PAS HANCOR: Azizan Dalam Bahaya!

Hmmm selama ini mereka dok kata UMNO ni mengamalkan kronitism, tapi sekarang secara terbuka mereka tanpa segan silu mengakui mereka sama je dengan apa yg mereka tuduh terhadap UMNO. Mereka lagi giler terang2 KRONITISM! Dan nampak sangat Azizan kemungkinan besar akan menerima nasib yg sama seperti Hasan Ali. Jadi standby je la MB Kedah untuk meninggalkan opis tuh.
EKSKLUSIF Krisis PAS Kedah meledak selepas Menteri Besar Datuk Seri Azizan Razak didakwa mahu memberikan sebuah projek yang dikatakan bernilai RM600 juta kepada syarikat yang dikaitkan dengan pemimpin Umno.
Perkara itu disahkan oleh Datuk Phahrolrazi Mohd Nawawi, seorang daripada dua exco yang menolak pelantikan semula mereka ke jawatan itu sebelum ini. –Malaysiakini Biol
——————–
Pelik aku tgk PAS ni, kata mengamalkan sistem terbuka, tapi dah lain pulak la nih. Bila kene batang idung dia semua ok! Haram jadah apa korang nih? Kalau dah kata terbuka, apa kisah siapa dpt projek? Sial la lu orang! Cakap macam taik! Sejak berkawan dengan Anwar dan Lim Kit Siang, PAS dah jadi PARTI TAIK!
Hancor kalau pilih derang ni! Hancor! Korang tengok saja nanti PRU akan datang rakyat akan menghukum korang! Pakatan Rakyat akan lihat apa sebenar nya pilihan rakyat. Adakah korang fikir rakyat mahu pemimpin yang sering memburuk2 kan negara sendiri, pemimpin yg terlibat scandal sex, pemimpin yang menjual Agama dan seribu mcm kerenah yg korang buat.
Pakatan Rakyat seperti kapal Titanic … besar pada rupa tapi akhirnya akan tenggelam kerana terlalu besar kepala

2 thoughts on “PAS HANCOR: Azizan Dalam Bahaya!

  • March 6, 2012 at 7:19 PM
    Permalink

    Pas adalah sebuah parti politik, bezanya dengan lain lain parti politik yg wujud adalah, PAS memperdagankan Islam untuk menarik sokongan Umat Islam.Amat malang.

    Sudah tiba masanya Allah swt mendedahkan apa itu PAS dan isi kandungannya.Jika mahu tahu kenapa PAS diwujudkan, usul sejarah penubuhan PAS dan siapa disebalik kewujudannya.

    Ingat sejarah Dato Sri Mohammad Nasir MB Kelantan dengan geng 20. Sejarah akan berulang lagi. Mungkin di negeri Jelapang Padi.

    Nafsu manusia amat besar, terutama di peringkat akhir zaman ini. Mereka sanggup menjual agama untuk dunia. Serban dan ketayap hanya hiasan untuk menutup mata rakyat yg dahagakan perjuangan Islam.Gelaran Ulama hanya bahan mainan untuk menagih keuntungan dunia yg sedikit ini.

    Teruskanlah wahai manusia, juallah agama Allah ini supaya kamu semua mendapat untuk yg lumayan. Insyaallah Allah akan memberi sesuatu yg kamu tidak menduga..!!!!!!!

    Reply
  • March 7, 2012 at 3:29 AM
    Permalink

    ni kes bengang mulanya pasai brebut nak jadi mb tebaru pasai pojek dia tadak bagian pas parti cap blalang mulut cakap akhirat tapi prangai mabuk pasai donia

    muehhhhahahahahahaha

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.