Anwar Ibrahim & Salman Satanic Memeriahkan India Today Conclave

Satu ketika dulu dalam tahun 2007, Pemuda Pas pernah mengadakan demonstrasi di hadapan Kedutaan British di Kuala Lumpur.

Tujuan demonstrasi berkisar pada isu bantahan terhadap penganugerahan gelaran “Sir” oleh kerajaan Britain kepada penulis buku ‘Satanic Verses’, Salman Rushdie.

Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Salahudin Ayub yang mengetuai demonstrasi tersebut, menyifatkan penganugerahan gelaran itu sebagai satu langkah yang tidak bertanggungjawab dan telah mengguris hati umat Islam.

Barangkali ramai yang sudah lupa semangat membara Pemuda Pas yang berdemonstrasi tika itu demi mempertahankan kesucian Rasulullah S.a.w daripada penghinaan yang pernah dilemparkan oleh Salman Rushdie dalam buku tulisannya bertajuk ‘Satanic Verses’.

[PAS+bantah+Salman+Rushdie.jpg]

5 tahun telahpun berlalu.  Tanggal 16 & 17 Mac lepas, satu acara India Today Conclave telahpun diadakan di New Delhi, India. Selain Anwar Ibrahim, turut sama memeriahkan majlis tersebut ialah Salman Rushdie. (klik sini utk berita lanjut)

Sedikit keterangan berkaitan Salman Rushdie yang dipetik dari AIDC Blog di bawah ini, barangkali boleh memberi sedikit gambaran jelas kepada pembaca yang tidak mengetahui sejarah hidup Salman Satanic.

Salman Rusdie, anak seorang Muslim dilahirkan di Bomby pada 19 June 1947 dan bersekolah di Gereja Jhon Conon kemudian di King Kolej, Cambridge.

The Satanic Verses adalah karya ke-empat karya Salman Rushdie,diterbitkan pada tahun 1988. Dia menulis buku ini pada usia 47 tahun .

Jodol The Satanic Verses bermaksud “Ayat-ayat Syaitan” yang disinonimkan dengan kehidupan Nabi Muhamad SAW.

Buku ini berjumlah 547 halaman. Dicetak oleh penerbit Viking (pemilik Yahudi) anggota jaringan penerbit Penguin.

Menurut sumber, Salman Rushdi menulis buku itu karena kerana diupah 850 ribu pound oleh pimpinan Viking (Yahudi), yang berniat untuk merosakan imej Islam.

Antara isi kandungan buku itu yang menyimpang dengan akidah Islam antaranya adalah;

1. Salman menulis wahyu yang diturunkan kepada Rasulullah adalah dihantar oleh Syaitan dan seterusnya, Rasulullah tertipu dengan wahyu tersebut. Kemudian, Rasulullah menyampaikan wahyu tersebut sebagai ayat atau surah dalam Al-Quran

2. Pusat Pelacuran di Kota Mekah diuruskan oleh kesemua isteri Rasulullah

3. Salahuddin Al-Ayubi, Panglima Perang Islam dalam Perang Salib dikatakan sebagai syaitan.

Penulis percaya, tentu ramai kalangan umat Islam yang berkongsi satu persoalan sama yang membuak-buak dalam hati masing-masing.

Bilakah Pas akan melakukan demonstrasi sebagai bantahan terhadap kesediaan Anwar berkongsi majlis yang turut disertai Salman Satanic?

104 thoughts on “Anwar Ibrahim & Salman Satanic Memeriahkan India Today Conclave

  • March 20, 2012 at 4:16 PM
    Permalink

    Setan ni dipuji oleh Orang Liwat sebagai “profound writer”. Terang-terang dia hina Islam dengan duduk semeja dengan Setan ni. Apa komen orang berkopiah? Masih lagi nak berkawan?

    Reply
  • March 20, 2012 at 4:41 PM
    Permalink

    Satu lagi spin off dari BN menjelang PRU , BN tgh desperate ni..

    Reply
    • March 20, 2012 at 5:33 PM
      Permalink

      hang yg tengah spin mooo…

      setan dgn setan jumpa…elok sgt la tu….org tua yg dok berkawan dgn setan tu, bila nak lepak sekali dgn setan2 tu…..mcm setan yg dok pertahankan setan2 ni…

      Reply
      • March 22, 2012 at 3:22 AM
        Permalink

        yup…setan berjumpa dgm setan…berjumpa kat India pulak tu…hehe

        Reply
    • March 20, 2012 at 5:35 PM
      Permalink

      keldai pakatan haram kepanasan..

      Reply
    • March 20, 2012 at 7:47 PM
      Permalink

      ape yg spinya moo?.. kan ade link lain tu…bace la…pemalas nak bace la tu..

      terdesak?… kalau betul2 kau tengok sekeliling, PR la paling terdesak sekarang… nak ttup macam2 isue dengan mencari fitnah baru untuk fitnah UMNO…

      hahahahahahaha….

      Reply
    • March 21, 2012 at 3:47 AM
      Permalink

      BN tak desprate lor..yang tercirit skang anuar pkr dan pakatan haram..aduss

      Reply
  • March 20, 2012 at 4:45 PM
    Permalink

    Ini bukan spin..this is fact..!

    Reply
  • March 20, 2012 at 5:36 PM
    Permalink

    ‘imam mahdi’ banyak kelebihan nya..

    Reply
  • March 20, 2012 at 6:43 PM
    Permalink

    Aku nak tanya 3 perkara… pernah tak Najib atau PM yg. lain duduk dengan PM Israel dalam satu-satu majlis?
    Apakah bila PM duduk dalam majlis yg. di hadiri PM Israel maknanya PM bersetuju dengan semua perbuatan Israel?
    Apakah bila PM pergi majlis Thaipusam dia bersetuju dengan perayaan tersebut?

    Reply
    • March 20, 2012 at 7:43 PM
      Permalink

      Kalau memancing undi ke, sebab politik ke,tahan jugak lah. Dia boleh memilih untuk tidak hadir seperti Imran Khan, tetapi dia pilih untuk ludah muka Umat Islam sedunia. Itulah orang Pluralisme yang terpaksa dibela oleh orang berkopiah, walaupun dah campak bangkai babi lagi di tengah jalan. Cilaka punya Anwar!! kan bujuk

      Ya Allah peliharalah kami dari kejahatan mereka yang zalim

      Reply
      • March 20, 2012 at 9:59 PM
        Permalink

        Apakah UMNO dengki/kecewa kerana Najib tak di jemput walaupun dia adalah PM m’sia?

        Reply
        • March 20, 2012 at 10:06 PM
          Permalink

          wakil Pas yang tak dijemput. Tak de ketua negara kat situ. Eh seronoknya pertahankan orang liwat. spin lagilah.

          Ya Allah selamatkan kami dari kejahatan mereka yang zalim

          Reply
          • March 20, 2012 at 10:42 PM
            Permalink

            PAS tak desparate… macam UMNO.

          • March 21, 2012 at 8:42 AM
            Permalink

            Hahahah

            Ya Allah selamatkan kami dari kejahatan mereka yang zalim

          • March 21, 2012 at 2:43 PM
            Permalink

            PAS tak desparate tp BODOH..asik nak pertahankan perkara songsang..kesian

          • March 21, 2012 at 2:47 PM
            Permalink

            PAS tk desprate kata ko bujuk?
            BUTA KAYU sungguh dia ni.
            tk desprate apanya smpai Allah pun nk dikongsi dgn pemuja syaitan?

        • March 21, 2012 at 3:53 AM
          Permalink

          lu bikin lawak tapi tarak joke macam nuar punya lawak..siap pakai rambut palsu..adusssss…

          Reply
    • March 20, 2012 at 7:49 PM
      Permalink

      1. Islam kah parti yang redho kalimah ALLAH digunapakai oleh kristian dlm bentuk triniti?

      2. Islam kah parti yang mengamalkan sumpah talaq tiga terhadap bini sendiri demi menjaga kerusi, jawatan dan kedudukan?

      3. Islam kah parti yang dah buang perjuangan Negara Islam dengan alasan rupanya Negara Islam tiada dalam Al Quran?

      4. Islam kah parti yang bersetuju tidak mahu menubuhkan Negara Islam dengan rakan sekutunya?

      5. Islam kah parti yang bersetuju tidak menjadikan hudud dasar dalam pemerintahan bersama sekutunya?

      6. Islam kah parti yang sanggup mati demi mempertahankan kafir harbi?

      7. Islam kah parti yang menghalang perhimpunan bersama umat Islam?

      8. Islam kah parti yang menghalalkan perhimpunan haram diketuai kafir harbi?

      9. Islam kah parti yang memecat exco agamanya tanpa diberi peluang bela diri?

      10. Islam kah parti yang memecat exco agamanya yang mahu mempertahankan aqidah umat Islam dan menjaga syariat?

      11. Islam kah parti yang menyokong orang yang “menyokong sebarang usaha untuk menjaga keselamatan Israel”?

      12. Islam kah parti yang mengangkat sebagai pemimpin penganut fahaman pluralisma yang menyamakan semua agama sama termasuk Islam, Hindu, Kristian, Budha, Sikh, Yahudi dan lain-lain?

      13. Islam kah parti yang menjadikan manusia yang tersangat buruk akhlak dan perangainya sebagai calon Perdana Menteri?

      14. Islam kah parti yang menjadilkan komunis saperti Mat Indera sebagai idola dan dinobatkan sebagai hero dan wira negara?

      15. Islam kah parti yang mengutuk polis dan pasukan keselamatan termasuk anggota Balai Polis Bukit Kepong yang terkorban mempertahankan negara sebagai pengkhianat dan barua penjajah?

      Reply
    • March 20, 2012 at 7:53 PM
      Permalink

      ele kau bujuk…..

      ketua PR dah terang2 sokong untuk lindungi israil dan berkawan dengan israil… lagi teruk… bende macam tu kau taknak persoalakan lak… lepastu PAS yang sekarang ni…. kau xnak persoalkan ke ape pendirian PAS?…. hahahaha….

      aku nak tanye kau satu je la….
      kenapa ttibe Hadi kate bekerjasama dengan israil xpe…. tpi dulu bile ade atlit israil datang malaysia, PAS sibuk buat demo bantah kehadiran die?… hahahah…. cam bodoh… PAS dalam PR cuma menghalalkan cara je…. kesian…

      Reply
      • March 20, 2012 at 9:51 PM
        Permalink

        TGHA kata boleh berniaga dengan Yahudi tapi tak boleh berniaga dengan/berurusan dengan Israel/zionis. Kenyataan yg. sama seperti Mufti Perak dan TGNA. Buktinya M’sia sejak dulu lagi berniaga dengan YAHUDI Amerika… malah banyak barangan YAHUDI Amerika dan seluruh dunia d M’sia. Tapi yg. d pertikaikan ialah sekarang M’sia mula berdagang dengan Israel… ko tanya la Mustapha Muhammad? Dia orang UMNO bukan PAS. Lain kali baca dan fikir dan bukan baca dan hetam… tak sedar hentam parti sendiri.

        Reply
        • March 21, 2012 at 4:07 AM
          Permalink

          boleh niaga dgn yahudi ke , tak boleh niaga ker, tu belakang citer. yang mesti kena ingat, cakap pemimpin pas seduit pn tak boleh percaya..kalau tidak masakan penyokong pas akar umbi pon dah mula meluat dgn pemimpin pas.. pemimpin Pas zalimm

          Reply
          • March 21, 2012 at 7:48 AM
            Permalink

            Awatnya… hang bekas PAS ka?
            Siapa ahli PAS yg. suruh hang tulis camni, atau hang mimpi….

          • March 21, 2012 at 1:33 PM
            Permalink

            pas dah sesat..ustaz pas mengajar politik kebencian sedangkan nabi suruh kita berbaik2..

          • March 21, 2012 at 2:45 PM
            Permalink

            ..ko sorang je ke ahli pas bujuk..ko ingt kat sini takde bekas ahli PAS ke?..ko sorang je yg tak sedar2

    • March 20, 2012 at 8:48 PM
      Permalink

      Aku nak tanye 1 perkara je…Anwar tu PM ke??…berbanding yg lemah akal dari muslimah PAS…

      Reply
      • March 21, 2012 at 7:49 AM
        Permalink

        Dia bukan PM tapi dapat kemputan sedangkan Najib PM tak dapat jemputan.. tu yg. kecewa sangat macai2 kat sini.

        Reply
        • March 21, 2012 at 8:55 AM
          Permalink

          aanwar d jemput sebabbbb yg menjemput & d jemput adalah kalangan / golongan Pluralisme, penyokong yahudi zionis …. senang cerita lah bujuk oorg yg yg makan duit yahudi utk menjahanamkan umat muhammad

          2. persoalannya semua PM satu dunia hadir ke? Bodoh… persoalan/ spin yg d lontarkan sebijik budak kurang akal terlebih makan taik, bangang, topik A spin A tertonggeng memang penyokong liwat tegar.

          Reply
        • March 21, 2012 at 2:48 PM
          Permalink

          iye la bangganya korang ye..sbb penyokong yahudi..tentu la nuar dijemput..secara tak langsung pun ko sokong yahudi ye bujuk..hehe..PASnya la ko ni..memang bagus pun PM tak dijemput

          Reply
          • March 22, 2012 at 1:03 AM
            Permalink

            kami tak bangga… tapi Korang yg. jeles…
            PR tak sebarkan berita ni sebaliknya UMNO yg. sebarkan.

        • March 21, 2012 at 8:19 PM
          Permalink

          so hang bangga la Aljub tu jumpa slaman setan tu….syabas bujuk ngok

          Reply
          • March 22, 2012 at 1:04 AM
            Permalink

            Ada Anwar sebut dia p sana nak jumpa Salman?
            Lain la Kak Ros jemput Salman (khan) datang m’sia untuk peluk cium. Korang ok jeee…

          • March 22, 2012 at 3:26 AM
            Permalink

            dia tak sebut pun orang dah tau bujuk oii..

            hang yang tak tau..dan sememangnya hang apa pun hang tak tau..

          • March 23, 2012 at 9:33 AM
            Permalink

            Anwar pergi ke conclave tu kerana menyokong kebebasan bersuara, sampai ke tahap menghina Rasulullah pun tak apa, hanya kerana mempertahankan hak kebebasan bersuara. Kalau orang PKR yang membela, aku faham juga, tapi orang mengamalkan ajaran Muhammad s.a.w. mempertahankan orang yang mengkagumi penulisan iblis yang menulis bahawa semua yang kita amalkan adalah bisikan syaitan laknatullah. Dia menentang keras hukuman mati yang difatwakan oleh Khomeinei, dan menyokong Salman Rushdie. Fikirkanlah.

            Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

    • March 20, 2012 at 9:36 PM
      Permalink

      Bujuk, isunya bukan PM DS Najib duduk dalam majlis yg dihadiri PM Israel. Isunya ialah pada 2007 pemuda PAS SANGGUP demo terhadap Salman dan kenapa sekarang TAK SANGGUP demo semasa Anwar bersama Salman memeriahkan acara Today Conclave pd 16 & 17 Mac? Jangan la double standard.

      Reply
      • March 20, 2012 at 9:56 PM
        Permalink

        Bro… dua isu berbeza.
        Salman salah tulis buku surah syaitan, PAS bantah, UMNO TIDUR.
        Anwar pergi majlis yg. d hadiri Salman apa yg. salah dan dosa… habaq mai?
        UMNO juga pernah demo depan kedutaan Amerika… apakah itu bermakna Najib tak boleh jumpa Presiden Amerika? atau korang heboh satu dunia walaupun Obama sekadar telefon Najib?
        Apakah nama jenis kebodohan ini?

        Reply
        • March 20, 2012 at 10:12 PM
          Permalink

          Apalah salah dan dosa Anwar? Hahahah

          Ingat tadi bujuk nak pertahankan Salman Rushdie, rupanya tak.

          Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

          Reply
        • March 20, 2012 at 10:17 PM
          Permalink

          Bujuk, memanglah 2 isu berbeza. Tapi ini melibatkan Salman yang terang-terang menghina rasulullah saw. Dan Anwar pula bersama-sama Salman meriahkan Today Conclave. Sepatutnya Anwar tak payah la pergi ke sana demi mempertahankan nabi saw.

          Reply
          • March 20, 2012 at 10:50 PM
            Permalink

            nabi bujuk ada kat kelantan…tu yang dia tak kisah pasai anwar jumpa salman setan tu…agama sibujuk ni PAS..tak sama dgn agama kita….tu pasai pandangan dia berbeza dgn umat islam lain…harap maklum..

          • March 21, 2012 at 7:55 AM
            Permalink

            Cfu… lu sapa yg. berhak menentukan dia boleh pergi/tak ke satu2 majlis?
            Lain la kalau dia p sana sebab nak jumpa Salman seperti Najib p vatican city nak jumpa POPE. Tapi yg. ni korang sokong pulak…
            Malah Zahid d katakan pernah p jumpa menteri pertahanan/ketenteraan Israel yg. bunuh ribuan umat Islam palestin, korang tak kutuk pun… yg. ni terang2 p jumpa orang yg. salah.

          • March 21, 2012 at 3:41 PM
            Permalink

            p jumpa je bujuk… kite x tau ape yg diorang bualkan…

            tu semua tak ckup kuat kalau nak dibandingkan dengan kenyataan anwar yg terang2 menyokong israil… dan menerima dana dari yahudi untuk mengulingkan kerajaan malaysia…

            hang kne pikir… persoalan tentang PR terutama pendirian PAS yg mengaku lebih islam tu sendiri banyak…

          • March 22, 2012 at 2:08 AM
            Permalink

            bila Anwar ajak berdebat dengan Najib takut pulak….

          • March 22, 2012 at 3:39 AM
            Permalink

            oooo…macam nalaa ajak anwar berdebat, anwar takut…oooo macam tuuu

          • March 22, 2012 at 11:05 AM
            Permalink

            Pasal Nalla nanti berdebat dalam mahkamah… sebab isu peribadi. Tapi dengan Najib isu rakyat, kena bersemuka depan rakyat.

    • March 21, 2012 at 8:40 AM
      Permalink

      bujuk sebelum kau tanya orang lain pasal soalan divert kau…..

      pernah tak kau tengok gambar anwar dgn azmin duduk dgn paul wolfowitz perangcang utama pelan menyerang dan membunuh beratus ribu orang islam di iraq????

      bujuk si penyokong golongan trinity guna kalimah Allah

      Reply
      • March 21, 2012 at 12:33 PM
        Permalink

        Sebelum tu aku nak tanya M’sia masa Amerika serang Iraq, setuju ke tidak tindakan Amerika tersebut?

        Reply
        • March 21, 2012 at 1:17 PM
          Permalink

          kenapa anwar berkawan dengan perancang yahudi ni untuk bunuh beribu2 beratus ribu umat islam di iraq

          dan anwar masih berkawan dengan paul ni untuk dapat dana yahudi bagi pilihanraya 13 di malaysia

          kau ada bukti malaysia setuju bujuk…???

          sila kemuka kan bukti m’sia setuju amerika serang iraq di sini

          atau cuma tomahan puak2 PR kau kata malaysia setuju amerika serang iraq

          anwar tak peduli pasal nasib orang islam lah bujuk

          anwar lebih menyokong usaha mempertahankan negara israel

          Reply
          • March 22, 2012 at 2:11 AM
            Permalink

            m’sia adalah anggota PBB, US minta kebenaran dari PBB sebelum serang Iraq dan menelefon semua pemimpin untuk serang Iraq. Hang p tanya TunM betui tak?
            Aku tulis hang mesti tak caya….

          • March 22, 2012 at 3:31 AM
            Permalink

            laaa..sampai ke Iraq pulak dah..hehe
            jangan la bujuk oiii…nanti sejuk pulak cerita anwar menyokong Israel !!

            berapa ramai askar iraq yang tentera kita bunuh bujuk oiii ? mai la cerita sat..hehe

          • March 22, 2012 at 11:09 AM
            Permalink

            kita cerita pasal PM setuju serangan US hingga ribuan rakyat Iraq terkorban. Hang faham tak…?
            Ada aku kata M’sia hantar tentera untuk serang Iraq? Hang ni kurang bijak…

          • March 23, 2012 at 8:52 PM
            Permalink

            hang ingat pasal PM malaysia bersetuju laaa…amerika serang Iraq ??

            hehe…hang ni tepu dalam soal international diplomacy….tapi berlagak pandai…sedih !

    • March 22, 2012 at 10:21 PM
      Permalink

      bujuk…..3soklan ko tu snang jawab….ada laa…so apa masalahnya….tidak salah bekerjasama dengan kafir waima yahudi israel…yg salah yahudi zionis…ko x baca ke amanat haji hadi yg baru dan berlandaskan yg memerangi islam adalah yahudi zionis…jadi islam tidak melarang asalkan bukan islam tersebut tidak memerangi islam…….

      beza nya pula pm israel yg dikatakan boleh oleh hadi ialah salman terang2an menantang islam…malah menghina Rasulullah yag dah banyak berkorban untuk islam…..

      aku nak tanya ko satu soklan je….cuba ko mengucap…..dan paham kan kalimah yg kedua itu….apakah rasul yg dimaksudkan dalam mengucap itu sesat kerana diberi wahyu yg salah….cuba la ko mengucap…aku nak bebel pun menyampah

      Reply
      • March 22, 2012 at 11:43 PM
        Permalink

        hang mengarut apa… Zionis tu Israel la…
        lain kali tak faham tak payah ulas, nampak sangat bodohnya.

        Reply
  • March 20, 2012 at 8:00 PM
    Permalink

    TIDAK!!!TIDAK!!!TIDAK!!!
    Mereka tidak lebih hanyalah sekadar
    jadi manusia2 MUNAFIK yang bertuhankan nafsu dan dipengaruhi SYAITAN!!!!
    InsyaAllah hanya ‘neraka jahanam’ sahajalah yang sesuai jadi penempatan mereka nanti…
    melainkan mereka bertaubat!!!!

    Reply
    • March 21, 2012 at 10:57 PM
      Permalink

      siapakah mereka2 itu??…jengjengjeng..

      Reply
  • March 20, 2012 at 8:41 PM
    Permalink

    Moooohyideen says:
    Satu lagi spin off dari BN menjelang PRU , BN tgh desperate ni..Sungguh memalukan lah pendirian awak ni dan de gang yang menyokong si BABI si sondol buntut tu !”bujuk says:” what bujuk says ada lah saperti budak yang tak pernah pergi sekolah yang pencapaian nya hanya sekolah rendah . Jadi si bujuk pabila bro nicky aziz yang menghandiri perasmian kuil buddha yang tertinggi di asia, dan membiayai nya pulak olih kerajaan Kelantan ia bermakna si pok nik wali terompah tu ada lah menyokong agama buddha dan menepikan agama islam gitu ka wei? Apa yang hang hampa cakap ni? Atau pun si wakil fuckatan rakyat islam yang menghadiri pembakaran lilin pabila ada peristiwa yang di terajui olih agama lain daripada islam , itu di bolihkan? Grow up man, jangan guna agama jikalau ilmu sendiri tak cukup untuk membela agama islam , atau pun lu orang ni bukan islam sejati? What , lu olang menganuti agama sontot buntut macam kaum LUTH kut?

    Reply
  • March 20, 2012 at 10:03 PM
    Permalink

    Persoalannya… apakah Anwar pergi sebab nak jumpa Salman Rushdi atau tujuan lain?
    Apakah kita tak boleh pergi pasar beli Ikan untuk keluarga kita sebab ada musuh kita atau orang yg. kita tak suka d sana?
    Apakah YB PR tak perlu pergi Dewan Rakyat sebab tak suka Najib?
    Benda bodoh la… yg. korang bincang ni.

    Reply
    • March 20, 2012 at 10:22 PM
      Permalink

      Ngaku ajelah, Anwar dah bodoh sekarang, tapi x boleh diajar. Tanya Nik Aziz dan Dewan Syura.

      Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

      Reply
    • March 21, 2012 at 8:24 PM
      Permalink

      kenapa la bebal sgt minah bujuk ni…dia pi satu program yg sama dgn setan salman tu….bkn tiba2 bertembung dgn setan tu….tak payah la bg contoh org pi pasar beli ikan tiba2 ternampak musuh….citer tak sengaja dgn yg dah dirancang pun hang nk spin…munafik grade A btul la hang ni…bodoh selama la hang ni…asal period jea mesti hang merapu…

      Reply
      • March 22, 2012 at 2:17 AM
        Permalink

        habis bagaimana pulak cerita Najib jumpa queen yg. anugeran SIR pada Salman… Najib mengadap POPE d vatican city, Zahid jumpa menteri tentera Israel yg. bertanggungjawab bunuh ribuan rakyat palestin… panjang lagi senarainya untuk d sebut.
        Hang d jemput p kenduri, dan musuh hang pun d jemput sama. Hang p ke tak kenduri kawan hang? Apakah maksudnya hang p kenduri sebab nak jumpa musuh hang atau p kenduri sebab meraikan kawan hang?
        Apakah hang akan bagitau kawan hang hang tak p kenduri dia sebab ada musuh hang d situ?
        Ada akai ka…

        Reply
        • March 22, 2012 at 3:35 AM
          Permalink

          oooo…macam khenduri la jugak…hehe

          Reply
          • March 22, 2012 at 3:42 AM
            Permalink

            alahai…bujuk oiii…hang lahir tahun bila ni..kuno btul cth yg hang bagi tu…..nasib baik hang tak bg cth org pi marhaban jumpa musuh….emmmmm

  • March 20, 2012 at 10:28 PM
    Permalink

    Cara setan membiak ialah dengan tumbuh tanduk. Tanduk Nuar sentiasa tumbuh saban hari. Dari main bini orang, meliwat, sokong Israel dan sekarang bersekongkol dengan penulis satanic verses.

    Penulis ini diberanakkan sebagai seorang budak beragama islam oleh tentunya mak bapak Islam.

    Bila dia sudah besar dan pandai baca quran lalu diterjemahkan kitab suci alquran sebagai kalimah shaitan. Menganggap kota suci Mekah tempat kotor

    Tapi kalau salman ada satu tanduk, Nuar sebenarnya ada lima tanduk. Nuar is the king sepanjang zaman kerana tak ada manusia yang sehebat Nuar. Nuar hebat dibelalainya dan hebat lidah nya.

    Reply
  • March 20, 2012 at 10:35 PM
    Permalink

    jangan lupa queen elizabeth yang menganugerah gelaran sir KEPADA Salman Satanic!
    masih ingat lagi tahun lepas najib melawat britain najiblah yang berjabat tangan dan bersalam dengan queen elizabeth semasa mengunjungi dia di buckingham palace!
    JADI APA KOMEN ANDA SEMUA!

    Reply
    • March 21, 2012 at 7:59 AM
      Permalink

      ada mana2 macai boleh jawap…?

      Reply
    • March 21, 2012 at 8:52 AM
      Permalink

      ini bukan pasal salam

      ni pasal forum anjuran pertubuhan2 yg benci kan islam dan sangat berhasrat melihat islam hilang di muka bumi ini

      pasal tu pertubuhan tu jemput salman rushdie…..

      kenapa jemput anwar ibrahim sekali??

      jawapan nya mudah, sebab anwar ibrahim telah menyatakan hasrat nya menyokong segala usaha untuk melindungi negara israel….

      di mana cadangan anwar tersebut menjurus kearah penghinaan umat islam dan agama islam

      jadi di jemput lah anwar dan salman rusdie duduk atas pentas bersama…sama2 bersetuju untuk menjahanamkan islam

      PAS pu sudah bersetuju dengan anwar di dalam usaha mempertahan kan negara israel

      tapi PAS malu nak cakap terang2, jadi hadi cakap lah cover2 sikit backup anwar, dengan ayat yg tiba2 jer keluar boleh berniaga bersama yahudi…

      ada paham ka tony…

      pengundi2 kat malaysia ni semua dah paham kenapa anwar dgn salman rushdie laknatullah boleh duduk atas pentas bersama….

      apa la kau ni tony , bila nak sedar2

      Reply
      • March 21, 2012 at 12:38 PM
        Permalink

        Jawap la bagi pihak hang atau UMNO jangan pulak jawap bagi pihak Anwar… yg. tu biar Anwar jawab sendiri.
        Hang jawap dulu kenapa Najib p jumpa Ratu yg. bagi gelaran SIR pada Salman, korang tak kecoh?

        Reply
        • March 21, 2012 at 2:28 PM
          Permalink

          bujuk hang jangan tepis2 la suruh jawab untuk si budak nick tony ni

          tidak melambangkan tahap akademic yg tinggi si tony ni…..

          yg confirm memang anwar satu pentas dengan salman rushdie berucap ala2 kehendak yahudi dan freemason di dalam menegak kan perkara yg bertentangan dengan dasar2 islam

          puan bujuk kenapa kau jumpa nyonya cina jual ikan kat pasar yg terang2 sembah patung budha tu????

          ataupun p beli kasut kat harods london yg mana kedai dan sales women dia adalah orang yang sama jual kasut kat salman rushdie????

          apa punya soalan da kau tanya ni bujuk, bebelit2 macam anwar belit statement sokong keselamatan negara israel

          buat malu pusat tabur fitnah tempat hang keje cari makan je bujuk…

          Reply
          • March 22, 2012 at 2:27 AM
            Permalink

            lain bro… beli kasut dengan Anugerah SIR. Hang tau sebab apa Salman d anugerah SIR adalah sebab hina ISLAM. Maknanya Najib p salam hormat pada manusia yg. menghormati/menjunjung musuh Islam.
            beli kasut, takda kena mengena dengan hormat dan anugerah. Ia adalah jual beli. Hang belajar mana dulu sampai tak dapat beza antara memberi anugerah SIR dengan beli kasut….

          • March 22, 2012 at 3:38 AM
            Permalink

            oooo..macam tu, macam la jugak anwar jadi kawan baik dengan paul…hmmmm, mangkuk tu adalah arkitek serangan amerika di iraq…oooo macam tu, baru aku tau !!

            hmmmmmm..

          • March 22, 2012 at 11:13 AM
            Permalink

            heran jugak aku macamana arkitek perang (biasanya tentera) boleh jadi pakar ekonomi dan pengerusi bank dunia?
            boleh cerita sikit?

          • March 23, 2012 at 8:56 PM
            Permalink

            Secretary of Defense Donald Rumsfeld and Assistant Secretary of Defense Paul Wolfowitz, both of whom spent the better part of the past decade advocating the use of military force against Iraq, put the issue to rest once and for all.

            Judging by recent interviews Rumsfeld and Wolfowitz gave to a handful of media outlets during the past week, the short answer is yes, the public was misled into believing Iraq posed an imminent threat to the United States. Both admit that the war with Iraq was planned two days after the terrorist attacks on September 11, 2001.

            On September13, 2001, during a meeting at Camp David with President Bush, Rumsfeld, and others in the Bush administration, Wolfowitz said he discussed with President Bush the prospects of launching an attack against Iraq, for no apparent reason other than a “gut feeling” Saddam Hussein was involved in the attacks, and there was a debate “about what place if any Iraq should have in a counter-terrorist strategy.”

            “On the surface of the debate it at least appeared to be about not whether but when,” Wolfowitz said d

            Read more: http://www.utne.com/2003-08-01/Wolfowitz-Admits-Iraq-War-Planned-Two-Days-After-9-11.aspx#ixzz1pwYuKBa8

            tu laaaa bujuk hang ni….dah berapa kali aku bagi tau kat hang, jangan dok baca harakah…jangan dok baca harakah…hang degil !!

            la ni, tengok apa dah jadi kat hang…? sampai apa pun hang tak tau !

        • March 21, 2012 at 3:55 PM
          Permalink

          persoalan tentang anwar dan PAS tu sendiri besepah… persoalan yang lebih patut ditanya….

          kau pegi atas balik tgok ade 15 dari beratus2 soklan yang kalau boleh kau jawab , ha jawab la..

          tapi nape x jawab?..
          tak payah nak tutup kebenaran yang anwar ade hubungan DIRECT dengn israil dan rejim…

          anwar sokong murtad, anwar sokong seks bebas, anwar peliwat, anwar pembohnog, anwar pengkhianat bangsa, anwar kaki putar belit..

          atlit dari israil nak datang malaysia atas sebab sukan, macai PAS berdemo.
          sekarang anwar kate die menyokong segala usaha menjaga keselamatan israil, macai buat u turn kate takpe. hahaha….giler hipokrit bujuk puak2 seangkatan kau..

          Reply
          • March 22, 2012 at 2:30 AM
            Permalink

            … anwar kata camtu, tapi bersyarat. Sebaliknya Mustapha muhammad kata perdagangan dengan Israel cara terus, takda syarat. Mana lagi teruk, tapi yg. ni korang tak hingaq pulak.

          • March 22, 2012 at 3:41 AM
            Permalink

            syarat apa tu bujuk ? mai la cerita sat..

  • March 21, 2012 at 3:26 AM
    Permalink

    nak kena komen jugak ke tonyXgunaseduit…ok la, kecil plak hati hang kalau takde org komen….

    citer nyer mcm ni…lepas Queen Elizabeth tu bg anugerah sir kat setan tu, dia dah byk kali basuh tangan dia dgn sabun detol…so, masa Queen tu salam dgn PM dah takde apa2 yg melekat lg kat tangan dia….hang toksah risau ape2 yea…

    syok jugak layan budak otak takde zat ni….next question plz mr tonyXgunasesenpun????

    Reply
    • March 21, 2012 at 8:02 AM
      Permalink

      Oooo… maknanya kalau BABI tu haram lepas samak BABI tu jadi HALAL ke Stingray?
      Hahaha… fatwa baru, ko kena maklumkan mufti perak ni.

      Reply
      • March 21, 2012 at 9:03 AM
        Permalink

        stupid analogy la kau pakai ni bujuk….

        cerita nya kat sini mudah , kenapa anwar duduk satu pentas dengan salman rushdie laknatullah????

        jawapan rata2 dari pengundi2 islam kat office aku ni pun mudah….

        depa semua kata dan bersetuju

        bahawa anwar dengan salman rusdie laknatullah adalah sama kerana menjadi agent yahudi untuk memusnahkan islam…

        la ni orang2 PAS pun tak nak bagi undi kat PR bujuk….padan lah muka hadi dengan nik aziz nak pertahan kan anwar…

        tak sabar aku nak tengok PR ruyup pru13 ni,

        Ya Allah permudahkan lah urusan UMNO dan satukan dan tetap kan lah hati orang islam melayu mengundi UMNO

        Reply
        • March 21, 2012 at 12:45 PM
          Permalink

          memang la.. hang kerja kat pejabat UMNO kan. Bukan faham Islam pun spesis ni, hang tanya depa soalan aku kat atas. Adakah Najib pernah duduk sepentas dengan PM Israel yg. membunuh ribuan rakyat Palestin yg. tak bersalah. Pernah tak PM beramah mesra dengan Presiden US yg. membunuh ribuan rakyat Iraq, Afganistan dan lain2 negara Islam?
          Tak perlulah main sentimen yg. bukan2..

          Reply
          • March 21, 2012 at 2:41 PM
            Permalink

            adakah PM malaysia meminta dana dan campur tangan pihak US dan yahudi di dalam pilihan raya malaysia bujuk macam anwar buat…???

            ini bukan sentimen bujuk…

            ini lah kebenaran yang Allah tunjuk kan pada pengundi2 di Malaysia siapa belakang anwar

            aku tak cari makan dengan parti politik la bujuk… bukan macam hang keja dengan parti politik demi sesuap nasi

            iraq.afgan semua politician belakang tadbir sedang menyokong merancang untuk anwar hadbis habisan untuk kuasai malaysia

            orang2 macam kau yg jadi tali barut kuasa asing bujuk untuk memudah kan tugas2 anwar penyokong yahudi

            apa pun bujuk, nama kau akan tetap di kenang2 samapi sebagai tali barut yahudi yg nak menjajah malaysia, syabas

          • March 22, 2012 at 2:35 AM
            Permalink

            Baru aku tau APCO tu bukan yahudi Israel…
            M’sia tak pernah berdagang dengan Amerika ke…?
            Kapal perang US dulu berlaboh berbulan2 d laut m’sia tu saje-saje yeee…
            Apa bukti US bagi bantuan pada Anwar? ada data dan fakta lampir kat sini, cerita tepi jalan siapa nak percaya.

          • March 22, 2012 at 3:42 AM
            Permalink

            kapal mana yang berlabuh berbulan bulan di malaysia tu bujuk oiii ? cerita la sat

      • March 21, 2012 at 9:07 AM
        Permalink

        x jgn tanya mufti perak – masih haram katanya tanyalah hang nya ketua pengeluar fatwa si niki berserban mesti dia kata ambo.. berdasarkan pd ayat .. pd firkiran ambo d bolehkan.

        Reply
      • March 21, 2012 at 2:51 PM
        Permalink

        bujuk munafiq..ko xyh le nk persenda2 hukum cmtu..

        BABI tu HARAM khta’ei, dan najis berat..
        tp BABI tu ada keharusan juga..iaitu ketika DARURAT yh dh xde bnde lain utk sambung kehidupan..BODOH.. bg tamsilan yg xbetul..

        ko ni sesat bujuk!!

        Reply
        • March 22, 2012 at 2:37 AM
          Permalink

          habis tafsiran Stingray tu betul ke..?
          aku hanya sinis, kalau tak faham bahasa sinis p sekolah semula.

          Reply
          • March 22, 2012 at 3:43 AM
            Permalink

            sinis ? tu bukan sinis bujuk oiii…tu menunjukan betapa low IQ hang !!

            beza tu…

          • March 22, 2012 at 3:57 AM
            Permalink

            bujuk ngok hg cuba nk pertahankan si tony sewel tu…hang paham tak ape dia tulis…dia cuba nk kait kan najib merestui salman setan tu, sebab najib bersalam dgn Queen yg bg gelaran sir pada setan tu….so hujah aku apa kaitan najib bersalam dgn Queen tu dgn salman setan tu….kalau hang tak bleh paham soalan macam mana nk jawab soalan…

            tak bosan ke hang jd tolol sepanjang hayat…tah2 hang ni muqadam pun tak abih baca lg tp dok sibuk citer pasai Al-Quran…

          • March 22, 2012 at 11:23 AM
            Permalink

            Aku faham sebab tu suruh korang jawab. Jika korang kata Salman tu Syaitan, apa korang nak kata pada orang yg. bagi anugerah/ gelaran kepada Salman kerana buat kerja syaitan?
            Apakah korang marah salman tapi sujud pada orang yg. arah salman buat kerja syaitan tersebut?
            Contoh lain korang marah pembunuh Altantunya, tapi sokong orang yg. arah pembunuhan Altantunya.

          • March 23, 2012 at 5:45 PM
            Permalink

            Ya Allah si Munafik Bujuk ni..
            die ‘gagah’ lg nk spin utk bela musuh2 Islam? dh tk boleh spin ko ubah tajuk plak ek?

            wei bujuk ko ni meroyan ape ha? xde point langsung!
            otak ko ni sikit lagi boleh jd sewel kekal bila byk sgt menipu, cmpur aduk ckp Islam, bertopeng MUNAFIQ!

            Ko MUNAFIQ bujuk
            serius aku ckp Ko sgt2 MUNAFIQ!

      • March 21, 2012 at 7:59 PM
        Permalink

        Queen Elizebeth tu babi ke???…yg babi tu hang cik kak bujuk oiiii???…bodoh punye contoh…

        Reply
        • March 22, 2012 at 2:39 AM
          Permalink

          mana datangnya bersih dosa dengan dettol.. tunjuk aku hadis atau nas mana ko ambik.

          Reply
          • March 22, 2012 at 4:00 AM
            Permalink

            aku amik dari kitab suci puak hangpa…apekenamanya..oooo dr haramkahdaily…hang dh jd al-hafiz haramkahi pun tak tau….emmmm

          • March 22, 2012 at 11:48 PM
            Permalink

            So.. pengikut dan pembaca mykmu, lihatlah kebenaran macai UMNO bila berhujah.

          • March 23, 2012 at 9:57 PM
            Permalink

            dua-dua laknat. Salman Rushdie laknat, QE pun laknat juga. Mereka berfikiran selari, hak kebebasan bersuara mutlak. Sama macam AI juga. Semuanya laknat. Ketua-ketua negara di dunia terpaksa kowtow jugak pada mereka, sekiranya tidak mahu dijahanamkan. Beberapa kerat termasuk para pemimpin Islam pernah cuba meludah muka mereka, tapi negara dan rakyat mereka jahanam, seperti Gaddafi dan Saddam. Yang masih berani lagi hanya Iran, tapi di Iran masih ada 100,000 yahudi yang tinggal di situ, dan sokongan kuat dari Russia. Dan satu lagi negeri, Israel. Dia ada lebih 100 jenis senjata nuklear dan seluruh ketumbukan tentera AS sebagai pelindung.
            Berbaloikah kita meludah muka mereka kerana mempertahankan prinsip? Pun begitu, tak perlulah kita berfikiran selari dengan mereka tentang hak kebebasan bersuara secara mutlak seperti AI, dan disuarakan bersama Iblis Rushdie di India Conclave.

            Ya Allah selamatkanlah kami dari kejahatan mereka yang zalim

  • March 21, 2012 at 2:48 PM
    Permalink

    bujuk lagi satu hang kata orang lain tak paham pasal islam

    wah2 bujuk rupa nya orang islam kat malaysia tak faham pasal islam melain kan kau ye bujuk

    memang kena lah label puak khawarij kat hang ni

    Reply
  • March 21, 2012 at 3:25 PM
    Permalink

    bujuk sorang je korang tak boleh lawan hujah..last2 jawap sesat,bodoh jawapan merapu rapu

    Reply
    • March 21, 2012 at 3:33 PM
      Permalink

      ORG KG

      apakah hujah bodoh si bujuk menambat hati dan akal kau….

      apa sudah jadi dgn kau ni …..???

      budakak sekolah menengah pun tau bujuk terkincit kincit kena balun

      by the way ORG KG baru joint ka keja2 ka tempat bujuk cari makan????

      Reply
    • March 21, 2012 at 8:29 PM
      Permalink

      org kg lain dah bijak, tp hang dok dunggu sampai ke tua….buat malu org kg lain jea….bujuk tu ulam kami jea kat sini….hang tak perasan ke sampai jd munafik si bujuk tu nk pertahankan hujah dia….tp kalau hang pun meunafik jugak patut la hang pun tak perasan..

      Reply
  • March 21, 2012 at 3:50 PM
    Permalink

    weh bujuk ko ni memang bodoh x leh di ajarlah,…
    najib duk semeja dengan Israel laknatullah tu bukan atas sebab nak menghancurkan Islam… tapi yang nuar ngan salman duk semeja tuk sebab agenda dorang nak jahanamkan Islam… benda cam ni pon ko spin gak… aku rasa bujuk ni spesis dubuk lah….

    Reply
    • March 22, 2012 at 2:43 AM
      Permalink

      boleh tulis apa diorang bincang yg. ko tuduh mereka nak jahanamkan Islam. Ko ada sama masa diorang bincang ke?
      Yg. aku tau Anwar tak pergi majlis tersebut…. sedangkan korang dah awal2 fitnah dia. camana…?

      Reply
      • March 22, 2012 at 3:49 AM
        Permalink

        kalau anwar buka mulut jer…dah tentu akan keluar bend-benda yang buruk…ada ke yang baik pasal anwar ni ?

        Reply
        • March 22, 2012 at 11:31 AM
          Permalink

          raplah… kat atas hang komen pasal PM jumpa PM israel, hang kata kita tak tau dia bincang apa. Tut-tut kat sini hang tau pulak Anwar bincang apa….
          kelakar la korang ni. Pemimpin sendiri bincang tak tau, tapi musuh punya perbincangan belum bukak mulut dah tau. sebelum kelahiran Nabi Muhammad memang ada makhluk yg. boleh tahu benda yg. belum berlaku selain Allah… itulah Iblis laknatullah, kerana dia boleh p lihat kada-kadar yg. Allah tentukan. tapi setelah lahir Rasulullah dia dah tak boleh tau lagi…

          Reply
  • March 21, 2012 at 4:56 PM
    Permalink

    Kenapa dlm byk2 pemimpin Pembangkang anwar juga yg diangkat sbgai ketua?
    saya keliru dgn keadaan ini. Adakah sebab kita kasihan pada beliau.Adakah Kerana suatu masa dahulu beliau berada dipuncak kejayaan, yg kemudian nya tersungkur jatuh secara drastik. Adakah kerana rakyat mlysia merasakan beliau dianiaya oleh kerajaan pd zaman pemerintahan Mahathir?
    Adakah beliau satu2nya manusia dlm malaysia ini yg ada kebolehan yg baik utk mentadbir negara kita ini?
    Adakah kerana kerajaan BN sekarang tidak berjaya dalam mentadbir negara?
    Tolonglah jgn buat benda2 yg menunjukkan ketidak cerdikkan anda wahai pemimpin2 kerajaan & pembangkang sekalian. Jangan 5 tahun sekali anda dtg dgn senyuman manis kpd kami.

    Reply
    • March 22, 2012 at 3:47 AM
      Permalink

      hush ! hang jangan keliru…anwar tak pernah diangkat pun..dia yang mengangkat dirinya sendiri !!

      dalam pakatan haram…yang mana yang paling jahat akan menjadi ketua !! nama pun pakatan haram…tak kan ada orang yang baik-baik !

      Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.