Kadiaq Letak Jawatan, Eloklah Tu

BERITA perletakkan jawatan mantan Menteri Perlancongan, mantan ahli Majlis Tertinggi UMNO dan mantan kepada beberapa jawatan Menteri dalam kerajaan BN sebelum ini, Tan Sri Kadir Sheikh Fadhil dari UMNO disambut dengan rasa kesyukuran yang amat sangat oleh kami para penyokong UMNO.

Tidakkah kami teragak-agak untuk menghentam bekas Menteri yang juga dikenali sebagai Menteri ‘bow’, yang sebelum ini terhalang kerana memikirkan peranannya sebagai veteran UMNO.

Walaupun banyak tingkah lakunya yang melukakan hati para penyokong UMNO.

Lagipun di dalam usianya sekarang, sudah sampai masanya untuk dia menyumbangkan tenaga kepada pembangkang pulak.  Apa yang nak disumbangkan pada usia ini penulis tidak pasti tapi penulis pasti adalah janji Anwar kepadanya yang tidak mampu ditolak tu.

Anwar seperti kita semua sedia maklum dalam bab membuat janji, memang nombor satu.  Kalau dia janji satu jawatan kepada satu orang, bukanlah satu perkara yang aneh kalau dia jugak berjanji jawatan yang sama kepads berbelas orang yang lain juga.

Itu Anwar yang kita semua kenal dan bukan sedikt pulak yang pernah terkena, dah ramai dah.  Contoh ada berlambak dengan kejadian yang menimpa penduduk Kg Buah Pala menjadi rujukan terbaik.

Kadir hanya menunggu masa untuk ditipu sama oleh Anwar, seperti mana yang lain sebelum dirinya.  Pada penulis, akibat yang bakal diterima Kadir itu adalah balasannya kerana mengkhianati perjuangan parti hanya kerana kehendak peribadinya tidak ditunaikan kepimpinan tertinggi parti.

Penulis masih teringat pada satu ketika pernah mempertahankan Kadir yang dihambat kontroversi rumah mewah yang tidak sepadan dengan pendapatan sebagai Menteri.  Rasanya sia-sia sahaja mempertahankan orang ini yang kemudiannya baru lah diketahui berpolitik dan memegang jawatan untuk kepentingan diri, bukan bangsa dan agama seperti yang selalu digebangkannya.

rumah_mewah_kadir

Tapi itu lebih baik dari dia menjadi gunting dalam lipatan kerana itu lebih membahayakan.

Dan apa jadi dengan macai pembangkang yang dulu sibuk mempertikaikan nilai kekayaan Kadir tapi hari ini melapangkan tangan menyambutnya masuk ke dalam kelompok mereka.  Tapi dalam persekitaran politik Malaysia, penulis tidak begitu terperanjant, budaya ludah dan jilat semula ini memang sudah jadi lazim di kalangan penyokong dan pimpinan Pakatan harami.

Penulis ucap good luck kepada Kadiaq dan PKR yang bakal menerimanya selepas ini.  Ya, kami tahu dia nak masuk PKR kerana Anwar dah janji sesuatu, paling tidak taukeh arang batu di Indonesia.  Bukan kami tak tahu tu.

Tapi sebelum itu kena usung ke sana ke mari dalam ceramah PKR untuk memburukkan UMNO, tak sedar dia hanya dijadikan alat oleh Anwar.

Dah tua-tua pun, bodohnya macam budak-budak.

Adamyan

Hidup mesti berprinsip

84 thoughts on “Kadiaq Letak Jawatan, Eloklah Tu

  • March 19, 2012 at 3:02 PM
    Permalink

    Kah…kah…kah….nampaknya PR akan dipenuhi oleh pemimpin2 yang kecewa….syabas PR kerana terima syeikh ni….kami orang2 umno pun taknak pemimpin macam ni…kekekekekeke

    Reply
    • March 19, 2012 at 5:34 PM
      Permalink

      jangan lupa, banyak lagi kerabat syeikh ni dalam UMNO.
      PR tak terlibat dalam perletakan jawatan dia, takda siapa2 sebelah dia masa sidang akbar kan?

      Reply
      • March 19, 2012 at 9:10 PM
        Permalink

        belakang tabir hang nampak ke???…bodoh punye excuse..

        Reply
        • March 19, 2012 at 11:20 PM
          Permalink

          ha..ha..keluar umno masuk pakatan haram.. terus jd bersih..

          Reply
          • March 20, 2012 at 3:26 AM
            Permalink

            bukan senang nak bersih kalau dah itam legam..aduhai kadiaq kadiaq..

          • March 20, 2012 at 12:59 PM
            Permalink

            Bapak dia dulu dok kayuh beskal tua juai roti benggali jer!!

        • March 20, 2012 at 8:49 AM
          Permalink

          belakang tabir hanya ada buruk sangka macam ko… dan bisikan syaitan.

          Reply
          • March 20, 2012 at 1:07 PM
            Permalink

            ..korang la syaitan2nya

          • March 20, 2012 at 1:28 PM
            Permalink

            syaitan kan kawan pok nik…kawan hang jugak kan….

      • March 20, 2012 at 3:23 AM
        Permalink

        lu manyak mengon lor..

        Reply
  • March 19, 2012 at 3:46 PM
    Permalink

    Beginilah nasib kalau perjuangan itu kerana wang, UMNO parti keramat,mana-mana pemimpin dan ahli yang tidak ikhlas perjuangannya kerana Agama,Bangsa dan Tanahair akan menerima nasib yang sama macam si kadiq nie…tunggulah yang lain, PKR, PAS bersedialah menerima kahak hijau UMNO.

    Reply
    • March 19, 2012 at 4:44 PM
      Permalink

      Syed Othman nampak aktif di Pasir Gudang. PAS akan calunkan dia lagi ke lepas tewas di Permas Jaya PRU yang lalu?.

      Reply
    • March 19, 2012 at 5:38 PM
      Permalink

      hairannya mereka2 ni senang, kaya, mewah masa dalam UMNO. Ada ke orang yg. hidup senang cari kehidupan susah dengan alasan nak cari wang dan kaya?
      Pelik….

      Reply
      • March 19, 2012 at 10:49 PM
        Permalink

        dah tak dpt..mula la dak pedengki..tak pelik pun..sama perangai ngan pakatan haram pun

        Reply
        • March 20, 2012 at 7:52 AM
          Permalink

          kalau hang kata dia pendengki sebab dah tak d layan… aku percaya, yg. ni memang sifat majoriti UMNO. Bila tak terpilih dia akan buat onar dan boikot parti. Itu antara sebab BN merudum 2008.

          Reply
          • March 20, 2012 at 11:52 AM
            Permalink

            jadi bukan lah menang nya PR 2008 bukan lah di sebabkan kekuatan PR puan Bujuk????

            sebab proteskan puan bujuk…, lebih2 lagi protes pada dollah dgn calon2 anak menantu kesayangan dollah si KJ …

            puan bujuk kau masih belum jawab soalan aku berkenaan iktikad pendirian kau…

            meh aku pastekan

            “””adakah kau bujuk bersetuju dengan kata2 ambiga dan membenarkan orang kristian menggunakan kalimah/nama Allah berserta iktikad kepercayaan pemimpin2 kafir PR bahawa Allah mempunyai anak/isteri sekali????”””””

            aku menunggu jawapan dari mu puan bujuk

          • March 20, 2012 at 5:04 PM
            Permalink

            Apa kena-mengena iktikad aku dengan Ambiga?
            Takkan kalau Cua Soi Lek layan betina maka ko pun layan betina jugak?
            Dia punya hal la.. nak tuhan berapa, takkan kalau dia agama kristian percaya tuhan ada 3 ko nak paksa dia kata tuhan ada 1. Kan tiada paksaan dalam agama, tapi kalau dah beragama kena ikut la apa kepercayaan agama kita. Tak boleh la pulak tolak HUDUD contohnya…

          • March 21, 2012 at 9:40 AM
            Permalink

            bujuk

            metilah kena mengena dengan ambiga

            ambiga kan kepala bersih itu hari….

            jadi hang sokong bersih sama jugak dgn hang sokong ambiga jadi ketua bersih….

            jadi hang pun ada tanya aku pasai pemahaman agama islam kat aku

            jadi aku tanya lah iktikad kau yg sebenar2 nya sbb mmg pun kau sokong ambiga buat demo bersih tu….

            ambiga jugak kapla yg beriya2 mempertahankan orang kristian kat malaysia pakai nama tuhan Allah….

            jadi kau setujulah orang kristian menggunakan nama Allah sebagai tuhan mereka kat malaysia ni bujuk????

          • March 21, 2012 at 9:47 AM
            Permalink

            lagi satu bujuk

            tiada paksaan dalam agama

            bermaksud

            setelah manusia di tunjuk kan bukti2 akan ke esaan Allah, kekuasaan Allah, bukti2 yg Allah mematikan dan menghidupkan, kejadian malam dan siang

            terpulang lah kepada manusia itu untuk memilih ….. tiada paksaan dalam agama

            bukan buat pilihan membuta tuli tanpa menggunakan akal dan penglihatan yg di kurniakan

            itu lah maksud nya….. jahil sungguh kau ni bujuk

            patut lah kau sokong anwar dengan PAS

          • March 21, 2012 at 12:56 PM
            Permalink

            Aku jawab macamni…
            Dulu si Kadiaq ni menteri UMNO, perjuangan dia MELAYU. Hang sokong dia atau perjuangan dia?
            Kalau hang sokong dia, sekarang dia keluar UMNO hang kena Ikut. Tapi kalau hang sokong perjuangan dia, bila dia tak perjuangkan MELAYU hang tolak dia. betuiii…?
            Jadi aku sokong BERSIH dan bukan AMBIGA, maknanya kalau sekarang A.Samad Said jadi kepala aku ikut dia sebab BERSIH. Nanti kalau orang lain yg. pimpin BERSIH aku sokong org. tu pulak. Maknanya aku bukan sokong batang tubuh tapi perjuangan dia.
            Takkan hang sokong Kak Ijat, walaupun dia terlibat skandal NFC hang sokong jugak? begitu jugak hang sokong CSL, bila lakon video lucah hang sokong jugak?

  • March 19, 2012 at 4:20 PM
    Permalink

    mamak ni tak pernah bersyukur.. hilang sahaja jawatan mulalah membicarakan pasal intergriti,kepimpinan yg bersih rasuah dan apa sahaja nilai yg mulia.. kenapa semasa berkuasa dulu tak fikir soal ini semua? sudah menjadi tren pemimpin yg KECEWA pasti melalak..

    Reply
    • March 19, 2012 at 4:30 PM
      Permalink

      Betul tu jebat. aku setuju dengan ko. Lebih baik dia bla dr UMNO. Dia pn bukan ketua umno bahagian. Kulim bandar baru pn kalah pru yang lepas pada PKR. Harap umno kulim bandar baru dapat semangat yang baru lepas ni.. Hidup UMNO.

      Reply
      • March 19, 2012 at 5:39 PM
        Permalink

        Calon UMNO PRU13 d kulim bandar baru bukan Zul kulim ke…?

        Reply
          • March 19, 2012 at 11:21 PM
            Permalink

            tak berdosa pun..

          • March 20, 2012 at 7:53 AM
            Permalink

            tak salah dan tak berdosa… malah aku sokong kalau Zul yg. jadi calon, mudah sikit PR.

          • March 20, 2012 at 1:09 PM
            Permalink

            ..mudah la PR untuk ditelanjangkan kan bujuk..hehe

    • March 19, 2012 at 4:36 PM
      Permalink

      Tak pernah bersyukur??? Eh menteri2 umno ni sedar tak dapat harta secara salah guna kuasa????

      Mereka selamat sbb masih menyokong umno wapun tahu parti ni dah lama terpalit dgn taik…

      Reply
      • March 19, 2012 at 4:47 PM
        Permalink

        Taik ko lah Moo kt PR… Yahudi…

        Reply
          • March 19, 2012 at 10:52 PM
            Permalink

            PKR=NDI+APCO

          • March 19, 2012 at 11:22 PM
            Permalink

            ABAI…AGEN ZIONIS..

      • March 19, 2012 at 5:41 PM
        Permalink

        Dulu mereka kaya dan tak bersyukur… sebab tu bagi rasuah untuk berkuasa. Sekarang dah sedar segala dosa… harap bertaubat dan mintak maaf pada seluruh rakyat kerana rasuah dulu. SPRM dah boleh ambil tindakan kalau nak.. sebab dia dah mengaku.

        Reply
        • March 19, 2012 at 9:37 PM
          Permalink

          harap2 mat bow tu masuk PAS…senang sikit keje kami kat sini…hang jgn reject dia plak bujuk….dia kan dah insaf dan bertaubat…

          Reply
          • March 19, 2012 at 11:23 PM
            Permalink

            INSAF..setelah pulun projek..

          • March 20, 2012 at 7:56 AM
            Permalink

            Kalau dah taubat… InsyaAllah PAS terima, asal jangan jadi macam Ibrahim Ali sudah. Lain d mulut, lain d hati.. bila terjapai hajat d hati jelaslah apa yg. d hajati.

          • March 20, 2012 at 1:13 PM
            Permalink

            Taubat ala PAS la tu..patut la PAS makin lama makin macam sampah..rupa2nya dah jd macam pusat pelupusan sampah jdnya..hehe

      • March 19, 2012 at 8:41 PM
        Permalink

        Termasuklah Anwar yang pernah jadi TPM & Menteri Kewangan sebelum dia join PKR – Pemimpin Kecewa & Ragu….

        Reply
      • March 20, 2012 at 11:56 AM
        Permalink

        itu fitnah kau je moohh

        tu yang naik rumah pelacuran belambak kat selangor bukan salah guna kuasa ka??

        rompak pasir besar besaran adik beradik khalid i. kat selangor bukan salah guna kuasa ka mooohh???

        Reply
  • March 19, 2012 at 4:32 PM
    Permalink

    Kalau tak ada pemimipin yang kecewa tak wujud lah pembangkang di Msia.

    Kita alu alukan yang lain yang merasa diri mereka tak dipedulikan dan rasa terlalu kecewa, boleh lah melamar diri sendiri untuk jadi pembangkang.

    Pihak pembangkang gerenti akan terima dia orang ni dengan tapak kaki, tangan an dada terbuka.

    Reply
  • March 19, 2012 at 4:35 PM
    Permalink

    Selama dok dalam umno, org umno tak pernah pertikai macam mana dia ni kaya. Lepas letak jwtn terus kutuk…ish…ish….

    Cubak Kak Jat masuk PR, mesti semua isu keluar…

    UMNO sgt tu…

    Reply
    • March 19, 2012 at 4:46 PM
      Permalink

      dia pn bkn bagus sgt dalam UMNO. Biar lah dia masuk PR tu. Lagi jahanam lah PR tu yang memang dh jahanam… Sbb kalau Anwar jd Pm nanti, dia pn jd menteri lagi. Dlm UMNO orang dh x pandang kt dia tu.. bukanya bagus mana pn

      Reply
      • March 19, 2012 at 5:43 PM
        Permalink

        hahaha… perasuah boleh jadi menteri dalam UMNO. PR tak mungkin terima perasuah selagi belum bertaubat…

        Reply
        • March 19, 2012 at 9:26 PM
          Permalink

          Bujuk, suruh Anwar bertaubat dulu.

          Reply
        • March 19, 2012 at 9:28 PM
          Permalink

          lawak la minah bujuk ni….dalam PR ada DAP..PKR dan PAS….apa makna bertaubat untuk cina DAP dan hindu2 dalam PR tu…tuhan dah terima ke taubat si chua jung meng tu bujuk ooiii…Anwar Aljub tu dah bertaubat ke ngok…karpal singh/ LGE semua tu dah bertaubat yea bujuk….

          ce citer apa definasi taubat dalam parti dan taubat dalam agama yg hang cipta ni bujuk…confused btul minah sewel ni….

          Reply
          • March 20, 2012 at 8:00 AM
            Permalink

            Takkan taubat ada dalam Islam je…
            Agama lain pun ada taubat jugak walaupun definisi dia berlainan. Islam bertaubat mintak ampun dengan Allah dan tinggalkan segala maksiat/dosa yg. telah d lakukan. Agama lain cara dia la.., hang tak caya p tanya CSL dia dah taubat ke tidak?

        • March 19, 2012 at 10:55 PM
          Permalink

          Ala..jumpa nik ajis setel la taubat dia tu..

          Reply
      • March 19, 2012 at 5:59 PM
        Permalink

        Eh dulu puji2 sangat sampai naik jadi MT..macam mana hang kata tak baguih..??

        Reply
        • March 19, 2012 at 9:41 PM
          Permalink

          hasan ali mooo???…

          Reply
    • March 19, 2012 at 5:20 PM
      Permalink

      MOO…bunyi pun dah mcm lembu….mcm puak PR ni bersih….bleh mampus…

      Reply
      • March 19, 2012 at 5:59 PM
        Permalink

        Moo ni macam lembu Kak jat la…

        Reply
    • March 19, 2012 at 5:21 PM
      Permalink

      ko siasat lah Azmin ALi tu Moo, mana dia dapat duit bnyk2…..

      Reply
      • March 19, 2012 at 5:44 PM
        Permalink

        takkan nak suruh SPRM makan gaji buta pulak…

        Reply
      • March 19, 2012 at 6:00 PM
        Permalink

        Tak kan aku nak siasat, korang la buat laporan kat MACC… tapi setahu aku MACC dah pantas dah siasat…

        Reply
    • March 20, 2012 at 12:01 PM
      Permalink

      serupa jugak dengan zul nordin moo

      macam2 cerita tak baik zul nordin PR cakap…habaq yb zul bagi duit pada para pengundi…

      moo boleh tak kau copy paste kan jumlah kematian di palestine semalam kat sini

      kau kan raja copy paste

      aku cuma nak tau jumlah kematian orang islam di palestine, betul tindakan israel tu sbb depa perlu mempertahan kan keselamatan wilayah israel seperti yg di persetujui oleh Anwar ibrahim

      Reply
  • March 19, 2012 at 6:00 PM
    Permalink

    Hahaha

    sekarang ni trend artis bertaubat dengan masuk Pas. Tengok nanti rentak dia macamana. Kalau join Pas mungkin nak bertaubat kot. Kalau join Pkr mungkin nak liwat atau khalwat. Hahaha

    Ya Allah selamatkan kami dari kejahatan mereka yang zalim

    Reply
    • March 19, 2012 at 7:34 PM
      Permalink

      Apasal ko jaki sgt bila artis nek mendekati Tuhan???

      Reply
      • March 19, 2012 at 9:55 PM
        Permalink

        Kalau tak masuk Pas bukan taubatlah? Atau memang nak kata Pas itu agama yang menjanjikan syurga kepada penganut? Pernah juga terdengar Pas ada nabi, betulkah?

        Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

        Reply
        • March 20, 2012 at 12:03 PM
          Permalink

          amin ya rabbalalamin

          Reply
        • March 20, 2012 at 5:11 PM
          Permalink

          belum lagi dengar ada orang taubat p cari UMNO…

          Reply
          • March 21, 2012 at 10:15 AM
            Permalink

            Dalam Umno tak de nabi, Tak de pemimpin maksum. Umno tak pernah ngaku sebagai agama anutan Ummah. Pas tu agama ke? Hahahah

          • March 21, 2012 at 10:19 AM
            Permalink

            Lupa pulak doa, Kelakar sangat komen tu.

            Ya Allah peliharalah kami dari kejahatan mereka yang zalim

          • March 21, 2012 at 1:04 PM
            Permalink

            hehhe.. kelakar la. Orang bertaubat dia akan cari orang yg. mampu bawak/pimpin dia ke jalan yg. lurus dan benar. Biasanya kita jumpa tok Imam, Mufti dan orang alim sebab mereka yg. lebih tahu selok-belok agama. Jadi kalau mereka jumpa PAS, maknanya mereka percaya PAS mampu tunjukkan arah dan cara yg. betul untuk bertaubat. Mereka tak cari UMNO, sebab mereka nampak UMNO banyak membawa kepada kesesatan. Dan biasanya mereka ini memang datang dari tempat yg. sesat yg. UMNO sediakan.

      • March 19, 2012 at 10:59 PM
        Permalink

        Nik ajis kan macam artis..hehe

        Reply
  • March 19, 2012 at 6:41 PM
    Permalink

    Aku kesihan kat adik dia yang sekarang menjawat jabatan Penyelaras UMNO/Bn di Kulim. Kadiaq, hang jangan buat nanya kat dia. Hang duduk diam2 dan jaga syarikat hang baik2.

    Reply
    • March 19, 2012 at 7:37 PM
      Permalink

      Eh tak ada masalah…kalau dalam umno begitu telus ????shahril samad, dik dia dok kat Pas, tak ada msalah pun…. yg masalh org umno yg meroyan…

      Reply
    • March 20, 2012 at 8:02 AM
      Permalink

      maksud hang… generasi dia d kulim akan pupus ke(tak boleh jadi calon).

      Reply
    • March 20, 2012 at 12:11 PM
      Permalink

      tak payah kesian lah orang macam ni putra kulim

      Reply
  • March 19, 2012 at 7:01 PM
    Permalink

    kadiaqqq!! aku tau la hang dapat projek baik punya dari azmin..pasai tu la hang nak nak tukar kapai..cam la aku tak tau …masyuukkkkk

    Reply
    • March 19, 2012 at 7:35 PM
      Permalink

      Buat la report kat MACC kalau ada dapat projek ikut cara yg tak betul…

      Reply
      • March 19, 2012 at 11:00 PM
        Permalink

        MACC kan makan gaji buta..korang la g siasat..hehe

        Reply
  • March 19, 2012 at 9:05 PM
    Permalink

    kenapa batik yang dipakau kadiaq sama macam color LGBT?

    dan dia dijangka masuk PKR?

    kebetulan atau memang dah rancang?

    Reply
  • March 19, 2012 at 11:13 PM
    Permalink

    BN beli undi dengan duit

    Reply
    • March 20, 2012 at 1:13 AM
      Permalink

      Sama saja pkr, masa kes liwat, anuar ni siap antar SMS gi join himpunan siap bg duit 300 lg sesiapa yg pergi.

      Reply
      • March 20, 2012 at 8:04 AM
        Permalink

        awat.. hang dapat sms dan duit tu ka?
        Ni cerita orang yg. bagi rasuah mengaku, bukan cerita tepi jalan.

        Reply
        • March 20, 2012 at 1:23 PM
          Permalink

          ..memang betul pun..ko ingt parti korang (pakatan haram) ni suci sangat ke..tak kira la tepi jalan ke atau tengah jalan..

          Reply
          • March 20, 2012 at 5:14 PM
            Permalink

            kalau betul maknanya hang makan rasuah la. Hang patut d siasat SPRM atau p ngadu pada SPRM kalau betul rakyat m’sia yg. baik.

  • March 20, 2012 at 11:24 AM
    Permalink

    bile dah tak sebulu dgn korang mule la korang ejek,marah die…hormatla dia sbgai bekas pemimpin korang…
    x tau lg ke ke dlm amno ni ramai yg x ikhlas bjuang utk prti…yg utama penuhkan poket dulu..kalau x dapat projek atau x puas ati mule le condem parti..sbb tu ramai pemimpim korang merajuk kuar amno…

    Reply
    • March 20, 2012 at 1:16 PM
      Permalink

      hehe..pandai mengata org melayu islam ni ye..HA ada korang hormat ke?..macam2 lg korang kutuk kan..

      Reply
      • March 20, 2012 at 4:37 PM
        Permalink

        aku x pernah caci maki HA..yg berlaku terbalik ye..HA yg duk burukkan org PAS…bkn nk perbetulkan akidah mader pon HA tu..kte juang akidah, raja2 melayu…bekas Raja Amno x mau plak die betolkan…Akidah dah rosak org tua tu..

        Reply
    • March 20, 2012 at 1:44 PM
      Permalink

      pasai depa tak ikhlas berjuang la hang dapat pi belajaq kat sekolah…bkn setakat tanggung hang jea, la ni tanggung anak2 hang plak….duit 100/anak tu hang beli apa..hang beli ps3 ka???

      Reply
  • March 20, 2012 at 12:06 PM
    Permalink

    Mana2 yg nak jd pemimpin, sila jgn semata2 utk mendapatkan kesenangan hidup. Bersedia utk bersusah payah utk rakyat. Mentaliti jd pemimpin utk kekayaan mmg dah lama berlaku dlm negara kita. contohnye, mentaliti utk pegang jwtan sbgai ketua kmpg pun dah ada mentaliti nk kaya kan diri dan keluarga. Habis semua bantuan dr kerajaan dibolot mereka dulu. sebab tu rakyat marah. Bantuan yg sampai cuma sisa2 bekasan mereka sahaja.
    Pemimpin = memperjuangkan nasib rakyat. Bkn memperjuangkan nasib sendiri & keluarga serta kroni.

    Reply
  • March 21, 2012 at 4:50 PM
    Permalink

    Tok Pa kata MITI mengaku Mesia ada berdagang dengan ISRAEL…. AMNO lidah cabang… satu lidah kata kasihan sama Palestin satu lidah lagi kata mari bisnis Israel… akhirnya mengaku jugak…kah…kah…

    lama suda bohong rayat, UMNO akhirnya timbul rasa takut termasuk golongan MUNAFIK…kah…kah..

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.