink

    Nasib hang la jijah dpt laki gilerrrrr…awat la kelakar sgt PM bujuk dgn mooo ni…..

    To nalla..macha..boleh kasi nama itu kedai ka???..ada ingat itu fesyen punya nama ka???…ini aku mau kasi google skrang la….ayoyooo..

    Reply
  • March 20, 2012 at 10:07 PM
    Permalink

    Cacai Nuar patut dah lama saman Nalla, Ezam, Zahrain, ZulNordin, Ummi kerana ‘memfitnah’ idola dia orang dengan ‘tuduhan’ bukan2.

    Kalau cacai Nuar semua jenis papa kedana tak ada duit dan takut ke office lawyer , Kak jijah dan Nurul yang sentiasa menyalak memekik pasal orang fitnah bapaknya seharusnya saman mereka itu. Kak Jijah duit berkepok , lawyer pun boleh dapat discount walau pun tak free. Kalau tak saman dari dulu, sekarang bolehlah saman.

    Liwat , bysexual, main jantan, main bini orang, ini semua tuduhan serious. Mana letak nya maruah dia orang.

    MAKA KITA SERU KEPADA SEMUA CACAI, PENDUKONG, PENYOKONG DAN PENGAMPU NUAR, TOLONG LAH, KALI INI SAJA.

    TOLONG SAMAN NALLA HERET DIA KEMAHKAMAH KERANA NALLA TELAH MEROSAK KAN MARUAH IDOLA KAU ORANG.

    Atau kau orang semua memang bangsat sangat ke apa .

    Reply
  • March 20, 2012 at 10:11 PM
    Permalink

    anjing najib menyalak !!!!!

    Reply
    • March 20, 2012 at 10:21 PM
      Permalink

      hebat la PM hang ni tonyxguna…hang ikut yg mana satu perangai dia????…liwat ke zina…

      Reply
    • March 21, 2012 at 3:29 AM
      Permalink

      anjing menyalak tue biasa..yg pelik punai nuaq ag kuat menyalak..huhuhu

      Reply
    • March 21, 2012 at 8:55 PM
      Permalink

      Lembu lembu Anwaq pulak dok jilat pungkok & peliaq besaq bengkok tu…termasuk hang Toni pasai dah lama tak dapat mengawan..

      Reply
  • March 20, 2012 at 10:12 PM
    Permalink

    dari malaysiakini…
    “Datuk Seri Anwar Ibrahim memulakan tindakan undang-undang dengan menghantar notis tuntutan sebanyak RM100 juta kepada senator Datuk S Nallakarupan kerana mendakwanya seorang biseksual dan tidak memimpin pembangkang.”
    Puas kut duke dan yg. lain2…

    Reply
    • March 20, 2012 at 10:27 PM
      Permalink

      notis tuntutan sahaja, sapa pun boleh. kenapa tak fail saman?

      Reply
      • March 20, 2012 at 10:56 PM
        Permalink

        ikut step la brader…

        Reply
        • March 20, 2012 at 11:29 PM
          Permalink

          alaaaa…dia ambil syarat jer tu…nak tipu machai-machai PAS macam selalu-selalu…hehe

          Reply
          • March 21, 2012 at 7:30 AM
            Permalink

            Bila ambil tindakan.. kata tipu, bila tak ambil tindakan kata takut, bila masuk mahkamah kata pergunakan mahkamah, bila hakim menyebelah PR kata bias. Sampai kiamat pun manusia yg. rosak akan cari alasan untuk menutupi segala kelemahannya.
            Teruskanlah fitnah dan cara hidup busuk hati kamu, kalau kamu yakin itulah cara yg. boleh bawak kamu ke syurga.

          • March 21, 2012 at 9:35 AM
            Permalink

            hai bujuk mcam pernah aku baca dialog kau ini(dialog umno)
            bila kena batang kote pr pandai kau pileh dialog umno hehehehe!!!
            dialog kau 2 untok kerabat musibat kau saja.

          • March 21, 2012 at 12:14 PM
            Permalink

            Agaknya suasana dah terbalik… mungkin UMNO dah jadi pembangkang. hehehe…

          • March 21, 2012 at 1:50 PM
            Permalink

            ..lerr..pae la ko ni bujuk..korang yg perasan jd kerajaan la pulak ye..hehe..dah kene serang ye bujuk

          • March 22, 2012 at 1:09 AM
            Permalink

            betul…la PR jadi k’jaan d k’tan, penang, s’gor dan kedah. hahaha…

        • March 21, 2012 at 9:30 AM
          Permalink

          poraaaahhh la bujuk…..

          notis tuntutan sekadar mengaburi mata rakyat…

          apa anwar ingat rakyat bodo ka…..

          Reply
          • March 21, 2012 at 12:15 PM
            Permalink

            Rakyat tak bodo… UMNO je bodo.

          • March 21, 2012 at 1:52 PM
            Permalink

            tp xde la asik kene tipu ngan nuar je..hehe

          • March 21, 2012 at 4:07 PM
            Permalink

            UMNO bodo pada mata bujuk sebab UMNO tak nak iktiraf negara israel macam bung nuar buat

          • March 21, 2012 at 8:39 PM
            Permalink

            bujuk…tlg bg definasi rakyat…jgn jd mcm burung kakak tua, tau bercakap tp tiada pengisian….

            hang ni asal period jea, jadi sewel…

    • March 20, 2012 at 10:36 PM
      Permalink

      yea ke cik kak bujuk…ishhhhh3…eskay, zul nordin, umi, anuar shari, hasan ali dia tak saman sekali ke???…setakat gempak antar notis jea, berani la dia…

      benda ni la nalla nanti2 kan…kena bogel lg la PM hang tu cik kak…beratur la mangsa2 belalai dia kat mahkamah nanti…jgn hang beratur sekali sudah….

      oh yea cik kak…laki hang si melayu tak berapa islam tu pi mana…pi kerja luar ke, pi makan luar…saja tanye jea…

      Reply
      • March 20, 2012 at 11:04 PM
        Permalink

        Takpa kita tunggu…
        Hairannya UMNO ni org. yg. rosak dan mengaku buat benda2 maksiat macam ni lantik jadi senator lagi.
        Aku tanya korang la… korang nak ke lantik seorang pengedar dadah yg. mengaku mengedar dadah pada orang kampong korang sebagai ahli JKK?
        Ini yg. UMNO buat pada rakyat M’sia bila lantik Nalla yg. mengaku menyediakan pompuan dan tempat pelacuran pada Anwar. Tu kalau betul… kalau tak betul(fitnah) maknanya korang lantik seorang pemfitnah(yg. dikatakan lebih buruk dari pembunuh) jadi wakil2 korang untuk jaga rakyat.
        Buruknya UMNO….

        Reply
        • March 20, 2012 at 11:20 PM
          Permalink

          alaa kak bujuk, si aljub tu saman nalla bkn pasai dia tak buat benda2 tu, tapi pasal dia nak mempergunakan undang2 tuk tutup citer dia semantara waktu ni jea….

          konon2nya kalau dah issued notis saman tu org lain dah tak boleh citer pasai perangai binatang dia lg la…dah jadi citer mahkamah…

          lpas tu cacai2 pun gebang la kat sini, kononnya BN tak hormati mahkamah kalau citer pasai si aljub tu…tu belum lawyer dia postpone sampai 10000 kali lagi…trick cap ayam la cik kak oii..

          Reply
          • March 21, 2012 at 7:35 AM
            Permalink

            Kalau macam tu kenapa selalu sangat cabar suruh saman?
            Ada ke manusia yg. bodoh sangat guna sistem musuh untuk perangkap musuh?
            Ini soal kebenaran, integriti….
            Apabila satu-persatu fitnah musuh PR/Anwar dihumban ke lubang jamban, mereka tidak pernah serik untuk mencipta fitnah yg. baru. Itulah sifat orang2 kafir yg. tidak jemu2 merosakkan umat Islam sehingga umat islam mengikut mereka. Moga2 Allah kuatkan Iman umat Islam M’sia untuk menentang segala bentuk fitnah dan mehnah musuh.

          • March 21, 2012 at 1:59 PM
            Permalink

            sebenarnya ko yg dah rosak dikiran..bujuk..bujuk..camana la korang ni..

        • March 20, 2012 at 11:45 PM
          Permalink

          hindu pun dah tak percaya kat anwar ni….

          Reply
          • March 21, 2012 at 2:01 PM
            Permalink

            betul la bro..mcmna seorang melayu islam masih lg percaya kat munafik ni..BODOH tul bujuk (PAS) nih

        • March 21, 2012 at 1:43 AM
          Permalink

          Betul tu .. sama juga dengan orang yang tidur terkangkang sampai nampak %#@t&t nya masih juga dikekalkan sebagai exco sekalipun yang empunya diri mengaku itu memang gambar dia. Bagaimanapun saya tidak bersetuju jugalah andai kata lantikan jadi senator pada Nallakaruppan dan Ezam serta gelaran Datuk pada Zulkifli Nordin dan Wee Chee Keong dibuat atas pertimbangan politik kerana membalas jasa mendedahkan keburukan Anwar biarlah mereka mendapat jawatan dan gelaran itu atas jasa mereka secara langsung kepada masyarakat.

          Reply
          • March 21, 2012 at 7:40 AM
            Permalink

            eli d lantik exco sebelum kes… dan bukan kesalahan dia orang lain edar gambar lucah dia. Datuk Sahidan Kasim juga pernah d edar gambar dia bogel, tapi terus jadi YB dan MB masa dulu.
            Sebaliknya Ezam,Nalla,Zul dan beberapa orang lagi di anugerahkan pangkat dan darjat selepas melakukan kerosakan/fitnah.
            Timbang la sendiri… dengan akal bukan nafsu.

          • March 21, 2012 at 8:28 AM
            Permalink

            lagi 1, CSL d lantik jadi presiden MCA selepas keluar video dia langgan pelacur… nampaknya dah jadi tren dalam UMNO/BN lantik orang yg. rosak/bermasalah jadi ketua/pemimpin.

          • March 21, 2012 at 2:05 PM
            Permalink

            sebenarnya bukan bermasalah..tp diorang telah menyedari dari kesilapan yg lepas semasa bersama Pakatan Haram..bila diorang yg dah sedar dari kesilapan dlm pakatan haram bermakna juga banyak perkara yg tak betul & tak kene dalam pakatan haram..kalau tidak apa guna diorang menyerang pakatan haram tu balik..terima la kenyataan..

        • March 21, 2012 at 8:45 PM
          Permalink

          bujuk ngok ngek…org yg rosak dan buat benda2 maksiat tu la yg jadi kawan baik si Aljub tu selama 20 thun…yg tu hang tak nilaikan ke???…bodoh la hujah hang bujuk…

          kalau hang betul2 org baik dan beriman hang nk tak berkawan baik dgn nalla tu??…pikir pakai otak la bujuk, jgn taksub sampai menolak kebenaran…

          Reply
          • March 22, 2012 at 1:29 AM
            Permalink

            sekarang ni siapa yg. berkawan baik hingga lantik Nalla jadi SENATOR dan kalau bukan UMNO.

          • March 22, 2012 at 2:41 AM
            Permalink

            alaa…biasa la bujuk, macam jugak la mat sabu di angkat menjadi orang kuat PAS…aku tak nampak perbezaan pun…cuma satu jer…mat sabu tu orang Islam yang amat low class maruahnya…nalla tu orang kafir yang mungkin telah melihat betapa buruknya perangai imam mahadi hangpa…

            hehe..

          • March 22, 2012 at 10:41 AM
            Permalink

            Mat Sabu = Nalla?
            Meroyan sungguh hampa ni…
            Mat sabu keluar parti mana sertai PAS?
            Mat Sabu buat dosa apa nak sama dengan Nalla. Waktu cerita lama dulu, kami dah senyapkan dia jawatan tertinggi. Bila dia dah OK, kami ambik la balik. Lagipun MAHKAMAH kata dia tak bersalah..
            Dia pun tak pernah ngaku bersalah, berbeza dengan Nalla yg. dulu tak ngaku bersalah, tapi bila keluar PKR tiba2 bersalah…. something wrong tu bro..

          • March 22, 2012 at 12:59 PM
            Permalink

            iye memang ada yg tak kene la..sbb dulu dia pertahankan si penjubor tu tp sekarang dia dah taknak pertahankan lg..jdi dia dah bersedia nak bukak segala rahsia penjubor tu..sbb dia (hindu) pun boleh sedar akan taanggungjwab dia pada negara..ini kan pulak si penjubor yg jd perosak & pengkhianat negara..ko masih nak mempertahankan penjubor tu jugak ye bujuk..hehe

          • March 22, 2012 at 11:34 PM
            Permalink

            korang patut tahu sebab apa dia beralih arah…?
            jadi pastikan supaya dia tak beralih arah semula. Sebab lalang kalau makin tinggi makin kuat liuk lentoknya, kalau taknak bagi dia ikut angin kena potong sampai pendek…

          • March 24, 2012 at 10:18 AM
            Permalink

            tapi lalang kat tempat hangpa…hangpa tak potong pun….hangpa tambah baja lagi adaaa…!!

    • March 21, 2012 at 3:35 AM
      Permalink

      saman 100m citer lapok tue. tamby nala tarak heran punya.. yang dia heran siap pakai rambut palsu, depan belakang nuaq sapu..ayoo,yoo

      Reply
  • March 20, 2012 at 10:14 PM
    Permalink

    menyalak kena ikat ke lepas bebas…

    Reply
    • March 21, 2012 at 11:25 PM
      Permalink

      apa masalah org kg ni?..

      Reply
  • March 20, 2012 at 10:42 PM
    Permalink

    Mana mana yang menyalak, menembak, maki hamun disini bukan untuk atau bagi pihak PM DS Najib atau TS Muhyiddin.

    Kita buat bagi pihak seluruh rakyat yang cintakan negara kita.

    Reply
    • March 20, 2012 at 11:09 PM
      Permalink

      Siapa bagi hak wakil kepada seluruh rakyat m’sia?
      lantik sendiri ke… syok sendiri?

      Reply
      • March 20, 2012 at 11:32 PM
        Permalink

        Pakatan Rakyat..sejak bila rakyat bagi hak kat PKR, PAS dan DAP untuk berpakat bagi pihak mereka? Ke syok sendiri…???

        Bila orang kata Pakatan Haram, korang marah lak…heh!

        Reply
        • March 21, 2012 at 7:43 AM
          Permalink

          hehe… takda idea ka?
          Rakyat bagi mandat masa PRU 2008 pada PR untuk perintah 5 negeri.

          Reply
          • March 21, 2012 at 2:09 PM
            Permalink

            bis tu BN tu hantu ke yg pilih..hehe..rakyat korang pun dah bnyk yg menyesal dah..asik diperalat je ngan pemimpin korang..cian rakyat

      • March 21, 2012 at 3:40 AM
        Permalink

        lu apa susah orang punya cter..lu pon boleh syok sendiri macam lu punya cfu mau jd PM…hikhikhik

        Reply
  • March 20, 2012 at 11:21 PM
    Permalink

    Ya..buat lah siasatan. Kamu alu-alu kan…

    Reply
    • March 20, 2012 at 11:29 PM
      Permalink

      kamu ke kami mooo…mcm dah give up jea hang ni….mooo…tak kan kita nk PM kita sorang peliwat/penzina mooo…malu la kita sbg rakyat malaysia….kalau aku malu hang pu malu jugak kan….betoi dak mooo….

      Reply
      • March 21, 2012 at 7:44 AM
        Permalink

        Kalau kamu yakin sangat… nanti bila Anwar jadi PM, kamu boleh ikut TunM keluar M’sia.

        Reply
        • March 21, 2012 at 9:51 AM
          Permalink

          Dapat ke AnWar Jd Pm… Hehehehehe.

          Reply
          • March 21, 2012 at 12:22 PM
            Permalink

            InsyaAllah…

          • March 21, 2012 at 12:24 PM
            Permalink

            InsyaAllah…
            TunDaim kata… UMNO hanya selesa d 3 negeri Johor, Melaka dan Pahang. Jaga2.. firasat org. tua tu menjadi tahun 2008. Kalau betul… PR menang majority 2/3 tau.

          • March 21, 2012 at 2:19 PM
            Permalink

            hehe..nak takut2kn UMNO la tu..ke korang yg dah takut bujuk..ko cover la mcmna seklai pun bos ko (anwar) tu..Insyaallah rakyat malaysia dah menolak dia..

          • March 21, 2012 at 9:01 PM
            Permalink

            Tak dapat aku bayangkan yang bro anwar jadi pm pakai rambut palsu…kekekekeke

          • March 22, 2012 at 1:33 AM
            Permalink

            terpulang la… takut ke tidak. Andaian TunD ni dah jadi kenyataan pada 2008.

        • March 21, 2012 at 9:53 AM
          Permalink

          Ala… Kelakar nyer statement…

          Reply
        • March 21, 2012 at 8:50 PM
          Permalink

          nanti bila bujuk…16 sept ke???….tunggu la sampai hang padam bujuk…mati kempunan la hang …terbeliak bijik mata….

          Reply
  • March 21, 2012 at 1:28 AM
    Permalink

    Walaubagaimana pun haruslah berhati-hati dan berwaspada dengan orang-orang seperti Nallakaruppan dan Raja Petra kerana mereka ini bekas PKR dikhuatiri akan membuat U turn di saat akhir.

    Reply
    • March 21, 2012 at 12:08 PM
      Permalink

      Saya percaya Nalla ikhlas kerana dia buat ini semua tanpa kepentingan.

      RPK specis lalang dari dulu hingga sekarang. Dia jenis orang yang akan berbuat apa saja kepada orang yang menyuapnya. Berhenti menyuap dia pun belot. Jadi kemungkinan RPK buat U turn adalah besar, tidak Nalla.

      Reply
      • March 21, 2012 at 12:28 PM
        Permalink

        hahaha… iklas, kalau iklas Nalla dah cerita benda ni masa kena tangkap 1998 dulu. D sebabkan pertahankan prinsip dia masa tu, Nalla kena penjara sebab simpan senjata api setelah Polis/k’jaan @ UMNO gagal paksa/hasut Nalla buat cerita untuk dakwa Anwar.
        Tanya Nalla dia pernah kena penjara tak? jenayah apa yg. dia buat?

        Reply
        • March 21, 2012 at 2:22 PM
          Permalink

          ..sbb nak pertahankan bos koranga la tu..tp itu dulu..skrg dia dah bersedia utk membukanya..jd bersedia lah ye..pencacai2 pakatan haram

          Reply
          • March 22, 2012 at 1:40 AM
            Permalink

            true story…. ko sanggup tak pertahankan kesalahan orang lain hingga kena penjara?
            Bukan sorang bro…. Ezam, sukma, Dr.Munawar malah Zahid hamidi pun sanggup masuk penjara dulu. Aku tak dengar lagi orang sanggup masuk penjara pertahankan kesalahan orang lain kecuali darah daging. Tapi memang ramai dan biasa untuk Insan yg. sanggup masuk penjara pertahankan KEBENARAN. Walaupun ada juga yg. akhirnya mengalah demi KEDUNIAAN.

          • March 22, 2012 at 2:37 AM
            Permalink

            laaaa…hang sekolah kat mana dulu bujuk ??…penjara tu tempat di tempatkan segala penjenayah dan penjahat…oppps ! tak lupa jugak peliwat, pezina, perogol…tapi ada jugak orang yang jenis macam ni terselamat dari penjara !!

            tak tau la pulak, cikgu hang dulu ajar hang, orang yang baik-baik akan di sumbat masuk penjara !!..bujuk…bujuk

          • March 22, 2012 at 10:45 AM
            Permalink

            hang p tanya Ezam dengan Zahid apa kesalahan mereka?

          • March 22, 2012 at 1:02 PM
            Permalink

            ko tanya la pulak kat ezam ngan zahid..kenapa diorang berpatah arang menentang nuar balik?..bole

          • March 22, 2012 at 11:37 PM
            Permalink

            sebab Anwar tak pedulikan mereka…. Anwar lebih pedulikan rakyat.

  • March 21, 2012 at 3:56 AM
    Permalink

    klu x ke mahkamah pun.. dah tentu ada org dlm pakatan yg akan g jumpa nalla kot.. tunjukkan gambar pakai rambut palsu tu.. rambut laki ke pompuan agaknyer tuh.. klu rambut pompuan.. fuh panasnyer imamah siti mahadi nih..

    Reply
    • March 21, 2012 at 8:45 AM
      Permalink

      hehehehe….rambut palsu sebab nak cover line dia nak menonyondol dan menyudu..( bak kata YB Zul) hehehe

      Reply
      • March 21, 2012 at 3:14 PM
        Permalink

        Kalau benda tu tak ada dan orang sekadar mereka cipta yang bukan bukan tak akan ada satu benda sedetail begini boleh keluar.

        Nalla tak akan buat cerita tentang rambut palsu yang dia sendiri tukang belikan diIndia untuk dipakai Nuar.

        Saiful tak akan ada idea untuk reka password “Mokhtar” untuk dapat access masok ke premis condo dimana dia dihukum sula. Ngeri, berdiri bulu tengkok sebut perkataan ‘sula’. Jangan cari pasal.

        So sedara Tenkudin… jom kita terus percaya pada benda yang benar lagi nyata supaya kejahatan terhenti disini tak perlu diwarisi kecucu cicit kita. Ameen.

        Reply
  • March 21, 2012 at 2:55 PM
    Permalink

    off topic jap..

    AZMIN BELI KATIL RM24 ribu!!

    azmin ali merupakan setiausaha kepada anwar ibrahim.
    menjadi setiausaha menteri kewangan (anwar ibrahim ) tahun 1994.
    gaji azmin pada waktu itu sekadar berlegar pada angka RM2 ribu.
    tapi mampu membeli katil yang berjumlah RM24 ribu.
    mana datang duit azmin ?

    Sumber bukti di (http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2012/03/teka-berapa-nilai-katil-azmin-ali.html)

    balaci2 bodoh PR je yg sondol xhbis2..

    Reply
    • March 21, 2012 at 3:29 PM
      Permalink

      Wow puak puak ini memang besar nafsu dia orang ye. Katil RM5 ribu pun sudah cukup gah bib. Kalau RM24 ribu agaknya yang pakai remote macam dalam wad hospital pakar.

      Nak tinggi kepala, naik kan kepala, nak terangkat buntut , naikkan tengah. Nak tidor kaki atas kepala kebawah tekan semua.

      Semua pengikut Nuar yang sehidup semati dengan nya ialah mereka yang sudah dibuncit perutnya oleh Nuar dengan duit. Orang ni sanggup masok penjara kerana Nuar, akan terpekik terlolong kerana Nuar dan mati pun sanggop kerana Nuar.

      Jadi tak hairan kalau ada yang cakap ‘ kalau dia nampak Nuar meliwat depan dia sekali pun, dia tetap akan bersama Nuar’

      Ye, kita tak pelik pun dan kita percaya . Kerana contohnya Azmin yang memang tau Nuar adalah peliwat. Malah bininya Samsidar pun Nuar tibai. Jadi apa yang ada untuk disembunyi lagi?? Dia memang sedar dan tahu apa Nuar buat. Dia terpaksa terus ikut Nuar, malah kelubang kubur , kalau tidak kemana dia boleh pergi ??

      Reply
      • March 21, 2012 at 3:57 PM
        Permalink

        Ww… macha dengan riak da takaburnya memfitnah zina orang lain…. dengan bangga mencabar api neraka Allah… hairan mamak.. sekali sekala ini 4 bulan kasi kuluar ayat Quran… tapi dia sendiri dengan tarak rasa takut turus ingkar dengan amaran Allah… Nauzubillah

        Reply
        • March 22, 2012 at 2:44 AM
          Permalink

          deyyy…Allah yang mana satu hang maksudkan ni…dalam diri hangpa pecacai semua…nama Allah boleh digunakan oleh mana-mana agama pun !!

          akai ada ka ? anyway hang tak ada kena mengena dgn politik malaysia…mamohan singh apa cerita ?

          Reply
  • March 21, 2012 at 4:18 PM
    Permalink

    Mamak ada tengok itu Pendekar Bujang Lapok semalam…. itu Sudin ada cakap Alif Mim Nun tendang Wau (AMNO) maknanya sarkas…kah..kah… MELAYU AMNO= MELAYU SARKAS kah…kah… suka buat lawak kelentong worang…. kah..kah… zaman P.Ramlee lagi ini worang seni sudah tau pemimpin AMNO badut sarkas… kah…kah…

    Reply
    • March 21, 2012 at 11:31 PM
      Permalink

      hehe..pandai ko buat sarkas ye mamak..

      Reply
    • March 22, 2012 at 2:46 AM
      Permalink

      hang gheti ke tengok cerita P Ramlee keling oiii…hang ni..hehe

      Reply
  • March 21, 2012 at 8:35 PM
    Permalink

    Kepada bujuk, moo the cow shithead, C4 dan sesiapa lagi yang tertinggal di ruangan ni, kau menyalak lah untuk si penyontot buntut tu, no hal lah pulak untuk kami. Memang korang ni bebal yak amat. Nik ajiz yang terang terang berserban pun mengamalkan rasuah dan kronism ngan melantik menantu dan anak beliau sendiri ke jawatan di dalam kerajaan Kelantan, menerima suapan untuk menerima umrah dan haji “first class ” lagi, tu pun selepas di sanggah baru nak tarik balik. Si ustaz berjanggut konon warak, pun menyimpan isteri orang selama tiga hari kat hotel Kuantan, lepas tu kantoi, di tangkap olih suami beliau sendiri, khalwat, khalwat!kemudian mahu sabitkan Tengku Mahkota, juga di sanggah! Apa hal ngan Prof Ramasamy bertelagah ngan Karpal kat Penang?Even Karpal mempertikaikan keadilan DAP ke atas ahli nya sendiri. Beliau mengatakan demikian bukan gua la. bro! Apa hal anwar ngan si isteri beliau”ala michael jackson bersarung tangan sebelah”? Cakap dalam twitter tak akan menghadiri “conclave” di India, kehadiran Salman Rushdie, konon beliau tak akan menghadiri nya, tiba tiba keluar gambar dan ucapan di persidangan tersebut, tak kah penipu besar si , moo, C4, cowshithead, bujuk, Apa lu orang mau cakap, serupa macam lu orang jugak lah , ye tak? Apa hal ngan si ahli exco DAP kat Perak tu, yang menyajikan contract membuat baju rasmi kat isteri beliau sendiri? Lu ingat kita orang ni bodoh sangat ke? Apa? lu orang ingat kami ni dok baca blog ni satu aje ke? Buka lah minda anda korang, kita bukan bodoh totok macam korang, ok? Apa hal ngan Kerajaan Selangor mahu ambil syarikat guaman dari UK, even bini Tony Blair pun tak di luluskan, kerana apa, mahkamah tanya, tak dak kah ahli guaman yang tak layak di Malaysia? Dah lak pulak tu , ambil pulak saudara mara RPK untuk menerajui GLC Selangor, warga rakyat UK lak tu. apa hal semua ni? Bodoh piang punya ahli pembangkang kat blog ni. Nak masuk silat kat gelanggang ni, belajar lah dulu, sebelum kena tempeling percuama aje. cuba lah sanggah sekarang?

    Reply
    • March 22, 2012 at 1:49 AM
      Permalink

      Semua rekacerita hang dah d jawab…. cari sendiri dalam tajuk2 lepas. Buang masa cerita banyak kali….
      Orang yg. bijak adalah yg. ambil Al-Quran dan sunnah sebagai ikutan dan panduan, bukan menentang hukum Allah seperti buat fitnah dan rekacerita.
      Tuan mungkin dah makan tanah sebelum sempat menempeleng… hahhaha.

      Reply
      • March 22, 2012 at 2:47 AM
        Permalink

        betul tu bujuk…dah tentu pecacaai PAS adalah orang yang tak bijak !!

        terjawab semua persoalan…hehe

        Reply
      • March 22, 2012 at 3:34 AM
        Permalink

        hang ni kalau datang bulan garang la bujuk…hang biasa mcm tu ke???..

        Reply
  • March 25, 2012 at 1:29 PM
    Permalink

    Melayu Rela Bangsa dan Ugamanya Dikutuk Serta Dihina Oleh Bangsa dan Ugama Lain (Melayu Islam Boleh!)…yang bagi komen kat ruangan ni semuanya orang Melayu yg berugama Islam… Yang dituduh dan dihina pula adalah orang Melayu Berugama Islam… Yang membuat cerita mengutuk orang Melayu dan Islam itu pula adalah Orang India berugama Hindu, kita sendiri tak pasti betul atau tidak kata2 dan tuduhan si Nalla ni tapi kita Melayu2 ni angguk je kepala setuju je. Aku tahulah kita ni semua orang2 kuat UMGOK tapi usahlah nak mengangguk aje tanpa usul periksa… kihkihkih… Dulu orang kata kalau jumpa Keling pastu waktu yg sama terjumpa ular… kata orang dulu2lah, jangan pukul ular tu, pukullah Keling tu… tapi tu dulu… sekarang ni dah moden, zaman dah berubah, kita hidup dengan cogan kata 1M,sekarang ni kalau jumpa ular dengan Keling, kita dah tak pukul Keling dah.. kita pukul ular tu dulu… walaupun bangsa dan agama sendiri dikutuk dan dihina oleh bangsa dan agama lain, kita relakan aje…. kihkihkih.. malu rasanya aku ni… aku Melayu ke bukan…. kihkihkih..

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.